Ja, als ik met mensen afspreek in die periode is het meestal bij mij, want daar kan ik zelf regelen dat de radio aan gaatquote:Op maandag 18 december 2017 09:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik probeer die dagen wel altijd zo min mogelijk te doen. Soms spreek ik wel met mensen af maar dan geef ik wel aan dat de Top 2000 aan moet.
Ik merk ook dit jaar pas dat de eerste week van het nieuwe jaar echt ontzettend kut kan zijn. Ben blij als het vrijdag 13:45 is..quote:Op maandag 18 december 2017 09:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de kerst niet, met oud en nieuw niet, maar daar tussenin ga ik me niet storten op sociale verplichtingen, nee.
Vind ik wel lekker. Neemt een hoop stress weg, zeker de 27e is altijd een heerlijke dag.
Als het dan bijna is afgelopen en ik kapot moe ben heb ik daar dan soms wel weer wat meer behoefte aan, wat sociale verplichtingen. Dan kan ik hier ook ineens met een gekke post zo hier en daar komen
Gelukkig heb ik dan nog ergens een feestje, dat breekt de week een beetje. 2 januari is pas echt het zwarte gat, de dag ervoor kunnen we nog genieten van de edele dartsport.quote:Op maandag 18 december 2017 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik merk ook dit jaar pas dat de eerste week van het nieuwe jaar echt ontzettend kut kan zijn. Ben blij als het vrijdag 13:45 is..
We kijken met zijn allen uit naar je UIquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord kampioen wordt neem ik tijdens de komende top 2000 een week lang een Leen UI
Bugno en ik zullen hem met veel plezier dragen.quote:Op maandag 18 december 2017 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We kijken met zijn allen uit naar je UI
Heb je dit serieus opgeslagenquote:Op maandag 18 december 2017 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We kijken met zijn allen uit naar je UI
Dit is echt al 10 keer in deze reeks voorbij gekomenquote:Op maandag 18 december 2017 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je dit serieus opgeslagen?
Jaquote:Op maandag 18 december 2017 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je dit serieus opgeslagen?
Kan zijn. Dat ga ik niet terug zoeken.quote:Op maandag 18 december 2017 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt al 10 keer in deze reeks voorbij gekomen
Neem je het niet iets te serieus?quote:Op maandag 18 december 2017 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja
[..]
Kan zijn. Dat ga ik niet terug zoeken.
vraag het even bij de UI politie, oa Elfletterig kan het goedquote:Op maandag 18 december 2017 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bugno en ik zullen hem met veel plezier dragen.
Als iemand bereid is hem in een fatsoenlijke resolutie te maken wordt dat gewaardeerd, anders wordt het straks een stukje paintwerk waar je ogen aids van krijgen.
Zoiets als het wekelijks bijhouden van complete excelsheets omtrent wat voetbalwedstrijdjes, zo serieus bedoel je?quote:Op maandag 18 december 2017 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem je het niet iets te serieus?
Altijd beter dan wat een nobody op een forum schrijft.quote:Op maandag 18 december 2017 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoiets als het wekelijks bijhouden van complete excelsheets omtrent wat voetbalwedstrijdjes, zo serieus bedoel je?
Wow. Vanwaar je aversie jegens Mexicanobakker?quote:Op maandag 18 december 2017 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd beter dan wat een nobody op een forum schrijft.
Vrede op aarde!quote:Op maandag 18 december 2017 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd beter dan wat een nobody op een forum schrijft.
Hoe moet ik dit lezen?quote:Op maandag 18 december 2017 13:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er is weer wat gelekt uit het café denk ik
[ afbeelding ]
Het laatste denk ik.quote:Op maandag 18 december 2017 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit lezen?
Hoogste nieuwe binnenkomer van Nederlandse makelij = Bokkers
Hoogste entry voor een Nederlandse artiest ooit = Bokkers
Hoogste binnenkomer van een Nederlandse artiest die er nog nooit eerder in stond = Bokkers
12 punten, maar de helft was gokwerkquote:Op maandag 18 december 2017 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En er is een quiz
https://quiz.ntr.nl/quiz/start/quiz_id/233
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |