7 maanden geleden al weerquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:06 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, Ajax stond ooit in de finale.
Detailsquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
....En het slechte nieuws is dat ze hem allebei niet wonnen....
Beiden verloren van een Portugese tacticus.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
....En het slechte nieuws is dat ze hem allebei niet wonnen....
Moet ik eerlijk bekennen, stond strak van de zenuwen die dag. Kwart en halve finale staat me veel beter bijquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:07 schreef marcodej het volgende:
Oh ja, Ajax stond in die finale die niemand zich meer herinnert.
De moeder is al gegaan in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:07 schreef superniger het volgende:
Kutnummer
Heel de Ogene kliek de oven in.
Klopt, die thuiswedstrijden speelden ze de tegenstander helemaal weg en de uitwedstrijden waren superspannend.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet ik eerlijk bekennen, stond strak van de zenuwen die dag. Kwart en halve finale staat me veel beter bij
ze kunnen zingen. boehoequote:Op dinsdag 19 december 2017 21:08 schreef marcodej het volgende:
Dit gelikte nummertje doet me niets.
Gelukkig past een dictee wel bij een sportgalaquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:08 schreef franklop het volgende:
Lekker nummer voor bij een sportgala trouwens, over een doodgaand familielid
Touchéquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig past een dictee wel bij een sportgala
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:07 schreef superniger het volgende:
Kutnummer
Heel de Ogene kliek de oven in.
En hoe deden ze het op het songfestival?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Even de uitslag van Bulgarije erdoor gooien, omdat het kan.
1. Grigor Dimitrov (tennis)
2. Radoslav Yaakov (snowboard)
3. Nevyana Vladinova (rhythmic gymnastics)
4. Antani Ivanov (swimming)
5. Daniel Asenov (boxing)
6. Aleksander Vazenkov (basketball)
7. Vladimir Iliev (biathlon)
8. Boyan Petrov (alpinism)
9. Vladimir Dalakliev (taekwondo)
10. Tihomir Ivanov (athletics)
Team of the year is the national rhythmic gymnastics ensemble.
Coach of the year is the coach of the national rhythmic gymnastics ensemble.
Nee jij bent lekker!quote:
terechte winnaarquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Even de uitslag van Bulgarije erdoor gooien, omdat het kan.
1. Grigor Dimitrov (tennis)
2. Radoslav Yaakov (snowboard)
3. Nevyana Vladinova (rhythmic gymnastics)
4. Antani Ivanov (swimming)
5. Daniel Asenov (boxing)
6. Aleksander Vazenkov (basketball)
7. Vladimir Iliev (biathlon)
8. Boyan Petrov (alpinism)
9. Vladimir Dalakliev (taekwondo)
10. Tihomir Ivanov (athletics)
Team of the year is the national rhythmic gymnastics ensemble.
Coach of the year is the coach of the national rhythmic gymnastics ensemble.
Tweede.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
En hoe deden ze het op het songfestival?
In het mes van Mourinho gelopenquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:11 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig voor Ajax laten ze die halve finale zien. Die finale deed pijn aan de ogen
Nieuws van de dag wel dit.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Die hebk gematched op tinder.koekoek
En met Jorien ter Morsquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Nieuws van de dag wel dit.
Was hier nog iemand die match had met Ellen van Dijk geloof ik, was marcodej dat niet?
Allebei aangeduwd neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
En met Jorien ter Mors
Kwam laatst nog Lucinda Brand tegen, maar die wil me niet.
Ter Mors zal wel even geleden zijn dan. Ging die niet trouwen ofzo inmiddelsquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
En met Jorien ter Mors
Hij klinkt al net zo inspirerend als Dirk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Harriegod
Uit hetzelfde dorp als de legendarische Dirk Bellemakers.
Hoho. Nieuws van de dag wordt toch wel dat Tomgod het niet wordt omdat Dafne en Dielan op Sven hebben gestemdquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Nieuws van de dag wel dit.
Was hier nog iemand die match had met Ellen van Dijk geloof ik, was marcodej dat niet?
Jorien ter Mors is niet lesbisch?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
En met Jorien ter Mors
Wust is met Letitia de Jong samenquote:
Vandaar dequote:
wat is er met tong?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:14 schreef Remzz het volgende:
Dubbelrodelen, die zou tong80 prachtig vinden
quote:
Ik ook niet, maar Kees Postema is toch algemene kennisquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaar de
Ik was tijdens Calgary nog niet eens in de maak
Dan moet Tom maar een keer de Tour de France winnen. Nu heeft hij de Europa League van het wielrennen gewonnen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Hoho. Nieuws van de dag wordt toch wel dat Tomgod het niet wordt omdat Dafne en Dielan op Sven hebben gestemd
Ik interesseer me doorgaans meer voor de daadwerkelijke sport.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Kees Postema is toch algemene kennis.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Dan moet Tom maar een keer de Tour de France winnen. Nu heeft hij de Europa League van het wielrennen gewonnen.
Tegen al die brandschone Oost Duitsers.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:19 schreef franklop het volgende:
Van Gennip won goud op pindakaas en hagelslag
Was dat in dat DDR-dope tijdperk? Of was dat toen al voorbij?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:19 schreef franklop het volgende:
Technische sport.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tegen al die brandschone Oost Duitsers.
De spuit van Mart doet wonderen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tegen al die brandschone Oost Duitsers.
Groente en fruit avant la lettre.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:19 schreef franklop het volgende:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De spuit van Mart doet wonderen.
Trio met Ria Visser erbij.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:21 schreef superniger het volgende:
Gennip had toch sex met Mart Smeets?
Pindakaas met salbutamol schijnt een goede combi te zijn.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:19 schreef franklop het volgende:
Nee dat was Riaquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:21 schreef superniger het volgende:
Gennip had toch sex met Mart Smeets?
Gewoon afhandelen in een half uurtje.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan de NOS niet gewoon ophouden te bestaan?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Deze show loopt nog niet. Op rolletjes.
Tik Tak waarschijnlijk.quote:
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:20 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Was dat in dat DDR-dope tijdperk? Of was dat toen al voorbij?
Nederland heeft geen dopingcultuur.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:24 schreef Redefine het volgende:
Even een astma grapje over haar Duitse concurrenten, want Yvonne was zo schoon
Dit was ook een sneer naar haar hoop ikquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:24 schreef Redefine het volgende:
Even een astma grapje over haar Duitse concurrenten, want Yvonne was zo schoon
Ik herkende haar eerst niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:24 schreef Mani89 het volgende:
Die schaatster die toen als eerste EPO gebruikte ziet er nu viesoud uit.
Dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:25 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dit was ook een sneer naar haar hoop ik
Medeo?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Karin Kania had tot 2005 het buitenbaanrecord op de 1500 meter
Windkracht 12 op de wonderbaan van Medeo?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:25 schreef Remzz het volgende:
[..]
Karin Kania had tot 2005 het buitenbaanrecord op de 1500 meter
Mooiste baan ter wereldquote:
Van veel pindakaas krijg je last van acne.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nederland heeft geen dopingcultuur.
grgr Dafne
Is gewoon genetisch hoor.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van veel pindakaas krijg je last van acne.
Meestal is het tenenkrommend.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:28 schreef Redefine het volgende:
Meestal waren de compilatiefilmpjes nog wel goed van de NOS. Maar die zin vanavond ook allesbehalve sprankelend.
Bilharzia ook.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is gewoon genetisch hoor.!
De sport compilatie filmpjes meestal niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Meestal is het tenenkrommend.
Of toch niet?quote:
Ja, dit dus.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:29 schreef Remzz het volgende:
Die item's zijn zo kut vanavond.
Ze waren een paar jaar terug nog wel redelijk, gingen de genomineerden elkaars sporten doen. alsnog behoorlijk schijtlollig, maar dit is uberhaupt niet lollilg.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:29 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Negers krijgen voorkeursbehandeling
quote:
Die haalt het einde dus net niet. Hij zit dan dus in een chasse patat aldus hemzelf.quote:
Gelukkig is t geen Kensington o.i.dquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:32 schreef superniger het volgende:
Direct
Nederland is een smakeloos land.
Ik zet het uit, ik lees de uitslag later wel, dit is gewoon kut.quote:
Dit gaat over de verliezers van 2017.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:33 schreef Slobeend het volgende:
Wtf waarom beelden van Kongolo? Kampioen.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:33 schreef Mani89 het volgende:
Spike probeer eens intelligent te kijken? Ok laat maar.
Ik zou niet eens meer finishen, gelijk Bart Veldkamp-stijl je schaatsen wegsmijten en het vliegtuig in.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:34 schreef Remzz het volgende:
Elma de Vries kan ik naar blijven kijken
Ja, dat is hij dus niet.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dit gaat over de verliezers van 2017.
Voor de stabiliteit is overgewicht een pre.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zit iig niet aan de ketonen
Doe niet zo dom.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is toch kandidaat om verhuurd te worden?
Ik zal hem dit keer niet maken.quote:
Klopt, en Chantal Blaak werd wereldkampioen. Zou ze alle 3 op dezelfde hoogte schatten.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Vleuten had overigens een beter jaar dan Van der Breggen.
Scheelt weinig, maar dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Vleuten had overigens een beter jaar dan Van der Breggen.
(lol)quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:36 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Feyenoorders zijn altijd verliezers
Ow?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb een mening over Dafne.
GAS GEVEN!quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:37 schreef Redefine het volgende:
Bij Bouwmeester zal ik ten alle tijde een jammerende Ayolt Kloosterboer blijven horen
En dan nog een bril die scheef staat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:39 schreef fetX het volgende:
Tom Egbers mét bril is nog storender dan zonder.
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Verwonderlijk maar Tom Ergberts ziet er met bril nog dommer uit.
Zucht. Dat weet ik, maar het waren beelden van hem in een Feyenoordshirt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=319218
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |