Dat vragen wij ons al jaren af.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom gaat die Benito niet gewoon rechtop staan?
Zoals een zeer gewaardeerd user dat hier al eens de sleutelgatworp noemdequote:Op zaterdag 16 december 2017 14:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Benito onder het bord doorkijkt
Hij is gewend om te bukken.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft irritant. Hoop wel dat hij wint.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:20 schreef Tagliano het volgende:
De pijlen staan weer lollig alle kanten op
Misschien is hij te langquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zal het voor je overnemen. Kan ik nog ergens de essential Brendan Dolan gifjes vinden?quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:21 schreef wimderon het volgende:
Ik kan Torruntun tegen Brendan niet live zien.
Faal ik even als BrendanDolanN2Fan (na Mani).
King zou vanavond ook wel een leuk potje kunnen worden.quote:
Wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mohammed is blij
[ afbeelding ]
Dat is ook onzin natuurlijk. Genoeg geniale potjes gespeeldquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:22 schreef Vriezzer het volgende:
Als Benito er eens voor zou zorgen dat zijn pijlen normaal in het bord terecht komen, dan wordt het ooit wat. Maar dit blijft dweilen met de kraan open.
Zijn hele jaar is bizar slecht. Toch apart. Klaassen verwacht ik ook weinig van vanavondquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het ook voorspeld, maar ik verwachtte niet zó slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |