abonnement Unibet Coolblue
pi_175891406
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Fijn dat het verholpen is.

[..]

Dit is afhankelijk van het type product en verschilt dan ook steeds. Als deze verzendoptie niet bij het product staat zal deze daar ook niet meer komen helaas.

[..]

[..]

Ik ga dit doorgeven aan mijn contactpersoon. Momenteel is er dus sprake van een vertraging en dit is bij ons bekend. Deze ligt niet geheel in onze handen, aangezien de vertraging deels ligt bij de bezorgdienst. Wij vinden het zelf zeer spijtig dat dit is voorgevallen en doen er dan ook alles aan om dit snel te verhelpen. Helaas is het probleem bij een vertraging zo dat het nooit snel genoeg kan worden verholpen, tijd is in deze een kostbare kwestie. Zodra ik meer informatie heb wat betreft jullie orders en de andere die dezelfde problemen hebben laat ik het je weten.

Ik heb op dit moment voor de Priority Line orders de volgende overeenstemming bereikt. Ik zal er nog meer over moeten gaan praten over hoe en wat, maar wil jullie alvast hierover op de hoogte brengen. De precieze details moeten nog verder besproken worden.
"Mocht je order na 45 verzenddagen nog geen update hebben gekregen dan zullen we overgaan tot een acceptabele compensatie."

In ieder geval bedankt voor het oppakken!
Wanneer weet je denk je meer? We wachten natuurlijk allemaal op de pakketjes, jij en Gearbest kunnen er verder ook weinig aan doen helaas.

Is er al wel bekend wat voor problemen er precies zijn?
pi_175894450
Ik krijg toch het gevoel dat de problemen bij Gearbest liggen en er hier onterecht de indruk wordt gewekt dat het aan de bezorgdiensten ligt. Het pakket lijkt namelijk helemaal (nog) niet verzonden.
Ga je met je tracking nummer naar dpd.co.uk en je klikt een beetje door op het andere ID van DPD group, dan kom je op de Duitse site. Hier is de status wat minder cryptisch dan de Southall melding:
25/11/2017 08:54 DPD data centre. Order information has been transmitted to DPD.

Oftewel GB heeft zending aangemaakt bij DPD en pakketsticker afgedrukt maar nog niets verzonden.
pi_175894538
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:01 schreef E_Cartman het volgende:
Ik krijg toch het gevoel dat de problemen bij Gearbest liggen en er hier onterecht de indruk wordt gewekt dat het aan de bezorgdiensten ligt. Het pakket lijkt namelijk helemaal (nog) niet verzonden.
Ga je met je tracking nummer naar dpd.co.uk en je klikt een beetje door op het andere ID van DPD group, dan kom je op de Duitse site. Hier is de status wat minder cryptisch dan de Southall melding:
25/11/2017 08:54 DPD data centre. Order information has been transmitted to DPD.

Oftewel GB heeft zending aangemaakt bij DPD en pakketsticker afgedrukt maar nog niets verzonden.
Als ik het goed interpreteer, maakt Gearbest de labels in China aan, plakt ze op de doosjes en verscheept vervolgens een container met pakketten naar de UK. De hoop is dat die container door de douane glipt. Vervolgens wordt de container in Southall uitgepakt en worden de pakketten vanaf daar bij DPD aangeboden en via DPD gedistribueerd. Het lijkt er dus op dat die container ergens in of tussen China en de UK is blijven hangen.

Kan de Gearbest-representative hier wat meer over vertellen?
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_175894561
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:01 schreef E_Cartman het volgende:
Ik krijg toch het gevoel dat de problemen bij Gearbest liggen en er hier onterecht de indruk wordt gewekt dat het aan de bezorgdiensten ligt. Het pakket lijkt namelijk helemaal (nog) niet verzonden.
Ga je met je tracking nummer naar dpd.co.uk en je klikt een beetje door op het andere ID van DPD group, dan kom je op de Duitse site. Hier is de status wat minder cryptisch dan de Southall melding:
25/11/2017 08:54 DPD data centre. Order information has been transmitted to DPD.

Oftewel GB heeft zending aangemaakt bij DPD en pakketsticker afgedrukt maar nog niets verzonden.
Dat is natuurlijk iets te kort door de bocht.
Ik bestel redelijk vaak met priority line EU express bij Gearbest, maar geze melding krijg je altijd. Pas een paar dagen voor het afleveren krijg je een gedetailleerd overzicht. Dus daar is niets anders dan normaal.

Alleen deze keer duurt het iets langer dan normaal tot nu toe.

Ik snap dat het voor de medewerker ook vervelend is, iedereen hoopt hun pakket zo snel mogelijk voor de feestdagen te hebben en nu heb je heel veel mensen die je mogelijk moet teleurstellen.

Altijd lastig en vervelend.

[ Bericht 8% gewijzigd door Jeppie67 op 21-12-2017 16:15:02 ]
pi_175894884
quote:
99s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:04 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Als ik het goed interpreteer, maakt Gearbest de labels in China aan, plakt ze op de doosjes en verscheept vervolgens een container met pakketten naar de UK. De hoop is dat die container door de douane glipt. Vervolgens wordt de container in Southall uitgepakt en worden de pakketten vanaf daar bij DPD aangeboden en via DPD gedistribueerd. Het lijkt er dus op dat die container ergens in of tussen China en de UK is blijven hangen.

Kan de Gearbest-representative hier wat meer over vertellen?
Maar geeft hij dan al eerder aan dat hij in Southall zit?
Ik kan mij niet goed meer herinneren hoe dit vorige keren was...
pi_175895088
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:20 schreef Jeppie67 het volgende:
[..]
Maar geeft hij dan al eerder aan dat hij in Southall zit?
Ik kan mij niet goed meer herinneren hoe dit vorige keren was...
Ja, al meteen op de dag waarop Gearbest het label aanmaakt (en zegt het pakket te hebben verstuurd) zegt DPD:
"Location Description
Southall Your parcel is on its way".

Dat betekent dus niet dat het pakket al in Southall is.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_175895145
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:05 schreef Jeppie67 het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk iets te kort door de bocht.
Ik bestel redelijk vaak met priority line EU express bij Gearbest, maar geze melding krijg je altijd. Pas een paar dagen voor het afleveren krijg je een gedetailleerd overzicht. Dus daar is niets anders dan normaal.

Alleen deze keer duurt het iets langer dan normaal tot nu toe.

Ik snap dat het voor de medewerker ook vervelend is, iedereen hoopt hun pakket zo snel mogelijk voor de feestdagen te hebben en nu heb je heel veel mensen die je mogelijk moet teleurstellen.

Altijd lastig en vervelend.
Klopt, misschien iets te kort door de bocht en inderdaad erg vervelend allemaal.
Maar toch vreemd, nergens in het verzendproces zie je wanneer het pakket daadwerkelijk vertrokken is vanuit Gearbest. Je moet het dus maar van ze aannemen. Pas als het pakket in de EU is krijg je er zicht op. Het moment van verzenden door Gearbest en de duur van het verschepen is dus niet inzichtelijk.

Ook de recente antwoorden van Gearbest hier op het forum, waarvoor dank ^O^ , lijken niet alleen op problemen met de bezorging te duiden.
pi_175895185
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:31 schreef E_Cartman het volgende:

[..]

Klopt, misschien iets te kort door de bocht en inderdaad erg vervelend allemaal.
Maar toch vreemd, nergens in het verzendproces zie je wanneer het pakket daadwerkelijk vertrokken is vanuit Gearbest. Je moet het dus maar van ze aannemen. Pas als het pakket in de EU is krijg je er zicht op. Het moment van verzenden door Gearbest en de duur van het verschepen is dus niet inzichtelijk.

Ook de recente antwoorden van Gearbest hier op het forum, waarvoor dank ^O^ , lijken niet alleen op problemen met de bezorging te duiden.
Klopt ik hoop ook dat er meer duidelijkheid komt, maar de meldingen van DPD zijn niet anders dan andere keren
pi_175896017
Beste Gearbest,

Zou je ook mijn bestelling kunnen nakijken?
Dankje!

- Orderdatum: 25 november 2017
- Product: Mavic Pro Combo
- Ordernummer: W1711241122026812
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998542571
- Verzendmethode: Priority Line EU Express (DPD UK)
- Probleem: Nog niet geleverd
- Voorkeur: Status
  CHI shopkeeper donderdag 21 december 2017 @ 19:24:36 #35
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175899555
Om enige duidelijkheid te scheppen en verwarring te voorkomen zal ik even uitleggen hoe het precies zit. Zodra wij een order ontvangen wordt deze door onze medewerkers verwerkt en wordt deze tevens nagekeken door diverse afdelingen en sectoren. Wanneer het pakket gereed is voor verzending wordt deze aangemeld bij DPD en vervolgens door ons verzonden. Vanaf dat moment krijg je dan ook bericht dat jouw order verzonden is (shipped out) en staat de track en tracé code hier tevens in vermeld. De orders worden per container vanuit ons warenhuis in China / Hong Kong verzonden naar de UK. De status van jouw pakketje geeft dus aan dat deze bij DPD is aangemeld, maar nog niet is ontvangen. Dat wil NIET zeggen dat wij het nog niet verzonden hebben.. Het pakketje is reeds onderweg en deze status is dan ook normaal. De pakketten gaan vervolgens door de douane zodra ze in de UK zijn gearriveerd en worden verwerkt in de UK Southall. Vervolgens worden de pakketten afgegeven aan DPD en zorgen zij voor de distributie. Vanaf dat moment wordt de status actief en krijg je een gedetailleerde weergave wat betreft jouw pakket. De status van Southhall duurt dan ook lang, want deze wordt aangehouden tussen het traject van het warenhuis in China/Hongkong tot in de UK. Het probleem ligt momenteel bij de verzending tussen het warenhuis en de UK. Hoe spijtig en vervelend het ook is, hier hebben wij zelf niet heel veel invloed op, aangezien wij afhankelijk zijn van de bezorgdiensten. Natuurlijk zijn we er wel druk mee bezig om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen en behouden we nauw contact.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 17:03 schreef iDroneNL het volgende:
Beste Gearbest,

Zou je ook mijn bestelling kunnen nakijken?
Dankje!

- Orderdatum: 25 november 2017
- Product: Mavic Pro Combo
- Ordernummer: W1711241122026812
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5998542571
- Verzendmethode: Priority Line EU Express (DPD UK)
- Probleem: Nog niet geleverd
- Voorkeur: Status
Ik ga dit doorgeven en zodra ik meer weet over jouw order laat ik je het weten.
pi_175919230
Hoi Gearbest Support,

Na een aantal tickets hoop ik dat jij mij verder kan helpen.
Ik heb een Xiaomi Vacuum cleaner besteld die na ruim 2 maanden nog steeds niet is afgeleverd. De tracking informatie heeft nooit (goed) gewerkt. Werd niet geüpdatet en is blijven hangen in oktober 2017. Het tracking nummer werkt niet bij andere trackers.

- Orderdatum: Oct 15, 2017 16:28:49 PM
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum
- Ordernummer: W1710151628507699
- Tracking nummer: 13915023891831F (http://www.faryaa.com/user/index/package-refer)
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Shipping date: Oct 18, 2017 04:39:18
- Probleem: Na 2 maanden nog steeds niet ontvangen en geen zicht op huidige plek pakket
- Voorkeur: liefst Resend mèt werkende tracking (anders FULL Refund)

Hopelijk krijg jij deze verzending in beweging. Super thx alvast!
pi_175924303
- Orderdatum: 13-12-2017
- Product: ( Official International Version ) Original Xiaomi Mi TV Box - EU PLUG BLACK 1
- Ordernummer: W1712131834090409
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 9891366155
- Verzendmethode: Expedited Shipping
- Probleem: Als kerstcadeau gekocht; er werd aangeraden om de Expedited Shipping te kiezen om het pakketje op tijd binnen te krijgen aangezien hier 3-7 werkdagen stond. De volgende dag was hij al richting DHL volgens Gearbest. Een tijdlang geen update kunnen vinden en via een ticket vervolgens te horen gekregen dat het 7-20 werkdagen duurt. Gearbest website gaf geen tracking updates dus op de 17track zie ik staan 21-12 pas shipment information is received.
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
  CHI shopkeeper vrijdag 22 december 2017 @ 19:17:53 #38
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175928875
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 12:43 schreef el_frigo het volgende:
Hoi Gearbest Support,

Na een aantal tickets hoop ik dat jij mij verder kan helpen.
Ik heb een Xiaomi Vacuum cleaner besteld die na ruim 2 maanden nog steeds niet is afgeleverd. De tracking informatie heeft nooit (goed) gewerkt. Werd niet geüpdatet en is blijven hangen in oktober 2017. Het tracking nummer werkt niet bij andere trackers.

- Orderdatum: Oct 15, 2017 16:28:49 PM
- Product: Original Xiaomi Mi Robot Vacuum
- Ordernummer: W1710151628507699
- Tracking nummer: 13915023891831F (http://www.faryaa.com/user/index/package-refer)
- Verzendmethode: EUTHXYH
- Shipping date: Oct 18, 2017 04:39:18
- Probleem: Na 2 maanden nog steeds niet ontvangen en geen zicht op huidige plek pakket
- Voorkeur: liefst Resend mèt werkende tracking (anders FULL Refund)

Hopelijk krijg jij deze verzending in beweging. Super thx alvast!
Dat is een zeer vervelende kwestie en daar bied ik dan ook onze excuses voor aan. Ik ga even navragen wat er precies aan de hand is met jouw order en tevens ga actie ondernemen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra ik meer informatie heb hierover laat ik je het weten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 16:05 schreef Buttarfly het volgende:
- Orderdatum: 13-12-2017
- Product: ( Official International Version ) Original Xiaomi Mi TV Box - EU PLUG BLACK 1
- Ordernummer: W1712131834090409
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 9891366155
- Verzendmethode: Expedited Shipping
- Probleem: Als kerstcadeau gekocht; er werd aangeraden om de Expedited Shipping te kiezen om het pakketje op tijd binnen te krijgen aangezien hier 3-7 werkdagen stond. De volgende dag was hij al richting DHL volgens Gearbest. Een tijdlang geen update kunnen vinden en via een ticket vervolgens te horen gekregen dat het 7-20 werkdagen duurt. Gearbest website gaf geen tracking updates dus op de 17track zie ik staan 21-12 pas shipment information is received.
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund
Ik ga dit doorgeven en kijken wat ik voor je kan doen. Wanneer ik meer weet laat ik je het weten.
  CHI shopkeeper zaterdag 23 december 2017 @ 11:52:01 #39
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175942692
Kleine update met betrekking tot douanekosten.

Dear Customers,

Due to the temporary closure of DPD Logistics, Gearbest decided to provide a full customs compensation policy to customers who have generated customs fee using ‘Registered Air Mail’ logistic since 1 december 2017.

please contact Gearbest customer service, and provide your proof of customs fee payment, verified by the support department to deal with the compensation matters.

For more details, please consult Gearbest customer service.

Yours Sincerely
Gearbest team
pi_175943408
- Orderdatum: 28- 12- 2017
- Product: Fashion Stand Collar Wool Blazer Coat
Size:2XL Color:GRAY ×
- Ordernummer: WB1711290532027450
- Tracking nummer (indien beschikbaar): n.v.t. product is net geleverd
- Verzendmethode: BE post
- Probleem: Product is geleverd maar de maten kloppen totaal niet. ook niet als rekening gehouden wordt met de 3 cm speling die Gearbest aangeeft.
Mouw is bijvoorbeeld 58 cm in plaats van de aangegeven 63 (60 - 66cm).
Zelfde geldt voor de lengte en gvoor de shoudermaat. Ik had rekening gehouden met een iets kleinere pasmaat maar kleiner dan de aangegeven kleinste maat die jullie hebben vind ik wel een beetje te veel in de marge.
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend van een 3XL maat of een andere optie.

Oh en nog wel fijne kerstdagen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Diej op 23-12-2017 13:03:12 ]
pi_175951167
Kwart:
- Orderdatum: 11-11-17
- Product: ZTE AXON 7 GRAY
- Ordernummer: WB1711112249080182
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997260069
- Verzendmethode: EU EXPRESS
- Probleem: In de app heeft vanaf 21-11-17 de melding 'Parcel information received in Southal' gestaan, maar ineens was hij weg. Gelukkig stond hetzelfde bericht wel op 17track dus ik maakte me niet zo druk.
Toen kreeg ik 21-12-17 nieuwe informatie en het zag ernaar uit dat mn pakketje er dan toch nog voor de kerst zou zijn!
Helaas is het pakketje er nog steeds niet terwijl de laatste update van 17track meld: Ede, The parcel has been delivered, signed for by K V.... 2017-12-22 23:30.

Mijn probleem is dat de hele dag iemand thuis is geweest en er niemand een pakketje heeft bezorgd. Ikzelf ben de afgelopen 2 dagen overdag thuis geweest en ik heb niks getekend en dus ook niks ontvangen...
Daarnaast is het afzendadres ook niet in Ede maar in Ermelo.

- Voorkeur: Resend als dat nodig is

[ Bericht 4% gewijzigd door Kwarterpounder op 23-12-2017 18:33:12 ]
Kevin Vlijm
pi_175951248
Wat is het verschil tussen Priority en Expedited shipping bij een EU Warehouse.

Kan het antwoord niet vinden bij de eerdere vragen hierover.
pi_175952198
- Orderdatum: 15-11-2017
- Trackingnummer : 5997631628 & 5997964787
- Ordernummer: W1711151745577803
- Verzendmethode: eu express DPDUK1

Ik begrijp dat op dit moment druk is en dat DPD op dit moment misschien iets te druk heeft waardoor het allemaal iets meer tijd in beslag neemt. Echter waar ik wel problemen mee heb is de supportafhandeling op de website en om precies te zijn Lila. Ze weet dat er issues zijn en dat leveringstijden overschreden gaan worden, en zegt dood leuk dat ik het bij de lokale DPD kantoor maar eens moet gaan kijken of het daar ligt. Het pakket is nog helemaal niet bij dpdUK aangekomen. Iets van kluitje en het riet. Eerst moest ik wachten tot 23-12-2017 en nu tot 23-01-2018, valt nog mee dat ze niet meteen 23-01-2019 heeft gezegt. Ik weet dat het meestal met zendingen wel goed komt maar wees gewoon professioneel en eerlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door dublex op 23-12-2017 18:43:06 ]
pi_175958291
Goedendag Gearbest,

Kan je iets aan informatie geven over deze bestelling:

Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:24-11-017
- Product: WiFi fpv remonte control RC drone S10 with 720p wide camera headless mode one-key return remote control RC
- sku: 236942101
- Ordernummer:wb1711250149431010
- Tracking nummer (indien beschikbaar):rn434128894cn
- Verzendmethode:Europese railway registered
- Probleem:niet te traceren
- Voorkeur: Resend of Refund? Nvt nu

Enige informatie of nog wat langer geduld?

Alvast bedankt
  CHI shopkeeper zondag 24 december 2017 @ 11:47:42 #45
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175967843
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 12:43 schreef Diej het volgende:
- Orderdatum: 28- 12- 2017
- Product: Fashion Stand Collar Wool Blazer Coat
Size:2XL Color:GRAY ×
- Ordernummer: WB1711290532027450
- Tracking nummer (indien beschikbaar): n.v.t. product is net geleverd
- Verzendmethode: BE post
- Probleem: Product is geleverd maar de maten kloppen totaal niet. ook niet als rekening gehouden wordt met de 3 cm speling die Gearbest aangeeft.
Mouw is bijvoorbeeld 58 cm in plaats van de aangegeven 63 (60 - 66cm).
Zelfde geldt voor de lengte en gvoor de shoudermaat. Ik had rekening gehouden met een iets kleinere pasmaat maar kleiner dan de aangegeven kleinste maat die jullie hebben vind ik wel een beetje te veel in de marge.
- Voorkeur: Resend of Refund? Resend van een 3XL maat of een andere optie.

Oh en nog wel fijne kerstdagen!
Oei dat is zeer vervelend en dat is wel een grotere marge dan de 1-3 cm afwijking die bij de omschrijving staat. Ik ga kijken wat ik kan gaan regelen hiervoor.
Ik weet alleen niet wanneer ik nu reactie terug ga krijgen met de kerstperiode.
Alvast fijne kerstdagen! ^O^

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:55 schreef Kwarterpounder het volgende:
Kwart:
- Orderdatum: 11-11-17
- Product: ZTE AXON 7 GRAY
- Ordernummer: WB1711112249080182
- Tracking nummer (indien beschikbaar): 5997260069
- Verzendmethode: EU EXPRESS
- Probleem: In de app heeft vanaf 21-11-17 de melding 'Parcel information received in Southal' gestaan, maar ineens was hij weg. Gelukkig stond hetzelfde bericht wel op 17track dus ik maakte me niet zo druk.
Toen kreeg ik 21-12-17 nieuwe informatie en het zag ernaar uit dat mn pakketje er dan toch nog voor de kerst zou zijn!
Helaas is het pakketje er nog steeds niet terwijl de laatste update van 17track meld: Ede, The parcel has been delivered, signed for by K V.... 2017-12-22 23:30.

Mijn probleem is dat de hele dag iemand thuis is geweest en er niemand een pakketje heeft bezorgd. Ikzelf ben de afgelopen 2 dagen overdag thuis geweest en ik heb niks getekend en dus ook niks ontvangen...
Daarnaast is het afzendadres ook niet in Ede maar in Ermelo.

- Voorkeur: Resend als dat nodig is
Dat is wel zeer merkwaardig. Ook het tijdstip van 23:30 is vreemd. Wat geeft de tracking van DPD site zelf aan?
Ik ga het in ieder geval doorgeven, want aflever adres moet inderdaad in Ermelo zijn en niet in Ede. Ik vraag me wel af wie er nu ineens een pakketje heeft gekregen (die zal leuke kerst hebben).
Als ik bericht terug heb laat ik het direct weten en alvast fijne kerstdagen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 17:58 schreef bierjoost het volgende:
Wat is het verschil tussen Priority en Expedited shipping bij een EU Warehouse.

Kan het antwoord niet vinden bij de eerdere vragen hierover.
Hier zit niet zo heel veel verschil tussen. Enkel de vervoerder is anders en daarmee het aantal dagen verzending. Al scheelt dit niet veel vanuit een EU warenhuis. De verzending gebeurd redelijk snel en ik zou gewoon de goedkoopste optie pakken.
Alvast een fijne kerst.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 december 2017 18:35 schreef dublex het volgende:
- Orderdatum: 15-11-2017
- Trackingnummer : 5997631628 & 5997964787
- Ordernummer: W1711151745577803
- Verzendmethode: eu express DPDUK1

Ik begrijp dat op dit moment druk is en dat DPD op dit moment misschien iets te druk heeft waardoor het allemaal iets meer tijd in beslag neemt. Echter waar ik wel problemen mee heb is de supportafhandeling op de website en om precies te zijn Lila. Ze weet dat er issues zijn en dat leveringstijden overschreden gaan worden, en zegt dood leuk dat ik het bij de lokale DPD kantoor maar eens moet gaan kijken of het daar ligt. Het pakket is nog helemaal niet bij dpdUK aangekomen. Iets van kluitje en het riet. Eerst moest ik wachten tot 23-12-2017 en nu tot 23-01-2018, valt nog mee dat ze niet meteen 23-01-2019 heeft gezegt. Ik weet dat het meestal met zendingen wel goed komt maar wees gewoon professioneel en eerlijk.
Hallo Dublex,
We weten dat er problemen zijn met de bezorging van de pakketten. Het probleem zit namelijk tussen de verzending van het warenhuis naar DPD (UK) toe. Ik ga je order aan het lijstje toevoegen en als ik meer informatie heb dan onderstaan dan laat ik het weten. De 45 dagen zitten er al bijna op.
Ik heb op dit moment voor de Priority Line orders de volgende overeenstemming bereikt. Ik zal er nog meer over moeten gaan praten over hoe en wat, maar wil jullie alvast hierover op de hoogte brengen. De precieze details moeten nog verder besproken worden.
"Mocht je order na 45 verzenddagen nog geen update hebben gekregen dan zullen we overgaan tot een acceptabele compensatie."
Hoe en wat precies moet ik nog bespreken, maar verwacht dat dit allemaal in orde komt. Ik ben er dus druk mee bezig. Gaat nu toch wel om redelijk wat orders en ze willen 1 lijn gaan trekken voor al deze orders. :?

Alvast een fijne kerst.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 21:54 schreef AlwaysConnected het volgende:
Goedendag Gearbest,

Kan je iets aan informatie geven over deze bestelling:

Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:24-11-017
- Product: WiFi fpv remonte control RC drone S10 with 720p wide camera headless mode one-key return remote control RC
- sku: 236942101
- Ordernummer:wb1711250149431010
- Tracking nummer (indien beschikbaar):rn434128894cn
- Verzendmethode:Europese railway registered
- Probleem:niet te traceren
- Voorkeur: Resend of Refund? Nvt nu

Enige informatie of nog wat langer geduld?

Alvast bedankt
Deze verzendmethode is zeer langzaam en duurt gemakkelijk een maand. Dus bij deze methode nog heel even geduld. Ik heb gekeken op en krijg dit laatste bericht op 13-12-2017 "Malaiskiewicz, Polen Processing Center, is vertrokken" (Google translate gebruikt). De tracking is niet altijd even goed en loopt vaak achter. Ik verwacht het dan ook redelijk snel bij je thuis.
Fijne kerstdagen,
pi_175969164
- Orderdatum:28 oct 2017

- Product:SKU 213234301 * 1
213240601 * 1

- Order nummer: WWP1710290336054920
- Tracking nummer (indien beschikbaar):EM807733492SG
- Verzendmethode:SGEMSTO
- Probleem:Producten niet ontvangen, via Gearbest support ticket (WT17120306351) krijg ik geen volledige refund en moet ik 30 dollar betalen om het opnieuw te versturen. Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord.
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund heeft mijn voorkeur.
  CHI shopkeeper zondag 24 december 2017 @ 12:56:33 #47
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175969335
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 12:45 schreef Willemhubers het volgende:
- Orderdatum:28 oct 2017

- Product:SKU 213234301 * 1
213240601 * 1

- Order nummer: WWP1710290336054920
- Tracking nummer (indien beschikbaar):EM807733492SG
- Verzendmethode:SGEMSTO
- Probleem:Producten niet ontvangen, via Gearbest support ticket (WT17120306351) krijg ik geen volledige refund en moet ik 30 dollar betalen om het opnieuw te versturen. Hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord.
- Voorkeur: Resend of Refund? Refund heeft mijn voorkeur.
Zeer vervelend dat u deze nog steeds niet ontvangen hebt na 2 maanden. Ik ga proberen te regelen dat je volledige refund krijgt. Ik ga mijn best ervoor doen.
pi_175971366
Sinds een paar weken is de enige verzendoptie voor e-liquid expedited shipping (40 euro!). Ik bestel al meer dan anderhalf jaar e liquid bij jullie en vraag me af waarom dat nu ineens zo is. Ik heb al contact gehad met support maar dan krijg je een standaard mail waar je niets mee opschiet.
  CHI shopkeeper zondag 24 december 2017 @ 17:55:28 #49
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_175976067
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 14:36 schreef Koper076 het volgende:
Sinds een paar weken is de enige verzendoptie voor e-liquid expedited shipping (40 euro!). Ik bestel al meer dan anderhalf jaar e liquid bij jullie en vraag me af waarom dat nu ineens zo is. Ik heb al contact gehad met support maar dan krijg je een standaard mail waar je niets mee opschiet.
Inderdaad ik zie het ook. Zelfs voor producten van ¤2 zie ik. Ik ga daar achteraan, want dat is wel hele dure verzending...
pi_175977368
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 11:47 schreef Gearbest het volgende:


[..]

Deze verzendmethode is zeer langzaam en duurt gemakkelijk een maand. Dus bij deze methode nog heel even geduld. Ik heb gekeken op en krijg dit laatste bericht op 13-12-2017 "Malaiskiewicz, Polen Processing Center, is vertrokken" (Google translate gebruikt). De tracking is niet altijd even goed en loopt vaak achter. Ik verwacht het dan ook redelijk snel bij je thuis.
Fijne kerstdagen,
Bedankt voor je reactie, dan wacht ik nog even
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')