abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 december 2017 @ 19:10:36 #1
327191 RobertNL
For your gear.
pi_175816976


Wij zijn een Chinese webshop en hopen ons Nederlandse publiek o.a. te bereiken door middel van het FOK forum. Hier worden producten toegelicht die op dit moment favoriet zijn onder de Nederlandse GearBest klanten. Ook kan men vragen stellen over desbetreffend product. Bovenal zijn we hier om jullie te helpen met problemen met betrekking tot de levering van producten of andere problemen.

Kijk ook op onze website voor al onze producten!

Mocht je een coupon willen aanvragen voor een specifiek product. Laat dit dan aan ons weten in dit topic met vermelding van de productnaam en productlink.

Neem ook eens een kijkje in het Gearbest topic met dagelijkse aanbiedingen.

Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend of Refund?


Volgens het beleid van Gearbest kunnen we vaak pas na 60 dagen een geld teruggave doen of de order opnieuw verzenden.
Voor orders verzonden via Azerbaijan Air Mail zijn enkele problemen geweest. Voor deze verzendmethode is ons beleid aangepast naar 35 dagen. Er zijn met deze verzendmethode vele orders verloren gegaan en door de grote hoeveelheid problemen hebben we ook besloten om deze vermethode niet meer aan te bieden. We zullen dan ook de resends met een andere verzendmethode aanbieden.

Verzendmethodes en levering
Op dit moment hebben we de volgende verzendmethodes.
- Unregistered Airmail (Zonder Tracking & Trace): Dit is een zeer langzame verzendmethode. Deze wordt dan ook in de meeste gevallen gratis aangeboden. Het nadeel is dat het redelijk lang kan duren voordat je je order in huis hebt. We proberen onze verzendmethodes hierbij aan te passen, zodat de verzending sneller gebeurd. De laaste tijd lukt het ons om deze zelfs rond de 2-3 weken te leveren. Je krijgt hierbij geen tracking code.
- Registered Airmail (Met Tracking & Trace): Dit is hetzelfde als Unregistered Airmail, maar je krijgt hier wel een tracking bij. Deze zal niet altijd super goed up-to-date zijn.
- Priority line (EU Express): Deze verzendmethode is een echte aanrader. Hierbij word je pakketje vanuit het warenhuis verzonden naar de UK. In de UK zal het door de douane gaan en verder worden verzonden naar Nederland/België. Je krijgt hier wel een tracking code. Deze zal pas actief worden na 2-3 weken. De tracking wordt actief wanneer je pakketje de UK heeft bereikt en door de douane is gekomen. Vanaf daar krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je deze in huis hebt. Deze verzendmethode heeft ook de kleinste kans op douanekosten. Je zal hier meestal wel iets extra's voor moeten betalen.
- Expedited Shipping (DHL / EMS Etc.): Dit is een zeer sneller verzendmethode en je pakketje zal in veel gevallen bezorgd worden door DHL. Het nadeel hiervan is wel dat er een hele grote kans op douanekosten is. Mijn advies is dan ook om deze verzendmethode niet te kiezen bij orderwaardes boven de ¤22.
Elke verzendmethode heeft met een aparte leveringstermijn. Dit verschilt vaak per product en kan men zien tijdens het bestellen.
- Europe Railway Registered: Dit is een vrij trage verzendmethode. Hierbij wordt je pakketje vervoerd per trein en komt dan aan in Polen. Hierdoor heb je een zeer kleine kans op douanekosten. Wel duurt het ongeveer 20-30 dagen voordat je tracking actief zal worden. Deze wordt pas actief als je pakketje in Polen is aangekomen.
De Tracking wordt gedaan door het postorderbedrijf waarmee je pakketje is verzonden. Wij hebben geen invloed wanneer deze de tracking updaten. Dit hebben wij dus niet in de hand.

Douanekosten
Bij orderwaardes boven de ¤22 is er een kans je douanekosten krijgt. Hoeveel deze mogelijk zijn is afhankelijk van de orderwaarde, type product, verzendkosten en de administratieve kosten. Je kan deze eenvoudig uitrekenen op deze site. De douanekosten zul je moeten betalen voordat je het pakketje in ontvangst kan nemen. We kunnen niet voorspellen, wanneer iemand wel of geen douanekosten krijgt, maar je kan de kans wel verkleinen door Priority Line als verzendmethode te kiezen.

Hoe gebruik je GB Points bij een order?
1. Voeg het product wat je wilt bestellen toe aan je winkelmandje en ga verder met bestellen.
2. Selecteer de verzendmethode en de betaalmethode.
3. Onder de verzendmethode zie je een kopje GB Points. Als je meer dan 50 punten hebt kan je selecteren hoeveel punten je wilt gaan gebruiken voor deze order.

Voorwaarden hierbij zijn:
1. Je moet minstens 50 punten hebben.
2. Je korting met punten kan niet meer zijn dan 30% van het sub totale bedrag (sommige promoties hebben een ander %)
3. Coupons kunnen niet gelijktijdig met GB Points gebruikt worden.

We hopen je zo goed mogelijk te kunnen helpen.

Update: wat betreft Gearbest orders van UK-03 warehouse.
quote:
Helaas kan het mogelijk zijn dat jouw order via China warehouse verzonden is door een systeembug. Voor degene die hun order wel ontvangen hebben: Mocht jouw pakketje enige import tax hebben, dan zal deze vergoed worden
middels door een fee op jouw GB wallet of naar jouw originele betaalmethode mits je het kunt aantonen met het taxbonnetje.

We hebben ondervonden dat bepaalde orders niet zijn aangekomen en daarom zullen wij deze orders onmiddelijk opnieuw verzenden vanuit UK-03 warehouse. Dit kan even duren door het systeemproces.
Wij bieden onze oprechte excuses aan voor dit probleem en het ongemak dat het oplevert. De syteembug is nu opgelost en toekomstige orders zullen hier geen last meer van hebben.

In het onwaarschijnlijke geval, wanneer de tax het bedrag van de order overschrijdt contacteer ons (support@gearbest.com), zodat we dit meteen kunnen onderzoeken en oplossen.
Nogmaals onze excuses en hopelijk hebben jullie begrip voor de situatie. We zullen er alles aan doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen voor de betrokkenen en hopelijk ontvang je jouw pakketje zo spoedig mogelijk.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_175825653
Hi Gearbest, kunnen jullie misschien meer zien over de tracking van order WA1711162030369959 ?

Heb m nog niet binnen, maar is al wel aantal weken onderweg nu. thanks!
  CHI shopkeeper dinsdag 19 december 2017 @ 10:40:38 #3
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175832188
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 23:23 schreef mug89 het volgende:
Hi Gearbest, kunnen jullie misschien meer zien over de tracking van order WA1711162030369959 ?

Heb m nog niet binnen, maar is al wel aantal weken onderweg nu. thanks!
Oke ik ga dit voor je navragen, maar kan je dit nog even invullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:

Als ik daar meer informatie over heb dan zal ik het direct laten weten.

quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 17:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Nog geen update van DPD of tracking, maar wel wederom een bericht vanuit Gearbest Support.

Ik weet niet of het de bedoeling dat ik hier reageer of daar, maar bij voorkeur doe ik het hier, omdat ik niet het gevoel heb erg serieus te worden genomen via het ticket systeem.

Een ding wat ik erg kwalijk blijf vinden is dat er telkens wordt gecommuniceerd met 15-25 werkdagen in de tickets, terwijl de website zelf 10-21 werkdagen zegt. Tevens zou er niemand na 30 dagen het pakket nog moeten ontvangen volgens de shipping FAQ.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst wordt er gezegd dat ik tot 1 januari moet wachten, nu moet ik tot 15 januari wachten (60 dagen). Ik ben blij dat jij ze in ieder geval zo ver krijgt om een inhoudelijke reactie te geven, maar ik vind na 33 dagen geen tracking actief en dan vragen om nog een maand te wachten een beetje te ver gaan voor iets wat reeds bezorgd had moeten worden.

Ik heb ook nog andere orders open staan bij Gearbest, maar dit is de enige van een dusdanig hoge waarde en ik vind het aanbod van 200 gearbest points dan ook niet echt relevant. Ik wil gewoon graag mijn bestelling en ik krijg niet het idee dat ik deze spoedig zal ontvangen, ondanks dat de gecommuniceerde aflevertermijn is verstreken. Ik wil absoluut niet wachten tot januari om dat een andere toegestuurd/te bestellen.
Ik heb op dit moment voor de Priority Line orders de volgende overeenstemming bereikt. Ik zal er nog meer over moeten gaan praten over hoe en wat, maar wil jullie alvast hierover op de hoogte brengen. De precieze details moeten nog verder besproken worden.
"Mocht je order na 45 verzenddagen nog geen update hebben gekregen dan zullen we overgaan tot een acceptabele compensatie."
Hoe en wat precies moet ik nog bespreken, maar verwacht dat dit allemaal in orde komt. Ik ben er dus druk mee bezig. Gaat nu toch wel om redelijk wat orders :?
pi_175835121
Dan zal ik me ook maar melden, enorm geduldig geweest, maar er zit geen enkele beweging in.

- Orderdatum: 11/11/2017
- Product: Xiaomi Vacuum
- Ordernummer: WP1711111551449961
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5987958557
- Verzendmethode: Priority Line

Daarnaast heb ik dit product ook niet ontvangen, ondanks dat hij wel al anderhalve maand in Nederland is. Via PostNL heb ik echter ook niet kunnen achterhalen..

- Orderdatum: 19/10/2017
- Product: Philips Lamp
- Ordernummer: WWP1710191020165322
- Tracking nummer (indien beschikbaar): NR15084800498417
- Verzendmethode: -
pi_175838394
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 15:29 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Jij hebt helaas een PayPal claim ingediend waardoor ik jouw hier niet meer mag helpen, aangezien er dus een onderzoek gaande is. Hierdoor kan ik momenteel niets voor je betekenen, maar zal de support sectie het verder overnemen en jouw probleem met jouw order verder afhandelen.

[..]

Allereerst onze excuses voor de vertraging. Dit is natuurlijk al een poos geleden en zou normaalgesproken dan toch wel geleverd moeten zijn. We zijn ons bewust van een vertraging door DPD. Op de achtergrond zijn we hier dan ook druk mee bezig en hebben we tevens een onderzoek gestart naar de oorzaak hiervan en hoe we dit snel op kunnen lossen. Helaas ligt dit niet geheel in onze handen, aangezien de bezorging door DPD wordt gedaan. Dat neemt niet weg dat we dit als zeer ernstig beschouwen en er dan ook alles aan zullen doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik heb jouw order doorgegeven aan mijn contactpersoon en ik verwacht dan ook spoedig een reactie hierover, aangezien we weten dat er een vertraging is opgetreden.

[..]

[..]

@_MsG_ & @hanifi:
Ik vermoed dat jullie orders bij dezelfde lading zitten vandaar dat ik deze in een gelijk bericht behandel. Allereerst wil ik even duidelijk maken dat de schatting van verzending om werkdagen betreft en de verzendtijd een schatting is. Het kan dus voorkomen dat deze schatting een keer wordt overschreden, maar we streven er naar om aan deze schatting te voldoen. Veelal komt het dus voor dat we zelfs al geleverd hebben voordat we aan het eind van deze schatting zitten. Echter, we zijn afhankelijk van de bezorger en we zijn op de hoogte van een vertraging bij de bezorger. Hier kunnen wij zelf niets aan doen, aangezien we zelf de orders binnen eenzelfde periode als normaal verwerkt en verzonden hebben. We zullen er dan ook alles aan doen om te zorgen dat het snel wordt opgelost en de problemen gering blijven. Ik heb jullie orders tevens doorgegeven aan mijn contactpersoon en zodra ik hier een reactie op krijgen laat ik dit jullie weten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 10:40 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke ik ga dit voor je navragen, maar kan je dit nog even invullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:

Als ik daar meer informatie over heb dan zal ik het direct laten weten.

[..]

Ik heb op dit moment voor de Priority Line orders de volgende overeenstemming bereikt. Ik zal er nog meer over moeten gaan praten over hoe en wat, maar wil jullie alvast hierover op de hoogte brengen. De precieze details moeten nog verder besproken worden.
"Mocht je order na 45 verzenddagen nog geen update hebben gekregen dan zullen we overgaan tot een acceptabele compensatie."
Hoe en wat precies moet ik nog bespreken, maar verwacht dat dit allemaal in orde komt. Ik ben er dus druk mee bezig. Gaat nu toch wel om redelijk wat orders :?
En is er ook iets mogelijk met het pakket weigeren en het nu in EU warehouse kopen? Dan heb ik het volgende week al. 45 dagen wachten zie ik niet zo zitten. Zal ook niet zo snel meer buiten de EU warehouse bestellen met dit soort bedragen.
Kaas
pi_175842417
Mijn zending duurt ook al erg lang.
Order date : Nov 10, 2017 16:33:50 PM
Deliveries : EU Express/Priority
Order No.:W1711101633507544
Track nr: 5997749393
Shipped 22 november
Ik krijg al weken de melding:2017-11-22 16:35 Southall, Your parcel is on its way

Kun jij hier ook iets meer te weten komen?
  CHI shopkeeper dinsdag 19 december 2017 @ 18:42:13 #7
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175843622
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 12:30 schreef Shefkee het volgende:
Dan zal ik me ook maar melden, enorm geduldig geweest, maar er zit geen enkele beweging in.

- Orderdatum: 11/11/2017
- Product: Xiaomi Vacuum
- Ordernummer: WP1711111551449961
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5987958557
- Verzendmethode: Priority Line

Daarnaast heb ik dit product ook niet ontvangen, ondanks dat hij wel al anderhalve maand in Nederland is. Via PostNL heb ik echter ook niet kunnen achterhalen..

- Orderdatum: 19/10/2017
- Product: Philips Lamp
- Ordernummer: WWP1710191020165322
- Tracking nummer (indien beschikbaar): NR15084800498417
- Verzendmethode: -
Onze excuses voor de vertraging. Ik heb dit reeds doorgegeven aan mijn contactpersoon. Wat betreft jouw order via Priority Line geldt hetzelfde als hetgeen wat bovenstaand is vermeld. Wat betreft jouw andere order, dat is een vreemde situatie. Normaalgesproken zou jouw order al afgeleverd moeten zijn. Wij gaan achterhalen wat er aan de hand is en waar het zich eventueel zou bevinden. Zodra ik meer weet hierover laat ik je het weten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 14:46 schreef _MsG_ het volgende:
[..]
[..]
En is er ook iets mogelijk met het pakket weigeren en het nu in EU warehouse kopen? Dan heb ik het volgende week al. 45 dagen wachten zie ik niet zo zitten. Zal ook niet zo snel meer buiten de EU warehouse bestellen met dit soort bedragen.
Dat is in jouw geval helaas niet meer mogelijk, aangezien het pakketje al reeds verzonden is binnen een normaal tijdsbestek. Echter, de bezorger heeft de vertraging opgelopen en aangezien het al verzonden is kunnen wij het niet meer annuleren tot onze spijt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 17:37 schreef doggy1 het volgende:
Mijn zending duurt ook al erg lang.
Order date : Nov 10, 2017 16:33:50 PM
Deliveries : EU Express/Priority
Order No.:W1711101633507544
Track nr: 5997749393
Shipped 22 november
Ik krijg al weken de melding:2017-11-22 16:35 Southall, Your parcel is on its way

Kun jij hier ook iets meer te weten komen?
Allereerst onze excuses voor de vertraging. Ik ga dit doorgeven aan mijn contactpersoon en ook voor jouw geldt dezelfde reden als reeds vermeld in dit topic. Wanneer ik meer weet hoor je van me.
pi_175848305
Hi GB,

Net als Doggy1 krijg ik ook bij tracking dezelfde melding sinds 29-11:

2017-11-29 10:20 Southall, Your parcel is on its way

Ik wacht weliswaar veel minder lang maar heb nog niet eerder deze melding gezien.

- Orderdatum: 28-11
- Product: Xiaomi Air Purifier
- Ordernummer: W1711280408371482
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5364330055
- Verzendmethode: DPDUK1

Hoor graag wat de situatie is.

Alvast bedankt!
  CHI shopkeeper dinsdag 19 december 2017 @ 22:24:57 #9
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175852440
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 21:00 schreef Nixicus het volgende:
Hi GB,

Net als Doggy1 krijg ik ook bij tracking dezelfde melding sinds 29-11:

2017-11-29 10:20 Southall, Your parcel is on its way

Ik wacht weliswaar veel minder lang maar heb nog niet eerder deze melding gezien.

- Orderdatum: 28-11
- Product: Xiaomi Air Purifier
- Ordernummer: W1711280408371482
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5364330055
- Verzendmethode: DPDUK1

Hoor graag wat de situatie is.

Alvast bedankt!
Wat betreft die melding, dat is niet geheel vreemd, aangezien dit wel eens vaker voorkomt. Deze wordt ge-update zodra het pakketje de douane is gepasseerd en in de UK is aangekomen. Ik ga even navragen hoe het precies zit met jouw order en tevens laat ik je het weten wanneer ik meer informatie hierover ben te weten gekomen.
pi_175854580
Hallo
Bedankt voor de snelle refund van de niet ontvangen one plus one.
Er wordt me wel gevraagd door Gearbest (hella) de smartphone te aanvaarden en te betalen als die nog geleverd zou worden. Hierdoor kan ik van het jaar geen andere bestellen?
Hoe lang moet ik nog wachten op een mogelijke levering?
Met terugsturen van goederen naar China heb ik niet zo n goede ervaring.
Alvast bedankt
Facta non Verba
pi_175858558
Hoi,

Het duurt wel erg lang totdat hij aankomst in engeland.
Wat is precies de status of indicatie.

- Orderdatum:24 nov 2017
- Product: umidigi s2
- Ordernummer: WB1711250516112168

- Tracking nummer: 5998545519
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: duurt veel te lang
- Voorkeur: Resend

Ik krijg alleen een mailtje in gearbest van erg druk met deze dagen etc.
24 nov besteld... kan toch nooit zo lang duren... ik vind het echt geen goed reden van het is nu druk met aankomende feestdagen.

Graag zou ik een volwaardig oplossing willen.
pi_175858909
Hoi,

Ook hier doet de bezorger er erg lang over.

- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: DJI Spark Mini RC Selfie Drone
- Ordernummer: W1711241401105406
- Tracking nummer: 5998519252
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem:Nog steeds niets ontvangen. (2017-11-25 15:10 Southall, Your parcel is on its way)
- Voorkeur: Resend

Extra accessoires van andere China shops al lang binnen, echter het product waar het om gaat nog niet ontvangen.
pi_175862297
Orderdatum: 02-11-2017
- Product: Lenovo P2 Gray
- Ordernummer: W1711021324365941
- Tracking nummer 5997135001
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Waar is mijn pakket
- Voorkeur: Resend

Hoe zit het met mijn pakket.
Ruim 6 weken geleden een Lenovo P2 besteld.
Tracking staat al sinds 18-11 dat hij naar mij onderweg is.

NU GRAAG EEN ECHTE OPLOSSING!
Dat jullie het vervelend vinden is geen oplossing. na bijna 2 maanden onderweg kun je wel zeggen dat het pakket kwijt is. Verzend een nieuwe met hoge prioriteit!
pi_175862784
claim heb ik al ingediend. inderdaad betaald via paypal.
Vind het belachelijk. Na dik een maand nog steeds op hetzelfde en maar zeggen dat ze het vervelend vinden. gaat wel om 200 euro dit. Meteen ook laatste keer dat ik hier wat heb besteld.
voor mij gewoon weer aliexpress. klantenservice van helemaal niks
pi_175862858
Beste Gearbest,

Mijn bestelling zou de 13e al met DHL verzonden moeten zijn maar het tracking nummer wat ik gekregen heb geeft aan :
(Not found): No result found for your DHL query. Please try again.

Gaat om bestelling : W1712101012072016

Heb al een ticket bij jullie ingeschoten en via de chat (deze reageert pas na 1 a 2 dagen) maar krijg beide keren het zelfde tracking nummer en DHL website welke dus niet werkt.

Graag voor het sturen van het tracking nummer deze eerst zelf testen!

Alvast bedankt,
Groeten Jeroen
  CHI shopkeeper woensdag 20 december 2017 @ 14:33:21 #16
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175865465
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 23:25 schreef youngtimer het volgende:
Hallo
Bedankt voor de snelle refund van de niet ontvangen one plus one.
Er wordt me wel gevraagd door Gearbest (hella) de smartphone te aanvaarden en te betalen als die nog geleverd zou worden. Hierdoor kan ik van het jaar geen andere bestellen?
Hoe lang moet ik nog wachten op een mogelijke levering?
Met terugsturen van goederen naar China heb ik niet zo n goede ervaring.
Alvast bedankt
In ieder geval fijn om te horen dat de refund snel is verwerkt. Ik ga navragen hoe dat precies zit, aangezien ik momenteel niet weet wat de support sectie (Hella in dit geval) jouw heeft vermeld.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 08:47 schreef hanifi het volgende:
Hoi,

Het duurt wel erg lang totdat hij aankomst in engeland.
Wat is precies de status of indicatie.

- Orderdatum:24 nov 2017
- Product: umidigi s2
- Ordernummer: WB1711250516112168

- Tracking nummer: 5998545519
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: duurt veel te lang
- Voorkeur: Resend

Ik krijg alleen een mailtje in gearbest van erg druk met deze dagen etc.
24 nov besteld... kan toch nooit zo lang duren... ik vind het echt geen goed reden van het is nu druk met aankomende feestdagen.

Graag zou ik een volwaardig oplossing willen.
Momenteel hebben wij te maken met een behoorlijke piek door de kerstperiode. Daarnaast zijn wij niet de enigen die hier mee te maken hebben. Zo hebben bijvoorbeeld logistieke bedrijven, onze bezorgers en Honkong Airport onder andere hierdoor vertraging opgelopen en het heeft eenmaal wat tijd nodig voordat deze vertraging is ingehaald. Helaas kan ik daar verder ook niets aan doen en ik doe mijn best om degene die hierdoor problemen hebben zo goed en efficiënt mogelijk te helpen.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:19 schreef E_Cartman het volgende:
Hoi,

Ook hier doet de bezorger er erg lang over.

- Orderdatum: 24-11-2017
- Product: DJI Spark Mini RC Selfie Drone
- Ordernummer: W1711241401105406
- Tracking nummer: 5998519252
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem:Nog steeds niets ontvangen. (2017-11-25 15:10 Southall, Your parcel is on its way)
- Voorkeur: Resend

Extra accessoires van andere China shops al lang binnen, echter het product waar het om gaat nog niet ontvangen.
Ik ga dit doorgeven aan mijn contactpersoon. Momenteel zijn wij op de hoogte van een vertraging middels de piekperiode. Helaas, hoe spijtig dit ook is, is dit momenteel ook bij jouw het geval. We zijn op de achtergrond druk bezig om dit allemaal zo snel mogelijk op te lossen.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:05 schreef Tim_Stevens het volgende:
Orderdatum: 02-11-2017
- Product: Lenovo P2 Gray
- Ordernummer: W1711021324365941
- Tracking nummer 5997135001
- Verzendmethode: DPDUK2
- Probleem: Waar is mijn pakket
- Voorkeur: Resend

Hoe zit het met mijn pakket.
Ruim 6 weken geleden een Lenovo P2 besteld.
Tracking staat al sinds 18-11 dat hij naar mij onderweg is.

NU GRAAG EEN ECHTE OPLOSSING!
Dat jullie het vervelend vinden is geen oplossing. na bijna 2 maanden onderweg kun je wel zeggen dat het pakket kwijt is. Verzend een nieuwe met hoge prioriteit!
Dit probleem heb ik al reeds doorgegeven aan mijn contactpersoon en ze zijn er druk mee bezig. Helaas ben jij niet de enige die hier last van heeft en zijn er meerdere klanten die dit probleem ondervinden middels de vertraging door de piekperiode. Zoals ik al hierboven heb vermeld ben ik achter de schermen druk bezig om hier onze klanten in tegemoet te komen en te zorgen voor een passende vergoeding/oplossing. Momenteel is er al een regeling tot stand gekomen van een acceptabele vergoeding na 45 verzenddagen, dit is al mede tot stand gekomen op aandringen vanuit de NL sectie. Wij proberen deze nog te verbeteren. Ik probeer iedereen hier zo snel en goed mogelijk te helpen alleen het probleem met een vertraging is dat deze maar niet snel genoeg opgelost kan worden. Tijd is in deze kwestie een kostbare zaak en dient dan ook zo snel mogelijk ingehaald te worden, maar bij een vertraging duurt dit helaas altijd te lang. Tevens zijn wij deels afhankelijk van de bezorgdiensten en wanneer zij te maken hebben met een vertraging zijn wij ook deels gebonden aan hoe snel zij dit opgelost hebben en verwerken. Wat betreft jouw PayPal claim, deze kun je zelfs nog na 180 dagen na het plaatsen van jouw order nog indienen, dus nog tijd genoeg om hier je beklag mee te doen. Echter, wanneer een PayPal claim is ingediend mag ik jouw hier niet meer te woord staan/helpen en wordt dit overgenomen door onze support sectie in samenwerking met PayPal.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:32 schreef jeroen4488 het volgende:
Beste Gearbest,

Mijn bestelling zou de 13e al met DHL verzonden moeten zijn maar het tracking nummer wat ik gekregen heb geeft aan :
(Not found): No result found for your DHL query. Please try again.

Gaat om bestelling : W1712101012072016

Heb al een ticket bij jullie ingeschoten en via de chat (deze reageert pas na 1 a 2 dagen) maar krijg beide keren het zelfde tracking nummer en DHL website welke dus niet werkt.

Graag voor het sturen van het tracking nummer deze eerst zelf testen!

Alvast bedankt,
Groeten Jeroen
Ik ga hier achteraan en kijken wat er precies aan de hand is. Zodra ik meer weet laat ik je het weten.

[ Bericht 25% gewijzigd door Gearbest op 20-12-2017 14:49:40 ]
pi_175865986
Ik heb voor het eerst besteld bij Gearbest. En ik vermoed dat alles in orde was. Echter, tijdens de bestelling was er ergens een optie die 9¤ en iets meer kostte. Ging dit nu over expressbestelling of extra verzekering dat weet ik niet meer.
Verder zie ik ook dat de bestelling bijna een week staat in Southall (UK), maar dat daar blijkbaar geen beweging meer is.
Gezien dit om een vrij groot bedrag gaat ( boven de 450¤) vroeg ik me af of iemand dit order en de afgelegde weg even kan checken?
- Orderdatum: 7/12/2017
- Product: creality 3d cr10s + filamenten
- Ordernummer: w1712071453496015
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5170548894
- Verzendmethode: dpduk1, eu express?
- Probleem: is alles nog ok gezien de onbeweeglijke status in Southall
- Voorkeur: Resend of Refund? Voorlopig niet van toepassing.

Alvast hartelijk dankvoor de moeite.
B.
pi_175866325
Mijn bestelling van 6 november is op 20 november verstuurd met priority line. Tot dusver zitten ze er in Southall nog op te wachten. Kun jij er meer over zeggen?

Tracking Number: 5997249607
Order No.:WP1711071406496210
  woensdag 20 december 2017 @ 15:49:42 #19
467 Creep
Here we go again!
pi_175867077
Voeg mij ook maar toe aan het lijstje "waar blijft mijn spul?!"

- Orderdatum: Nov 12, 2017 05:12:17 AM
- Product: ZTE AXON 7
- Order number: WB1711121912173059
- Tracking Number: 5997269860
- Shipping method: DPDUK2
- Probleem: Er gebeurd niks, geen tracking update. Beloofde verzendtijd wordt overschreden, nadat eerst al de genoemde "ships between" tijd werd overschreden. Dat verzending bij een china shop lang duurt begrijp ik, dat elke genoemde termijn overschreden wordt niet.
- Voorkeur: refund als het niet binnenkort binnen komt
  CHI shopkeeper woensdag 20 december 2017 @ 17:16:27 #20
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175869058
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 14:56 schreef Berepoot het volgende:
Ik heb voor het eerst besteld bij Gearbest. En ik vermoed dat alles in orde was. Echter, tijdens de bestelling was er ergens een optie die 9¤ en iets meer kostte. Ging dit nu over expressbestelling of extra verzekering dat weet ik niet meer.
Verder zie ik ook dat de bestelling bijna een week staat in Southall (UK), maar dat daar blijkbaar geen beweging meer is.
Gezien dit om een vrij groot bedrag gaat ( boven de 450¤) vroeg ik me af of iemand dit order en de afgelegde weg even kan checken?
- Orderdatum: 7/12/2017
- Product: creality 3d cr10s + filamenten
- Ordernummer: w1712071453496015
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5170548894
- Verzendmethode: dpduk1, eu express?
- Probleem: is alles nog ok gezien de onbeweeglijke status in Southall
- Voorkeur: Resend of Refund? Voorlopig niet van toepassing.

Alvast hartelijk dankvoor de moeite.
B.
De tracking code wordt pas actief na 2-3 weken. Namelijk wanneer het in de UK is aangekomen en de douane is gepasseerd. Vanaf dat moment krijg je een gedetailleerde weergave en zal het 2-3 dagen duren voordat je het pakketje in ontvangst mag nemen. Heb dus aub even geduld. Echter, we zijn op de hoogte van een vertraging bij deze verzendmethode en doen er alles aan deze zo snel mogelijk te verhelpen. Voor de zekerheid ga ik navragen wat de status van jouw order is.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:14 schreef jslaman31 het volgende:
Mijn bestelling van 6 november is op 20 november verstuurd met priority line. Tot dusver zitten ze er in Southall nog op te wachten. Kun jij er meer over zeggen?

Tracking Number: 5997249607
Order No.:WP1711071406496210
Momenteel is er een vertraging met deze verzendmethode. Dit probleem is bij ons bekend en helaas ben jij niet enige die hier last van heeft. Daarom zijn wij druk bezig dit zo snel mogelijk op te lossen en volgt er een algemene regeling voor degene die dit probleem ondervinden. Zodra ik meer weet laat ik je het weten.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:49 schreef Creep het volgende:
Voeg mij ook maar toe aan het lijstje "waar blijft mijn spul?!"

- Orderdatum: Nov 12, 2017 05:12:17 AM
- Product: ZTE AXON 7
- Order number: WB1711121912173059
- Tracking Number: 5997269860
- Shipping method: DPDUK2
- Probleem: Er gebeurd niks, geen tracking update. Beloofde verzendtijd wordt overschreden, nadat eerst al de genoemde "ships between" tijd werd overschreden. Dat verzending bij een china shop lang duurt begrijp ik, dat elke genoemde termijn overschreden wordt niet.
- Voorkeur: refund als het niet binnenkort binnen komt
Ik ga dit doorgeven aan mijn contactpersoon. Momenteel is er dus sprake van een vertraging en dit is bij ons bekend. Deze ligt niet geheel in onze handen, aangezien de vertraging deels ligt bij de bezorgdienst. Wij vinden het zelf zeer spijtig dat dit is voorgevallen en doen er dan ook alles aan om dit snel te verhelpen. Helaas is het probleem bij een vertraging zo dat het nooit snel genoeg kan worden verholpen, tijd is in deze een kostbare kwestie. Zodra ik meer informatie heb wat betreft jouw order en de andere die dezelfde problemen hebben laat ik het je weten.
  woensdag 20 december 2017 @ 19:40:26 #21
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_175873026
Edit: Al verholpen.

[ Bericht 91% gewijzigd door Brammetjuh94 op 20-12-2017 20:07:39 ]
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_175876810
Hoi Gearbest,

Kan het zijn dat er hier ook wat mis gaat?

Orderdatum: 25 november 2017
- Product: Mavic Pro Combo
- Ordernummer: W1711251416476103
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998631426
- Verzendmethode: Priority line eu express
- Probleem: DPD geeft aan dat de order op 26 november in Southall was, daarna niets meer gehoord
- Voorkeur: Wat is de status en verwachting?

[ Bericht 9% gewijzigd door Jeppie67 op 20-12-2017 21:53:50 ]
pi_175887901
Mijn order van 11 nov is 20 dec aangekomen. Verzending was met de trein Europe railway registered. Nu wil ik weer iets bestellen, maar helaas kan ik deze verzendmethode niet meer kiezen. Is dit tijdelijk of permanent?
pi_175888085
- Orderdatum: 18 november 2017
- Product: Anet A8 Desktop 3D Printer, SKU 173329001
- Ordernummer: W1711181441458444
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997169508
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Op de DPD-site nog steeds "Order information has been transmitted to DPD.", zonder update.
- Voorkeur: Status van de bestelling, gaat deze nog aankomen? Zo niet, dan bestel ik het liever elders nogmaals. Bij vertraging, komt er een compensatie? Alvast bedankt voor de info!
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  CHI shopkeeper donderdag 21 december 2017 @ 12:25:44 #25
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175889612
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 19:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Edit: Al verholpen.
Fijn dat het verholpen is.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:07 schreef Btween10 het volgende:
Mijn order van 11 nov is 20 dec aangekomen. Verzending was met de trein Europe railway registered. Nu wil ik weer iets bestellen, maar helaas kan ik deze verzendmethode niet meer kiezen. Is dit tijdelijk of permanent?
Dit is afhankelijk van het type product en verschilt dan ook steeds. Als deze verzendoptie niet bij het product staat zal deze daar ook niet meer komen helaas.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 21:16 schreef Jeppie67 het volgende:
Hoi Gearbest,

Kan het zijn dat er hier ook wat mis gaat?

Orderdatum: 25 november 2017
- Product: Mavic Pro Combo
- Ordernummer: W1711251416476103
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998631426
- Verzendmethode: Priority line eu express
- Probleem: DPD geeft aan dat de order op 26 november in Southall was, daarna niets meer gehoord
- Voorkeur: Wat is de status en verwachting?
quote:
99s.gif Op donderdag 21 december 2017 11:18 schreef intoxicated het volgende:
- Orderdatum: 18 november 2017
- Product: Anet A8 Desktop 3D Printer, SKU 173329001
- Ordernummer: W1711181441458444
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997169508
- Verzendmethode: DPDUK1
- Probleem: Op de DPD-site nog steeds "Order information has been transmitted to DPD.", zonder update.
- Voorkeur: Status van de bestelling, gaat deze nog aankomen? Zo niet, dan bestel ik het liever elders nogmaals. Bij vertraging, komt er een compensatie? Alvast bedankt voor de info!
Ik ga dit doorgeven aan mijn contactpersoon. Momenteel is er dus sprake van een vertraging en dit is bij ons bekend. Deze ligt niet geheel in onze handen, aangezien de vertraging deels ligt bij de bezorgdienst. Wij vinden het zelf zeer spijtig dat dit is voorgevallen en doen er dan ook alles aan om dit snel te verhelpen. Helaas is het probleem bij een vertraging zo dat het nooit snel genoeg kan worden verholpen, tijd is in deze een kostbare kwestie. Zodra ik meer informatie heb wat betreft jullie orders en de andere die dezelfde problemen hebben laat ik het je weten.

Ik heb op dit moment voor de Priority Line orders de volgende overeenstemming bereikt. Ik zal er nog meer over moeten gaan praten over hoe en wat, maar wil jullie alvast hierover op de hoogte brengen. De precieze details moeten nog verder besproken worden.
"Mocht je order na 45 verzenddagen nog geen update hebben gekregen dan zullen we overgaan tot een acceptabele compensatie."
pi_175891406
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Fijn dat het verholpen is.

[..]

Dit is afhankelijk van het type product en verschilt dan ook steeds. Als deze verzendoptie niet bij het product staat zal deze daar ook niet meer komen helaas.

[..]

[..]

Ik ga dit doorgeven aan mijn contactpersoon. Momenteel is er dus sprake van een vertraging en dit is bij ons bekend. Deze ligt niet geheel in onze handen, aangezien de vertraging deels ligt bij de bezorgdienst. Wij vinden het zelf zeer spijtig dat dit is voorgevallen en doen er dan ook alles aan om dit snel te verhelpen. Helaas is het probleem bij een vertraging zo dat het nooit snel genoeg kan worden verholpen, tijd is in deze een kostbare kwestie. Zodra ik meer informatie heb wat betreft jullie orders en de andere die dezelfde problemen hebben laat ik het je weten.

Ik heb op dit moment voor de Priority Line orders de volgende overeenstemming bereikt. Ik zal er nog meer over moeten gaan praten over hoe en wat, maar wil jullie alvast hierover op de hoogte brengen. De precieze details moeten nog verder besproken worden.
"Mocht je order na 45 verzenddagen nog geen update hebben gekregen dan zullen we overgaan tot een acceptabele compensatie."

In ieder geval bedankt voor het oppakken!
Wanneer weet je denk je meer? We wachten natuurlijk allemaal op de pakketjes, jij en Gearbest kunnen er verder ook weinig aan doen helaas.

Is er al wel bekend wat voor problemen er precies zijn?
pi_175894450
Ik krijg toch het gevoel dat de problemen bij Gearbest liggen en er hier onterecht de indruk wordt gewekt dat het aan de bezorgdiensten ligt. Het pakket lijkt namelijk helemaal (nog) niet verzonden.
Ga je met je tracking nummer naar dpd.co.uk en je klikt een beetje door op het andere ID van DPD group, dan kom je op de Duitse site. Hier is de status wat minder cryptisch dan de Southall melding:
25/11/2017 08:54 DPD data centre. Order information has been transmitted to DPD.

Oftewel GB heeft zending aangemaakt bij DPD en pakketsticker afgedrukt maar nog niets verzonden.
pi_175894538
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:01 schreef E_Cartman het volgende:
Ik krijg toch het gevoel dat de problemen bij Gearbest liggen en er hier onterecht de indruk wordt gewekt dat het aan de bezorgdiensten ligt. Het pakket lijkt namelijk helemaal (nog) niet verzonden.
Ga je met je tracking nummer naar dpd.co.uk en je klikt een beetje door op het andere ID van DPD group, dan kom je op de Duitse site. Hier is de status wat minder cryptisch dan de Southall melding:
25/11/2017 08:54 DPD data centre. Order information has been transmitted to DPD.

Oftewel GB heeft zending aangemaakt bij DPD en pakketsticker afgedrukt maar nog niets verzonden.
Als ik het goed interpreteer, maakt Gearbest de labels in China aan, plakt ze op de doosjes en verscheept vervolgens een container met pakketten naar de UK. De hoop is dat die container door de douane glipt. Vervolgens wordt de container in Southall uitgepakt en worden de pakketten vanaf daar bij DPD aangeboden en via DPD gedistribueerd. Het lijkt er dus op dat die container ergens in of tussen China en de UK is blijven hangen.

Kan de Gearbest-representative hier wat meer over vertellen?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_175894561
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:01 schreef E_Cartman het volgende:
Ik krijg toch het gevoel dat de problemen bij Gearbest liggen en er hier onterecht de indruk wordt gewekt dat het aan de bezorgdiensten ligt. Het pakket lijkt namelijk helemaal (nog) niet verzonden.
Ga je met je tracking nummer naar dpd.co.uk en je klikt een beetje door op het andere ID van DPD group, dan kom je op de Duitse site. Hier is de status wat minder cryptisch dan de Southall melding:
25/11/2017 08:54 DPD data centre. Order information has been transmitted to DPD.

Oftewel GB heeft zending aangemaakt bij DPD en pakketsticker afgedrukt maar nog niets verzonden.
Dat is natuurlijk iets te kort door de bocht.
Ik bestel redelijk vaak met priority line EU express bij Gearbest, maar geze melding krijg je altijd. Pas een paar dagen voor het afleveren krijg je een gedetailleerd overzicht. Dus daar is niets anders dan normaal.

Alleen deze keer duurt het iets langer dan normaal tot nu toe.

Ik snap dat het voor de medewerker ook vervelend is, iedereen hoopt hun pakket zo snel mogelijk voor de feestdagen te hebben en nu heb je heel veel mensen die je mogelijk moet teleurstellen.

Altijd lastig en vervelend.

[ Bericht 8% gewijzigd door Jeppie67 op 21-12-2017 16:15:02 ]
pi_175894884
quote:
99s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:04 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Als ik het goed interpreteer, maakt Gearbest de labels in China aan, plakt ze op de doosjes en verscheept vervolgens een container met pakketten naar de UK. De hoop is dat die container door de douane glipt. Vervolgens wordt de container in Southall uitgepakt en worden de pakketten vanaf daar bij DPD aangeboden en via DPD gedistribueerd. Het lijkt er dus op dat die container ergens in of tussen China en de UK is blijven hangen.

Kan de Gearbest-representative hier wat meer over vertellen?
Maar geeft hij dan al eerder aan dat hij in Southall zit?
Ik kan mij niet goed meer herinneren hoe dit vorige keren was...
pi_175895088
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:20 schreef Jeppie67 het volgende:
[..]
Maar geeft hij dan al eerder aan dat hij in Southall zit?
Ik kan mij niet goed meer herinneren hoe dit vorige keren was...
Ja, al meteen op de dag waarop Gearbest het label aanmaakt (en zegt het pakket te hebben verstuurd) zegt DPD:
"Location Description
Southall Your parcel is on its way".

Dat betekent dus niet dat het pakket al in Southall is.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_175895145
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:05 schreef Jeppie67 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk iets te kort door de bocht.
Ik bestel redelijk vaak met priority line EU express bij Gearbest, maar geze melding krijg je altijd. Pas een paar dagen voor het afleveren krijg je een gedetailleerd overzicht. Dus daar is niets anders dan normaal.

Alleen deze keer duurt het iets langer dan normaal tot nu toe.

Ik snap dat het voor de medewerker ook vervelend is, iedereen hoopt hun pakket zo snel mogelijk voor de feestdagen te hebben en nu heb je heel veel mensen die je mogelijk moet teleurstellen.

Altijd lastig en vervelend.
Klopt, misschien iets te kort door de bocht en inderdaad erg vervelend allemaal.
Maar toch vreemd, nergens in het verzendproces zie je wanneer het pakket daadwerkelijk vertrokken is vanuit Gearbest. Je moet het dus maar van ze aannemen. Pas als het pakket in de EU is krijg je er zicht op. Het moment van verzenden door Gearbest en de duur van het verschepen is dus niet inzichtelijk.

Ook de recente antwoorden van Gearbest hier op het forum, waarvoor dank ^O^ , lijken niet alleen op problemen met de bezorging te duiden.
pi_175895185
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:31 schreef E_Cartman het volgende:

[..]

Klopt, misschien iets te kort door de bocht en inderdaad erg vervelend allemaal.
Maar toch vreemd, nergens in het verzendproces zie je wanneer het pakket daadwerkelijk vertrokken is vanuit Gearbest. Je moet het dus maar van ze aannemen. Pas als het pakket in de EU is krijg je er zicht op. Het moment van verzenden door Gearbest en de duur van het verschepen is dus niet inzichtelijk.

Ook de recente antwoorden van Gearbest hier op het forum, waarvoor dank ^O^ , lijken niet alleen op problemen met de bezorging te duiden.
Klopt ik hoop ook dat er meer duidelijkheid komt, maar de meldingen van DPD zijn niet anders dan andere keren
pi_175896017
Beste Gearbest,

Zou je ook mijn bestelling kunnen nakijken?
Dankje!

- Orderdatum: 25 november 2017
- Product: Mavic Pro Combo
- Ordernummer: W1711241122026812
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998542571
- Verzendmethode: Priority Line EU Express (DPD UK)
- Probleem: Nog niet geleverd
- Voorkeur: Status
  CHI shopkeeper donderdag 21 december 2017 @ 19:24:36 #35
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175899555
Om enige duidelijkheid te scheppen en verwarring te voorkomen zal ik even uitleggen hoe het precies zit. Zodra wij een order ontvangen wordt deze door onze medewerkers verwerkt en wordt deze tevens nagekeken door diverse afdelingen en sectoren. Wanneer het pakket gereed is voor verzending wordt deze aangemeld bij DPD en vervolgens door ons verzonden. Vanaf dat moment krijg je dan ook bericht dat jouw order verzonden is (shipped out) en staat de track en tracé code hier tevens in vermeld. De orders worden per container vanuit ons warenhuis in China / Hong Kong verzonden naar de UK. De status van jouw pakketje geeft dus aan dat deze bij DPD is aangemeld, maar nog niet is ontvangen. Dat wil NIET zeggen dat wij het nog niet verzonden hebben.. Het pakketje is reeds onderweg en deze status is dan ook normaal. De pakketten gaan vervolgens door de douane zodra ze in de UK zijn gearriveerd en worden verwerkt in de UK Southall. Vervolgens worden de pakketten afgegeven aan DPD en zorgen zij voor de distributie. Vanaf dat moment wordt de status actief en krijg je een gedetailleerde weergave wat betreft jouw pakket. De status van Southhall duurt dan ook lang, want deze wordt aangehouden tussen het traject van het warenhuis in China/Hongkong tot in de UK. Het probleem ligt momenteel bij de verzending tussen het warenhuis en de UK. Hoe spijtig en vervelend het ook is, hier hebben wij zelf niet heel veel invloed op, aangezien wij afhankelijk zijn van de bezorgdiensten. Natuurlijk zijn we er wel druk mee bezig om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen en behouden we nauw contact.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:03 schreef iDroneNL het volgende:
Beste Gearbest,

Zou je ook mijn bestelling kunnen nakijken?
Dankje!

- Orderdatum: 25 november 2017
- Product: Mavic Pro Combo
- Ordernummer: W1711241122026812
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998542571
- Verzendmethode: Priority Line EU Express (DPD UK)
- Probleem: Nog niet geleverd
- Voorkeur: Status
Ik ga dit doorgeven en zodra ik meer weet over jouw order laat ik je het weten.
pi_175919230
Hoi Gearbest Support,

Na een aantal tickets hoop ik dat jij mij verder kan helpen.
Ik heb een Xiaomi Vacuum cleaner besteld die na ruim 2 maanden nog steeds niet is afgeleverd. De tracking informatie heeft nooit (goed) gewerkt. Werd niet geüpdatet en is blijven hangen in oktober 2017. Het tracking nummer werkt niet bij andere trackers.

- Orderdatum: Oct 15, 2017 16:28:49 PM
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum
- Ordernummer: W1710151628507699
- Tracking nummer: 13915023891831F (http://www.faryaa.com/user/index/package-refer)
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Shipping date: Oct 18, 2017 04:39:18
- Probleem: Na 2 maanden nog steeds niet ontvangen en geen zicht op huidige plek pakket
- Voorkeur: liefst Resend mèt werkende tracking (anders FULL Refund)

Hopelijk krijg jij deze verzending in beweging. Super thx alvast!
pi_175924303
- Orderdatum: 13-12-2017
- Product: ( Official International Version ) Original Xiaomi Mi TV Box - EU PLUG BLACK 1
- Ordernummer: W1712131834090409
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 9891366155
- Verzendmethode: Expedited Shipping
- Probleem: Als kerstcadeau gekocht; er werd aangeraden om de Expedited Shipping te kiezen om het pakketje op tijd binnen te krijgen aangezien hier 3-7 werkdagen stond. De volgende dag was hij al richting DHL volgens Gearbest. Een tijdlang geen update kunnen vinden en via een ticket vervolgens te horen gekregen dat het 7-20 werkdagen duurt. Gearbest website gaf geen tracking updates dus op de 17track zie ik staan 21-12 pas shipment information is received.
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
  CHI shopkeeper vrijdag 22 december 2017 @ 19:17:53 #38
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175928875
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:43 schreef el_frigo het volgende:
Hoi Gearbest Support,

Na een aantal tickets hoop ik dat jij mij verder kan helpen.
Ik heb een Xiaomi Vacuum cleaner besteld die na ruim 2 maanden nog steeds niet is afgeleverd. De tracking informatie heeft nooit (goed) gewerkt. Werd niet geüpdatet en is blijven hangen in oktober 2017. Het tracking nummer werkt niet bij andere trackers.

- Orderdatum: Oct 15, 2017 16:28:49 PM
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum
- Ordernummer: W1710151628507699
- Tracking nummer: 13915023891831F (http://www.faryaa.com/user/index/package-refer)
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Shipping date: Oct 18, 2017 04:39:18
- Probleem: Na 2 maanden nog steeds niet ontvangen en geen zicht op huidige plek pakket
- Voorkeur: liefst Resend mèt werkende tracking (anders FULL Refund)

Hopelijk krijg jij deze verzending in beweging. Super thx alvast!
Dat is een zeer vervelende kwestie en daar bied ik dan ook onze excuses voor aan. Ik ga even navragen wat er precies aan de hand is met jouw order en tevens ga actie ondernemen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra ik meer informatie heb hierover laat ik je het weten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:05 schreef Buttarfly het volgende:
- Orderdatum: 13-12-2017
- Product: ( Official International Version ) Original Xiaomi Mi TV Box - EU PLUG BLACK 1
- Ordernummer: W1712131834090409
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 9891366155
- Verzendmethode: Expedited Shipping
- Probleem: Als kerstcadeau gekocht; er werd aangeraden om de Expedited Shipping te kiezen om het pakketje op tijd binnen te krijgen aangezien hier 3-7 werkdagen stond. De volgende dag was hij al richting DHL volgens Gearbest. Een tijdlang geen update kunnen vinden en via een ticket vervolgens te horen gekregen dat het 7-20 werkdagen duurt. Gearbest website gaf geen tracking updates dus op de 17track zie ik staan 21-12 pas shipment information is received.
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
Ik ga dit doorgeven en kijken wat ik voor je kan doen. Wanneer ik meer weet laat ik je het weten.
  CHI shopkeeper zaterdag 23 december 2017 @ 11:52:01 #39
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175942692
Kleine update met betrekking tot douanekosten.

Dear Customers,

Due to the temporary closure of DPD Logistics, Gearbest decided to provide a full customs compensation policy to customers who have generated customs fee using ‘Registered Air Mail’ logistic since 1 december 2017.

please contact Gearbest customer service, and provide your proof of customs fee payment, verified by the support department to deal with the compensation matters.

For more details, please consult Gearbest customer service.

Yours Sincerely
Gearbest team
pi_175943408
- Orderdatum: 28- 12- 2017
- Product: Fashion Stand Collar Wool Blazer Coat
Size:2XL Color:GRAY ×
- Ordernummer: WB1711290532027450
- Tracking nummer (indien beschikbaar): n.v.t. product is net geleverd
- Verzendmethode: BE post
- Probleem: Product is geleverd maar de maten kloppen totaal niet. ook niet als rekening gehouden wordt met de 3 cm speling die Gearbest aangeeft.
Mouw is bijvoorbeeld 58 cm in plaats van de aangegeven 63 (60 - 66cm).
Zelfde geldt voor de lengte en gvoor de shoudermaat. Ik had rekening gehouden met een iets kleinere pasmaat maar kleiner dan de aangegeven kleinste maat die jullie hebben vind ik wel een beetje te veel in de marge.
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend van een 3XL maat of een andere optie.

Oh en nog wel fijne kerstdagen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Diej op 23-12-2017 13:03:12 ]
pi_175951167
Kwart:
- Orderdatum: 11-11-17
- Product: ZTE AXON 7 GRAY
- Ordernummer: WB1711112249080182
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997260069
- Verzendmethode: EU EXPRESS
- Probleem: In de app heeft vanaf 21-11-17 de melding 'Parcel information received in Southal' gestaan, maar ineens was hij weg. Gelukkig stond hetzelfde bericht wel op 17track dus ik maakte me niet zo druk.
Toen kreeg ik 21-12-17 nieuwe informatie en het zag ernaar uit dat mn pakketje er dan toch nog voor de kerst zou zijn!
Helaas is het pakketje er nog steeds niet terwijl de laatste update van 17track meld: Ede, The parcel has been delivered, signed for by K V.... 2017-12-22 23:30.

Mijn probleem is dat de hele dag iemand thuis is geweest en er niemand een pakketje heeft bezorgd. Ikzelf ben de afgelopen 2 dagen overdag thuis geweest en ik heb niks getekend en dus ook niks ontvangen...
Daarnaast is het afzendadres ook niet in Ede maar in Ermelo.

- Voorkeur: Resend als dat nodig is

[ Bericht 4% gewijzigd door Kwarterpounder op 23-12-2017 18:33:12 ]
Kevin Vlijm
pi_175951248
Wat is het verschil tussen Priority en Expedited shipping bij een EU Warehouse.

Kan het antwoord niet vinden bij de eerdere vragen hierover.
pi_175952198
- Orderdatum: 15-11-2017
- Trackingnummer : 5997631628 & 5997964787
- Ordernummer: W1711151745577803
- Verzendmethode: eu express DPDUK1

Ik begrijp dat op dit moment druk is en dat DPD op dit moment misschien iets te druk heeft waardoor het allemaal iets meer tijd in beslag neemt. Echter waar ik wel problemen mee heb is de supportafhandeling op de website en om precies te zijn Lila. Ze weet dat er issues zijn en dat leveringstijden overschreden gaan worden, en zegt dood leuk dat ik het bij de lokale DPD kantoor maar eens moet gaan kijken of het daar ligt. Het pakket is nog helemaal niet bij dpdUK aangekomen. Iets van kluitje en het riet. Eerst moest ik wachten tot 23-12-2017 en nu tot 23-01-2018, valt nog mee dat ze niet meteen 23-01-2019 heeft gezegt. Ik weet dat het meestal met zendingen wel goed komt maar wees gewoon professioneel en eerlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door dublex op 23-12-2017 18:43:06 ]
pi_175958291
Goedendag Gearbest,

Kan je iets aan informatie geven over deze bestelling:

Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:24-11-017
- Product: WiFi fpv remonte control RC drone S10 with 720p wide camera headless mode one-key return remote control RC
- sku: 236942101
- Ordernummer:wb1711250149431010
- Tracking nummer (indien beschikbaar):rn434128894cn
- Verzendmethode:Europese railway registered
- Probleem:niet te traceren
- Voorkeur: Resend of Refund? Nvt nu

Enige informatie of nog wat langer geduld?

Alvast bedankt
  CHI shopkeeper zondag 24 december 2017 @ 11:47:42 #45
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175967843
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:43 schreef Diej het volgende:
- Orderdatum: 28- 12- 2017
- Product: Fashion Stand Collar Wool Blazer Coat
Size:2XL Color:GRAY ×
- Ordernummer: WB1711290532027450
- Tracking nummer (indien beschikbaar): n.v.t. product is net geleverd
- Verzendmethode: BE post
- Probleem: Product is geleverd maar de maten kloppen totaal niet. ook niet als rekening gehouden wordt met de 3 cm speling die Gearbest aangeeft.
Mouw is bijvoorbeeld 58 cm in plaats van de aangegeven 63 (60 - 66cm).
Zelfde geldt voor de lengte en gvoor de shoudermaat. Ik had rekening gehouden met een iets kleinere pasmaat maar kleiner dan de aangegeven kleinste maat die jullie hebben vind ik wel een beetje te veel in de marge.
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend van een 3XL maat of een andere optie.

Oh en nog wel fijne kerstdagen!
Oei dat is zeer vervelend en dat is wel een grotere marge dan de 1-3 cm afwijking die bij de omschrijving staat. Ik ga kijken wat ik kan gaan regelen hiervoor.
Ik weet alleen niet wanneer ik nu reactie terug ga krijgen met de kerstperiode.
Alvast fijne kerstdagen! ^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:55 schreef Kwarterpounder het volgende:
Kwart:
- Orderdatum: 11-11-17
- Product: ZTE AXON 7 GRAY
- Ordernummer: WB1711112249080182
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997260069
- Verzendmethode: EU EXPRESS
- Probleem: In de app heeft vanaf 21-11-17 de melding 'Parcel information received in Southal' gestaan, maar ineens was hij weg. Gelukkig stond hetzelfde bericht wel op 17track dus ik maakte me niet zo druk.
Toen kreeg ik 21-12-17 nieuwe informatie en het zag ernaar uit dat mn pakketje er dan toch nog voor de kerst zou zijn!
Helaas is het pakketje er nog steeds niet terwijl de laatste update van 17track meld: Ede, The parcel has been delivered, signed for by K V.... 2017-12-22 23:30.

Mijn probleem is dat de hele dag iemand thuis is geweest en er niemand een pakketje heeft bezorgd. Ikzelf ben de afgelopen 2 dagen overdag thuis geweest en ik heb niks getekend en dus ook niks ontvangen...
Daarnaast is het afzendadres ook niet in Ede maar in Ermelo.

- Voorkeur: Resend als dat nodig is
Dat is wel zeer merkwaardig. Ook het tijdstip van 23:30 is vreemd. Wat geeft de tracking van DPD site zelf aan?
Ik ga het in ieder geval doorgeven, want aflever adres moet inderdaad in Ermelo zijn en niet in Ede. Ik vraag me wel af wie er nu ineens een pakketje heeft gekregen (die zal leuke kerst hebben).
Als ik bericht terug heb laat ik het direct weten en alvast fijne kerstdagen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:58 schreef bierjoost het volgende:
Wat is het verschil tussen Priority en Expedited shipping bij een EU Warehouse.

Kan het antwoord niet vinden bij de eerdere vragen hierover.
Hier zit niet zo heel veel verschil tussen. Enkel de vervoerder is anders en daarmee het aantal dagen verzending. Al scheelt dit niet veel vanuit een EU warenhuis. De verzending gebeurd redelijk snel en ik zou gewoon de goedkoopste optie pakken.
Alvast een fijne kerst.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:35 schreef dublex het volgende:
- Orderdatum: 15-11-2017
- Trackingnummer : 5997631628 & 5997964787
- Ordernummer: W1711151745577803
- Verzendmethode: eu express DPDUK1

Ik begrijp dat op dit moment druk is en dat DPD op dit moment misschien iets te druk heeft waardoor het allemaal iets meer tijd in beslag neemt. Echter waar ik wel problemen mee heb is de supportafhandeling op de website en om precies te zijn Lila. Ze weet dat er issues zijn en dat leveringstijden overschreden gaan worden, en zegt dood leuk dat ik het bij de lokale DPD kantoor maar eens moet gaan kijken of het daar ligt. Het pakket is nog helemaal niet bij dpdUK aangekomen. Iets van kluitje en het riet. Eerst moest ik wachten tot 23-12-2017 en nu tot 23-01-2018, valt nog mee dat ze niet meteen 23-01-2019 heeft gezegt. Ik weet dat het meestal met zendingen wel goed komt maar wees gewoon professioneel en eerlijk.
Hallo Dublex,
We weten dat er problemen zijn met de bezorging van de pakketten. Het probleem zit namelijk tussen de verzending van het warenhuis naar DPD (UK) toe. Ik ga je order aan het lijstje toevoegen en als ik meer informatie heb dan onderstaan dan laat ik het weten. De 45 dagen zitten er al bijna op.
Ik heb op dit moment voor de Priority Line orders de volgende overeenstemming bereikt. Ik zal er nog meer over moeten gaan praten over hoe en wat, maar wil jullie alvast hierover op de hoogte brengen. De precieze details moeten nog verder besproken worden.
"Mocht je order na 45 verzenddagen nog geen update hebben gekregen dan zullen we overgaan tot een acceptabele compensatie."
Hoe en wat precies moet ik nog bespreken, maar verwacht dat dit allemaal in orde komt. Ik ben er dus druk mee bezig. Gaat nu toch wel om redelijk wat orders en ze willen 1 lijn gaan trekken voor al deze orders. :?

Alvast een fijne kerst.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 21:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
Goedendag Gearbest,

Kan je iets aan informatie geven over deze bestelling:

Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:24-11-017
- Product: WiFi fpv remonte control RC drone S10 with 720p wide camera headless mode one-key return remote control RC
- sku: 236942101
- Ordernummer:wb1711250149431010
- Tracking nummer (indien beschikbaar):rn434128894cn
- Verzendmethode:Europese railway registered
- Probleem:niet te traceren
- Voorkeur: Resend of Refund? Nvt nu

Enige informatie of nog wat langer geduld?

Alvast bedankt
Deze verzendmethode is zeer langzaam en duurt gemakkelijk een maand. Dus bij deze methode nog heel even geduld. Ik heb gekeken op en krijg dit laatste bericht op 13-12-2017 "Malaiskiewicz, Polen Processing Center, is vertrokken" (Google translate gebruikt). De tracking is niet altijd even goed en loopt vaak achter. Ik verwacht het dan ook redelijk snel bij je thuis.
Fijne kerstdagen,
pi_175969164
- Orderdatum:28 oct 2017

- Product:SKU 213234301 * 1
213240601 * 1

- Order nummer: WWP1710290336054920
- Tracking nummer (indien beschikbaar):EM807733492SG
- Verzendmethode:SGEMSTO
- Probleem:Producten niet ontvangen, via Gearbest support ticket (WT17120306351) krijg ik geen volledige refund en moet ik 30 dollar betalen om het opnieuw te versturen. Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord.
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund heeft mijn voorkeur.
  CHI shopkeeper zondag 24 december 2017 @ 12:56:33 #47
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175969335
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 12:45 schreef Willemhubers het volgende:
- Orderdatum:28 oct 2017

- Product:SKU 213234301 * 1
213240601 * 1

- Order nummer: WWP1710290336054920
- Tracking nummer (indien beschikbaar):EM807733492SG
- Verzendmethode:SGEMSTO
- Probleem:Producten niet ontvangen, via Gearbest support ticket (WT17120306351) krijg ik geen volledige refund en moet ik 30 dollar betalen om het opnieuw te versturen. Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord.
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund heeft mijn voorkeur.
Zeer vervelend dat u deze nog steeds niet ontvangen hebt na 2 maanden. Ik ga proberen te regelen dat je volledige refund krijgt. Ik ga mijn best ervoor doen.
pi_175971366
Sinds een paar weken is de enige verzendoptie voor e-liquid expedited shipping (40 euro!). Ik bestel al meer dan anderhalf jaar e liquid bij jullie en vraag me af waarom dat nu ineens zo is. Ik heb al contact gehad met support maar dan krijg je een standaard mail waar je niets mee opschiet.
  CHI shopkeeper zondag 24 december 2017 @ 17:55:28 #49
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175976067
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 14:36 schreef Koper076 het volgende:
Sinds een paar weken is de enige verzendoptie voor e-liquid expedited shipping (40 euro!). Ik bestel al meer dan anderhalf jaar e liquid bij jullie en vraag me af waarom dat nu ineens zo is. Ik heb al contact gehad met support maar dan krijg je een standaard mail waar je niets mee opschiet.
Inderdaad ik zie het ook. Zelfs voor producten van ¤2 zie ik. Ik ga daar achteraan, want dat is wel hele dure verzending...
pi_175977368
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 11:47 schreef Gearbest het volgende:


[..]

Deze verzendmethode is zeer langzaam en duurt gemakkelijk een maand. Dus bij deze methode nog heel even geduld. Ik heb gekeken op en krijg dit laatste bericht op 13-12-2017 "Malaiskiewicz, Polen Processing Center, is vertrokken" (Google translate gebruikt). De tracking is niet altijd even goed en loopt vaak achter. Ik verwacht het dan ook redelijk snel bij je thuis.
Fijne kerstdagen,
Bedankt voor je reactie, dan wacht ik nog even
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')