quote:Op maandag 18 december 2017 21:00 schreef _--_ het volgende:
[..]
Mijn mening is dat ik jou mag vermoorden, wat nu?
Je praat onzin omdat boef en Lil bitch samen een nummer hebben de kut is moeten andere rappers niet samen een nummer maken.quote:
quote:Op maandag 18 december 2017 20:53 schreef _--_ het volgende:
[..]
rapper feat. rapper is [ afbeelding ] Dan kun je zoiets als boef en lil kleine verwachten
Moeten we meer doenquote:
Ben ik nou raar of is dr.mikey kinderachtig aan het doen terwijl ik de puber hier ben.quote:Op maandag 18 december 2017 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jij dat geweldig vind ben je een mongool.
Is mijn mening
En dan deelt hij mijn post in een andere reeksquote:Op maandag 18 december 2017 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aldus streep waarom Eminem nu liedjes maakt met Beyoncé en Alicia Keys.
Frankiequote:
beetje raar toch wel?quote:Op maandag 18 december 2017 21:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ben ik nou raar of is dr.mikey kinderachtig aan het doen terwijl ik de puber hier ben.
Ik kreeg laatst een bericht of ik een beetje lief tegen je wil doen. Omdat ze je gejank beu zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 21:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ben ik nou raar of is dr.mikey kinderachtig aan het doen terwijl ik de puber hier ben.
En jij doet lief, ja.quote:Op maandag 18 december 2017 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een bericht of ik een beetje lief tegen je wil doen. Omdat ze je gejank beu zijn.
Dit gedrag doet je reputatie goed man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |