Zijn hele jaar is bizar slecht. Toch apart. Klaassen verwacht ik ook weinig van vanavondquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het ook voorspeld, maar ik verwachtte niet zó slecht.
Als het opeens begint te lopen bij Klaassen is het wel intens genieten altijd.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn hele jaar is bizar slecht. Toch apart. Klaassen verwacht ik ook weinig van vanavond
WGP Quarter Final is zijn enige wapenfeit maar van zeges op Reyes en Price word je ook niet enthousiast. Tegen Gurney was hij nog wel goed op de World Matchplay, trouwens.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zijn hele jaar is bizar slecht. Toch apart. Klaassen verwacht ik ook weinig van vanavond
West had rond de 107~108 gestaan als hij niet die dubbels had gemist op het eindquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
West gooit 98 gemiddeld
Van de Pas 85,6
Dat zeker, maar heeft een heel matig jaar achter de rug en Dekker was wel sterk op de PC. Mooie pot kan dat wordenquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als het opeens begint te lopen bij Klaassen is het wel intens genieten altijd.
Hopelijk zien we nog wel wat spanning vanmiddag. Waar blijven de 5 settersquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WGP Quarter Final is zijn enige wapenfeit maar van zeges op Reyes en Price word je ook niet enthousiast. Tegen Gurney was hij nog wel goed op de World Matchplay, trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |