quote:Op woensdag 13 december 2017 17:04 schreef RobinaHoed het volgende:
waar allemaal kan je nog meer Ethereum kopen met iDeal, behalve litebit en btcdirect?
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #3 Voor al je kleine en grote vragenquote:Op woensdag 13 december 2017 17:07 schreef RobinaHoed het volgende:
[..]
kan je de via deze methode gekochte Ethereums dan wel vandaar direct naar een hardwarewallet sturen?
Ik dacht ff te lezen rimpels,want die wil ik ook wel verkopen hahaquote:Op woensdag 13 december 2017 17:22 schreef Ticootje het volgende:
Hmz. Zonde dat ik mn ripples vanmorgen niet even heb verkocht.
De marketcap / de total supply = uiteindlijk de waarde van de coin.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:06 schreef Doedelzak77 het volgende:
[..]
Nou total supply zegt niet zo veel market cap + volume wel
Ja Binance is een top exchange beter dan Bittrex vind ik zelf en nu met stop-loss erbij nog beterquote:Op woensdag 13 december 2017 18:06 schreef -jos- het volgende:
Netjes van Binance dat ze zelfs SBTC en BCX geven, er kan alleen nog niet gehandeld worden in deze forks helaas.
Tuurlijk doet het er toe maar de pijs wordt meer beïnvloed door cap+volumequote:Op woensdag 13 december 2017 18:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De marketcap / de total supply = uiteindlijk de waarde van de coin.
Allen zeggen veel dus.
Ja, en denken dat de cap van ripple, boven die van BTC uit gaat komen over een paar weken is gewoon madness.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:08 schreef Doedelzak77 het volgende:
[..]
Tuurlijk doet het er toe maar de pijs wordt meer beïnvloed door cap+volume
Nou dat niet nee haha...maar Iota doet het niet slecht met bijna 3 miljardquote:Op woensdag 13 december 2017 18:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, en denken dat de cap van ripple, boven die van BTC uit gaat komen over een paar weken is gewoon madness.
Er gebeurt nog niks hoorquote:Op woensdag 13 december 2017 18:20 schreef Blistering het volgende:
Misschien ook maar wat WAVES kopen. Lekker FOMO maar ik wil ook kunnen zeggen dat ik WAVES bezit
Nee, maar schijnbaar is iedere maand WAVES-maand dus dan kan ik niet achterblijven!quote:
Foutjequote:Op woensdag 13 december 2017 18:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, maar schijnbaar is iedere maand WAVES-maand dus dan kan ik niet achterblijven!
Uiteraardquote:Op woensdag 13 december 2017 18:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, maar schijnbaar is iedere maand WAVES-maand dus dan kan ik niet achterblijven!
Waves = shitcoin.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:20 schreef Blistering het volgende:
Misschien ook maar wat WAVES kopen. Lekker FOMO maar ik wil ook kunnen zeggen dat ik WAVES bezit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |