twitter:rtl7darts twitterde op zaterdag 16-12-2017 om 11:08:05VRAAG VAN VANDAAG - Hoeveel Nederlanders bereiken de tweede ronde? 🇳🇱 reageer retweet
Dan weten jij en ik wat er gaat gebeurenquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:13 schreef hafcfan het volgende:
Ik kan me onmogelijk voorstellen dat Benito ineens goed gaat gooien
Weer een 100+ gemiddelde genot. Nee onmogelijkquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan weten jij en ik wat er gaat gebeuren
Maak er maar een dagtaak van. Diep in de nacht nog die zooi afwassen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb vakantie, dus alle tijd om even gek te doen.
De Ruiter achternaquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:16 schreef Mani89 het volgende:
Die houding, die worp, dat houd je nooit jarenlang vol. Vanaf nu gaat het rap bergafwaards.
#MeTooquote:Op zaterdag 16 december 2017 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
Steve West is mijn captain op Scorito, dus Benito zal wel opeens heel goed gaan gooien.
West gooit nog slechter de laatste tijd, op af en toe een uitschieter na. Het lijkt nog redelijk, maar zijn hogere gemiddeldes komen bijna allemaal uit (ruime) verliespartijen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 14:13 schreef hafcfan het volgende:
Ik kan me onmogelijk voorstellen dat Benito ineens goed gaat gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |