Ja, als ik met mensen afspreek in die periode is het meestal bij mij, want daar kan ik zelf regelen dat de radio aan gaatquote:Op maandag 18 december 2017 09:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik probeer die dagen wel altijd zo min mogelijk te doen. Soms spreek ik wel met mensen af maar dan geef ik wel aan dat de Top 2000 aan moet.
Ik merk ook dit jaar pas dat de eerste week van het nieuwe jaar echt ontzettend kut kan zijn. Ben blij als het vrijdag 13:45 is..quote:Op maandag 18 december 2017 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de kerst niet, met oud en nieuw niet, maar daar tussenin ga ik me niet storten op sociale verplichtingen, nee.
Vind ik wel lekker. Neemt een hoop stress weg, zeker de 27e is altijd een heerlijke dag.
Als het dan bijna is afgelopen en ik kapot moe ben heb ik daar dan soms wel weer wat meer behoefte aan, wat sociale verplichtingen. Dan kan ik hier ook ineens met een gekke post zo hier en daar komen
Gelukkig heb ik dan nog ergens een feestje, dat breekt de week een beetje. 2 januari is pas echt het zwarte gat, de dag ervoor kunnen we nog genieten van de edele dartsport.quote:Op maandag 18 december 2017 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik merk ook dit jaar pas dat de eerste week van het nieuwe jaar echt ontzettend kut kan zijn. Ben blij als het vrijdag 13:45 is..
We kijken met zijn allen uit naar je UIquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord kampioen wordt neem ik tijdens de komende top 2000 een week lang een Leen UI
Bugno en ik zullen hem met veel plezier dragen.quote:Op maandag 18 december 2017 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We kijken met zijn allen uit naar je UI
Heb je dit serieus opgeslagenquote:Op maandag 18 december 2017 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We kijken met zijn allen uit naar je UI
Dit is echt al 10 keer in deze reeks voorbij gekomenquote:Op maandag 18 december 2017 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je dit serieus opgeslagen?
Jaquote:Op maandag 18 december 2017 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je dit serieus opgeslagen?
Kan zijn. Dat ga ik niet terug zoeken.quote:Op maandag 18 december 2017 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt al 10 keer in deze reeks voorbij gekomen
Neem je het niet iets te serieus?quote:Op maandag 18 december 2017 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja
[..]
Kan zijn. Dat ga ik niet terug zoeken.
vraag het even bij de UI politie, oa Elfletterig kan het goedquote:Op maandag 18 december 2017 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bugno en ik zullen hem met veel plezier dragen.
Als iemand bereid is hem in een fatsoenlijke resolutie te maken wordt dat gewaardeerd, anders wordt het straks een stukje paintwerk waar je ogen aids van krijgen.
Zoiets als het wekelijks bijhouden van complete excelsheets omtrent wat voetbalwedstrijdjes, zo serieus bedoel je?quote:Op maandag 18 december 2017 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem je het niet iets te serieus?
Altijd beter dan wat een nobody op een forum schrijft.quote:Op maandag 18 december 2017 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoiets als het wekelijks bijhouden van complete excelsheets omtrent wat voetbalwedstrijdjes, zo serieus bedoel je?
Wow. Vanwaar je aversie jegens Mexicanobakker?quote:Op maandag 18 december 2017 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd beter dan wat een nobody op een forum schrijft.
Vrede op aarde!quote:Op maandag 18 december 2017 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd beter dan wat een nobody op een forum schrijft.
Hoe moet ik dit lezen?quote:Op maandag 18 december 2017 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er is weer wat gelekt uit het café denk ik
[ afbeelding ]
Het laatste denk ik.quote:Op maandag 18 december 2017 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit lezen?
Hoogste nieuwe binnenkomer van Nederlandse makelij = Bokkers
Hoogste entry voor een Nederlandse artiest ooit = Bokkers
Hoogste binnenkomer van een Nederlandse artiest die er nog nooit eerder in stond = Bokkers
12 punten, maar de helft was gokwerkquote:Op maandag 18 december 2017 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En er is een quiz
https://quiz.ntr.nl/quiz/start/quiz_id/233
Gefeliciteerd! Veel plezier alvastquote:Op maandag 18 december 2017 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Hi Top 2000 Fan!
Gefeliciteerd! Jij hebt je ingeschreven om morgen langs te komen in het Top 2000 Café, en om eerder dan de rest van Nederland de Top 2000 te mogen zien.
En we hebben goed nieuws: JIJ BENT ER MORGEN BIJ, SAMEN MET JE +1!
Programma
Morgenmiddag gaat het bijzondere moment plaatsvinden: dan gaan we de Top 2000 van 2017 aan heel Nederland laten zien.
Maar vóór dat moment krijg jij de lijst al te zien! Sterker nog, je krijgt ‘m op posterformaat mee naar huis!
Het schema ziet er als volgt uit:
14:30 tot 15:00 – Inloop (je kunt je melden bij de balie aan de hoofdingang van Beeld & Geluid)
15:00 tot 16:00 – Bekendmaking Top 2000 en jij krijgt je eigen poster mee naar huis!
16:00 - Einde
Omg!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel me echt vies trotsquote:Op maandag 18 december 2017 14:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Veel plezier alvast![]()
quote:
Leuk! Gefeliciteerd en geniet ervan. En gratis posterquote:Op maandag 18 december 2017 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Hi Top 2000 Fan!
Gefeliciteerd! Jij hebt je ingeschreven om morgen langs te komen in het Top 2000 Café, en om eerder dan de rest van Nederland de Top 2000 te mogen zien.
Programma
Morgenmiddag gaat het bijzondere moment plaatsvinden: dan gaan we de Top 2000 van 2017 aan heel Nederland laten zien.
Maar vóór dat moment krijg jij de lijst al te zien! Sterker nog, je krijgt ‘m op posterformaat mee naar huis!
14:30 tot 15:00 – Inloop (je kunt je melden bij de balie aan de hoofdingang van Beeld & Geluid)
15:00 tot 16:00 – Bekendmaking Top 2000 en jij krijgt je eigen poster mee naar huis!
Omg!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof!quote:Op maandag 18 december 2017 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Hi Top 2000 Fan!
Programma
Omg!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar doe ik het voorquote:Op maandag 18 december 2017 15:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Leuk! Gefeliciteerd en geniet ervan. En gratis poster
Gaaf! Zelfde soort actie toen of heb je die poster op een andere manier gekregen?quote:Op maandag 18 december 2017 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog altijd die poster van 2010 ergens hangen
Toen stonden er nog dingen als If I Were a Carpenter en Brandend Zand in.
quote:Op maandag 18 december 2017 15:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Face it, mensen.
Je kunt alle uitvallers en binnenkomers gevonden hebben.
Je kunt aan 1 stuk door posten zonder te slapen tussen kerst en O&N.
Maar houdjemond is Miss Top 2000 dit jaar nu.
Cool!quote:Op maandag 18 december 2017 15:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]![]()
!
Zal kijken of ik wat fotootjes kan/mag maken voor hier
quote:Op maandag 18 december 2017 15:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]![]()
!
Zal kijken of ik wat fotootjes kan/mag maken voor hier
Die is helemaal niet in het land.quote:
Ah, meestal is 'ie wel aanwezig tijdens de opnames, vandaar.quote:Op maandag 18 december 2017 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die is helemaal niet in het land
De laatste opnames voor de a gogo zijn vandaag wel denk ik.quote:Op maandag 18 december 2017 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, meestal is 'ie wel aanwezig tijdens de opnames, vandaar.
Heb 'm al een tijdje niet gesproken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |