Dan ga je ook wel huilen om Coco, ik overdreef niet toen ik zei dat alle volwassenen zaten te janken daar, hoor.quote:
Ik zal ‘m kijken als de stream ergens beschikbaar is. Eerst maar eens naar The Last Jedi.quote:Op maandag 18 december 2017 00:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan ga je ook wel huilen om Coco, ik overdreef niet toen ik zei dat alle volwassenen zaten te janken daar, hoor.
Het contrast is ook zo groot met de vrolijke, kleurrijke setting. En een fijne soundtrack, als je een beetje van die Spaanse vibe houdt.
The Last Jedi staat voor mij ook nog wel op de planning, hoor daar wel wisselende verhalen over.quote:Op maandag 18 december 2017 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal ‘m kijken als de stream ergens beschikbaar is. Eerst maar eens naar The Last Jedi.
Wel confronterend om je te bedenken dat alle schattige dieren die je in Bambi ziet inmiddels al zijn overleden.quote:
Jup, was een van de eerste films (echte, dus niet de shorts zoals Steamboat Willie) die Disney maakte, de vijfde om precies te zijn, na Sneeuwwitje, Pinokkio, Fantasia en Dombo.quote:
Inclusief alle stemacteursquote:Op maandag 18 december 2017 00:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wel confronterend om je te bedenken dat alle schattige dieren die je in Bambi ziet inmiddels al zijn overleden.
Gaan jullie nu ook al FvD stemmen of wat?twitter:thierrybaudet twitterde op zondag 17-12-2017 om 23:01:35Vandaag gooiden “amsterdamse jongeren” rotjes naar de hond van een goede vriendin van mij. Ze riepen “Allahu Akbar”… https://t.co/MQS3eF82qF reageer retweet
Coco dat meisje met die kleren, bedoel je die film?quote:Op maandag 18 december 2017 00:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dan ga je ook wel huilen om Coco, ik overdreef niet toen ik zei dat alle volwassenen zaten te janken daar, hoor.
Het contrast is ook zo groot met de vrolijke, kleurrijke setting. En een fijne soundtrack, als je een beetje van die Spaanse vibe houdt.
Ik ben nu wel voor een algeheel vuurwerkverbod.quote:Op maandag 18 december 2017 00:43 schreef Pokkelmans het volgende:
Gaan jullie nu ook al FvD stemmen of wat?twitter:thierrybaudet twitterde op zondag 17-12-2017 om 23:01:35Vandaag gooiden “amsterdamse jongeren” rotjes naar de hond van een goede vriendin van mij. Ze riepen “Allahu Akbar”… https://t.co/MQS3eF82qF reageer retweet
Nee John. deze Coco:quote:Op maandag 18 december 2017 00:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Coco dat meisje met die kleren, bedoel je die film?
Nola Kemper, Merel de Zwart en Valentijn Avé
Gewoon strenger optreden tegen de excessen. Illegaal vuurwerk bestraffen alsof het verboden wapenbezit is. Cobra 6? Half jaartje onvoorwaardelijk.quote:Op maandag 18 december 2017 00:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben nu wel voor een algeheel vuurwerkverbod.
Wie gaat dat dan doen fantast?quote:Op maandag 18 december 2017 01:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon strenger optreden tegen de excessen. Illegaal vuurwerk bestraffen alsof het verboden wapenbezit is. Cobra 6? Half jaartje onvoorwaardelijk.
Gewoon vuurwerk verbieden voor particulieren en shows laten organiseren door lokale overheden. Zoals in het overgrote deel van de rest van de beschaafde wereld.quote:Op maandag 18 december 2017 01:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon strenger optreden tegen de excessen. Illegaal vuurwerk bestraffen alsof het verboden wapenbezit is. Cobra 6? Half jaartje onvoorwaardelijk.
Maar dat vinden demense leuk, Remlof! Net als af en toe net een biertje te veel zuipen, wat drugs gebruiken, een keer te hard rijden in de auto en zelf een kampvuurtje opstoken op een mooie zomeravond.quote:Op maandag 18 december 2017 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon vuurwerk verbieden voor particulieren en shows laten organiseren door lokale overheden. Zoals in het overgrote deel van de rest van de beschaafde wereld.
Qua vuurwerk is Nederland echt te vergelijken met de VS met vuurwapens. We kunnen er totaal niet mee omgaan en het levert daardoor veel te veel slachtoffers op.
Je mag gewoon zuipen en drugs gebruiken. Je moet dan alleen geen gevaarlijke dingen gaan doen.quote:Op maandag 18 december 2017 01:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar dat vinden demense leuk, Remlof! Net als af en toe net een biertje te veel zuipen, wat drugs gebruiken, een keer te hard rijden in de auto en zelf een kampvuurtje opstoken op een mooie zomeravond.
Waarom niet alle drie samen?quote:Op maandag 18 december 2017 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag gewoon zuipen en drugs gebruiken. Je moet dan alleen geen gevaarlijke dingen gaan doen.
Zuipen en drugsgebruik leveren ook slachtoffers op.quote:Op maandag 18 december 2017 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mag gewoon zuipen en drugs gebruiken. Je moet dan alleen geen gevaarlijke dingen gaan doen.
Zeker. Ik ken vrienden die aan alcohol en drugsgebruik zijn overleden. Of in vrouwenkleding rond zijn gaan huppelen.quote:Op maandag 18 december 2017 01:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zuipen en drugsgebruik leveren ook slachtoffers op.
Dat zijn de allerergsten. Worden hier gewoon achter de trekker gebonden.quote:Op maandag 18 december 2017 01:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker. Ik ken vrienden die aan alcohol en drugsgebruik zijn overleden. Of in vrouwenkleding rond zijn gaan huppelen.
Waarom behoeven ze daar dan nog advocaten?quote:Op maandag 18 december 2017 01:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat zijn de allerergsten. Worden hier gewoon achter de trekker gebonden.
In Nederland juist relatief weinig.quote:Op maandag 18 december 2017 01:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zuipen en drugsgebruik leveren ook slachtoffers op.
Oh, dat is een leuke film, ik ben er pas met mijn jongste heen geweest.quote:Op maandag 18 december 2017 01:00 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee John. deze Coco:
[ afbeelding ]
Vind het misschien wel de allerbeste Pixarfilm.quote:Op maandag 18 december 2017 02:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dat is een leuke film, ik ben er pas met mijn jongste heen geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 december 2017 02:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Vind het misschien wel de allerbeste Pixarfilm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Google translate is zeker nog correct ook?quote:
Meer dan vuurwerk. Alcohol verbieden, derhalve.quote:Op maandag 18 december 2017 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
In Nederland juist relatief weinig.
Eens wel.quote:Op maandag 18 december 2017 08:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Meer dan vuurwerk. Alcohol verbieden, derhalve.
Wiet schijnt ook slachtoffers te eisen.quote:Op maandag 18 december 2017 08:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Meer dan vuurwerk. Alcohol verbieden, derhalve.
Vooral in de handel.quote:Op maandag 18 december 2017 08:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Wiet schijnt ook slachtoffers te eisen.
quote:Door een nieuwe rekenmethode van de NS is de kans op een zitplaats in de hogesnelheidstrein cijfermatig hoger dan in het verleden.
Als u nu nog moet staan, ligt het echt aan uzelf.quote:
Dit sluit beter aan bij de beleving van de reiziger. Fantastisch toch!quote:
In de file staan is ook niet alles.quote:
Kwestie van plannen en de juiste route, vaak.quote:Op maandag 18 december 2017 09:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In de file staan is ook niet alles.
Slecht album.quote:Op maandag 18 december 2017 09:28 schreef remlof het volgende:
Ah, Eminem trekt van leer tegen Trump op z'n nieuwe album, toch maar eens luisteren.
Ik oordeel liever zelf dan recensies na te blaten.quote:Op maandag 18 december 2017 09:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Slecht album.
Leuk dat je trump wil bashen, maar je muziek moet nog wel kloppen.
Goed onderzoek. Ook totaal niet van toepassing op online winkelen wat vrijwel iedereen nu doet.quote:Wanneer mensen die dwangmatig spullen kopen een goede vriend of vriendin meenemen tijdens het winkelen, zouden zij zich beter kunnen beheersen.
Dat zegt de Groningse hoogleraar consumentengedrag Bob Fennis, die vijf verschillende studies deed naar consumentengedrag en daarvoor verschillende experimenten en hersenscans deed.
Volgens Fennis is zo'n 10 procent van de Nederlanders een dwangmatige koper. Deze mensen worden gekenmerkt doordat ze veel meer dingen kopen dan ze aanvankelijk van plan waren. Dit gedrag kan volgens de onderzoeker leiden tot schaamte, bijvoorbeeld tegenover hun vrienden, omdat uit de band springen een teken zou kunnen zijn dat anderen je niet echt kunnen vertrouwen.
Witte mensen die rappenquote:Op maandag 18 december 2017 09:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Slecht album.
Leuk dat je trump wil bashen, maar je muziek moet nog wel kloppen.
De beste man is al bijna 50, dat is allemaal een beetje aan zijn generatie voorbijgegaan.quote:Op maandag 18 december 2017 09:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Goed onderzoek. Ook totaal niet van toepassing op online winkelen wat vrijwel iedereen nu doet.
Hiphop is een van favo genres, maar ik ben geen muziek autoriteitquote:Op maandag 18 december 2017 09:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik oordeel liever zelf dan recensies na te blaten.
Als je van pop houdt zal je het ongetwijfeld niet kunnen waarderen.
Ik ga nu eens luisteren. Zo lang m'n collega's het trekkenquote:Op maandag 18 december 2017 09:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hiphop is een van favo genres, maar ik ben geen muziek autoriteit
Goed, ik vind het album persoonlijk niets
Men is veel te soft geweest met Hongarije. Hen had al veel eerder het stemrecht onttrokken moeten worden. Nu is het te laat.quote:Op maandag 18 december 2017 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
Europese Commissie dreigt Polen met 'nucleaire optie' na politieke overname rechterlijke macht
Polen is lekker bezig. En Brussel kan er nauwelijks iets tegen doen omdat eventuele sancties unanimiteit vereisen. En collega-dictator zal eventuele strafmaatregelen blokkeren.
De EU wordt gegijzeld door Oost-Europese tuigstaten. Fijn.
Vrees dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 18 december 2017 10:02 schreef Igen het volgende:
[..]
Men is veel te soft geweest met Hongarije. Hen had al veel eerder het stemrecht onttrokken moeten worden. Nu is het te laat.
Natuurlijk, met een dergelijk scenario moet rekening zijn gehouden toen men besloot om die oosteuropese staten met nauwelijks een democratische traditie toe te laten.quote:Op maandag 18 december 2017 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vrees dat je gelijk hebt.
Kan Brussel eventueel wel de subsidiekraan dichtdraaien zonder dat de lidstaten daar unaniem mee in moeten stemmen?
Inderdaad, maar zou ditquote:Op maandag 18 december 2017 10:05 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/DeGelderlander/status/942492177317466113
mooi
niet gewoon iets moeten zijn als 'het eindwerkstuk is alleen Engelstalig als daar een goede reden voor is'?quote:Die heeft inmiddels besloten dat er meer ruimte komt voor niet-Engelstalige eindwerkstukken, als daar een goede reden voor is.
quote:Ze noemt het een duivels dilemma. ,,Enerzijds willen universiteiten en hoge scholen buitenlandse studenten aantrekken, anderzijds leidt dit tot verschraling van de inhoud.''
Ja eens.quote:Op maandag 18 december 2017 10:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar zou dit
[..]
niet gewoon iets moeten zijn als 'het eindwerkstuk is alleen Engelstalig als daar een goede reden voor is'?
Want
[..]
Volgens mij niet. Ik neem aan dat bij het vaststellen van de begroting ook unanimiteit vereist is.quote:Op maandag 18 december 2017 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vrees dat je gelijk hebt.
Kan Brussel eventueel wel de subsidiekraan dichtdraaien zonder dat de lidstaten daar unaniem mee in moeten stemmen?
Geld.quote:Op maandag 18 december 2017 10:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja eens.
Waarom willen universiteiten eigenlijk zou graag buitenlandse scholieren aantrekken? Niets mis mee hoor, maar als het ten koste gaat van de inhoud... Gewoon focussen op een paar internationale opleidingen en zorgen dat die van hoog niveau zijn?
Voor de internationale verspreiding van wetenschappelijke kennis is het nuttig als je dezelfde taal gebruikt en ook internationale contacten tussen personen hebt.quote:Op maandag 18 december 2017 10:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Geld.
Bij ons op de studie hebben de studenten zelf moeten vechten voor het behoud van Nederlands onderwijs tegen het bestuur van de universiteit.
Hoeveel procent van degene die afstuderen gaat ook daadwerkelijk internationaal werken/quote:Op maandag 18 december 2017 10:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Voor de internationale verspreiding van wetenschappelijke kennis is het nuttig als je dezelfde taal gebruikt en ook internationale contacten tussen personen hebt.
Wel denk ik dat dit vooral voor de master een rol speelt. Engelstalige bachelors lijken me niet nodig.
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 18 december 2017 10:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoeveel procent van degene die afstuderen gaat ook daadwerkelijk internationaal werken/
Voorlopig niet, in ieder geval.quote:Op maandag 18 december 2017 10:18 schreef Volkorenbrood het volgende:
Nooit meer landen toelaten tot de EU.
Het ging in dit geval om de bachelor, de researchmaster is al in het Engels. Maar ik ben het sowieso niet helemaal met je eens, bij heel wat studies gaat het keihard ten koste van de kwaliteit van het onderwijs en het niveau lijkt mij nog altijd belangrijker.quote:Op maandag 18 december 2017 10:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Voor de internationale verspreiding van wetenschappelijke kennis is het nuttig als je dezelfde taal gebruikt en ook internationale contacten tussen personen hebt.
Wel denk ik dat dit vooral voor de master een rol speelt. Engelstalige bachelors lijken me niet nodig.
Precies. Of gewoon land kopen, zoals de Amerikanen hebben gedaan.quote:Op maandag 18 december 2017 10:18 schreef Volkorenbrood het volgende:
Nooit meer landen toelaten tot de EU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |