SPOILER: belOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 december 2017 18:13 schreef devzero het volgende:
AfmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
eensquote:Op maandag 18 december 2017 18:15 schreef FlippingCoin het volgende:
En als je rug verder komt dan je kont kan je het beter opgeven de tering.
quote:Op maandag 18 december 2017 16:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je bent toch al thuis
hier?![]()
![]()
wij zijn je huis, home is where the heart is
Eeumnquote:Op maandag 18 december 2017 18:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Alles wat een vrouw vrouwelijk maakt heeft ze
Okay.quote:Op maandag 18 december 2017 18:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Alles wat een vrouw vrouwelijk maakt heeft ze
Spoilerquote:
Tong of tong80!quote:
ah jammer vond Derksen wel grappig hoe die praat over de kncestfamilie van de Mol en vrienden.quote:Op maandag 18 december 2017 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)nieuwe-johan-derksen
Niet.quote:
quote:Op maandag 18 december 2017 19:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Soundos ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Ja maar een deftig plaatje en iets aantrekkelijkere link zou aardig zijn, vooral voor MUZ.quote:Op maandag 18 december 2017 19:23 schreef noodgang het volgende:
http://open.spotify.com/track/1HAzsv7VCvbgqrpenTRWj1
Dit wel
Als je hovert krijg je wel gewoon de Spotify playerquote:Op maandag 18 december 2017 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar een deftig plaatje en iets aantrekkelijkere link zou aardig zijn, vooral voor MUZ.
Mobiel krijg ik alleen een halve url te zien.quote:Op maandag 18 december 2017 19:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als je hovert krijg je wel gewoon de Spotify player
Werkt Spotify met een open API dan? Volgens mij allemaal best lastigquote:Op maandag 18 december 2017 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar ja wel vaker gevraagd of users wat kunnen deven, zitten hier zat programmeurs maar kan niet of zo omdat...
quote:Op maandag 18 december 2017 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mobiel krijg ik alleen een halve url te zien.
Ja afaik wel.quote:Op maandag 18 december 2017 19:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Werkt Spotify met een open API dan? Volgens mij allemaal best lastig
Ik ook nietquote:Op maandag 18 december 2017 19:29 schreef noodgang het volgende:
Dat laat ik over aan de devvers, ik heb geen idee
Wel eens vaker zulke dingen gemaakt.quote:Op maandag 18 december 2017 19:29 schreef noodgang het volgende:
Dat laat ik over aan de devvers, ik heb geen idee
Ik ga kijken nu ik weet dat ze met de Johan show komen.quote:
jaaaaaaaaquote:Op maandag 18 december 2017 19:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga kijken nu ik weet dat ze met de Johan show komen.
maar hij gaat echt weg nu?quote:Op maandag 18 december 2017 19:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga kijken nu ik weet dat ze met de Johan show komen.
Ik denk niet dat ze de winnaar van die show ook echt aan tafel gaan zetten voor vast.quote:Op maandag 18 december 2017 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
maar hij gaat echt weg nu?
en de nieuwe zal dan zeker achter de schermen een billenlikker zijn.
ah oké gare show danquote:Op maandag 18 december 2017 19:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de winnaar van die show ook echt aan tafel gaan zetten voor vast.
Net zo serieus nemen als Gordon die gaat trouwen .quote:
quote:Op maandag 18 december 2017 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net zo serieus nemen als Gordon die gaat trouwen .
ah oké RTL poppenkast weer gewoonquote:Op maandag 18 december 2017 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net zo serieus nemen als Gordon die gaat trouwen .
dat ookquote:Op maandag 18 december 2017 19:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah oké RTL poppenkast weer gewoon
Als je Haeks voor Gordon vervangt in de zin wel.quote:
mss is haaks wel een ijsbeerquote:Op maandag 18 december 2017 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je Haeks voor Gordon vervangt in de zin wel.
Sylvester Stallone.quote:
Ah hij heeft twee moeders en dan is de dochter ook nog pot .quote:
necrofielenfamilie?quote:
Toen Cruijff dood ging was Frits overal aan het snabbelen en toen Nouri die aanval kreeg was Barbara opeens overal op tv .quote:
hypocriete kut familiequote:Op maandag 18 december 2017 19:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen Cruijff dood ging was Frits overal aan het snabbelen en toen Nouri die aanval kreeg was Barbara opeens overal op tv .
Nare familie
ah van die smeerlappenquote:Op maandag 18 december 2017 19:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen Cruijff dood ging was Frits overal aan het snabbelen en toen Nouri die aanval kreeg was Barbara opeens overal op tv .
Nare familie
Van die dwwd items inderdaadquote:Op maandag 18 december 2017 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah van die smeerlappen
net als die slechte Nederlandse zangers die het oh zo erg vinden dat er iemand als Prince doodgaat en lekker overal aanschuiven om te zingen zogenaamd als eerbetoon.
ja precies, donder lekker collectief van een klif met die luiquote:Op maandag 18 december 2017 19:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die dwwd items inderdaad
En dan komt Leo Blokhuisweer leermeester spelen.
ja altijd zo.quote:Op maandag 18 december 2017 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb die DWDD aflevering gezien dat Leonard Cohen was overleden. hij was nog niet koud of een of andere kut artiest kwam Hallelujah verkrachten.
Hahaha ja mooi, nadat ze dagen hadden verkondigd dat Trump niet KON winnen.quote:Op maandag 18 december 2017 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
De aflevering na de overwinning van Trump was wel een genot.
Leo Blokhuisquote:Op maandag 18 december 2017 19:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die dwwd items inderdaad
En dan komt Leo Blokhuisweer leermeester spelen.
Patricia Paay zie ik graag op tv want lekker Rotterdams lullen .quote:Op maandag 18 december 2017 20:05 schreef noodgang het volgende:
Gelukkig hebben we Patricia Paay nog
oh ja ook schaamteloos jaquote:Op maandag 18 december 2017 20:06 schreef noodgang het volgende:
Dat gedoe met Bowie was wel erg tenenkrommend
zou Mark dat beter weten te waarderen?quote:Op maandag 18 december 2017 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit tv seizoen 1x 5 minuten DWDD gezien.Omdat ik in vakantie huisje zat zonder wifi . Zag ik Roxanne Hazes. Die als huisartiest Ajax nummers ging zingen.
Nooit nooit zo snel gezapt
Roxanne?quote:Op maandag 18 december 2017 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je zakt wel ver als je zo iemand als je huis artiest neemt .
Zijn beide nare mensen hij komt jovo over maar liet laatst een collega zanger verwijderen van het podium omdat hij een Hazes medley song vlak voor dreetje op moest.quote:
Omdat hij het niet gemeld had, was het toch?quote:Op maandag 18 december 2017 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn beide nare mensen hij komt jovo over maar liet laatst een collega zanger verwijderen van het podium omdat hij een Hazes medley song vlak voor dreetje op moest.
https://www.ad.nl/binnenl(...)zes-medley~aee1a8fa/quote:Op maandag 18 december 2017 20:23 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Omdat hij het niet gemeld had, was het toch?
Dat ik dat denk te weten
Ben het wel met ze eens.quote:Op maandag 18 december 2017 20:21 schreef -sabine- het volgende:
Waarschijnlijk geheel overbodig hier
Ik lach me kapot om deze analyses. Niet meer dan 1 kijken per keer.
Ja het ADquote:Op maandag 18 december 2017 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)zes-medley~aee1a8fa/
Ik ga niet kijken die gozer rechts ziet er zo al heel irritant uit.quote:Op maandag 18 december 2017 20:21 schreef -sabine- het volgende:
vind hem wel grappig eigenlijk.quote:Op maandag 18 december 2017 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken die gozer rechts ziet er zo al heel irritant uit.
Ik kan niet goed tegen lelijke mensen met een mening .quote:Op maandag 18 december 2017 20:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vind hem wel grappig eigenlijk.
Luisteren is dan een prima optie.quote:Op maandag 18 december 2017 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken die gozer rechts ziet er zo al heel irritant uit.
Ik zei ook al dat je niet twee achter elkaar moet kijken.quote:Op maandag 18 december 2017 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen lelijke mensen met een mening .
Die zijn meestal erg goed idd!quote:Op maandag 18 december 2017 20:21 schreef -sabine- het volgende:
Ik zou hem bij je zus in de nek leggen .quote:
vergeleken met zijn oudere albums?quote:Op maandag 18 december 2017 20:50 schreef _--_ het volgende:
Voor de spotify gebruiker, deze van eminem is echt geweldig!11 https://open.spotify.com/track/2rozzUGTRWqhTa2NzJAl8I
Pleur op Eminem was vroeger een held dit is echt kut .quote:Op maandag 18 december 2017 20:50 schreef _--_ het volgende:
Voor de spotify gebruiker, deze van eminem is echt geweldig!11 https://open.spotify.com/track/2rozzUGTRWqhTa2NzJAl8I
Trump bash rap, maar hij is echt goed. Gewoon een paar keer luisteren.quote:Op maandag 18 december 2017 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vergeleken met zijn oudere albums?
zal hem eens opzetten een keer, nu geen zin in eminem.
Daarom staat het overal op 1quote:Op maandag 18 december 2017 20:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pleur op Eminem was vroeger een held dit is echt kut .
een paar keer nog wel.quote:Op maandag 18 december 2017 20:51 schreef _--_ het volgende:
[..]
Trump bash rap, maar hij is echt goed. Gewoon een paar keer luisteren.
quote:Op maandag 18 december 2017 20:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
een paar keer nog wel.
moet nog zo veel luisteren.
quote:Op maandag 18 december 2017 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eminem moet muziek maken met ander rappers niet met fucking Beyoncé Ed Sheeran en Alisha Keys .
rapper feat. rapper isquote:Op maandag 18 december 2017 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eminem moet muziek maken met andere rappers niet met fucking Beyoncé Ed Sheeran en Alisha Keys .
quote:
Pleur op mongooltje.quote:Op maandag 18 december 2017 20:53 schreef _--_ het volgende:
[..]
rapper feat. rapper is [ afbeelding ] Dan kun je zoiets als boef en lil kleine verwachten
oogje in het zeilquote:
Gast ik zeg je toch, zijn album staat op het moment werelwijd nummer 1 en in de top 10 op de weeldwijde trending van youtube.quote:Op maandag 18 december 2017 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pleur op mongooltje.
Dat soort gedrochten met Eminem vergelijken.
Hij vergelijkt het derde G- team van FC bal op het dak even met Barcalona hier voor de duidelijkheid.quote:
Je moet niet van die domme vergelijkingen maken .quote:Op maandag 18 december 2017 20:56 schreef _--_ het volgende:
[..]
Gast ik zeg je toch, zijn album staat op het moment werelwijd nummer 1 en in de top 10 op de weeldwijde trending van youtube..
En waarom heb jij altijd weer de neiging om te schelden. Doe dat tegen je moeder of vader maar niet tegen mij.
Jij moet de meningen van anderen respecteren. Leer dat maar eens.quote:Op maandag 18 december 2017 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet niet van die domme vergelijkingen maken .
mijn mening is dat ik de meningen van anderen niet hoef te respecteren, wat nu?quote:Op maandag 18 december 2017 20:58 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jij moet de meningen van anderen respecteren. Leer dat maar eens.
Ik respecteer ieders mening maar je slaat domme wartaal uit.quote:Op maandag 18 december 2017 20:58 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jij moet de meningen van anderen respecteren. Leer dat maar eens.
Mijn mening is dat ik jou mag vermoorden, wat nu?quote:Op maandag 18 december 2017 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mijn mening is dat ik de meningen van anderen niet hoef te respecteren, wat nu?
Hou maar weer op.quote:Op maandag 18 december 2017 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik respecteer ieders mening maar je slaat domme wartaal uit.
nou ja dan mag jij dat vinden en niet uitvoeren dat is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 18 december 2017 21:00 schreef _--_ het volgende:
[..]
Mijn mening is dat ik jou mag vermoorden, wat nu?
quote:Op maandag 18 december 2017 21:00 schreef _--_ het volgende:
[..]
Mijn mening is dat ik jou mag vermoorden, wat nu?
Je praat onzin omdat boef en Lil bitch samen een nummer hebben de kut is moeten andere rappers niet samen een nummer maken.quote:
quote:Op maandag 18 december 2017 20:53 schreef _--_ het volgende:
[..]
rapper feat. rapper is [ afbeelding ] Dan kun je zoiets als boef en lil kleine verwachten
Moeten we meer doenquote:
Ben ik nou raar of is dr.mikey kinderachtig aan het doen terwijl ik de puber hier ben.quote:Op maandag 18 december 2017 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jij dat geweldig vind ben je een mongool.
Is mijn mening
En dan deelt hij mijn post in een andere reeksquote:Op maandag 18 december 2017 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aldus streep waarom Eminem nu liedjes maakt met Beyoncé en Alicia Keys.
Frankiequote:
beetje raar toch wel?quote:Op maandag 18 december 2017 21:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ben ik nou raar of is dr.mikey kinderachtig aan het doen terwijl ik de puber hier ben.
Ik kreeg laatst een bericht of ik een beetje lief tegen je wil doen. Omdat ze je gejank beu zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 21:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ben ik nou raar of is dr.mikey kinderachtig aan het doen terwijl ik de puber hier ben.
En jij doet lief, ja.quote:Op maandag 18 december 2017 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een bericht of ik een beetje lief tegen je wil doen. Omdat ze je gejank beu zijn.
Dit gedrag doet je reputatie goed man.
Je moet gewoon geen onzin lullen .quote:
quote:Op maandag 18 december 2017 21:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen onzin lullen .
[..]
[..]
quote:Index» onzin voor je leven!
HAHAHAHAHA dat gaat hij hierover klagen.quote:Op maandag 18 december 2017 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
opscheppen
Over hoe vaak hij wel niet een tr heeft gezet.
Lijkt mij niet de bedoeling.
Caramelquote:
Ja verschuil je nu daar maar achter met je Eminem moet niet rappen met een andere rapper omdat boef en Ronnie flex samen kut klinken.quote:
Waar komt ronnie flex nu ineens vandaan?quote:Op maandag 18 december 2017 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja verschuil je nu daar maar achter met je Eminem moet niet rappen met een andere rapper omdat boef en Ronnie flex samen kut klinken.
Lil kleine Ronnie flex zelfde shit net zo kut.quote:Op maandag 18 december 2017 21:24 schreef _--_ het volgende:
[..]
Waar komt ronnie flex nu ineens vandaan?
Korte termijn geheugen is ook niet in orde zie ik nu.
Toppiequote:
In belgie zou ik nu mogen drinken. Mag ik een bezoekje brengen?quote:
Jep kom maar af maatjequote:Op maandag 18 december 2017 21:27 schreef _--_ het volgende:
[..]
In belgie zou ik nu mogen drinken. Mag ik een bezoekje brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |