Oh nee dan niet, sorryquote:Op woensdag 13 december 2017 16:29 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
iDeal, creditcard, PayPal maakt niet uit... Zonder limiet?x.xxx of xx.xxx
Morgen kan ik met pensioen.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die is al gegaan. Morgen is de beurt weer aan een andere.
Heel goed, zo doe ik het vaak ook met goedkope coins. Ik zit nu met 3,8 miljoen TTC, die heb ik gekocht voor 40 euro ofzo, nu 1200 dollar ongeveer. Dus die wil ik eigenlijk omzetten naar Vergequote:Op woensdag 13 december 2017 16:50 schreef Maikuuul het volgende:
In het vorige topic vroeg Roces18 waarom ik zoveel Verge had....
Omdat ik op 9sat inkocht en voor 58 euro 650.000 stuks kreeg. Daar zeg ik dan geen nee tegen. Gewoon long term hold
Hoezo verwacht je veel van Verge?quote:Op woensdag 13 december 2017 16:52 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Heel goed, zo doe ik het vaak ook met goedkope coins. Ik zit nu met 3,8 miljoen TTC, die heb ik gekocht voor 40 euro ofzo, nu 1200 dollar ongeveer. Dus die wil ik eigenlijk omzetten naar Verge
Gewoom een % wegdoen, niet alles. Mocht ik uitcashen dan zal dit maar 25% van mijn totale portfolio. De rest gewoon aanhouden.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:52 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Heel goed, zo doe ik het vaak ook met goedkope coins. Ik zit nu met 3,8 miljoen TTC, die heb ik gekocht voor 40 euro ofzo, nu 1200 dollar ongeveer. Dus die wil ik eigenlijk omzetten naar Verge
over een maand op coinbase dus gaat nog makkelijk x10quote:Op woensdag 13 december 2017 16:43 schreef Glazenmaker het volgende:
Die Ripple stijging van vandaag is weer verder bewijs dat de doomsayers over crypto gelijk hebben. Een gerucht en een proef zijn voldoende om ''geld'' twee keer zoveel waard te laten worden. Welke zelfrespecterende bank of handelaar gaat ooit wat praktisch met zo'n munt doen? Ik hoop dat ik op tijd weg ben.
Nee joh,quote:Op woensdag 13 december 2017 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
over een maand op coinbase dus gaat nog makkelijk x10
indirect via bitonic -> bittrex (of een willekeurige andere exchange)quote:Op woensdag 13 december 2017 17:04 schreef RobinaHoed het volgende:
waar allemaal kan je nog meer Ethereum kopen met iDeal, behalve litebit en btcdirect?
kan je de via deze methode gekochte Ethereums dan wel vandaar direct naar een hardwarewallet sturen?quote:Op woensdag 13 december 2017 17:06 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
indirect via bitonic -> bittrex (of een willekeurige andere exchange)
Heb je toch al 12x je inzet terug inmiddelsquote:Op woensdag 13 december 2017 16:50 schreef Maikuuul het volgende:
In het vorige topic vroeg Roces18 waarom ik zoveel Verge had....
Omdat ik op 9sat inkocht en voor 58 euro 650.000 stuks kreeg. Daar zeg ik dan geen nee tegen. Gewoon long term hold
Nooit verwachten dat je hem op de top verkoopt. Greedyquote:Op woensdag 13 december 2017 17:22 schreef Ticootje het volgende:
Hmz. Zonde dat ik mn ripples vanmorgen niet even heb verkocht.
ruim de helft van de coins is niet beschikbaar dus de market cap is veel lagerquote:Op woensdag 13 december 2017 17:02 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Nee joh,
Dan is de marketcap $180B en de echte marketcap $465B. Dat is bijna het dubbele van BTC
quote:Op woensdag 13 december 2017 17:04 schreef RobinaHoed het volgende:
waar allemaal kan je nog meer Ethereum kopen met iDeal, behalve litebit en btcdirect?
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #3 Voor al je kleine en grote vragenquote:Op woensdag 13 december 2017 17:07 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
kan je de via deze methode gekochte Ethereums dan wel vandaar direct naar een hardwarewallet sturen?
Ik dacht ff te lezen rimpels,want die wil ik ook wel verkopen hahaquote:Op woensdag 13 december 2017 17:22 schreef Ticootje het volgende:
Hmz. Zonde dat ik mn ripples vanmorgen niet even heb verkocht.
De marketcap / de total supply = uiteindlijk de waarde van de coin.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:06 schreef Doedelzak77 het volgende:
[..]
Nou total supply zegt niet zo veel market cap + volume wel
Ja Binance is een top exchange beter dan Bittrex vind ik zelf en nu met stop-loss erbij nog beterquote:Op woensdag 13 december 2017 18:06 schreef -jos- het volgende:
Netjes van Binance dat ze zelfs SBTC en BCX geven, er kan alleen nog niet gehandeld worden in deze forks helaas.
Tuurlijk doet het er toe maar de pijs wordt meer beïnvloed door cap+volumequote:Op woensdag 13 december 2017 18:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De marketcap / de total supply = uiteindlijk de waarde van de coin.
Allen zeggen veel dus.
Ja, en denken dat de cap van ripple, boven die van BTC uit gaat komen over een paar weken is gewoon madness.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:08 schreef Doedelzak77 het volgende:
[..]
Tuurlijk doet het er toe maar de pijs wordt meer beïnvloed door cap+volume
Nou dat niet nee haha...maar Iota doet het niet slecht met bijna 3 miljardquote:Op woensdag 13 december 2017 18:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, en denken dat de cap van ripple, boven die van BTC uit gaat komen over een paar weken is gewoon madness.
Er gebeurt nog niks hoorquote:Op woensdag 13 december 2017 18:20 schreef Blistering het volgende:
Misschien ook maar wat WAVES kopen. Lekker FOMO maar ik wil ook kunnen zeggen dat ik WAVES bezit
Nee, maar schijnbaar is iedere maand WAVES-maand dus dan kan ik niet achterblijven!quote:
Foutjequote:Op woensdag 13 december 2017 18:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, maar schijnbaar is iedere maand WAVES-maand dus dan kan ik niet achterblijven!
Uiteraardquote:Op woensdag 13 december 2017 18:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, maar schijnbaar is iedere maand WAVES-maand dus dan kan ik niet achterblijven!
Waves = shitcoin.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:20 schreef Blistering het volgende:
Misschien ook maar wat WAVES kopen. Lekker FOMO maar ik wil ook kunnen zeggen dat ik WAVES bezit
Allemaal mensen die waves willen kopen!quote:
Dat dus, we worden overspoeld door ERC20 tokens. Als er een keer iets mis gaat met Ethereum dan klappen al die coins tegelijkquote:Op woensdag 13 december 2017 18:45 schreef Nattekat het volgende:
https://mobile.twitter.com/koeppelmann/status/940690809049010176
Ethereum gaat niet stuk.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:46 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dat dus, we worden overspoeld door ERC20 tokens. Als er een keer iets mis gaat met Ethereum dan klappen al die coins tegelijk
Dan zet je hem op 550quote:Op woensdag 13 december 2017 18:46 schreef Nattekat het volgende:
700... we komen eraan
En ik denk niet dat m'n buy op 470 ooit nog aangetikt gaat worden
Im hodl al vanaf 80quote:Op woensdag 13 december 2017 18:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Mooi dat ik vanmorgen veel BTC heb omgezet naar ETH. Gelukje.
Hoeft niet stuk. Dipje zou fijn zijn though voor de laatkomers die ook mee willen liftenquote:
Je kreeg die kans tot drie maal toe op 400$quote:Op woensdag 13 december 2017 18:53 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoeft niet stuk. Dipje zou fijn zijn though voor de laatkomers die ook mee willen liften
Ja maar geen vertrouwen he.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kreeg die kans tot drie maal toe op 400$
Ik heb 30% verkocht op 100 en 150 sat.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:12 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Heb je toch al 12x je inzet terug inmiddels
Dat gaat echt niet zomaar meer gebeuren. Het enige probleem is schaalbaarheid, en daar staat een heel scala aan oplossingen voor klaar.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:55 schreef metallicelmo het volgende:
Ik bedoel als Ethereum ooit ineens een grote bug blijkt te hebben dan heeft dat mogelijk invloed op alles wat er onder draait (smart contracts, tokens)
Niet normaal zoiets. Wil dat ook een keer bij een coin maar lastig te bepalen welke er potentie hebben om te moonen.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb 30% verkocht op 100 en 150 sat.
Mijn inleg is inmiddels x110 gegaan. 7000+$ as we speakniet verkeerd met een inleg van 58 euro
sickquote:Op woensdag 13 december 2017 18:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb 30% verkocht op 100 en 150 sat.
Mijn inleg is inmiddels x110 gegaan. 7000+$ as we speakniet verkeerd met een inleg van 58 euro
Da's ook mijn plan. KWF en Ouderenfonds.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)dit&utm_name=Bitcoin
Kerel heeft 86 miljoen dollar verdient met bitcoin en geeft dat nu weg via een eigen opgezette goededoelen site.....
Bizar wel
Yobit doet dat ook wel netjes... gratis BTG, BCD, LIZA, YOB2X, BTCUN, SBTC en BTH gekregen... geen idee wat dat voor zooi is en wat ik er mee kan, dus binnenkort die troep even dumpen voor gratis extra BTCquote:Op woensdag 13 december 2017 18:06 schreef -jos- het volgende:
Netjes van Binance dat ze zelfs SBTC en BCX geven, er kan alleen nog niet gehandeld worden in deze forks helaas.
en hoeveel programmeerkennis heb jij?quote:Op woensdag 13 december 2017 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet zomaar meer gebeuren. Het enige probleem is schaalbaarheid, en daar staat een heel scala aan oplossingen voor klaar.
BL3Pquote:Bitcoin-fees verlaagd
De kosten voor bitcoinopnames zijn verlaagd! Ondanks de huidige hoge fees op het bitcoinnetwerk willen wij de bitcoinopnames toegankelijk houden. De eventuele extra kosten worden uit eigen reserves betaald.
Type Oud Nieuw
Bitcoin 0.0005 0.0003
Bitcoin priority 0.001 0.0005
Moet ik het maken dan?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:03 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en hoeveel programmeerkennis heb jij?
Boeiend. HODL to the moon. Dit is niets joh.quote:
Daar wordt dan ook hard aan gewerkt net zoals dat bij veel andere coins gebeurt.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef Nattekat het volgende:
IOTA is nu wel één grote bende. Het is een compleet van de grond opgebouwde coin die te maken heeft met meer hype dan dat netwerk überhaupt aan kan.
wanneer komt dat beschikbaar? Zit niet in de icoquote:Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef richolio het volgende:
https://www.prnewswire.co(...)table-657447293.html
+ (uit de Telegram channel)
“Great news! Alexander Borodich has just received the award for best blockchain startup 2017 on behalf of Universa during the Russian Crypto Awards 2017”
+
Meer dingen
2018 wordt het Universa jaar.
Dat smoesje blijft niet eeuwig werken.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:28 schreef Blistering het volgende:
[..]
Daar wordt dan ook hard aan gewerkt net zoals dat bij veel andere coins gebeurt.
Boeiend. Eind 2018 op 400$quote:
quote:Op woensdag 13 december 2017 19:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
wanneer komt dat beschikbaar? Zit niet in de ico
ico/presale is al voorbij, ze gaan binnenkort de exchanges opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even wachten op de dump dusquote:Op woensdag 13 december 2017 19:31 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
ico/presale is al voorbij, ze gaan binnenkort de exchanges op
Ja, probably. Dan ga ik meteen ook wel weer meer inkopen denk ikquote:Op woensdag 13 december 2017 19:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Even wachten op de dump dus
Ik heb ze het goedkoopst gekocht. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:31 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Mooie correctie, tijd om goedkoop in te slaan. Al zou ik het met het laatste nieuws in mijn achterhoofd niet doen.quote:
Is al bekend welke?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:31 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Nope, helaas niet. Ze laten wat dat betreft niet mega veel los ofzo, ze zeggen vooral dat ze er hard aan werkenquote:
Ben idd benieuwd, maar ik lees veel goede dingenquote:Op woensdag 13 december 2017 19:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb ze het goedkoopst gekocht. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen.
quote:Op woensdag 13 december 2017 19:38 schreef TimKuik het volgende:
Correctie op alle crypto's!
Feestje met rode kaarsen!
Gewoon op 1 minuut zettenquote:
Shit man, ik was er pas een week terug bij... Heb maar 100%quote:Op woensdag 13 december 2017 16:25 schreef dimmak het volgende:
Op Request Network de laatste 2 weken ook al 500% winst gepakt. Waarschijnlijk volgende week hun Q4 2017 update!
Vreemd, heb 'm al meer dan een maand en zit pas op 250%, en zie ook het dipje niet waar jij 'm eventueel hebt gekochtquote:Op woensdag 13 december 2017 16:25 schreef dimmak het volgende:
Op Request Network de laatste 2 weken ook al 500% winst gepakt. Waarschijnlijk volgende week hun Q4 2017 update!
Tot nu toe wel alhoewel ik moet bekennen dat het om slechts een paar honderd dollar gaat. Dus ik mis geen nieren mocht de boel instorten. Halverwege 2017 gekocht sindsdien hold ik een aantal 'main stream' altcoins en een paar obscure coins waarvan ik het achterliggende project wel aardig vond.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:47 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Lukt je dat? Twee jaar is laaaaang.
Ook met ''kleine'' bedragen vind ik het knap om vast te kunnen houden aan het plan.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Tot nu toe wel alhoewel ik moet bekennen dat het om slechts een paar honderd dollar gaat. Dus ik mis geen nieren mocht de boel instorten. Halverwege 2017 gekocht sindsdien hold ik een aantal 'main stream' altcoins en een paar obscure coins waarvan ik het achterliggende project wel aardig vond.
Bittrex staan ze op ;-)quote:Op woensdag 13 december 2017 19:55 schreef Dimachaerus het volgende:
Waar kan ik Lisk kopen? Op worldcoinindex staan exchanges maar uit de reviews blijken dat allemaal scamsites te zijn.
Poloni?quote:Op woensdag 13 december 2017 19:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja buiten die om dan. Verificatie problemen.
Het werd een derde meer waard de afgelopen 48 uur. Die buffet heeft niks op me broer.quote:Op woensdag 13 december 2017 19:55 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ook met ''kleine'' bedragen vind ik het knap om vast te kunnen houden aan het plan.![]()
Van alles een beetje kopen, zit je altijd bij de goedequote:Op woensdag 13 december 2017 18:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Niet normaal zoiets. Wil dat ook een keer bij een coin maar lastig te bepalen welke er potentie hebben om te moonen.
Ik had meer moeten inslaanquote:Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef richolio het volgende:
https://www.prnewswire.co(...)table-657447293.html
+ (uit de Telegram channel)
“Great news! Alexander Borodich has just received the award for best blockchain startup 2017 on behalf of Universa during the Russian Crypto Awards 2017”
+
Meer dingen
2018 wordt het Universa jaar.
Deze? https://ins.world/quote:Op woensdag 13 december 2017 20:08 schreef Wotte het volgende:
Ik zag laatst een of andere ICO met een coin/token die ervoor zorgde dat je de monopoly van de jumbootjes kon omzeilen door direct bij de producent te kopen. Kan me de naam alleen niet meer herinneren.
DIE JA! Thanks ;-)quote:
Dat laatste lijkt mij ook het probleemquote:Op woensdag 13 december 2017 20:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
DIE JA! Thanks ;-)
Vond het wel een tof idee alhoewel het in de praktijk nogal een moeilijke transitie zal gaan worden.
GDAX > Binance/Bittrexquote:Op woensdag 13 december 2017 20:23 schreef InsomniaCoins het volgende:
Wat is nu een beetje de doorsnee setup voor het kopen en verkopen, van coin naar coins? Op amateur niveau. Iets wat minder duur is en directer/effectiever werkt dan litebit? Ik wil gewoon met een stukje bezit coin hoppen met zo min mogelijk poeha en kosten.
Ach ja, straks stort het bij de launch op de exchanges ineens in elkaarquote:
Okay,en je wallet type maakt verder niks uit? Ik irriteer mij een beetje aan al die verschillende wallets maar daar kan je zeker niet onderuit komen ?quote:Op woensdag 13 december 2017 20:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
GDAX > Binance/Bittrex
Of whatever je als markt wilt gebruiken ipv GDAX.
Ethereum was de enige coin die niet met de rest mee de lucht in ging. Dit is een goedmakertjequote:Op woensdag 13 december 2017 20:36 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik probeer logica te vinden in waarom bv ethereum zo stijgt, waarom stijgt ie nu? Welk nieuws heb ik gemist? Sorry voor alle noob vragen.
Zit jij nou volledig in ETH?quote:Op woensdag 13 december 2017 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ethereum was de enige coin die niet met de rest mee de lucht in ging. Dit is een goedmakertje
Mijn sells rond 530 zijn erdoorheen, dus neequote:
Dat is toch geen logica, grapje zekerquote:Op woensdag 13 december 2017 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ethereum was de enige coin die niet met de rest mee de lucht in ging. Dit is een goedmakertje
Altijd leuk als mensen een antwoord op hun eigen vraag gevenquote:Op woensdag 13 december 2017 20:38 schreef InsomniaCoins het volgende:
[..]
Dat is toch geen logica, grapje zeker
Bij GDAX kan je geld storten vanaf je bank, zonder een tussenpersoon (Bitconic) o.i.d, die aardig wat fee's vraagt.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:34 schreef InsomniaCoins het volgende:
[..]
Okay,en je wallet type maakt verder niks uit? Ik irriteer mij een beetje aan al die verschillende wallets maar daar kan je zeker niet onderuit komen ?
Wat bedoel ej nu met hoe je het opschrijft ( > ) Dat zijn toch 3 afzonderlijke exchances? Of moet je die combineren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |