Gefeliciteerd! Veel plezier alvastquote:Op maandag 18 december 2017 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Hi Top 2000 Fan!
Gefeliciteerd! Jij hebt je ingeschreven om morgen langs te komen in het Top 2000 Café, en om eerder dan de rest van Nederland de Top 2000 te mogen zien.
En we hebben goed nieuws: JIJ BENT ER MORGEN BIJ, SAMEN MET JE +1!
Programma
Morgenmiddag gaat het bijzondere moment plaatsvinden: dan gaan we de Top 2000 van 2017 aan heel Nederland laten zien.
Maar vóór dat moment krijg jij de lijst al te zien! Sterker nog, je krijgt ‘m op posterformaat mee naar huis!
Het schema ziet er als volgt uit:
14:30 tot 15:00 – Inloop (je kunt je melden bij de balie aan de hoofdingang van Beeld & Geluid)
15:00 tot 16:00 – Bekendmaking Top 2000 en jij krijgt je eigen poster mee naar huis!
16:00 - Einde
Omg!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voel me echt vies trotsquote:Op maandag 18 december 2017 14:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Veel plezier alvast![]()
quote:
Leuk! Gefeliciteerd en geniet ervan. En gratis posterquote:Op maandag 18 december 2017 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Hi Top 2000 Fan!
Gefeliciteerd! Jij hebt je ingeschreven om morgen langs te komen in het Top 2000 Café, en om eerder dan de rest van Nederland de Top 2000 te mogen zien.
Programma
Morgenmiddag gaat het bijzondere moment plaatsvinden: dan gaan we de Top 2000 van 2017 aan heel Nederland laten zien.
Maar vóór dat moment krijg jij de lijst al te zien! Sterker nog, je krijgt ‘m op posterformaat mee naar huis!
14:30 tot 15:00 – Inloop (je kunt je melden bij de balie aan de hoofdingang van Beeld & Geluid)
15:00 tot 16:00 – Bekendmaking Top 2000 en jij krijgt je eigen poster mee naar huis!
Omg!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof!quote:Op maandag 18 december 2017 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Hi Top 2000 Fan!
Programma
Omg!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar doe ik het voorquote:Op maandag 18 december 2017 15:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Leuk! Gefeliciteerd en geniet ervan. En gratis poster
Gaaf! Zelfde soort actie toen of heb je die poster op een andere manier gekregen?quote:Op maandag 18 december 2017 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog altijd die poster van 2010 ergens hangen
Toen stonden er nog dingen als If I Were a Carpenter en Brandend Zand in.
quote:Op maandag 18 december 2017 15:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Face it, mensen.
Je kunt alle uitvallers en binnenkomers gevonden hebben.
Je kunt aan 1 stuk door posten zonder te slapen tussen kerst en O&N.
Maar houdjemond is Miss Top 2000 dit jaar nu.
Cool!quote:Op maandag 18 december 2017 15:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]![]()
!
Zal kijken of ik wat fotootjes kan/mag maken voor hier
quote:Op maandag 18 december 2017 15:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]![]()
!
Zal kijken of ik wat fotootjes kan/mag maken voor hier
Die is helemaal niet in het land.quote:
Ah, meestal is 'ie wel aanwezig tijdens de opnames, vandaar.quote:Op maandag 18 december 2017 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die is helemaal niet in het land
De laatste opnames voor de a gogo zijn vandaag wel denk ik.quote:Op maandag 18 december 2017 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, meestal is 'ie wel aanwezig tijdens de opnames, vandaar.
Heb 'm al een tijdje niet gesproken...
nou dat iddquote:Op maandag 18 december 2017 15:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Face it, mensen.
Je kunt alle uitvallers en binnenkomers gevonden hebben.
Je kunt aan 1 stuk door posten zonder te slapen tussen kerst en O&N.
Maar houdjemond is Miss Top 2000 dit jaar nu.
Ik ken de planning voor dit jaar niet (meestal zijn de opnames de week voor uitzending), maar als Dirk Jan er om wat voor reden nu niet is, hoeven er ook geen groeten overgebracht worden...quote:Op maandag 18 december 2017 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De laatste opnames voor de a gogo zijn vandaag wel denk ik.
Morgen heeft het weinig meer met de tv te maken.
Het is bijna altijd za/zo/ma.quote:Op maandag 18 december 2017 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de planning voor dit jaar niet (meestal zijn de opnames de week voor uitzending), maar als Dirk Jan er om wat voor reden nu niet is, hoeven er ook geen groeten overgebracht worden...
Dirk Jan ken ik van wat docu's die hij rond 'mijn omgeving' heeft gemaakt voor o.a. Andere Tijden en hij regelde vaak toegangskaarten voor de Top 2000 opnames voor ons. Vaak was hij er dan ook. Maar zoals gezegd, ik heb 'm al een tijdje niet gesproken...quote:Op maandag 18 december 2017 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is bijna altijd za/zo/ma.
Maar D-J had een reis van Aalsmeer naar Tokyo van 5 maanden en in mijn herinnering was dat deze maand ook nog, maar hij schijnt alweer een maand terug te zijn.
It's a thin line between Miss Top 2000 en Miss Puntquote:Op maandag 18 december 2017 15:32 schreef Cee het volgende:
We vergeten even dat houdjemond haar username eer aan doet en natuurlijk niks gaat zeggen.
Cool!!quote:Op maandag 18 december 2017 14:55 schreef houdjemond het volgende:
Hi Top 2000 Fan!
Programma
Omg!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas nietquote:Op maandag 18 december 2017 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Cool!!
Heb je nog een +1 nodig?![]()
![]()
Ik heb me er niet voor aangemeldquote:Op maandag 18 december 2017 15:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Helaas niet.
Geen enkele andere Fok!ker uit dit topic die ingeloot is?
Artiest van eigen bodem die voor het eerst in de lijst staat en het hoogste zingtquote:Op maandag 18 december 2017 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit lezen?
Hoogste nieuwe binnenkomer van Nederlandse makelij = Bokkers
Hoogste entry voor een Nederlandse artiest ooit = Bokkers
Hoogste binnenkomer van een Nederlandse artiest die er nog nooit eerder in stond = Bokkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |