Denk het niet, maar dat komt omdat mijn woonplaats nogal klein en onbekend is😂 zou dan zeggen dat ik vlakbij "X" woon.quote:Op maandag 18 december 2017 17:53 schreef TanteJulia het volgende:
Ik ben echt al een lange lurker in dit topic want nog een groentje op het gebied van daten. Vandaag heb ik een nieuwe app geprobeerd en stuitte ik op het volgende.
Mijn voornaam en woonplaats geven maar 1 hit en omdat ik in het eerste contact nog niet alle persoonlijke details wil prijsgeven, zeg ik dat ik in de buurt van dichtstbijzijnde grote plaats woon. Maar nu is er iemand die helemaal de pan uitflipt omdat ik niet precies zeg waar.
Geven jullie meteen je woonplaats door wanneer dat gevraagd wordt?
Ikzelf heb er geen problemen mee om m'n voornaam en woonplaats te geven, maar kan me voorstellen als sommige mensen dat niet willen. Ik zou even verder kijken als ik jou wasquote:Op maandag 18 december 2017 17:53 schreef TanteJulia het volgende:
Ik ben echt al een lange lurker in dit topic want nog een groentje op het gebied van daten. Vandaag heb ik een nieuwe app geprobeerd en stuitte ik op het volgende.
Mijn voornaam en woonplaats geven maar 1 hit en omdat ik in het eerste contact nog niet alle persoonlijke details wil prijsgeven, zeg ik dat ik in de buurt van dichtstbijzijnde grote plaats woon. Maar nu is er iemand die helemaal de pan uitflipt omdat ik niet precies zeg waar.
Ik zeg t ook niet meteen. Dorp waar ik woon is een anderhalve man en een paardekopquote:Op maandag 18 december 2017 17:53 schreef TanteJulia het volgende:
Sammzz jij hebt laatst toch gedate met FranticDJ?quote:Op maandag 18 december 2017 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg t ook niet meteen. Dorp waar ik woon is een anderhalve man en een paardekop.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 18 december 2017 18:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Sammzz jij hebt laatst toch gedate met FranticDJ?
Je zou bij mij in het dorp kunnen wonen zo te horen😂quote:Op maandag 18 december 2017 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg t ook niet meteen. Dorp waar ik woon is een anderhalve man en een paardekop.
heb je donderdag toevallig een date? Want dit verhaal is nogal herkenbaar en toevallig icm met Julia. Als dat zo is dan en jij bent die ene dan svp niet alles teruglezen.quote:Op maandag 18 december 2017 18:25 schreef TanteJulia het volgende:
Ah fjuuw! Fijn te weten dat ik niet de enige ben en dat het niet meteen als compleet achterdochtig wordt ervaren haha
quote:Op maandag 18 december 2017 18:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb je donderdag toevallig een date? Want dit verhaal is nogal herkenbaar en toevallig icm met Julia. Als dat zo is dan en jij bent die ene dan svp niet alles teruglezen.
Tegen een vrouw zegggen iets niet te doen, is een garantie dat het wel gebeurt he?quote:Op maandag 18 december 2017 18:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb je donderdag toevallig een date? Want dit verhaal is nogal herkenbaar en toevallig icm met Julia. Als dat zo is dan en jij bent die ene dan svp niet alles teruglezen.
Daar blijf ik het fundamenteel mee oneens. Leve de vrouwenemancipatie maar daar hoort ook dat bij.quote:
D66 gedachtes heb ik niks mee. Referendums al 35 jaar als speerpunt hebben en op t moment Supreme afhaken. Losers.quote:Op maandag 18 december 2017 18:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar blijf ik het fundamenteel mee oneens. Leve de vrouwenemancipatie maar daar hoort ook dat bij.
Maar heb ook nooit gemerkt dat het een showstopper is. Velen vinden het zelfs prettiger. Kan ook zijn dat ik sowieso meer klik heb met vrouwen die liever splitten. Verschil in stijl denk ik.
Dat iemand daar de pan van uitflipt...dat zou voor mij al een rooie vlag zijn. Over zoiets onzinnigs boos worden.quote:Op maandag 18 december 2017 17:53 schreef TanteJulia het volgende:
Ik weet niet wie dat zei, maar het is dus niet waar.quote:Op maandag 18 december 2017 18:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer dacht dat daar laatst sprake van was omdat jullie streekgenoten zijn.
Ik moet opeens aan w00fer denken.quote:Op maandag 18 december 2017 19:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat iemand daar de pan van uitflipt...dat zou voor mij al een rooie vlag zijn. Over zoiets onzinnigs boos worden.
damn ik nu ookquote:
euh nee ik ben gewoon Prisha, geen shiz whatever that may bequote:
Jammer, zij rocksquote:Op maandag 18 december 2017 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
euh nee ik ben gewoon Prisha, geen shiz whatever that may be
quote:
Precies, types zoals BoL houden de prinsessen in standquote:Op maandag 18 december 2017 18:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar blijf ik het fundamenteel mee oneens. Leve de vrouwenemancipatie maar daar hoort ook dat bij.
Maar heb ook nooit gemerkt dat het een showstopper is. Velen vinden het zelfs prettiger. Kan ook zijn dat ik sowieso meer klik heb met vrouwen die liever splitten. Verschil in stijl denk ik.
Lekkere argumentatie ja.quote:Op maandag 18 december 2017 18:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
D66 gedachtes heb ik niks mee. Referendums al 35 jaar als speerpunt hebben en op t moment Supreme afhaken. Losers.
niet helemaalquote:Op maandag 18 december 2017 16:43 schreef Stratotanker het volgende:
Dit topic zit vol ouwe kerels. 😱
Niet gehad, maar meestal komen daar wel de leukste dingen uit, go for it!quote:Op maandag 18 december 2017 19:47 schreef Prisha het volgende:
Heeft iemand hier ooit een blind date gehad? Niet een afspraak via internet of een app of zo, maar iets wat door een vriend/vriendin/ andere bekende is opgezet met vast allemaal hele goede bedoelingen.
Zo'n "jullie zijn allebei vrijgezel en dit is echt zó een aardige vent/vrouw, jullie passen echt wel bij elkaar" - blind date?
Ben benieuwd naar hoe dat was
Ja in de tijd van TMF chat en dat nog niet iedereen digitale foto's beschikbaar had. Een goede ervaring mee en een slechte.quote:Op maandag 18 december 2017 19:47 schreef Prisha het volgende:
Heeft iemand hier ooit een blind date gehad? Niet een afspraak via internet of een app of zo, maar iets wat door een vriend/vriendin/ andere bekende is opgezet met vast allemaal hele goede bedoelingen.
Zo'n "jullie zijn allebei vrijgezel en dit is echt zó een aardige vent/vrouw, jullie passen echt wel bij elkaar" - blind date?
Ooit wel eens gedaan voor een vriend van me ja. Een vriendin van mijn (toenmalige) vriendin was single en hij was ook single dus we hadden een double date geregeld.quote:Op maandag 18 december 2017 19:47 schreef Prisha het volgende:
ik wordt een beetje wantrouwend als iemand dat bij mij wil regelen, vooral als bij het woord "aardige" het "aar" gedeelte op een hogere toon wordt gezegd...aan de andere kant, kan interessant zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 19:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet gehad, maar meestal komen daar wel de leukste dingen uit, go for it!
ja maar dat telt niet, die heb je zelf gefixt dus met chatten weet je al een klein beetje van die persoon af. Ik bedoel iemand anders die een blind date voor jou wilt regelen....of je nu wilt of nietquote:Op maandag 18 december 2017 19:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja in de tijd van TMF chat en dat nog niet iedereen digitale foto's beschikbaar had. Een goede ervaring mee en een slechte.
waaaahhh ja dit dusquote:Op maandag 18 december 2017 19:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
verhaal
> "owja"
"ja"
nouja zo ging het een tijdje door en uiteindelijk was die vriendin het duidelijk zat en begon duidelijk naar mij te trekken qua gesprek en na een uur zat ze openlijk met mij te flirten. Vriend van me zat er verloren bij en mijn vriendin was niet bepaald amused![]()
Verder weinig ervaring met blind dates.
Het was wel een beetje vage avond ja. Mijn vriendin was boos op me (alsof ik er wat aan kan doen, al was die vriendin wel erg leukquote:Op maandag 18 december 2017 20:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
waaaahhh ja dit dus![]()
ik zie dit dus al helemaal voor me. Hoe red je je uit zoiets...je vriend zal je dankbaar geweest zijn
Nee. Zeg dan in een dorpje vlakbij stad huppeldepup.quote:Op maandag 18 december 2017 17:53 schreef TanteJulia het volgende:
Heette ik maar Julia dan was ik een stuk minder te traceren 😜 nee is mijn bijnaam. En ja in dat geval heb alles teruggekeken.quote:Op maandag 18 december 2017 18:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Precies. Dat was ook mijn reactie dus afgekapt 😇quote:Op maandag 18 december 2017 19:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat iemand daar de pan van uitflipt...dat zou voor mij al een rooie vlag zijn. Over zoiets onzinnigs boos worden.
Its a trapquote:Op maandag 18 december 2017 23:43 schreef Lot88 het volgende:
oud scharrel heeft mij vanavond benaderd via Facebook. Of ik een keer wat wil drinken. Meteen aangegeven dat ik niet meer in to dom rondneuken ben. Daarop kreeg ik als reactie dat hij vroeger zo was maar dat nu ook niet meer wil. Twijfel nu heel erg
quote:Op maandag 18 december 2017 23:55 schreef STING het volgende:
[..]
Die wil some sweet lovin’.
Dus als je dat stiekem toch wel wil.
Ik wilde om bewijs vragen, maar even later realiseerde ik me dat alleen vrouwen oude topics doorlezen! 😂quote:
Wow, dat het zo makkelijk kan zijnquote:Op maandag 18 december 2017 23:43 schreef Lot88 het volgende:
oud scharrel heeft mij vanavond benaderd via Facebook. Of ik een keer wat wil drinken. Meteen aangegeven dat ik niet meer in to dom rondneuken ben. Daarop kreeg ik als reactie dat hij vroeger zo was maar dat nu ook niet meer wil. Twijfel nu heel erg
Er zit een zelflerend algoritme achter Tinder. Sorry to tell you, dudequote:Op maandag 18 december 2017 20:10 schreef TvhN het volgende:
De eerste paar weken had ik met Tinder redelijk wat matches. Laatste weken mag ik al blij zijn met 2 per week. Mazzel gehad in het begin of toch iets anders?
We kunnen wel Blind Daten hoor...quote:Op maandag 18 december 2017 19:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik wordt een beetje wantrouwend als iemand dat bij mij wil regelen, vooral als bij het woord "aardige" het "aar" gedeelte op een hogere toon wordt gezegd...aan de andere kant, kan interessant zijn.
Was benieuwd of er hier ervaringen mee waren....ik heb ooit de film Blind Date gezien...hoopte op wat smul verhalen
[..]
ja maar dat telt niet, die heb je zelf gefixt dus met chatten weet je al een klein beetje van die persoon af. Ik bedoel iemand anders die een blind date voor jou wilt regelen....of je nu wilt of niet
Het kan ook beide natuurlijkquote:Op dinsdag 19 december 2017 08:22 schreef Wann01601 het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden! Ga het eerst maar eens via Tinder proberen. Mensen nog aanraders voor andere apps sites? Paiq? Happn? of gewoon ouderwets in de kroeg een leuke dame aanspreken?
Een wat???quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Er zit een zelflerend algoritme achter Tinder. Sorry to tell you, dude
Dat laatste.quote:Op dinsdag 19 december 2017 08:22 schreef Wann01601 het volgende:
Ik kom me hier ook maar eens melden! Ga het eerst maar eens via Tinder proberen. Mensen nog aanraders voor andere apps sites? Paiq? Happn? of gewoon ouderwets in de kroeg een leuke dame aanspreken?
wanneer iemand leuk genoeg is kan dat.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wow, dat het zo makkelijk kan zijn
denk niet dat ie dat bedoelt....quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wanneer iemand leuk genoeg is kan dat.
verslag zal volgen ja. Kan wezen dat hij enkel wil neuken maar dat zie ik dan wel weer.quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
denk niet dat ie dat bedoelt....
Je vraagt hier om advies; binnen 5 minuten komen 6 reacties dat ie alleen wil neuken en direct erop reageer jij met: ach we zullen zien...netjes naïef.
Graag wel effe verslag posten he!
Nou, lekker neuken dan. Ook prima toch.quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
verslag zal volgen ja. Kan wezen dat hij enkel wil neuken maar dat zie ik dan wel weer.
Allicht niet. En er is idd wel eens over geflipt maar dan zeg ik gewoon dat ik daar negatieve ervaringen mee heb gehad. En besides that, de tegenpartij hangt jou ook niet alles aan je neus. Op Paiq heb ik een nickname omdat daar echt vage figuren op zitten tegenwoordig.quote:Op maandag 18 december 2017 17:53 schreef TanteJulia het volgende:
er zijn vrouwen ( hier ), ik noem geen namen, die dat niet kunnen handlen. Die werkelijk niet snappen dat je irl anders heet dan dat op paiqquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Op Paiq heb ik een nickname omdat daar echt vage figuren op zitten tegenwoordig.
Keihard van wegrennen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
er zijn vrouwen ( hier ), ik noem geen namen, die dat niet kunnen handlen. Die werkelijk niet snappen dat je irl anders heet dan dat op paiq
Op RP enzo hebben de meesten ook een nickname, prima toch? Iemand die daar moeilijk over doet moet je ver van wegblijvenquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
er zijn vrouwen ( hier ), ik noem geen namen, die dat niet kunnen handlen. Die werkelijk niet snappen dat je irl anders heet dan dat op paiq
Ja, die heb ik ook gehad, waren compleet verbouwereerd (?), en dat kan niet, bla die blaquote:Op dinsdag 19 december 2017 10:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb je hem nou al eens een keer gevraagd dan?quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:00 schreef Mishu het volgende:
Ik zit in dubio. Ontloopt hij me nou of niet? Volgens mij is het awkward sinds hij die erectie heeft gehad op het werk. Volgens mij ziet hij me niet zitten als vriendin maar wind ik hem wel op waardoor hij in de war is?Help.
Dit inderdaad. Hoe je het ook went wendt of keert, dit is dè manier om duidelijkheid te krijgen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heb je hem nou al eens een keer gevraagd dan?
wendtquote:Op dinsdag 19 december 2017 15:56 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Hoe je het ook went of keert, dit is dè manier om duidelijkheid te krijgen.
Went nooit, die D's en T's...quote:
Ja dat vind ik vreemd. Dat jij mij met verschillende namen benaderd op verschillende apps.quote:Op dinsdag 19 december 2017 10:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik wil het best uitleggen hoor, geen punt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En als je het niet wilt uitleggen waarom tsja. Dan denk ik dat je wat te verbergen hebt.![]()
Klopt. Stom 🙈🙈quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sorry, maar het is echt “je wendt”.
Spannend verhaal trouwens
Whut?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja dat vind ik vreemd. Dat jij mij met verschillende namen benaderd op verschillende apps.
En als je het niet wilt uitleggen waarom tsja. Dan denk ik dat je wat te verbergen hebt.![]()
Grappig dat je er weer over begint maanden later.
Ik snap MBF wel hoor... als iemand mij met meerdere accounts gaat benaderen (afgezien van "oh, jij ook hier aanwezig? ") heb ik ook mijn vraagtekens... Sowieso: waarom zou je dat bewust doen?quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik wil het best uitleggen hoor, geen punt.
Makkelijk te traceren met eigen naam, dus even undercover.
En iedereen heeft wat te verbergen, ook jij. Dus dat gezeur altijd. Er is een reden waarom iemand iets doet, en als je de kans krijgt om het uit te leggen is dat prima.
Sommige mensen geven je niet eens die kans..
Ik kan het begrijpen bij politieagenten of mensen met andere bepaalde beroepen, maar dat was hier niet het geval.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
En iedereen heeft wat te verbergen, ook jij. Dus dat gezeur altijd. Er is een reden waarom iemand iets doet, en als je de kans krijgt om het uit te leggen is dat prima.
Oka, dat is wel raar jaquote:Op dinsdag 19 december 2017 16:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan het begrijpen bij politieagenten of mensen met andere bepaalde beroepen, maar dat was hier niet het geval.
Bovendien stuurde deze meneer me om 3 uur snachts ineens via een andere app een berichtje, een fotoreactie gaf hij me op paiq, onder een totaal andere naam. Het leek alsof hij mij ook niet herkende ofzo.
Waren toch al aantal weken (geloof ik) aan het appen met elkaar.
En hij heeft het verder ook niet uitgelegd, toen ik vroeg of hij iets te verbergen had had hij het kunnen uitleggen. Ik vroeg hem hoe hij nu heette, pietje of klaasje? Heeft hij nooit op geantwoord. Ipv daarvan gaf hij aan te twijfelen aan de geplande date die we hadden staan. Dus die is niet meer door gegaan.
Hahah, het is dat er weer over begonnen is hier,was er verder niet meer mee bezig ofzo.
Wat een mafkees zeg! Snap ik dat je dan inderdaad geen zin meer hebt.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:21 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik kan het begrijpen bij politieagenten of mensen met andere bepaalde beroepen, maar dat was hier niet het geval.
Bovendien stuurde deze meneer me om 3 uur snachts ineens via een andere app een berichtje, een fotoreactie gaf hij me op paiq, onder een totaal andere naam. Het leek alsof hij mij ook niet herkende ofzo.
Waren toch al aantal weken (geloof ik) aan het appen met elkaar.
En hij heeft het verder ook niet uitgelegd, toen ik vroeg of hij iets te verbergen had had hij het kunnen uitleggen. Ik vroeg hem hoe hij nu heette, pietje of klaasje? Heeft hij nooit op geantwoord. Ipv daarvan gaf hij aan te twijfelen aan de geplande date die we hadden staan. Dus die is niet meer door gegaan.
Hahah, het is dat er weer over begonnen is hier,was er verder niet meer mee bezig ofzo.
Wait wut?quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:00 schreef Mishu het volgende:
Volgens mij is het awkward sinds hij die erectie heeft gehad op het werk.
Heeft niks met daten te maken dit.quote:Op dinsdag 19 december 2017 15:00 schreef Mishu het volgende:
Ik zit in dubio. Ontloopt hij me nou of niet? Volgens mij is het awkward sinds hij die erectie heeft gehad op het werk. Volgens mij ziet hij me niet zitten als vriendin maar wind ik hem wel op waardoor hij in de war is?Help.
Goed, laat ik er niks van aantrekken en net doen alsof dit geen ad hominem is => Wat is er onzin aan de mededeling dat Tinder een algoritme gebruikt om gebruikers met elkaar te matchenquote:Op dinsdag 19 december 2017 09:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, die user kraamt onzin uit.
Absoluut. That makes all the difference. Als je iemand echt leuk vindt, dan kan hij of zij heel veel dingen flikken of fout doen.quote:Op dinsdag 19 december 2017 09:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wanneer iemand leuk genoeg is kan dat.
Snap haar problemen sowieso niet. Ze ligt om de haverklap bij een andere vent in bed. Dan zit je toch niet echt om datingadvies verlegen, zou je zeggenquote:Op dinsdag 19 december 2017 16:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heeft niks met daten te maken dit.
Ho hoquote:Op dinsdag 19 december 2017 17:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Snap haar problemen sowieso niet. Ze ligt om de haverklap bij een andere vent in bed. Dan zit je toch niet echt om datingadvies verlegen, zou je zeggen
Ditquote:
Is veranderd naar een erectie. En Mishu heeft geeeeen idee hoe ze duidelijk kan krijgen wat hij voor haar voelt. Moeilijk, moeilijk.quote:Collega geeft nog steeds tegenstrijdige signalen af. Hij gaat me nu helpen met die andere opdringerige collega en hij komt nog steeds af en toe naar mijn kantoor toe. Maar tegelijkertijd kwam het onderwerp op sex en toen maakte hij een #metoo grap en toen was hij wegwe waren toen alleen in het kantoor. Of hij was freaked out of hij had een stijve ofzo
![]()
Ja die quote herinner ik me nog. Misschien ben ik niet zo goed in begrijpend lezen maar dat is nogal een jump die conclusie, vergeleken met die eerste post. Almost if... made up...quote:Op dinsdag 19 december 2017 17:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit
[..]
Is veranderd naar een erectie. En Mishu heeft geeeeen idee hoe ze duidelijk kan krijgen wat hij voor haar voelt. Moeilijk, moeilijk.
neenee dat was mijn vraag nietquote:Op dinsdag 19 december 2017 01:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
We kunnen wel Blind Daten hoor...
Je weet immers niet hoe ik eruit zie. Posten we daarna het verslag hier
Ik heb sinds Tinder, eigenlijk niemand meer gehoord over een blinddate.quote:Op dinsdag 19 december 2017 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
neenee dat was mijn vraag niet![]()
Het valt me wel op dat je er tegenwoordig weinig over hoort. Dat zal dan deels toch wel te maken hebben met het hele social media gebeuren, en alle dating apps, sites en mogelijkheden die er voorheen niet waren?
Vrouwen leggen privacy uit als vreemdgaan omdat de achterliggende gedachte niet wordt aangehoord. Bovendien kan ze zelf ook vreemdgaan en dat verzwijgen, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 19 december 2017 16:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
"Vrouwen doen dit" is zoiets als "het volk vindt.. ". Er zijn vrouwen en mannen die privacy begrijpen en er zijn erbij die het niet begrijpen, omdat ze bijvoorbeeld nog te jong zijn en een relatie meer als een streven naar een twee-eenheid zien waarbij een ieder een hoog percentage van zichzelf inlevert om tot een soort van midden te komen oid. Kortom er zijn vrouwen en mannen die het liefst zichzelf blijven + relatie en er zijn erbij die zich als een schaap laten indammen. Dan krijg je ongezonde strop-relaties, tenzij beide partijen zoiets hebben van 'dit vinden we eigenlijk wel lekker', dan hoor je mij er niet over.quote:Op dinsdag 19 december 2017 23:56 schreef W00fer het volgende:
[..]
Vrouwen leggen privacy uit als vreemdgaan omdat de achterliggende gedachte niet wordt aangehoord. Bovendien kan ze zelf ook vreemdgaan en dat verzwijgen, maar dat terzijde.
Ah, dus jij bent ook weer vrijgezel, welkom.quote:Op woensdag 20 december 2017 07:37 schreef Kaizen_ het volgende:
Blijkbaar staat er op m'n oude Partyflock account nog 'Relatie: Nee'. M'n vriendin was gepikeerd toen ze dit gisteren zag.
Een ideale niet gespannen relatie is een relatie waarin er over bepaalde zaken bewust niet wordt gesproken om de rust te bewaren? Dat lijkt mij nogal tegenstrijdig. Voor mij is een ideale niet gespannen relatie een relatie waarbij je over alles kan praten zonder dat een van beide de noodzaak voelt of behoefte heeft om zijn of haar emoties disproportioneel aan de ander op te dringen. Er moet dus voldoende vertrouwen zijn om elkaar volledig vrij te laten in een besluit, terwijl beiden de emoties veroorzaakt door zo'n besluit bij zichzelf kunnen houden. Pas dan kan je er goed over communiceren en naar elkaar toekomen.quote:Op woensdag 20 december 2017 00:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
"Vrouwen doen dit" is zoiets als "het volk vindt.. ". Er zijn vrouwen en mannen die privacy begrijpen en er zijn erbij die het niet begrijpen, omdat ze bijvoorbeeld nog te jong zijn en een relatie meer als een streven naar een twee-eenheid zien waarbij een ieder een hoog percentage van zichzelf inlevert om tot een soort van midden te komen oid. Kortom er zijn vrouwen en mannen die het liefst zichzelf blijven + relatie en er zijn erbij die zich als een schaap laten indammen. Dan krijg je ongezonde strop-relaties, tenzij beide partijen zoiets hebben van 'dit vinden we eigenlijk wel lekker', dan hoor je mij er niet over.
In een ideale niet gespannen relatie is het hebben van privacy helemaal geen probleem. Je moet t er ook gewoon niet over hebben want dan ga je van een mug een olifant maken, elkaar onbedoeld indammen en op alle slakken zout leggen. Als ieder detail onder de microscoop komt creeer je onbewust een gespannen relatie. Zodra een relatie aanvoelt alsof je iemand 24/7 op je rug hebt is het verkeerd.
Vergelijk het met de racisme discussie die imho soms ook ver over de betuttelende grenzen heengaat, juist omdat er zo over wordt doorgezaagd en er steeds dunner en dunner wordt gezaagd. Communicatie is uiteraard belangrijk maar niet over alle onderwerpen en "altijd" een must.
Rebels reageerde ik dat ze daar eigenlijk niet achter had mogen komen, dat is mijn datingprofiel.quote:Op woensdag 20 december 2017 08:15 schreef DW457 het volgende:
Ah, dus jij bent ook weer vrijgezel, welkom.
quote:Op woensdag 20 december 2017 08:20 schreef Stratotanker het volgende:
Voor mij is een ideale niet gespannen relatie een relatie waarbij je over alles kan praten zonder dat een van beide de noodzaak voelt of behoefte heeft om zijn of haar emoties disproportioneel aan de ander op te dringen. Er moet dus voldoende vertrouwen zijn om elkaar volledig vrij te laten in een besluit, terwijl beiden de emoties veroorzaakt door zo'n besluit bij zichzelf kunnen houden. Pas dan kan je er goed over communiceren en naar elkaar toekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |