We gaan nu pas echt beginnenquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:17 schreef hafcfan het volgende:
Die van Benito is ook wel prima trouwens
West is ook een bizarre chokerquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
West gooit nog slechter de laatste tijd, op af en toe een uitschieter na. Het lijkt nog redelijk, maar zijn hogere gemiddeldes komen bijna allemaal uit (ruime) verliespartijen.
Veel succes Benito.quote:R. Meijer schrijft over Keukenconcurrent: 10 december 2017 om 17:36
Keuken kopen en betaald, beschadigd afgeleverd en door hun fout nu 3 weken wachten op een afzuigkap.
Nooit je keuken kopen bij de keukenconcurrent.
Waardeloze service.[
Jordi schrijft over Keukenconcurrent: 11 december 2017 om 10:37
Dramatische ervaring! Duren keuken gekocht en vervolgens blijken de aansluitingen niet goed te zitten nadat twee personen op twee verschillende dagen zijn komen controleren naar het leidingwerk. Nu trekt iedereen zijn handen ervan af na levering en is de klant verantwoordelijk geven ze aan. Geen enkele concessie vanuit keukenconcurrent. Echt belachelijk hoe ze met de klanten omgaan, dit doe je niet! Let ook op dat de vestiging die je de keukenverkoop zijn handen er vanaf trekt na verkoop en aangeeft alles met het hoofdkantoor te regelen. Ik adviseur dan ook koop geen keuken bij keukenconcurrent.
Jordi beoordeelde Keukenconcurrent me
Dat vragen wij ons al jaren af.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom gaat die Benito niet gewoon rechtop staan?
Zoals een zeer gewaardeerd user dat hier al eens de sleutelgatworp noemdequote:Op zaterdag 16 december 2017 14:20 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb altijd het idee dat Benito onder het bord doorkijkt
Hij is gewend om te bukken.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft irritant. Hoop wel dat hij wint.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:20 schreef Tagliano het volgende:
De pijlen staan weer lollig alle kanten op
Misschien is hij te langquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |