Ze ervaren die ongelijkheid omdat het bestaat (zeker bij laagopgeleide jongens met een migratieachtergrond) en ik ontken ook niet dat het kut is en dat de boosheid over die discriminatie niet terecht is. Maar radicaliserende wappies (maakt mij niet uit op basis van welke ideologie of religie) kunnen hun wangedrag wat mij betreft niet meer verdedigen door te wijzen op de tekortkomingen van de elite/overheid. Dan moet je gewoon bij jezelf te rade gaan of desnoods bij je ouders en omgeving.quote:Op zondag 17 december 2017 11:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Natuurlijk is er een heel groot deel eigen verantwoordelijkheid. Maar waarom ervaren jongeren met een migratieachtergrond flinke ongelijkheid op de arbeidsmarkt? Worden ze anders behandeld in het uitgaansleven? Is er een flinke opkomst van populistische partijen en groeperingen die voor een eigen clubje opkomen? Die identiteitspolitiek is funest geweest. De gevestigde partijen hebben gefaald in het streven naar solidariteit en gelijke behandeling volgens de wet. Daar is veel te weinig de nadruk op gelegd mijn inziens.
Ik denk dat juist het gebrek aan identiteitspolitiek, en daarmee bedoel ik vooral de individualisering van de samenleving, onze nieuwste ondergang kan worden, Maar je hebt gelijk, mensen moeten zich zeker achter de oren krabben wanneer ze dit soort clubjes gaan vereren, het probleem is echter dat er geen alternatief is maar deze clubs wel aangevallen worden wat het probleem alleen maar kan verergeren in deze, en een alternatief creeer je niet even zomaar. Ik denk dat we in de toekomst wellicht wat meer rassenrellen kunnen gaan zien, wellicht niet zo erg als voorheen, maar wel met als gevolg dat we steeds meer grensen zullen sluiten en mensen zullen gaan uitzetten. De ondergang zit hem dan vooral in de verrechtsing van de samenleving want sociaal-economisch hoeft dat niet, en zal het waarschijnlijk ook niet, enige vooruitgang te betekenen. En dan heb je toch een probleem met de vraag te beantwoorden waar het stopt in deze. Wellicht dat we naar Wereldoorlog 3 weer een beetje licht in al die duisternis kunnen zien.quote:Op zondag 17 december 2017 10:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik direct. De overheid heeft op veel vlakken gefaald waarbij zowel de oorspronkelijke bewoners als de nieuwkomers nadeel van hebben ondervonden. Het gevolg dat men zich gaat organiseren in clubjes waar ze zich thuis voelen is een logisch gevolg. Toch ben ik van mening als je je je aansluit bij een club van 'rasrealisten' je toch wel ernstig achter je oren moet krabben, ondanks dat je geen extreme motieven zou hebben. Je aansluiten bij extreme figuren uit onvrede is natuurlijk niet nieuw maar maakt het nog niet acceptabel. Sterker nog, het wakkert alleen maar extremisme aan de andere kant van het speelveld aan. Zonder alt-right geen voedingsbodem voor sterk groeiende antifa beweging . Zelfde geldt voor jongeren die radicaliseren. Voornamelijk gevolg van falend beleid en ongelijkheid. Guido zei al eens eerder hier dat identiteitspolitiek onze ondergang wordt en denk dat hij daar wel een sterk punt heeft.
quote:Op zondag 17 december 2017 11:25 schreef Euribob het volgende:
Nu nog een mooi plaatje van den Uyl in de OP en we kunnen weer.
Daar ben ik het mee eens. Neemt niet weg dat het een voedingsbodem is geweest voor de onvrede die wordt ervaren door zowel de teleurgestelde boze blanke man als de teleurgestelde boze haatbaard.quote:Op zondag 17 december 2017 11:33 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze ervaren die ongelijkheid omdat het bestaat (zeker bij laagopgeleide jongens met een migratieachtergrond) en ik ontken ook niet dat het kut is en dat de boosheid over die discriminatie niet terecht is. Maar radicaliserende wappies (maakt mij niet uit op basis van welke ideologie of religie) kunnen hun wangedrag wat mij betreft niet meer verdedigen door te wijzen op de tekortkomingen van de elite/overheid. Dan moet je gewoon bij jezelf te rade gaan of desnoods bij je ouders en omgeving.
Niet alleen uitsluitend maar ook wel verstikkend vind ik. Het politieke debat wordt bijna onmogelijk omdat het te persoonlijk wordt. Men moet ook een beetje afstand van de discussie kunnen nemen om hetzelfde doel te bereiken.quote:Identiteitspolitiek is een beetje een mixed bag voor mij trouwens, het heeft ook een belangrijke emancipatoire werking voor groepen die minder snel gehoord worden. Maar het werkt inderdaad ook uitsluitend.
Klopt, het werkt volgens mij ook verstikkend binnen 'de groep'. Als je opinie afwijkt van de 'voorvechters' (of de meerderheid) van 'jouw groep', dan wordt je als een soort nestbevuiler of zelfs landverrader gezien.quote:Op zondag 17 december 2017 11:41 schreef Tem het volgende:
Niet alleen uitsluitend maar ook wel verstikkend vind ik. Het politieke debat wordt bijna onmogelijk omdat het te persoonlijk wordt. Men moet ook een beetje afstand van de discussie kunnen nemen om hetzelfde doel te bereiken.
Zal weinig verfrissends uitkomen, inderdaad.quote:Op zondag 17 december 2017 12:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die even oversla.
Sowieso wel een interessante vraag; de opkomst van de (nationale) identiteit is - van 1848 tot 1989 - altijd een cruciale drijfveer geweest achter democratiseringsprocessen. Zou een democratie nog goed kunnen functioneren zonder een duidelijke identiteit die de gehele politieke gemeenschap bindt?quote:Op zondag 17 december 2017 11:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk dat juist het gebrek aan identiteitspolitiek, en daarmee bedoel ik vooral de individualisering van de samenleving, onze nieuwste ondergang kan worden, Maar je hebt gelijk, mensen moeten zich zeker achter de oren krabben wanneer ze dit soort clubjes gaan vereren, het probleem is echter dat er geen alternatief is maar deze clubs wel aangevallen worden wat het probleem alleen maar kan verergeren in deze, en een alternatief creeer je niet even zomaar. Ik denk dat we in de toekomst wellicht wat meer rassenrellen kunnen gaan zien, wellicht niet zo erg als voorheen, maar wel met als gevolg dat we steeds meer grensen zullen sluiten en mensen zullen gaan uitzetten. De ondergang zit hem dan vooral in de verrechtsing van de samenleving want sociaal-economisch hoeft dat niet, en zal het waarschijnlijk ook niet, enige vooruitgang te betekenen. En dan heb je toch een probleem met de vraag te beantwoorden waar het stopt in deze. Wellicht dat we naar Wereldoorlog 3 weer een beetje licht in al die duisternis kunnen zien.
Vind ik niet. Koezoe is minstens zo creepy.quote:Op zondag 17 december 2017 12:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Naast zo’n creep is Kuzu gewoon sympathiek.
Beetje jammer dat het journaille telkens die clash of civilizations wil spelen.quote:
Ze lijken inderdaad wel handig aan hun partij te bouwen.quote:Op zondag 17 december 2017 12:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Kuzu heeft wel een succesvol weekje trouwens. Eerst kon hij een mooi anti-GL filmpje knippen uit zijn debat met Zihni Özdil, vervolgens het kapen van het PVV-moment en nu in debat met een natuurlijk tegenhanger in Buitenhof.
Kuzu is meer anti-EU dan Wilders, Baudet en Farage samen. Daar heb jij dus geen problemen mee.quote:Op zondag 17 december 2017 12:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Naast zo’n creep is Kuzu gewoon sympathiek.
En tegelijkertijd gewoon aanwezig in de Kamer. Hoe doen ze dat toch.quote:Op zondag 17 december 2017 12:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze lijken inderdaad wel handig aan hun partij te bouwen.
Ze zijn allebei vervelend, maar ik vind Lasbril veel creepyer.quote:Op zondag 17 december 2017 12:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vind ik niet. Koezoe is minstens zo creepy.
Ik heb inderdaad veel meer problemen met nationaalpopulisten dan met Nederlanders van Turkse komaf.quote:Op zondag 17 december 2017 12:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Kuzu is meer anti-EU dan Wilders, Baudet en Farage samen. Daar heb jij dus geen problemen mee.
Ik denk dat identiteit wel kan veranderen maar zonder identiteit creeer je vooral vervreemding inderdaad.quote:Op zondag 17 december 2017 12:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Sowieso wel een interessante vraag; de opkomst van de (nationale) identiteit is - van 1848 tot 1989 - altijd een cruciale drijfveer geweest achter democratiseringsprocessen. Zou een democratie nog goed kunnen functioneren zonder een duidelijke identiteit die de gehele politieke gemeenschap bindt?
Ze waren voornamelijk door elkaar aan het wauwelen.quote:Op zondag 17 december 2017 12:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Eindelijk, het item met de populistische gekkies is over.
DENK is gewoon een enge polariserende partij die voornamelijk opkomt voor de belangen van de AK partij.quote:Op zondag 17 december 2017 12:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vind ik niet. Koezoe is minstens zo creepy.
Het zijn feitelijk ook gewoon nationaalpopulisten, alleen is Turkije de natie in kwestie.quote:Op zondag 17 december 2017 12:45 schreef Tem het volgende:
[..]
DENK is gewoon een enge polariserende partij die voornamelijk opkomt voor de belangen van de AK partij.
Ik stem er ook niet op, want het zijn inderdaad ook populisten, maar ik verkies ze wel boven Leefbaar.quote:
Je hoeft helemaal geen keuze te maken. Wat mij betreft zijn het gewoon twee partijen die zeggen dat ze willen verbinden maar in de praktijk zie je dat bij beide niet terug.quote:Op zondag 17 december 2017 12:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik stem er ook niet op, want het zijn inderdaad ook populisten, maar ik verkies ze wel boven Leefbaar.
Ik zie dat willen verbinden meer terug bij Denk dan bij Leefbaar.quote:Op zondag 17 december 2017 12:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal geen keuze te maken. Wat mij betreft zijn het gewoon twee partijen die zeggen dat ze willen verbinden maar in de praktijk zie je dat bij beide niet terug.
In woorden ja, maar in praktijk dus niet. Turkse kamerleden die niet volgens de wens AK Partij stemmen in de twee kamer met naam en toenaam op internet zetten, oproepen om tegen het besluit van Nederland te demonstreren om de Turkse minister te weigeren. Ze doen helemaal niets aan verbinden. Verder dan gladde praatjes komen ze niet.quote:Op zondag 17 december 2017 12:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie dat willen verbinden meer terug bij Denk dan bij Leefbaar.
Ik vertrouw peilingen zo ver ik ze kan schoppen (zie ton) maar het is wel mooi dat die twee in elkaars vaarwater zitten.quote:Op zondag 17 december 2017 13:03 schreef Volkorenbrood het volgende:
FvD en PVV hebben in de peilingen nu samen 29 zetels.
Wilders stond toch een tijdje in zijn eentje hoger dan dat?
Correct, ze hebben de taart anders verdeeld maar de taart lijkt niet echt groter te worden.quote:Op zondag 17 december 2017 13:03 schreef Volkorenbrood het volgende:
FvD en PVV hebben in de peilingen nu samen 29 zetels.
Wilders stond toch een tijdje in zijn eentje hoger dan dat?
Niet als we ontkennen dat VVD en CDA tegenwoordig ook een stukje van die taart opeten.quote:Op zondag 17 december 2017 13:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Correct, ze hebben de taart anders verdeeld maar de taart lijkt niet echt groter te worden.
Hard werken, iets waar je Baudet cum suis niet van kan beschuldigen.quote:Op zondag 17 december 2017 12:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
En tegelijkertijd gewoon aanwezig in de Kamer. Hoe doen ze dat toch.
De VVD deed dat ook toen Geert op 35 zetels stond.quote:Op zondag 17 december 2017 13:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet als we ontkennen dat VVD en CDA tegenwoordig ook een stukje van die taart opeten.
Echt nietquote:Op zondag 17 december 2017 13:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
Baudet zou D66 stemmen als hij de moeite nam om naar het stemhokje te gaan.
Vlak voor de verkiezingen zijn ze vaak wel redelijk accuraat, maar peilingen op dit moment zijn vrij zinloos.quote:Op zondag 17 december 2017 13:03 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik vertrouw peilingen zo ver ik ze kan schoppen (zie ton) maar het is wel mooi dat die twee in elkaars vaarwater zitten.
Deze week een rouwdienst gehad waarbij dit werd gedraaid.quote:
In Afrika is dat volgens mij altijd een van de grote problemen van 'ons soort' democratie geweest - het ontbreken van voldoende gezamelijke identiteit.quote:Op zondag 17 december 2017 12:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Sowieso wel een interessante vraag; de opkomst van de (nationale) identiteit is - van 1848 tot 1989 - altijd een cruciale drijfveer geweest achter democratiseringsprocessen. Zou een democratie nog goed kunnen functioneren zonder een duidelijke identiteit die de gehele politieke gemeenschap bindt?
Echt wel. Kaas- en Baudet zijn als twee druppels water.quote:
Ik denk dat die mij zelfs dubbel genaaid heeft, waarom, hoe kon die voor zijn grootste tegenstander zijn, zouden die twee ooit een akkoordje onderling gehad hebben?quote:Op zondag 17 december 2017 11:25 schreef Euribob het volgende:
Nu nog een mooi plaatje van den Uyl in de OP en we kunnen weer.
Ik wist niet dat kaas zó knap was.quote:Op zondag 17 december 2017 15:12 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Echt wel. Kaas- en Baudet zijn als twee druppels water.
Dan doe je niet zoveel moeite Remlos, als je dit predikt dan weet je het toch al.quote:Op zondag 17 december 2017 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Alles letterlijk nemen wat in deze slowchat wordt gepost_!!!
Ligt er alweer een auto in? Rampzalige stadsplanningquote:Op zondag 17 december 2017 15:27 schreef remlof het volgende:
Het is eerlijk weer hier, effe een wandeling maken door de stad langs de nieuwe Jansbeek, tussen het werken door.
Auto hier of auto daar of vrachtwagen, of een gedood met een mes, of chefkok achter hoe heet het soesdijk, iedere dag wel iets.quote:Op zondag 17 december 2017 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt er alweer een auto in? Rampzalige stadsplanning
Je oogverblindende persoonlijkheid maakt er een 9- van.quote:
Dan wil ik jou dus al helemaal niet zien.quote:Op zondag 17 december 2017 16:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je oogverblindende persoonlijkheid maakt er een 9- van.
Doet Europa al duizenden jaren. Kunnen die spleetogen een keer wat nieuws bedenken?quote:
Ze timmeren lekker aan de weg, die Chinezen.quote:
Neptanden.quote:
Kan ze geen ongelijk geven.quote:Op zondag 17 december 2017 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ze timmeren lekker aan de weg, die Chinezen.
Democracy is a joke, says China – just look at Donald Trump
Succes daarmee, Erdolfje.quote:Erdogan wil ambassade in Oost-Jeruzalem
Tja ieder nadeel heeft ergens anders weer zijn voordeel, hoop het nog eens mee te maken dat ik eentje geblazen krijg zonder tanden.quote:
Forget it!quote:Op zondag 17 december 2017 16:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
[ afbeelding ]
Onze toekomstige premier.
Alsof het iemand interesseren doet, net als in welk land is het waar de gevangen gestapeld zitten, terwijl het in de EU zit.quote:
Heh nee, ze hebben er daar nu een paar rotsen voor gelegd:quote:Op zondag 17 december 2017 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt er alweer een auto in? Rampzalige stadsplanning
Daar kan inderdaad geen enkele auto omheen.quote:Op zondag 17 december 2017 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Heh nee, ze hebben er daar nu een paar rotsen voor gelegd:
[ afbeelding ]
Ook zo mooi wit of geel geverfd, prima te zien in het donker, en dan heb ik het nog niet eens over regen en donker.quote:Op zondag 17 december 2017 17:21 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Daar kan inderdaad geen enkele auto omheen.
Punt is dat de tijd waarin de auto centraal stond in het stadscentrum al lang voorbij is. Ook op de Steenstraat hebben ze al jaren geleden alle zebrapaden en stoplichten weggehaald. Auto's mogen er nog rijden, maar het is een wandel- en fietsgebied en auto's moeten zich maar aanpassen.quote:Op zondag 17 december 2017 17:21 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Daar kan inderdaad geen enkele auto omheen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)kers-toch-vergunningquote:
Allemaal half dus of geen auto s of wel!quote:Op zondag 17 december 2017 17:35 schreef remlof het volgende:
Punt is dat de tijd waarin de auto centraal stond in het stadscentrum al lang voorbij is. Ook op de Steenstraat hebben ze al jaren geleden alle zebrapaden en stoplichten weggehaald. Auto's mogen er nog rijden, maar het is een wandel- en fietsgebied en auto's moeten zich maar aanpassen
Hoe heet ze?quote:Op zondag 17 december 2017 18:06 schreef Friek_ het volgende:
Deze kerstvakantie zal er iets spectaculairs plaatsvinden: ik zal te vinden zijn op het eiland Texel.
Lekker biertje wel.quote:Op zondag 17 december 2017 18:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De bierbrouwerij waar ik heen ga? De Texelse bierbrouwerij, bekend van Skuumkoppe.
Wat is je punt, Sjon? Dijkhoff mocht dat gewoon doen.quote:Op zondag 17 december 2017 17:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)kers-toch-vergunning
Denk het niet. Vind hem maar weinig charisma hebben.quote:Op zondag 17 december 2017 16:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn echter geen alternatieven.quote:Op zondag 17 december 2017 18:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Denk het niet. Vind hem maar weinig charisma hebben.
Tijd voor een vrouwelijke premier in de vorm van Sigrid Kaag.quote:Op zondag 17 december 2017 18:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zijn echter geen alternatieven.
Blijft een idioot.quote:Op zondag 17 december 2017 18:18 schreef skysherrif het volgende:
lol Duterte is voor gay marriage in de filipijnen
Doe maar kajsaquote:Op zondag 17 december 2017 18:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Tijd voor een vrouwelijke premier in de vorm van Sigrid Kaag.
Gaat alleen niet gebeuren, weet ik ook wel.
Ah nice, heb net nog Goudkoppe gekocht bij de Spar.quote:Op zondag 17 december 2017 18:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De bierbrouwerij waar ik heen ga? De Texelse bierbrouwerij, bekend van Skuumkoppe.
Yep. Wellicht dat zelfs ik dan weer VVD ga stemmen.quote:Op zondag 17 december 2017 16:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 december 2017 16:59 schreef Abschirmdienst het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 december 2017 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep. Wellicht dat zelfs ik dan weer VVD ga stemmen.
Mijn punt waar maak ik die en wat is jou punt?quote:Op zondag 17 december 2017 18:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is je punt, Sjon? Dijkhoff mocht dat gewoon doen.
Wel lekker nuchter en schijtlollig. Kan de jonge generatie wel waarderen.quote:Op zondag 17 december 2017 18:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Denk het niet. Vind hem maar weinig charisma hebben.
Lekker zweten in je olijfgroene uniform.quote:
Jonge die vredes duif met een kogelvrijvest man.quote:Op zondag 17 december 2017 19:34 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Lekker zweten in je olijfgroene uniform.
Er valt niets te snappen.quote:Op zondag 17 december 2017 19:41 schreef skysherrif het volgende:
Snap de foto niet.
Die duif is Israel die vecht voor vrede, maar wordt tegengehouden door haar kogelvrijvest.
Niet iedereen is voor hetzelfde te gebruiken (misbruiken).quote:Op zondag 17 december 2017 19:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, normaal gezien ben ik juist goed in die categorie
Dit is de praktische slogan van FOK!.quote:
Die gaat ondergesneeuwd worden in de debatten. Veel te veel een backbencher.quote:
Dan zou ik verhoeven inzetten, maar Kajsa was gewoon meer mijn voorkeur.quote:Op zondag 17 december 2017 19:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die gaat ondergesneeuwd worden in de debatten. Veel te veel een backbencher.
True.quote:Op zondag 17 december 2017 19:52 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dit is de praktische slogan van FOK!.
Laat me raden: je hebt Koolmees precies 0 minuten in actie gezien in het debat.quote:Op zondag 17 december 2017 19:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan zou ik verhoeven inzetten, maar Kajsa was gewoon meer mijn voorkeur.
Koolmees vind ik ook een geschikte vent, maar dat is al helemaal geen debatmateriaal (volgens mij).
Nee, Koolmees gaat 'm net als Schouten en Omtzigt niet worden als lijsttrekker.quote:Op zondag 17 december 2017 19:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan zou ik verhoeven inzetten, maar Kajsa was gewoon meer mijn voorkeur.
Koolmees vind ik ook een geschikte vent, maar dat is al helemaal geen debatmateriaal (volgens mij).
In debatten heb ik hem inderdaad weinig gezien, wel in andere programmas uitleg zien geven en daar vind ik hem altijd met een zeer duidelijk verhaal komen.quote:Op zondag 17 december 2017 19:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laat me raden: je hebt Koolmees precies 0 minuten in actie gezien in het debat.
Pijnlijk, daar gaat Kaas' z'n toekomstbeeld.quote:Op zondag 17 december 2017 19:58 schreef Abschirmdienst het volgende:
Koolmees mist de haarlijn en atletische bouw om fractieleider te worden.
Roomba uitzetten dan.quote:Op zondag 17 december 2017 19:53 schreef GSbrder het volgende:
Er wordt hier overigens luidruchtig gestofzuigd.
Premier is al helemaal onmogelijk. Van Agt, Lubbers, Kok, Balkenende en Rutte hadden/hebben allen een weeldige bos.quote:Op zondag 17 december 2017 19:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pijnlijk, daar gaat Kaas' z'n toekomstbeeld.
Eens. Borstelige wenkbrauwen en grijzende krullen doen het ook goed.quote:Op zondag 17 december 2017 20:00 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Premier is al helemaal onmogelijk. Van Agt, Lubbers, Kok, Balkenende en Rutte hadden/hebben allen een weeldige bos.
quote:Op zondag 17 december 2017 19:58 schreef Abschirmdienst het volgende:
Koolmees mist de haarlijn en atletische bouw om fractieleider te worden.
Die mag de trap niet op of af.quote:
?quote:
“Volgens mij” betekent normaal gesproken dat het jouw mening is, niet dat die mening vervolgens nergens op gebaseerd is.quote:Op zondag 17 december 2017 19:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In debatten heb ik hem inderdaad weinig gezien, wel in andere programmas uitleg zien geven en daar vind ik hem altijd met een zeer duidelijk verhaal komen.
Of hij het echter ook op de kiezer weet over te brengen in een debat vraag ik me af, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen, vandaar ook dat er "volgens mij" bijstaat.
Jij vindt dus wel dat hij geschikt is ?quote:Op zondag 17 december 2017 20:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
“Volgens mij” betekent normaal gesproken dat het jouw mening is, niet dat die mening vervolgens nergens op gebaseerd is.
Rutte-IV komt er gewoon over een jaartje of vier.quote:Op zondag 17 december 2017 20:04 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, bij de eerstvolgende verkiezingen zijn er ongeveer 5 premierskandidaten. De winnaar zal een zeteltje of vier a vijf meer hebben dan de vijfde grootste partij.
Vuige optimist. Het worden 15 partijen met allen 10 zetels.quote:Op zondag 17 december 2017 20:04 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, bij de eerstvolgende verkiezingen zijn er ongeveer 5 premierskandidaten. De winnaar zal een zeteltje of vier a vijf meer hebben dan de vijfde grootste partij.
Hij is de meest geschikte potentiële minister van Financiën van allen.quote:Op zondag 17 december 2017 20:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij vindt dus wel dat hij geschikt is ?
Jij vermoedt dat ze het jaar vooraf sinterklaas gaan spelen?quote:Op zondag 17 december 2017 20:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Rutte-IV komt er gewoon over een jaartje of vier.
Bier is hot, bij onze Jumbo hebben ze zelfs een kassa geruimd om plaats te maken voor een lang bierrek.quote:Op zondag 17 december 2017 18:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah nice, heb net nog Goudkoppe gekocht bij de Spar.
Waar ze overigens een riant aanbod hebben:
[ afbeelding ]
Heel goed, zolang ze de radler maar bij de frisdranken laten staan.quote:Op zondag 17 december 2017 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Bier is hot, bij onze Jumbo hebben ze zelfs een kassa geruimd om plaats te maken voor een lang bierrek.
Dat ze die kassa kunnen missen.quote:Op zondag 17 december 2017 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Bier is hot, bij onze Jumbo hebben ze zelfs een kassa geruimd om plaats te maken voor een lang bierrek.
Ik zal eens kijken.quote:Op zondag 17 december 2017 20:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel goed, zolang ze de radler maar bij de frisdranken laten staan.
Als minister lijkt hij me prima geschikt, maar ik had het over het partijleiderschap.quote:Op zondag 17 december 2017 20:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij is de meest geschikte potentiële minister van Financiën van allen.
En de andere rest komt om je tinderdates te bekijken!quote:Op zondag 17 december 2017 20:11 schreef Friek_ het volgende:
skysherrif deelt zijn ongefundeerde doch onmisbare mening over Wouter Koolmees met ons. Hiervoor kom ik in de SC.
Denk je dat Kaas- een van z'n D66-Hauptmannen zal bekritiseren?quote:Op zondag 17 december 2017 20:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als minister lijkt hij me prima geschikt, maar ik had het over het partijleiderschap.
Enige wat jij deelt is wanneer je weer dronken bent of je gedraagt je als een extreemrechse troll.quote:Op zondag 17 december 2017 20:11 schreef Friek_ het volgende:
skysherrif deelt zijn ongefundeerde doch onmisbare mening over Wouter Koolmees met ons. Hiervoor kom ik in de SC.
Ik bekritiseerde Koolmees eigenlijk helemaal niet.quote:Op zondag 17 december 2017 20:13 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Denk je dat Kaas- een van z'n D66-Hauptmannen zal bekritiseren?
Niet-bejubelen is kritiek. Afgekeken van Thierrygod.quote:Op zondag 17 december 2017 20:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik bekritiseerde Koolmees eigenlijk helemaal niet.
Ik jubel pas als ik het in handen heb telt dat ook?quote:Op zondag 17 december 2017 20:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet-bejubelen is kritiek. Afgekeken van Thierrygod.
Het gaat niet allemaal om jou, john.quote:Op zondag 17 december 2017 20:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik jubel pas als ik het in handen heb telt dat ook?
Jij krenkt mij diep.quote:Op zondag 17 december 2017 20:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het gaat niet allemaal om jou, john.
Even sociaal zijn nu.
quote:
Zo werkt het helaas niet bij een Partij. Vele Sovjet-dissidenten kunnen hierover meepraten.quote:Op zondag 17 december 2017 20:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik bekritiseerde Koolmees eigenlijk helemaal niet.
Cohen wordt gemist.quote:
Dweilen met de kraan open volgens mij is het al een vooropgezet plan.quote:
Bijna niets is vooropgezet. Elk plan is waardeloos zodra het klaar is.quote:Op zondag 17 december 2017 20:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dweilen met de kraan open volgens mij is het al een vooropgezet plan.
Zijn het niet gewoon veredelde auto verkopers?
Mag toch hopen dat men met de dijken beter uitgekeken heeft, dus het kan wel als de wil er maar is toch?quote:Op zondag 17 december 2017 20:28 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Bijna niets is vooropgezet. Elk plan is waardeloos zodra het klaar is.
Mag op een vleugel gaan liggen zeker.quote:
Zit nu in het luisterboekencircuit, heb ik vernomenquote:
De dijken zijn voortgekomen uit vele plannen.quote:Op zondag 17 december 2017 20:29 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat men met de dijken beter uitgekeken heeft, dus het kan wel als de wil er maar is toch?
Pechtold heeft dus een schenking van een half miljoen gekregen.quote:Op zondag 17 december 2017 20:27 schreef Abschirmdienst het volgende:
NWS / Pechtold kreeg (bewoningsrecht) penthouse van Canadese diplomaat
Gelukkig hebben we NWS nog.
Juist, dat zijn de betere politieke aanvallen.quote:Op zondag 17 december 2017 20:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Pechtold heeft dus een schenking van een half miljoen gekregen.
Want de eigenaar had het kunnen verhuren voor 2000 euro per maand en dat 20 jaar lang.
Ja ja.
Alex zit in de zak van het Canadese grootkapitaal.quote:Op zondag 17 december 2017 20:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Pechtold heeft dus een schenking van een half miljoen gekregen.
Want de eigenaar had het kunnen verhuren voor 2000 euro per maand en dat 20 jaar lang.
Ja ja.
Raar showtje, man.quote:Op zondag 17 december 2017 20:25 schreef skysherrif het volgende:
https://www.npo.nl/live
Finale van Maestro mensen, begint nu
Interessant format. Veel leuker om bekende Nederlanders zanger in een death metal band te laten zijn. Eerste seizoen met Balkenende, Knevel, Boomsma en Marc Marie Huijbregts.quote:
quote:Op zondag 17 december 2017 21:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Interessant format. Veel leuker om bekende Nederlanders zanger in een death metal band te laten zijn. Eerste seizoen met Balkenende, Knevel, Boomsma en Marc Marie Huijbregts.
Ze dan ook op laten treden in een zweterig kroegje vol harige metalheads. Ik zou kijken.quote:Op zondag 17 december 2017 21:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Interessant format. Veel leuker om bekende Nederlanders zanger in een death metal band te laten zijn. Eerste seizoen met Balkenende, Knevel, Boomsma en Marc Marie Huijbregts.
Wij allemaal in feite.quote:Op zondag 17 december 2017 21:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alex zit in de zak van het Canadese grootkapitaal.
quote:Op zondag 17 december 2017 21:26 schreef skysherrif het volgende:
Dat gejank is wel een beetje overdreven, in een wedstrijd waar 1 van je 7 tegenstanders patricia paay is.
Ik vind het een leuk format, alleen vind ik het jammer dat al zo snel duidelijk wordt wie er in de finale komt.quote:Op zondag 17 december 2017 21:26 schreef skysherrif het volgende:
Dat gejank is wel een beetje overdreven, in een wedstrijd waar 1 van je 7 tegenstanders patricia paay is.
Zeker in de korte tijdspanne kan je het gewoon niet winnen van iemand met enige muzikale achtergrond als je die zelf niet hebt.quote:Op zondag 17 december 2017 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk format, alleen vind ik het jammer dat al zo snel duidelijk wordt wie er in de finale komt.
Krijgt echt heel verschillende reviews, maar ik ga er binnenkort ook wel heen.quote:Op zondag 17 december 2017 20:12 schreef remlof het volgende:
Heb tickets voor The Last Jedi voor dinsdagavond. Ben benieuwd.
Ja, dat is zo. Maar dat is ook voor de kijkers al heel snel duidelijk en dat is jammer.quote:Op zondag 17 december 2017 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker in de korte tijdspanne kan je het gewoon niet winnen van iemand met enige muzikale achtergrond als je die zelf niet hebt.
Beginnende oude lul gespot.quote:Op zondag 17 december 2017 21:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gone Baby Gone. Lag beetje half te pitten en half te kijken. Heb te veel gemist denk ik.
Nee, z’n schattige broertje Casey Affleck.quote:Op zondag 17 december 2017 21:53 schreef skysherrif het volgende:
Film van Ben Affleck kijken, beetje erom vragen.
Ik moet altijd weer lachen als ik dat filmpje zie.quote:
Is alles nou hier ook vantevoren opgenomen, neem aan van wel toch, of is het live?quote:Op zondag 17 december 2017 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Maar dat is ook voor de kijkers al heel snel duidelijk en dat is jammer.
Dat is de acteur, Ben is de regisseur (net opgezocht heur).quote:Op zondag 17 december 2017 21:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, z’n schattige broertje Casey Affleck.
Vandaag was live.quote:Op zondag 17 december 2017 21:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is alles nou hier ook vantevoren opgenomen, neem aan van wel toch, of is het live?
Ah oke, ja ik zit te denken wat je aan het format kan veranderen, maar je kan niet verwachten van de deelnemers dat ze een jaar uittrekken hiervoor.quote:
En maar afgeven op DHquote:Op zondag 17 december 2017 21:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was weer een weekend met te veel drugs en te weinig slaap. Dan eindig je zondag wat eerder.
Mot helemaal niks!!1!quote:Op zondag 17 december 2017 21:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is de acteur, Ben is de regisseur (net opgezocht heur).
Beschrijving ziet er nog wel interessant uit, je moet ff dark kijken trouwens.
Nee dat snap ik. En toch is het jammer dat het zo weinig spannend is.quote:Op zondag 17 december 2017 21:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah oke, ja ik zit te denken wat je aan het format kan veranderen, maar je kan niet verwachten van de deelnemers dat ze een jaar uittrekken hiervoor.
Drugs verouderen.quote:Op zondag 17 december 2017 21:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Was weer een weekend met te veel drugs en te weinig slaap. Dan eindig je zondag wat eerder.
Papzak.quote:Op zondag 17 december 2017 21:57 schreef skysherrif het volgende:
Oke, ik ga toch even een hamburgertje halen nog. Hongerrr
Je bedoelt ik inplaats van je?quote:Op zondag 17 december 2017 21:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Argo, Ben Affleck.quote:Op zondag 17 december 2017 22:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ergo;
Mijn ma = drugs;
Ergo;
Drugs nemen = mijn ma nemen.
Iemand zei vrijdag: “jij bent gewoon als enige van alle mannen op dit feestje een beetje fit.”quote:
Ambtenarenparty?quote:Op zondag 17 december 2017 22:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Iemand zei vrijdag: “jij bent gewoon als enige van alle mannen op dit feestje een beetje fit.”
In het land der blinden..
Best wel, nog een paar kilo erbij voor de zekerheid.quote:Op zondag 17 december 2017 22:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij al een aardige spekvoorraad voor de winter aangelegd dan?
Is dat een beetje leuk, die feeder feestjes?quote:Op zondag 17 december 2017 22:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Iemand zei vrijdag: “jij bent gewoon als enige van alle mannen op dit feestje een beetje fit.”
In het land der blinden..
Vakantiequote:Op zondag 17 december 2017 22:08 schreef Kaas- het volgende:
Tijd om het bedje op te zoeken. Nog een paar dagen werken en het is alweer vakantie.
Doe maar want die wartaal voegt niet echt iets toe.quote:Op zondag 17 december 2017 22:08 schreef Kaas- het volgende:
Tijd om het bedje op te zoeken. Nog een paar dagen werken en het is alweer vakantie.
Die stunt van Tijn kan toch niks meer evenaren.quote:Op zondag 17 december 2017 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
Morgen begint Serious Request. Jeuh.
Zouden ze een beetje in stijl afscheid nemen?quote:Op zondag 17 december 2017 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
Morgen begint Serious Request. Jeuh.
Lekker aan de poppers. Met z'n uitgerekte anus.quote:Op zondag 17 december 2017 22:07 schreef Friek_ het volgende:
Kaas- heeft weer eens te veel drugs op. Het zal weer eens niet.
Volgens mij is Kaas de gever niet de ontvanger?quote:Op zondag 17 december 2017 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker aan de poppers. Met z'n uitgerekte anus.
Ben benieuwd of dit de laatste keer is, inderdaad.quote:Op zondag 17 december 2017 22:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zouden ze een beetje in stijl afscheid nemen?
Dat klopt wel ja. Opbrengst zal ook wel flink lager uitvallen.quote:Op zondag 17 december 2017 22:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die stunt van Tijn kan toch niks meer evenaren.
Mag hopen dat je dan wel wakker bent en niet Kaas met iets uitgerekt schrijven doet, want dan klopt het al niet!quote:Op zondag 17 december 2017 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit de laatste keer is, inderdaad.
Mag er in ieder geval de hele week verslag van doen, te beginnen morgennacht. Geen straf.
Het feit dat de stad voor volgend jaar nog niet bekend is lijkt me redelijk veelzeggend.quote:Op zondag 17 december 2017 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag er in ieder geval de hele week verslag van doen, te beginnen morgennacht. Geen straf.
3FM bezweert dat ze doorgaan. Maar ja, dat zegt ook niks natuurlijk.quote:Op zondag 17 december 2017 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het feit dat de stad voor volgend jaar nog niet bekend is lijkt me redelijk veelzeggend.
Vorig jaar is ook alleen maar gered door dat nagellakjochie.
Is het deze keer voor abortusprojecten in de Biblebelt?quote:Op zondag 17 december 2017 22:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja. Opbrengst zal ook wel flink lager uitvallen.
Mag wel iets meer respect hoor, niet dat het moet maar het mag wel!quote:Op zondag 17 december 2017 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
Nee, voor het bestrijden van armoede in Arnhem, het Delfzijl van de Veluwe.quote:Op zondag 17 december 2017 22:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Is het deze keer voor abortusprojecten in de Biblebelt?
Ellende. Hopen dat het snel stopt.quote:Op zondag 17 december 2017 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Blijft zeer doen hè, dat de provinciehoofdstad god heeft afgezworenquote:Op zondag 17 december 2017 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, voor het bestrijden van armoede in Arnhem, het Delfzijl van de Veluwe.
Vind Arnhem gewoon een baggerstad. Baal altijd als ik weer naar het provinciehuis moet.quote:Op zondag 17 december 2017 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Blijft zeer doen hè, dat de provinciehoofdstad god heeft afgezworen
Denk dat ze het wel in stijl af willen sluiten. Dan laat je de laatste editie niet in Apeldoorn plaatsvindenquote:Op zondag 17 december 2017 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het feit dat de stad voor volgend jaar nog niet bekend is lijkt me redelijk veelzeggend.
Dat kan ik me voorstellen als je uit een gristelijk vissersdorp komt waar je tante ook je oma is.quote:Op zondag 17 december 2017 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind Arnhem gewoon een baggerstad. Baal altijd als ik weer naar het provinciehuis moet.
Wat is SR nu weer dan?quote:Op zondag 17 december 2017 22:45 schreef skysherrif het volgende:
Waarom zou je zuur reageren op de SR, zou het zonde vinden als het sluit.
Als je snachts niet kan slapen en het is toch vakantie een beetje met warme chocolademelk in het donker, naast je verlichte kerstboom, SR kijken.
Harderwijk vind ik oprecht mooier dan Arnhem. En stadsrechten sinds 1231.quote:Op zondag 17 december 2017 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen als je uit een gristelijk vissersdorp komt waar je tante ook je oma is.
Giel van Beelen die geld probeert te hosselen bij arme mensen zodat hij zelf niets hoeft te doneren.quote:
En 7 dagen geen geld aan vreten hoeft uit te geven.quote:Op zondag 17 december 2017 22:49 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Giel van Beelen die geld probeert te hosselen bij arme mensen zodat hij zelf niets hoeft te doneren.
Dat overlapt toch niet of welquote:Op zondag 17 december 2017 22:50 schreef remlof het volgende:
Waarom zou je SR kijken als je ook de Top-2000 kan luisteren?
Omdat de Top-2000 pas de dag na SR begint.quote:Op zondag 17 december 2017 22:50 schreef remlof het volgende:
Waarom zou je SR kijken als je ook de Top-2000 kan luisteren?
Dat zal, maar het blijft een armzalig gristelijk inteeltdorp. Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op zondag 17 december 2017 22:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Harderwijk vind ik oprecht mooier dan Arnhem. En stadsrechten sinds 1231.
Ik denk dat 'ie slootwater drinkt, aan z'n smerige huid te zien.quote:Op zondag 17 december 2017 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En 7 dagen geen geld aan vreten hoeft uit te geven.
Alleen een beetje heilwater drinken
En omdat bij die top 2000 echt alleen maar bejaarde muziek wordt gedraaidquote:Op zondag 17 december 2017 22:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat de Top-2000 pas de dag na SR begint.
En het lokt elk jaar bakken vol zure reacties uitquote:Op zondag 17 december 2017 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, Serious Request. NPO-circlejerkfeelgoodbagger.
quote:Op zondag 17 december 2017 22:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal, maar het blijft een armzalig gristelijk inteeltdorp. Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
quote:Inwoners van Arnhem horen bij de armste van Nederland. Ze hebben gemiddeld 21.200 euro per persoon per jaar te besteden. Dat is 10% minder dan het landelijk gemiddelde van 23.500 euro. 7,6% van de mensen uit Arnhem hoort bij de rijkste 10% van Nederland.
Arnhemquote:Inwoners van Harderwijk zijn even rijk als de gemiddelde Nederlander. Ze hebben gemiddeld 23.500 euro per persoon per jaar te besteden. Dat is evenveel als het landelijk gemiddelde van 23.500 euro. 8,5% van de mensen uit Harderwijk hoort bij de rijkste 10% van Nederland.
Dat is ook de bedoeling des te meer media aandacht des te meer bezoekers.quote:Op zondag 17 december 2017 22:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En het lokt elk jaar bakken vol zure reacties uit
Zuur zuurder het zuurst.quote:Op zondag 17 december 2017 22:54 schreef remlof het volgende:
Zouden ze dit jaar weer een terminaal kankerpatiëntje inzetten?
Probeer je iets voor jezelf goed te praten?quote:
Ik denk een Syriëganger, die hebben ook gewoon hulp nodig bij terugkomst.quote:Op zondag 17 december 2017 22:54 schreef remlof het volgende:
Eentje die zich opblaast in dat glazen huis zou wel iets zijn.quote:Op zondag 17 december 2017 22:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik denk een Syriëganger, die hebben ook gewoon hulp nodig bij terugkomst.
Neuh, sloeg gewoon op het gebruik van de term armzalig. Arnhem is dus gewoon letterlijk armzalig. Pauperstad.quote:Op zondag 17 december 2017 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer je iets voor jezelf goed te praten?
Dat je nog steeds in je suffe gristelijke geboortedorp woont ofzo?
Dat zit er dik in. Komt waarschijnlijk op dag #2 heel toevallig voorbij lopen.quote:Op zondag 17 december 2017 22:54 schreef remlof het volgende:
Nee, ik ben teruggekeerd naar mijn geboortestad na in Londen en Milaan te hebben gewoond.quote:Op zondag 17 december 2017 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, sloeg gewoon op het gebruik van de term armzalig. Arnhem is dus gewoon letterlijk armzalig. Pauperstad.
Wou je zeggen dat jij niet in Arnhem bent geboren? Dat je dus dacht 'ik ga verhuizen naar de grote stad' en vervolgens in Arnhem belandde.
Ondertussen gebruiken Afrikaanse medicijnmannen witte verf op hun gezicht, maar daar hoor je Sylvana en Quincy niet over.quote:Op zondag 17 december 2017 22:59 schreef skysherrif het volgende:
Haha, Antoine Griezmann had zich voor een verkleedpartijtje zwart geschminkt want hij ging als basketballer en dat is nu wereldnieuws.
Volledig terecht.quote:Op zondag 17 december 2017 22:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En het lokt elk jaar bakken vol zure reacties uit
Dat is om de dood uit te beelden en niet blankmensen volgens mij.quote:Op zondag 17 december 2017 23:03 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ondertussen gebruiken Afrikaanse medicijnmannen witte verf op hun gezicht, maar daar hoor je Sylvana en Quincy niet over.
SR van dit jaar wil kennelijk families herenigen. Oftewel een nieuwe tsunami organiseren.quote:
Het doel maakt niet uit. Er is vast één blankmens te vinden die het offensive vindt, dus moet alles volledig verboden worden volgens de Quincy-logica.quote:Op zondag 17 december 2017 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is om de dood uit te beelden en niet blankmensen volgens mij.
Ik wist dat de boze blankman nog steeds leefde in waht. Bedankt voor de bevestiging.quote:Op zondag 17 december 2017 23:06 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het doel maakt niet uit. Er is vast één blankmens te vinden die het offensive vindt, dus moet alles volledig verboden worden volgens de Quincy-logica.
Nobel streven. Kunnen ze lekker op centen van de gutmenschen remigreren naar Aleppo.quote:Op zondag 17 december 2017 23:05 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
SR van dit jaar wil kennelijk families herenigen. Oftewel een nieuwe tsunami organiseren.
Weet niet of dat wel zo slim is.
Nu is de noorderling niet zo jankerig ingesteld of toch wel?quote:Op zondag 17 december 2017 23:06 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het doel maakt niet uit. Er is vast één blankmens te vinden die het offensive vindt, dus moet alles volledig verboden worden volgens de Quincy-logica.
Boze neger bedoel je, zo blank ben ik niet.quote:Op zondag 17 december 2017 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wist dat de boze blankman nog steeds leefde in waht. Bedankt voor de bevestiging.
Sorry Yernaz.quote:Op zondag 17 december 2017 23:13 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Boze neger bedoel je, zo blank ben ik niet.
twitter:AP_Politics twitterde op zondag 17-12-2017 om 22:59:32BREAKING: After returning from Camp David, Trump says he's not planning to fire special counsel Robert Mueller. reageer retweet
Marco Rutta.quote:Op zondag 17 december 2017 23:47 schreef skysherrif het volgende:
Hoppa rechts liberaal wint in Chili
Zo mooi of zo zielig?quote:Op maandag 18 december 2017 00:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Vanavond naar de bios geweest om Coco te zien. Had al gelezen dat veel mensen na de film huilend naar buiten waren gekomen, dacht eerst nog dat dat gewoon gevoelige mensen zouden zijn...
Alle volwassenen in de zaal waren aan het snotteren en snikken, heb zelf ook al lang niet meer zo hard moeten janken.
Prachtige film trouwens, aanradertje!
Gay.quote:Op maandag 18 december 2017 00:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Vanavond naar de bios geweest om Coco te zien. Had al gelezen dat veel mensen na de film huilend naar buiten waren gekomen, dacht eerst nog dat dat gewoon gevoelige mensen zouden zijn...
Alle volwassenen in de zaal waren aan het snotteren en snikken, heb zelf ook al lang niet meer zo hard moeten janken.
Prachtige film trouwens, aanradertje!
Mooi. Film bouwt, onbewust, echt op naar dat moment en aangezien die hele film gaat over het dodenrijk, komt het voor iedereen die iemand verloren is in het leven gewoon flink binnen. Echt heel, heel goed in elkaar gezetquote:
Doe niet zo gevoelloos.quote:
Klinkt goed, eens kijken wie ik er mee nee naar toe kan nemen.quote:Op maandag 18 december 2017 00:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mooi. Film bouwt, onbewust, echt op naar dat moment en aangezien die hele film gaat over het dodenrijk, komt het voor iedereen die iemand verloren is in het leven gewoon flink binnen. Echt heel, heel goed in elkaar gezet
[..]
Doe niet zo gevoelloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |