quote:
Pleur op mongooltje.quote:Op maandag 18 december 2017 20:53 schreef _--_ het volgende:
[..]
rapper feat. rapper is [ afbeelding ] Dan kun je zoiets als boef en lil kleine verwachten
oogje in het zeilquote:
Gast ik zeg je toch, zijn album staat op het moment werelwijd nummer 1 en in de top 10 op de weeldwijde trending van youtube.quote:Op maandag 18 december 2017 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pleur op mongooltje.
Dat soort gedrochten met Eminem vergelijken.
Hij vergelijkt het derde G- team van FC bal op het dak even met Barcalona hier voor de duidelijkheid.quote:
Je moet niet van die domme vergelijkingen maken .quote:Op maandag 18 december 2017 20:56 schreef _--_ het volgende:
[..]
Gast ik zeg je toch, zijn album staat op het moment werelwijd nummer 1 en in de top 10 op de weeldwijde trending van youtube..
En waarom heb jij altijd weer de neiging om te schelden. Doe dat tegen je moeder of vader maar niet tegen mij.
Jij moet de meningen van anderen respecteren. Leer dat maar eens.quote:Op maandag 18 december 2017 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je moet niet van die domme vergelijkingen maken .
mijn mening is dat ik de meningen van anderen niet hoef te respecteren, wat nu?quote:Op maandag 18 december 2017 20:58 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jij moet de meningen van anderen respecteren. Leer dat maar eens.
Ik respecteer ieders mening maar je slaat domme wartaal uit.quote:Op maandag 18 december 2017 20:58 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jij moet de meningen van anderen respecteren. Leer dat maar eens.
Mijn mening is dat ik jou mag vermoorden, wat nu?quote:Op maandag 18 december 2017 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mijn mening is dat ik de meningen van anderen niet hoef te respecteren, wat nu?
Hou maar weer op.quote:Op maandag 18 december 2017 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik respecteer ieders mening maar je slaat domme wartaal uit.
nou ja dan mag jij dat vinden en niet uitvoeren dat is niet zo moeilijk.quote:Op maandag 18 december 2017 21:00 schreef _--_ het volgende:
[..]
Mijn mening is dat ik jou mag vermoorden, wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |