Van alles een beetje kopen, zit je altijd bij de goedequote:Op woensdag 13 december 2017 18:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Niet normaal zoiets. Wil dat ook een keer bij een coin maar lastig te bepalen welke er potentie hebben om te moonen.
Ik had meer moeten inslaanquote:Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef richolio het volgende:
https://www.prnewswire.co(...)table-657447293.html
+ (uit de Telegram channel)
“Great news! Alexander Borodich has just received the award for best blockchain startup 2017 on behalf of Universa during the Russian Crypto Awards 2017”
+
Meer dingen
2018 wordt het Universa jaar.
Deze? https://ins.world/quote:Op woensdag 13 december 2017 20:08 schreef Wotte het volgende:
Ik zag laatst een of andere ICO met een coin/token die ervoor zorgde dat je de monopoly van de jumbootjes kon omzeilen door direct bij de producent te kopen. Kan me de naam alleen niet meer herinneren.
DIE JA! Thanks ;-)quote:
Dat laatste lijkt mij ook het probleemquote:Op woensdag 13 december 2017 20:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
DIE JA! Thanks ;-)
Vond het wel een tof idee alhoewel het in de praktijk nogal een moeilijke transitie zal gaan worden.
GDAX > Binance/Bittrexquote:Op woensdag 13 december 2017 20:23 schreef InsomniaCoins het volgende:
Wat is nu een beetje de doorsnee setup voor het kopen en verkopen, van coin naar coins? Op amateur niveau. Iets wat minder duur is en directer/effectiever werkt dan litebit? Ik wil gewoon met een stukje bezit coin hoppen met zo min mogelijk poeha en kosten.
Ach ja, straks stort het bij de launch op de exchanges ineens in elkaarquote:
Okay,en je wallet type maakt verder niks uit? Ik irriteer mij een beetje aan al die verschillende wallets maar daar kan je zeker niet onderuit komen ?quote:Op woensdag 13 december 2017 20:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
GDAX > Binance/Bittrex
Of whatever je als markt wilt gebruiken ipv GDAX.
Ethereum was de enige coin die niet met de rest mee de lucht in ging. Dit is een goedmakertjequote:Op woensdag 13 december 2017 20:36 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik probeer logica te vinden in waarom bv ethereum zo stijgt, waarom stijgt ie nu? Welk nieuws heb ik gemist? Sorry voor alle noob vragen.
Zit jij nou volledig in ETH?quote:Op woensdag 13 december 2017 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ethereum was de enige coin die niet met de rest mee de lucht in ging. Dit is een goedmakertje
Mijn sells rond 530 zijn erdoorheen, dus neequote:
Dat is toch geen logica, grapje zekerquote:Op woensdag 13 december 2017 20:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ethereum was de enige coin die niet met de rest mee de lucht in ging. Dit is een goedmakertje
Altijd leuk als mensen een antwoord op hun eigen vraag gevenquote:Op woensdag 13 december 2017 20:38 schreef InsomniaCoins het volgende:
[..]
Dat is toch geen logica, grapje zeker
Bij GDAX kan je geld storten vanaf je bank, zonder een tussenpersoon (Bitconic) o.i.d, die aardig wat fee's vraagt.quote:Op woensdag 13 december 2017 20:34 schreef InsomniaCoins het volgende:
[..]
Okay,en je wallet type maakt verder niks uit? Ik irriteer mij een beetje aan al die verschillende wallets maar daar kan je zeker niet onderuit komen ?
Wat bedoel ej nu met hoe je het opschrijft ( > ) Dat zijn toch 3 afzonderlijke exchances? Of moet je die combineren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |