twitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 16-12-2017 om 11:08:05VRAAG VAN VANDAAG - Hoeveel Nederlanders bereiken de tweede ronde? 🇳🇱 reageer retweet
Dan weten jij en ik wat er gaat gebeurenquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:13 schreef hafcfan het volgende:
Ik kan me onmogelijk voorstellen dat Benito ineens goed gaat gooien
Weer een 100+ gemiddelde genot. Nee onmogelijkquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan weten jij en ik wat er gaat gebeuren
Maak er maar een dagtaak van. Diep in de nacht nog die zooi afwassen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb vakantie, dus alle tijd om even gek te doen.
De Ruiter achternaquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:16 schreef Mani89 het volgende:
Die houding, die worp, dat houd je nooit jarenlang vol. Vanaf nu gaat het rap bergafwaards.
#MeTooquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
Steve West is mijn captain op Scorito, dus Benito zal wel opeens heel goed gaan gooien.
West gooit nog slechter de laatste tijd, op af en toe een uitschieter na. Het lijkt nog redelijk, maar zijn hogere gemiddeldes komen bijna allemaal uit (ruime) verliespartijen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:13 schreef hafcfan het volgende:
Ik kan me onmogelijk voorstellen dat Benito ineens goed gaat gooien
We gaan nu pas echt beginnenquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:17 schreef hafcfan het volgende:
Die van Benito is ook wel prima trouwens
West is ook een bizarre chokerquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
West gooit nog slechter de laatste tijd, op af en toe een uitschieter na. Het lijkt nog redelijk, maar zijn hogere gemiddeldes komen bijna allemaal uit (ruime) verliespartijen.
Veel succes Benito.quote:R. Meijer schrijft over Keukenconcurrent: 10 december 2017 om 17:36
Keuken kopen en betaald, beschadigd afgeleverd en door hun fout nu 3 weken wachten op een afzuigkap.
Nooit je keuken kopen bij de keukenconcurrent.
Waardeloze service.[
Jordi schrijft over Keukenconcurrent: 11 december 2017 om 10:37
Dramatische ervaring! Duren keuken gekocht en vervolgens blijken de aansluitingen niet goed te zitten nadat twee personen op twee verschillende dagen zijn komen controleren naar het leidingwerk. Nu trekt iedereen zijn handen ervan af na levering en is de klant verantwoordelijk geven ze aan. Geen enkele concessie vanuit keukenconcurrent. Echt belachelijk hoe ze met de klanten omgaan, dit doe je niet! Let ook op dat de vestiging die je de keukenverkoop zijn handen er vanaf trekt na verkoop en aangeeft alles met het hoofdkantoor te regelen. Ik adviseur dan ook koop geen keuken bij keukenconcurrent.
Jordi beoordeelde Keukenconcurrent me
Dat vragen wij ons al jaren af.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom gaat die Benito niet gewoon rechtop staan?
Zoals een zeer gewaardeerd user dat hier al eens de sleutelgatworp noemdequote:Op zaterdag 16 december 2017 14:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Benito onder het bord doorkijkt
Hij is gewend om te bukken.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft irritant. Hoop wel dat hij wint.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:20 schreef Tagliano het volgende:
De pijlen staan weer lollig alle kanten op
Misschien is hij te langquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zal het voor je overnemen. Kan ik nog ergens de essential Brendan Dolan gifjes vinden?quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:21 schreef wimderon het volgende:
Ik kan Torruntun tegen Brendan niet live zien.
Faal ik even als BrendanDolanN2Fan (na Mani).
King zou vanavond ook wel een leuk potje kunnen worden.quote:
Wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mohammed is blij
[ afbeelding ]
Dat is ook onzin natuurlijk. Genoeg geniale potjes gespeeldquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:22 schreef Vriezzer het volgende:
Als Benito er eens voor zou zorgen dat zijn pijlen normaal in het bord terecht komen, dan wordt het ooit wat. Maar dit blijft dweilen met de kraan open.
Zijn hele jaar is bizar slecht. Toch apart. Klaassen verwacht ik ook weinig van vanavondquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het ook voorspeld, maar ik verwachtte niet zó slecht.
Als het opeens begint te lopen bij Klaassen is het wel intens genieten altijd.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn hele jaar is bizar slecht. Toch apart. Klaassen verwacht ik ook weinig van vanavond
WGP Quarter Final is zijn enige wapenfeit maar van zeges op Reyes en Price word je ook niet enthousiast. Tegen Gurney was hij nog wel goed op de World Matchplay, trouwens.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn hele jaar is bizar slecht. Toch apart. Klaassen verwacht ik ook weinig van vanavond
West had rond de 107~108 gestaan als hij niet die dubbels had gemist op het eindquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
West gooit 98 gemiddeld
Van de Pas 85,6
Dat zeker, maar heeft een heel matig jaar achter de rug en Dekker was wel sterk op de PC. Mooie pot kan dat wordenquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het opeens begint te lopen bij Klaassen is het wel intens genieten altijd.
Hopelijk zien we nog wel wat spanning vanmiddag. Waar blijven de 5 settersquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WGP Quarter Final is zijn enige wapenfeit maar van zeges op Reyes en Price word je ook niet enthousiast. Tegen Gurney was hij nog wel goed op de World Matchplay, trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |