Roxanne?quote:Op maandag 18 december 2017 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je zakt wel ver als je zo iemand als je huis artiest neemt .
Zijn beide nare mensen hij komt jovo over maar liet laatst een collega zanger verwijderen van het podium omdat hij een Hazes medley song vlak voor dreetje op moest.quote:
Omdat hij het niet gemeld had, was het toch?quote:Op maandag 18 december 2017 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn beide nare mensen hij komt jovo over maar liet laatst een collega zanger verwijderen van het podium omdat hij een Hazes medley song vlak voor dreetje op moest.
https://www.ad.nl/binnenl(...)zes-medley~aee1a8fa/quote:Op maandag 18 december 2017 20:23 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Omdat hij het niet gemeld had, was het toch?
Dat ik dat denk te weten
Ben het wel met ze eens.quote:Op maandag 18 december 2017 20:21 schreef -sabine- het volgende:
Waarschijnlijk geheel overbodig hier
Ik lach me kapot om deze analyses. Niet meer dan 1 kijken per keer.
Ja het ADquote:Op maandag 18 december 2017 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)zes-medley~aee1a8fa/
Ik ga niet kijken die gozer rechts ziet er zo al heel irritant uit.quote:Op maandag 18 december 2017 20:21 schreef -sabine- het volgende:
vind hem wel grappig eigenlijk.quote:Op maandag 18 december 2017 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken die gozer rechts ziet er zo al heel irritant uit.
Ik kan niet goed tegen lelijke mensen met een mening .quote:Op maandag 18 december 2017 20:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vind hem wel grappig eigenlijk.
Luisteren is dan een prima optie.quote:Op maandag 18 december 2017 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken die gozer rechts ziet er zo al heel irritant uit.
Ik zei ook al dat je niet twee achter elkaar moet kijken.quote:Op maandag 18 december 2017 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen lelijke mensen met een mening .
Die zijn meestal erg goed idd!quote:Op maandag 18 december 2017 20:21 schreef -sabine- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |