7 maanden geleden al weerquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:06 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, Ajax stond ooit in de finale.
Detailsquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
....En het slechte nieuws is dat ze hem allebei niet wonnen....
Beiden verloren van een Portugese tacticus.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
....En het slechte nieuws is dat ze hem allebei niet wonnen....
Moet ik eerlijk bekennen, stond strak van de zenuwen die dag. Kwart en halve finale staat me veel beter bijquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:07 schreef marcodej het volgende:
Oh ja, Ajax stond in die finale die niemand zich meer herinnert.
De moeder is al gegaan in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:07 schreef superniger het volgende:
Kutnummer
Heel de Ogene kliek de oven in.
Klopt, die thuiswedstrijden speelden ze de tegenstander helemaal weg en de uitwedstrijden waren superspannend.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet ik eerlijk bekennen, stond strak van de zenuwen die dag. Kwart en halve finale staat me veel beter bij
ze kunnen zingen. boehoequote:Op dinsdag 19 december 2017 21:08 schreef marcodej het volgende:
Dit gelikte nummertje doet me niets.
Gelukkig past een dictee wel bij een sportgalaquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:08 schreef franklop het volgende:
Lekker nummer voor bij een sportgala trouwens, over een doodgaand familielid
Touchéquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig past een dictee wel bij een sportgala
quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:07 schreef superniger het volgende:
Kutnummer
Heel de Ogene kliek de oven in.
En hoe deden ze het op het songfestival?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Even de uitslag van Bulgarije erdoor gooien, omdat het kan.
1. Grigor Dimitrov (tennis)
2. Radoslav Yaakov (snowboard)
3. Nevyana Vladinova (rhythmic gymnastics)
4. Antani Ivanov (swimming)
5. Daniel Asenov (boxing)
6. Aleksander Vazenkov (basketball)
7. Vladimir Iliev (biathlon)
8. Boyan Petrov (alpinism)
9. Vladimir Dalakliev (taekwondo)
10. Tihomir Ivanov (athletics)
Team of the year is the national rhythmic gymnastics ensemble.
Coach of the year is the coach of the national rhythmic gymnastics ensemble.
Nee jij bent lekker!quote:
terechte winnaarquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Even de uitslag van Bulgarije erdoor gooien, omdat het kan.
1. Grigor Dimitrov (tennis)
2. Radoslav Yaakov (snowboard)
3. Nevyana Vladinova (rhythmic gymnastics)
4. Antani Ivanov (swimming)
5. Daniel Asenov (boxing)
6. Aleksander Vazenkov (basketball)
7. Vladimir Iliev (biathlon)
8. Boyan Petrov (alpinism)
9. Vladimir Dalakliev (taekwondo)
10. Tihomir Ivanov (athletics)
Team of the year is the national rhythmic gymnastics ensemble.
Coach of the year is the coach of the national rhythmic gymnastics ensemble.
Tweede.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
En hoe deden ze het op het songfestival?
In het mes van Mourinho gelopenquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:11 schreef Redefine het volgende:
Gelukkig voor Ajax laten ze die halve finale zien. Die finale deed pijn aan de ogen
Nieuws van de dag wel dit.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:11 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Die hebk gematched op tinder.koekoek
En met Jorien ter Morsquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Nieuws van de dag wel dit.
Was hier nog iemand die match had met Ellen van Dijk geloof ik, was marcodej dat niet?
Allebei aangeduwd neem ik aan?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
En met Jorien ter Mors
Kwam laatst nog Lucinda Brand tegen, maar die wil me niet.
Ter Mors zal wel even geleden zijn dan. Ging die niet trouwen ofzo inmiddelsquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
En met Jorien ter Mors
Hij klinkt al net zo inspirerend als Dirk.quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Harriegod
Uit hetzelfde dorp als de legendarische Dirk Bellemakers.
Hoho. Nieuws van de dag wordt toch wel dat Tomgod het niet wordt omdat Dafne en Dielan op Sven hebben gestemdquote:Op dinsdag 19 december 2017 21:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Nieuws van de dag wel dit.
Was hier nog iemand die match had met Ellen van Dijk geloof ik, was marcodej dat niet?
Jorien ter Mors is niet lesbisch?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
En met Jorien ter Mors
Wust is met Letitia de Jong samenquote:
Vandaar dequote:
wat is er met tong?quote:Op dinsdag 19 december 2017 21:14 schreef Remzz het volgende:
Dubbelrodelen, die zou tong80 prachtig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |