Toen Cruijff dood ging was Frits overal aan het snabbelen en toen Nouri die aanval kreeg was Barbara opeens overal op tv .quote:
hypocriete kut familiequote:Op maandag 18 december 2017 19:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen Cruijff dood ging was Frits overal aan het snabbelen en toen Nouri die aanval kreeg was Barbara opeens overal op tv .
Nare familie
ah van die smeerlappenquote:Op maandag 18 december 2017 19:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen Cruijff dood ging was Frits overal aan het snabbelen en toen Nouri die aanval kreeg was Barbara opeens overal op tv .
Nare familie
Van die dwwd items inderdaadquote:Op maandag 18 december 2017 19:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ah van die smeerlappen
net als die slechte Nederlandse zangers die het oh zo erg vinden dat er iemand als Prince doodgaat en lekker overal aanschuiven om te zingen zogenaamd als eerbetoon.
ja precies, donder lekker collectief van een klif met die luiquote:Op maandag 18 december 2017 19:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die dwwd items inderdaad
En dan komt Leo Blokhuisweer leermeester spelen.
ja altijd zo.quote:Op maandag 18 december 2017 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb die DWDD aflevering gezien dat Leonard Cohen was overleden. hij was nog niet koud of een of andere kut artiest kwam Hallelujah verkrachten.
Hahaha ja mooi, nadat ze dagen hadden verkondigd dat Trump niet KON winnen.quote:Op maandag 18 december 2017 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
De aflevering na de overwinning van Trump was wel een genot.
Leo Blokhuisquote:Op maandag 18 december 2017 19:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die dwwd items inderdaad
En dan komt Leo Blokhuisweer leermeester spelen.
Patricia Paay zie ik graag op tv want lekker Rotterdams lullen .quote:Op maandag 18 december 2017 20:05 schreef noodgang het volgende:
Gelukkig hebben we Patricia Paay nog
oh ja ook schaamteloos jaquote:Op maandag 18 december 2017 20:06 schreef noodgang het volgende:
Dat gedoe met Bowie was wel erg tenenkrommend
zou Mark dat beter weten te waarderen?quote:Op maandag 18 december 2017 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit tv seizoen 1x 5 minuten DWDD gezien.Omdat ik in vakantie huisje zat zonder wifi . Zag ik Roxanne Hazes. Die als huisartiest Ajax nummers ging zingen.
Nooit nooit zo snel gezapt
Roxanne?quote:Op maandag 18 december 2017 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je zakt wel ver als je zo iemand als je huis artiest neemt .
Zijn beide nare mensen hij komt jovo over maar liet laatst een collega zanger verwijderen van het podium omdat hij een Hazes medley song vlak voor dreetje op moest.quote:
Omdat hij het niet gemeld had, was het toch?quote:Op maandag 18 december 2017 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn beide nare mensen hij komt jovo over maar liet laatst een collega zanger verwijderen van het podium omdat hij een Hazes medley song vlak voor dreetje op moest.
https://www.ad.nl/binnenl(...)zes-medley~aee1a8fa/quote:Op maandag 18 december 2017 20:23 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Omdat hij het niet gemeld had, was het toch?
Dat ik dat denk te weten
Ben het wel met ze eens.quote:Op maandag 18 december 2017 20:21 schreef -sabine- het volgende:
Waarschijnlijk geheel overbodig hier
Ik lach me kapot om deze analyses. Niet meer dan 1 kijken per keer.
Ja het ADquote:Op maandag 18 december 2017 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)zes-medley~aee1a8fa/
Ik ga niet kijken die gozer rechts ziet er zo al heel irritant uit.quote:Op maandag 18 december 2017 20:21 schreef -sabine- het volgende:
vind hem wel grappig eigenlijk.quote:Op maandag 18 december 2017 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken die gozer rechts ziet er zo al heel irritant uit.
Ik kan niet goed tegen lelijke mensen met een mening .quote:Op maandag 18 december 2017 20:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
vind hem wel grappig eigenlijk.
Luisteren is dan een prima optie.quote:Op maandag 18 december 2017 20:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken die gozer rechts ziet er zo al heel irritant uit.
Ik zei ook al dat je niet twee achter elkaar moet kijken.quote:Op maandag 18 december 2017 20:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen lelijke mensen met een mening .
Die zijn meestal erg goed idd!quote:Op maandag 18 december 2017 20:21 schreef -sabine- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |