Die heeft ie nooit gehad, alleen wat vlashaar op z’n kin.quote:Op maandag 18 december 2017 18:23 schreef Abschirmdienst het volgende:
Jammer dat Baudet geen baard meer heeft.
Dijsselbloem snap ik echt niet, Arib wel.quote:Op maandag 18 december 2017 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
Wel bijzonder dat er twee PvdA'ers genomineerd zijn in het jaar dat de partij zo'n beetje met opheffing werd bedreigd.
We moeten de persoon los zien van de partij.quote:Op maandag 18 december 2017 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
Wel bijzonder dat er twee PvdA'ers genomineerd zijn in het jaar dat de partij zo'n beetje met opheffing werd bedreigd.
Daarom heeft die nog hoofdhaar Remlos, ik ben er jaloers op. Jij niet, ben jij met die paar kinharen bakkebaarden tevree?quote:Op maandag 18 december 2017 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heeft ie nooit gehad, alleen wat vlashaar op z’n kin.
Wat?quote:Op maandag 18 december 2017 18:33 schreef la_perle_rouge het volgende:
Niet Baudet, die beklaagde zich zonet over dat er woorden uit hun context worden gehaald en dan tegen hem gebruikt. Uitgerekend hi![]()
j, die een hetze begon over een betoogopdracht. Dat was nog eens iets uit de context halen.
quote:Op maandag 18 december 2017 18:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dijsselbloem snap ik echt niet, Arib wel.
Hoho, het is het baudetcafé hier.quote:Op maandag 18 december 2017 18:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]Ik heb op Arib gestemd, vrouw en hartstikke goed. zoals ze Baudet afserveerde na zijn toespraak in het Latijn
Maar wel in de familie gehouden?quote:Op maandag 18 december 2017 18:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lijkt best op een buitenechtelijk kind van de heer Brusselmans.
PvdA heeft natuurlijk nog wel altijd een paar mooie politieke posities, ondanks hun verlies. Ik vind persoonlijk Dijkhoff verrassender. Wat heeft hij nu specifiek gedaan dit jaar dat zo opvallend is?quote:Op maandag 18 december 2017 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
Arib is inderdaad wel een begrijpelijke nominatie.quote:Op maandag 18 december 2017 18:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dijsselbloem snap ik echt niet, Arib wel.
Maar in alle ernst, Arib vind ik een zeer prima voorzitter.quote:Op maandag 18 december 2017 18:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]Ik heb op Arib gestemd, vrouw en hartstikke goed. zoals ze Baudet afserveerde na zijn toespraak in het Latijn
Maakt ook niet uit dan doe ik mij toch voor als voor deze te zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 18:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoho, het is het baudetcafé hier.
Je kan zo de politiek in johannus.quote:Op maandag 18 december 2017 18:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit dan doe ik mij toch voor als voor deze te zijn.
Same. Niet alleen vanwege dat moment, maar omdat ze de uitstraling heeft die bij iemand van grote statuur hoort en een verbindend persoon is.quote:Op maandag 18 december 2017 18:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
Populairder worden dan Rutte.quote:Op maandag 18 december 2017 18:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
PvdA heeft natuurlijk nog wel altijd een paar mooie politieke posities, ondanks hun verlies. Ik vind persoonlijk Dijkhoff verrassender. Wat heeft hij nu specifiek gedaan dit jaar dat zo opvallend is?
Behalve dan sommige uitspraken van voorheen dan denk ik het zit er wel in he.quote:Op maandag 18 december 2017 18:37 schreef Janneke141 het volgende:
Dijkhoff valt op door zijn manier van politiek voeren. Veel kennis en een bijzonder nuchtere wijze van debatteren, dat spreekt aan. Er zijn niet echt harde criteria om genomineerd te worden natuurlijk.
Nee, ik hoop zo dat hij NIET wint. Hij is eng.quote:Op maandag 18 december 2017 18:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoho, het is het baudetcafé hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |