SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan kom ik nog even met wat persoonlijke Propaganda van 3 plaatjes die echt veeeeel te ver onderaan staan voor waar ze horen te staan. De eerste is Duel van Propaganda (1995 in 2016) waarvan ik gewoon even roep dat ie teveel genot is om de Top 2000 uit te zien gaan.
De tweede is misschien wel de belangrijkste. Strange Fruit van Billie Holiday (1989 in 2016) is het laatste vooroorlogse liedje in de lijst en gaat bovendien over een belangrijk onderwerp – die tekst is niet mis. Als je de lijst een beetje van zijn charme wil laten behouden stem je gewoon hierop. Punt.
De derde is Daydream Believer van de Monkees. Om twee redenen. Allereerst moet dat prutswerk I’m A Believer niet hun enige notering zijn. Ten tweede horen dit soort klassieke 60s acts weldegelijk ergens onderin de lijst rond te hangen. Dus waarom niet Daydream Believer van de Monkees (1987 in 2016)
Nog een ander ding wat vorig jaar punt van discussie was is de schandalig lage notering van 60's classics als A Whiter Shade of Pale en Nights In White Satin. Misschien niet zo nijpend als de vorige gevallen, maar dit zijn met recht legendarische platen die hun status van uberklassieker wat ons betreft toch niet mogen verliezen. Absoluut iets om over na te denken.
Wanneer?
Maandag 25 december 09:00 tot en met Zondag 31 december 23:59.
De lijst van 2017
Die is er nog niet. Ohá
Presentatie
De presentatie is dit jaar in handen van:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Annemieke Schollaardt
16.00 - 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 - 20.00 uur Wouter van der Goes
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Evelien de Bruijn
02.00 - 04.00 uur Cielke Sijben
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen. In een verneukte 2016 uitgave, dat dan weer wel.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2017 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 2 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men Cultura24 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
De stemweek is van 1 t/m 8 december
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Ha, dat is dan in ieder geval een stem geweest die iets opgeleverd heeft...quote:Op woensdag 13 december 2017 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
Rammstein - Mutter staat er nieuw in.
Gelukkig maarquote:
Er moet natuurlijk iets te horen zijn om half drie 's nachts, waar die platen altijd terecht komen.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, dat is dan in ieder geval een stem geweest die iets opgeleverd heeft...
ik vind dat niet perse erg. Het werd wel wat veel. Hopelijk is het ten goede gekomen van de oude fraaie nummers.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig maarEén van de weinige redplaten uit mijn lijstje die het wel gered hebben.
De opmars van de goede alternative rock in de top 2000 lijkt nu wel een beetje klaar te zijn. Waar we voorgaande jaren toch steeds meer goede jaren 90 en jaren 00 liedjes in de lijst kregen, is het dit jaar niet gelukt. Geen Nine Inch Nails, geen nieuwe van Blur, Franz Ferdinand, Portishead. Geen Rebellion (Lies), ook al stemden veel mensen daar op.
Jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 13 december 2017 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uitvallers bij de onderste 100:een lijst om boos van te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Uitvallers bij de onderste 100:Staan toch weer een aantal Top2000-pareltjes tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Uitvallers bij de onderste 100:HoerenzooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Kan er goed mee levenquote:Op woensdag 13 december 2017 14:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
een lijst om boos van te worden
Ik slaak een diepe zilte zucht...quote:Op woensdag 13 december 2017 15:00 schreef alopio het volgende:
Van Bløf niks eruit, en met Zoutelande juist weer een extra nummer
Deels wel, maar ook een hoop die er terecht uit zijn.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
een lijst om boos van te worden
Passie van Clouseau zal een groot gemist worden natuurlijkquote:Op woensdag 13 december 2017 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
ook veel zooi bij die onderste 100 hoor, zijn maar 5 liedjes die ik echt mis
Elke plaat van Volumia is 'een verkeerde Volumia'quote:Op woensdag 13 december 2017 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De kans dat de verkeerde Volumia wordt gedraaid is wel afgenomen
en dat is wel weer jammer. Was toch een uniek momentje..quote:Op woensdag 13 december 2017 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, nee, neeeee!!!!quote:Op woensdag 13 december 2017 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Human behaviour welquote:Op woensdag 13 december 2017 15:05 schreef noodgang het volgende:
Bjork - its oh so quiet
Bjork - Army of Me
ik snap dat gedweep niet zo met rebellion (lies). Vind het 1 van de mindere nummers op de debuutplaat.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:03 schreef Gretzl het volgende:
Nog steeds geen The National in de lijst.![]()
Wel Everything nieuw binnen (uiteraard), maar Rebellion (Lies) zou het als grootste klassieker veel meer verdienen.
maar dat zijn dan gelijk wel echt mooie classics wmbquote:Op woensdag 13 december 2017 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
ook veel zooi bij die onderste 100 hoor, zijn maar 5 liedjes die ik echt mis
Ja, ga ik doen.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand doet de rest dus ik doe 1801-1900 ook wel zo. Iemand die zich geroepen voelt voor 1701-1800? Die ga ik niet meer redden
Ik zie t wel als ze de lijst draaien.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand doet de rest dus ik doe 1801-1900 ook wel zo. Iemand die zich geroepen voelt voor 1701-1800? Die ga ik niet meer redden
Ik denk liever aan welke pareltjes er wel in zijn gebleven en dat stemt mij vrolijkquote:Op woensdag 13 december 2017 15:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar dat zijn dan gelijk wel echt mooie classics wmb
Die was er vorig jaar alweer uit tochquote:Op woensdag 13 december 2017 15:10 schreef Montagui het volgende:
En ook 'Somebody' van Depeche Mode weer verdwenen.![]()
Ja, ook een naam die weinig mensen in Nederlanden kenden denk ik? Ik had ook nog niet eerder van de beste man gehoord.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:10 schreef Montagui het volgende:
Glen Campbell....ga je dood, sta je er nog niet in.![]()
Ik voel dat het tijd wordt voor een boycot.quote:Op woensdag 13 december 2017 14:54 schreef Slobeend het volgende:
As Long As You Love Me er uit.
Mani huilt.
Gefeliciteerd met Stevie!!quote:Op woensdag 13 december 2017 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voel dat het tijd wordt voor een boycot.
NIKS HEEFT HET GEHAALD
welke 2 nog meer naast de 4 terugkerende en Mary Jane?quote:Op woensdag 13 december 2017 15:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ook een naam die weinig mensen in Nederlanden kenden denk ik? Ik had ook nog niet eerder van de beste man gehoord.
Tom Petty heeft wel een flinke dodeartiestenbonus gekregen zeg.7 nummers erbij.
Klopt. De ouderen onder ons zullen 'Rhinestone Cowboy' nog wel kennen, maar dan houdt het snel op, terwijl de beste man toch een imposante carrière (in de VS enz) achter de rug heeft gehad. Vanaf begin jaren 60 tot enkele jaren terug toen er Alzheimer werd geconstateerd. En zelfs toen trad hij nog op... Hij is overigens ook een tijdje één van de Beach Boys geweest.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ook een naam die weinig mensen in Nederlanden kenden denk ik? Ik had ook nog niet eerder van de beste man gehoord.
Jawel, I want it that way!quote:Op woensdag 13 december 2017 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voel dat het tijd wordt voor een boycot.
NIKS HEEFT HET GEHAALD
quote:Op woensdag 13 december 2017 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Nummers 1750-1800 OUT:
Pussycat - Mississippi
Dotan - Fall
Simply Red - Home
Reamonn - Supergirl
Dusty Springfield - I Close My Eyes (And Count To Ten)
Sam Hunt - Take Your Time
Prince - I Could Never take the place of your man
N. Rateliff & The Night Sweats - SOB
The Clash - Rock the Casbah
Prince - Alphabet
NEEEEE, DUSTYquote:Op woensdag 13 december 2017 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Nummers 1750-1800 OUT:
Pussycat - Mississippi
Dotan - Fall
Simply Red - Home
Reamonn - Supergirl
Prince - Alphabet
Ja nee natuurlijk, ik bedoelde met de tweede regel AL mijn andere suggesties. Drama.quote:
Hoop bagger daartussen ja, daarvoor wil ik wel Dusty en de Clash slachtofferen. Die van Prince horen er niet in namelijkquote:
quote:Op woensdag 13 december 2017 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Nummers 1750-1800 OUT:
Maar niet met Stand Back dus ik geef geen neuk.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stevie.
Stevie Niks.
Ze staat er in, zeg je.
Topper!!!![]()
![]()
![]()
shit, zat nog te overwegen om op Rock the casbah te stemmen, niet gedaanquote:Op woensdag 13 december 2017 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Nummers 1750-1800 OUT:
Pussycat - Mississippi
Dotan - Fall
Simply Red - Home
Reamonn - Supergirl
Prince - Alphabet
Daarom is die hele keuzelijst belachelijk.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een hele bijzondere reentrie: De Neus Umhoeg van Rowwen Heze. Viel ooit vanaf plek 400 ofzo uit de lijst omdat ie niet in de keuzelijst stond. Nu na jaren ineens weer in de keuzelijst en keert terug op nummer 1609.
Hoe weet je de notering?quote:Op woensdag 13 december 2017 15:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een hele bijzondere reentrie: De Neus Umhoeg van Rowwen Heze. Viel ooit vanaf plek 400 ofzo uit de lijst omdat ie niet in de keuzelijst stond. Nu na jaren ineens weer in de keuzelijst en keert terug op nummer 1609.
ook geen hele gave hoor, maar wel een lekker nummertjequote:Op woensdag 13 december 2017 15:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige die geen fuck geeft om The Clash. Kan een hele lange lijst leveren van nummers waarvoor ik die graag in zou ruilen.
Mijn leukste ontdekking van vorig jaar.quote:
+1quote:Op woensdag 13 december 2017 15:26 schreef Mystikvm het volgende:
En Rowwen Hèze heeft voor mij een heel hoog Bløf-gehalte. Werkelijk niets van die band vind ik leuk.
Foutje in het systeem denk ik:quote:Op woensdag 13 december 2017 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoe weet je de notering?
Ik houd van Supergirlquote:Op woensdag 13 december 2017 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
Nummers 1750-1800 OUT:
Pussycat - Mississippi
Dotan - Fall
Simply Red - Home
Reamonn - Supergirl
Prince - Alphabet
Eindelijk goed nieuwsquote:Op woensdag 13 december 2017 15:27 schreef BufordTJustice het volgende:
Hee, Nur geträumt van Nena staat er in! Topdag!
Heb je nou alle kutnummers gefilterd? Behalve Harry Styles. Dat is best een goed nummer wat wel potentie heeft om wat jaartjes in de lijst rond te zwerven.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
Nieuwkomers (via MuMe)
Armin van Buuren feat. Josh Cumbee – Sunny Days
Dua Lipa – Be the One
Harry Styles – Sign of the Times
James Arthur – Say You Won’t Let Go
Katy Perry feat. Skip Marley – Chained to the Rhythm
Luis Fonsi & Daddy Yankee – Despacito
Martin Garrix feat. Bebe Rexha – In the Name of Love
Niall Horan – This Town
P!nk – What About Us
Sia feat. Kendrick Lamar – The Greatest
The Weeknd feat. Daft Punk – I Feel It Coming
Staat Stone Sour erin ja? Omg feest en champagnequote:Op woensdag 13 december 2017 15:28 schreef TheVulture het volgende:
Mijn lijst:
Scissor Sisters - I don't feel like Dancing
The Script - The Man who can't be Moved
Snow Patrol - Run
Snow Patrol - Chasing Cars
Foo Fighters - The Pretender
Macy Gray - I Try
Muse - Supermassive Black Hole
Arcade Fire - Reflektor
Arcade Fire - Everything Now
Arctic Monkeys - I bet you look good on the Dancefloor
Franz Ferdinand - Take me Out
Florence + The Machine - Dog Days Are Over
Queen - Innuendo
Caro Emerald - A Night Like This
Pearl Jam - Alive
Radiohead - Creep
Rammstein - Du Hast
Beck - Loser
The Killers - Mr. Brightside
Kaiser Chiefs - I Predict a Riot
Tame Impala - Elephant
Christine and The Queens - Christine
Coldplay - The Scientist
Paolo Nutini - Iron Sky
Stone Temple Pilots - Plush
Stone Sour - Bother
Prince & The Revelution - Sometimes it snows in April
Prodigy - Smack my Bitch Up
Editors - Papillon
Elbow - One Day Like This
Evanescense - Bring me To Life
Rage Against The Machine - Killing in the Name of
Gossip - Standing in the Way of Control
Linkin Park - In the End
Stereophonics - Maybe Tomorrow
Had Scissor Sisters wel in de lijst verwacht, maar vrij behoorlijke score
quote:Op woensdag 13 december 2017 15:27 schreef Dagoduck het volgende:
Nieuwkomers (via MuMe)
Armin van Buuren feat. Josh Cumbee – Sunny Days
Dua Lipa – Be the One
Harry Styles – Sign of the Times
James Arthur – Say You Won’t Let Go
Katy Perry feat. Skip Marley – Chained to the Rhythm
Luis Fonsi & Daddy Yankee – Despacito
Martin Garrix feat. Bebe Rexha – In the Name of Love
Niall Horan – This Town
P!nk – What About Us
Sia feat. Kendrick Lamar – The Greatest
The Weeknd feat. Daft Punk – I Feel It Coming
niet meeposten is een ding, maar niet luisteren? Flopshowquote:Op woensdag 13 december 2017 15:29 schreef zorro28 het volgende:
Overigens weet ik niet of ik dit jaar überhaupt wel veel tijd ga krijgen om te luisteren. Beetje druk momenteel.
Nee kak, die was ik vergeten door te strepenquote:Op woensdag 13 december 2017 15:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Staat Stone Sour erin ja? Omg feest en champagne![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja op de achtergrond misschien. Maar ik luister toch vooral voor het meepostenquote:Op woensdag 13 december 2017 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niet meeposten is een ding, maar niet luisteren? Flopshow
quote:Op woensdag 13 december 2017 15:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee kak, die was ik vergeten door te strepen
Da's waar ja. Zondequote:Op woensdag 13 december 2017 15:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou ja op de achtergrond misschien. Maar ik luister toch vooral voor het meeposten.
Oh ik had er wel 1 verwacht, zo'n 'mooi' kwam er ook ineens hoog inquote:Op woensdag 13 december 2017 15:35 schreef Homdeck het volgende:
Godzijdank hebben die nieuwe gedrochten van Borsato het niet gehaald.
quote:Op woensdag 13 december 2017 15:35 schreef Homdeck het volgende:
Jammer, een beetje extra hip hop was welkom geweestquote:Op woensdag 13 december 2017 15:35 schreef Homdeck het volgende:
Niet?quote:Op woensdag 13 december 2017 15:35 schreef Homdeck het volgende:
Dat vind ik alweer wat kwalijkerquote:Op woensdag 13 december 2017 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
1700-1749 OUT:
Fire eruit, stond er altijd inEn Ms Jackson
Vergeet de Ierse fluitjes niet.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jammer, een beetje extra hip hop was welkom geweest
quote:Op woensdag 13 december 2017 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jammer, een beetje extra hip hop was welkom geweest
Echt zo goed van Kanye West en Rihanna dat ze onbekender talent ook eens een kans geven.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
1700-1749 OUT:
Rihanna, K.West & P.McCartney - FourFiveSeconds
Geen echte klassiekers, wel 6 vermakelijke liedjesquote:Op woensdag 13 december 2017 15:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat vind ik alweer wat kwalijker
Ik quotte alleen die 2quote:Op woensdag 13 december 2017 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen echte klassiekers, wel 6 vermakelijke liedjes
Fire en Shout zijn toch wel echt van die top2000 liedjes, stonden er ook altijd in tot dit jaar.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen echte klassiekers, wel 6 vermakelijke liedjes
Shout en Boy in The Bubblequote:Op woensdag 13 december 2017 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
1700-1749 OUT:
Paul Simon - Boy in the Bubble
Amy Winehouse - Our day will come
The Pointer Sisters - Fire
Outkast - Ms Jackson
The Trammps - Shout
Volgens mij had Mexi het daarover, ik verwijs U gaarne doorquote:Op woensdag 13 december 2017 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn in totaal toch zo'n 100 platen verdwenen of heb ik dat verkeerd gelezen
Dit ja. Afschaffen zsm, krijg je een veel eerlijkere en representatievere lijst door.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom is die hele keuzelijst belachelijk.
Klopt. 31 van de laatste 100. 28 tussen 1800 en 1900. Blijkbaar zo'n 15 tussen de 1700 en 1800. Blijven er nog 30 over van boven de 1700, lijkt me best reeelquote:Op woensdag 13 december 2017 15:44 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn in totaal toch zo'n 100 platen verdwenen of heb ik dat verkeerd gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
En een ontoegankelijke lijst...quote:Op woensdag 13 december 2017 15:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit ja. Afschaffen zsm, krijg je een veel eerlijkere en representatievere lijst door.
Fire, Shout en ms Jackson is toch wel erg zonde hoor.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
1700-1749 OUT:
Paul Simon - Boy in the Bubble
Amy Winehouse - Our day will come
The Pointer Sisters - Fire
Outkast - Ms Jackson
The Trammps - Shout
Ik vind juist Boy in the Bubble zondequote:Op woensdag 13 december 2017 15:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Fire, Shout en ms Jackson is toch wel erg zonde hoor.
Opvallendquote:Op woensdag 13 december 2017 15:46 schreef Slobeend het volgende:
Dylan - Subterranean Homesick Blues exit.
Afschaffen niet, maar sowieso alle nummers die er ooit in de top2000 stonden gewoon in de keuzelijst.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:45 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit ja. Afschaffen zsm, krijg je een veel eerlijkere en representatievere lijst door.
quote:Op woensdag 13 december 2017 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
1800-1900dEUS, Eva de Roovere, Vaya Con Dios. Kaalslag voor de belgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
Ik wist dat jij ging huilen om dit treurige feit.quote:
1800-1900Dylan, vaya con dios en dave Berry hadden er wel in mogen blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlexitquote:Op woensdag 13 december 2017 15:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
dEUS, Eva de Roovere, Vaya Con Dios. Kaalslag voor de belgen
1800-1900YMCA en Breakfast at Tiffanny's is opmerkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral die laatste verbaast mij, YMCA staat al jaren op het randje natuurlijk.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
YMCA en Breakfast at Tiffanny's is opmerkelijk.
Heb je het FOK!-reanimatielijstje al erdoorheen gehaald?quote:Op woensdag 13 december 2017 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
weinig goede liedjes eruit tussen 1800 en 1900 als je het mij vraagt
qua uitvallers een prima worp, jammer dat er voornamelijk ook zooi voor terugkomt gok ik
1800-1900Daar zitten best wat klassiekertjes tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Breakfast at Tiffany's, This Melody, Summer in the City en YMCAOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
dEUS staat er nog wel in. Zoeken op Hotel Loungequote:Op woensdag 13 december 2017 15:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
dEUS, Eva de Roovere, Vaya Con Dios. Kaalslag voor de belgen
Ik heb geen script he. Dan moet je bij Pienjow zijn.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je het FOK!-reanimatielijstje al erdoorheen gehaald?
Summer in the City moet er natuurlijk van de Spoonful inquote:Op woensdag 13 december 2017 15:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zitten best wat klassiekertjes tussen![]()
Breakfast at Tiffany's, This Melody, Summer in the City en YMCA
Oh, dat gezeik weerquote:Op woensdag 13 december 2017 15:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
dEUS staat er nog wel in. Zoeken op Hotel Lounge
Nope, pakt hem niet.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sun Is Shining was om onbekende redenen trouwens totaal niet te checken. Dus is ongewis of ie er nog in staat of wel. Misschien werkt ie bij jullie wel?
Ik ben totaal geen fan van Prince maar ik vind dit opvallend.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoogste uitvaller tot op heden (via MuMe): 1268 Prince - The most beautiful girl in the world.
Heeft vorig jaar natuurlijk een boost gehad.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen fan van Prince maar ik vind dit opvallend.
Nummer heet Treur Niet en staat er wel in.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:52 schreef TheVulture het volgende:
Diggy Dex met Ode aan het leven lijkt er vanaf plek 437 uit te zijn gedonderd (of ik heb verkeerd gezocht), dat zou wel eens de hoogste wegvaller kunnen zijn
Ik niet, stond er alleen maar in omdat ie om was gevallen.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen fan van Prince maar ik vind dit opvallend.
Diggy Dex ft JW Roy me Treur niet (Ode aan het leven) staat er gewoon in. Volgend jaar er wsl uit. Zonde wel dat dit nummer nou de enige manier is waarop JW Roy in zo'n lijst kan komen.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:52 schreef TheVulture het volgende:
Diggy Dex met Ode aan het leven lijkt er vanaf plek 437 uit te zijn gedonderd (of ik heb verkeerd gezocht), dat zou wel eens de hoogste wegvaller kunnen zijn
Heet dat nummer niet "treur niet" of iets?quote:Op woensdag 13 december 2017 15:52 schreef TheVulture het volgende:
Diggy Dexquote:Op woensdag 13 december 2017 15:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Diggy Dex ft JW Roy me Treur niet (Ode aan het leven) staat er gewoon in. Volgend jaar er wsl uit. Zonde wel dat dit nummer nou de enige manier is waarop JW Roy in zo'n lijst kan komen.
Ik dacht al, zal wel verkeerd gezocht hebbenquote:Op woensdag 13 december 2017 15:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nummer heet Treur Niet en staat er wel in.
Als je er een kent, ken je ze allemaalquote:Op woensdag 13 december 2017 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het erg als ik bijna geen Kensington-nummer ken?
Mooi. Wel Bridges?quote:Op woensdag 13 december 2017 15:56 schreef Cee het volgende:
Nieuwste (?) van Kensington, Fiji... staat er niet in.
Neequote:
Treurig dat er zoveel mensen en masse op Adele bljiven stemmen terwijl er tegelijkertijd nauwelijks hedendaagse zangeressen bij komen in de lijst.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:56 schreef laxus13 het volgende:
Adele weer een nieuwe notering erbij
Heeft George Michael toch nog een late overlijdensbonus te pakken.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even geleend van de buren:
Nieuwe platen in de Top 2000 - Editie 2017
Arcade Fire - Everything Mow
Armin Van Buuren Feat. Josh Cumbee - Sunny Days
Björk - Human Behaviour
Dua Lipa - Be The One
Ed Sheeran - Castle On The Hill
Ed Sheeran - Galway Girl
Ed Sheeran - Perfect
Ed Sheeran - Shape Of You
George Michael - Freedom '90
George Michael - I Knew You Were Waiting
George Michael - You Have Been Loved
George Michael & Mary J. Blige - As
Harry Styles - Sign Of The Times
Imagine Dragons - Believer
Imagine Dragons - Thunder
Imagine Dragons - Whatever It Takes
James Arthur - Say You Won’T Let Go
Katy Perry Feat. Skip Marley - Chained To The Rhythm
Linkin Park - Numb
Linkin Park - One More
Luis Fonsi & Daddy Yankee - Despacito
Madonna - Papa Don'T Preach
Martin Garrix Feat. Bebe Rexha - In The Name Of Love
Marvin Gaye & Tammi Terrell - Ain'T No Mountain High Enough
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
Michael Kiwanuka - Love And Hate
Muse - Feeling Good
Niall Horan - This Town
P!Nk - What About Us
Pink Floyd - Arnold Layne
Portugal. The Man - Feel It Still
Queens Of The Stone Age - Make It Wit Chu
Rammstein - Mutter
Rowwen Hèze - De Neus Umhoeg
Sandy Coast - True Love That'S A Wonder
Sia Feat. Kendrick Lamar - The Greatest
Spinvis - Kom Terug
Tame Impala - The Less I Know The Better
The Cats - Times Were When
The Weeknd Feat. Daft Punk - I Feel It Coming
Tom Petty - A Face In The Crowd
Tom Petty - Free Fallin'
Tom Petty - I Won'T Back Down
Tom Petty - Into The Great Wide Open
Tom Petty - Learning To Fly
Tom Petty - Mary Jane'S Last Dance
Tom Petty - Refugee
En toch zijn Skyfall en Hometown Glory prachtige liedjes die in de top 200 horen.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Treurig dat er zoveel mensen en masse op Adele bljiven stemmen terwijl er tegelijkertijd nauwelijks hedendaagse zangeressen bij komen in de lijst.
Musicmeterquote:
Laat dat niet aan Gretz horen.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dua Lipa schijnt live heel tragisch te zijn.
Te laatquote:
Die verschillende versies van dezelfde nummers zouden ze moeten verbieden. Net als Kinks met Lola studio en Kinks met Lola live. Doe er gewoon 1 versie van de betreffende artiest in.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:00 schreef laxus13 het volgende:
Deze erbij:
Aretha Franklin – Think (blues brothers version)
Ik word er langzaam een beetje droevig van als ik zie wat voor rotzooi er allemaal bijkomt.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:01 schreef laxus13 het volgende:
Coldplay nog een nummer erbij: Up&UP
cafca zou hier een Coldplay-grap plaatsenquote:Op woensdag 13 december 2017 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die verschillende versies van dezelfde nummers zouden ze moeten verbieden. Net als Kinks met Lola studio en Kinks met Lola live. Doe er gewoon 1 versie van de betreffende artiest in.
Die laatste zeker. Genoeg Adeles waar ik de kwaliteit ook wel van hoor. Ik vind het alleen jammer dat ze zo dominant is.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch zijn Skyfall en Hometown Glory prachtige liedjes die in de top 200 horen.
En Melissa Etheridge niet te vergetenquote:Op woensdag 13 december 2017 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik word er langzaam een beetje droevig van als ik zie wat voor rotzooi er allemaal bijkomt.
Nee hoor, was een uitstekende show in AFAS Live laatst. Ze haalt live gewoon alle noten en heeft inmiddels ook de uitstraling om zo'n grote zaal te entertainen. De liedjes heeft ze ook al.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen ide of hij er zelf bij was, maar ik kan het tegendeel bewijzen. Recensies van haar optredens in Paradiso, op Lowlands en in de AFAS Live waren ook overwegend goed of zelfs zeer positief.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laat dat niet aan Gretz horen.
Waarom staat zij er met 2 versies in van hetzelfde nummer eigenlijk?quote:Op woensdag 13 december 2017 16:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
En Melissa Etheridge niet te vergeten
Lola, Think en Empire State of Mind ookquote:Op woensdag 13 december 2017 16:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Waarom staat zij er met 2 versies in van hetzelfde nummer eigenlijk?Vind ik vreemd.
ESOM is toch met Jay Z? Dat is nog wel anders. Elton John staat er ook in met Dont let the sun go down on me solo en met GM.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:08 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Lola, Think en Empire State of Mind ook
Oei.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laat dat niet aan Gretz horen.
SPOILER: Nieuwe nummers top 2000: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OUT in 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dagoduck op 13-12-2017 18:39:29 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Stond Club Tropicana er niet in?quote:Op woensdag 13 december 2017 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toevoeging van de buren
Adele – Water Under The Bridge
Aretha Franklin – Think (blues brothers version)
BLOF Ft. Geike – Zoutelande
Chef’Special – Amigo
Chef’Special – Try Again
Coldplay & Chainsmokers – Something Just Like This
Elbow – Magnificent (She Says)
George Michael – Praying For Time
Kaleo – Way Down We Go
Rolling Stones – The Last Time
Rolling Stones – Time Waits For No One
Wham! – Club Tropicana
Young Gun Silver Fox – Long Way Back
quote:Op woensdag 13 december 2017 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
SPOILER: Nieuwe nummers top 2000: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het merendeel toch wel garbage in, garbage out.SPOILER: OUT in 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
En Bökkers bij de entriesquote:Op woensdag 13 december 2017 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
dEUS nog even uit de uitvallers halen, DD
Wat verwarring met years and years gok ik, beetje hetzelfde genrequote:Op woensdag 13 december 2017 16:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee hoor, was een uitstekende show in AFAS Live laatst. Ze haalt live gewoon alle noten en heeft inmiddels ook de uitstraling om zo'n grote zaal te entertainen. De liedjes heeft ze ook al.
Doei.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:16 schreef cafca het volgende:
Spijt dat ik toch gestemd heb. Ga niet luisteren ook
Kutlijst.
quote:Op woensdag 13 december 2017 16:16 schreef cafca het volgende:
Kutlijst.
Lekkere hardloopplaat welquote:Op woensdag 13 december 2017 16:21 schreef ReibRekkel het volgende:
Nog een nieuwe entry van een dode van dit jaar:
Robert Miles - Children
Och hij zal vast wel weer aanstaan, maar ben ook wel bang dat er aardig wat te ergeren valt.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:16 schreef cafca het volgende:
Kutlijst.
Nostalgia Radio.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan ook niet zo heel rouwig zijn over het verdwijnen van die vooroorlosge nummers.
Die kunnen nu mooi gewoon hun ding doen in dat andere lijstje, van Stervensbegeleiding FM.
Coooooooooooooooooo-hooooooooooooolquote:
Ik kan me wel voorstellen dat ze zo'n lijst niet meer halenquote:Op woensdag 13 december 2017 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan ook niet zo heel rouwig zijn over het verdwijnen van die vooroorlosge nummers.
Die kunnen nu mooi gewoon hun ding doen in dat andere lijstje, van Stervensbegeleiding FM.
quote:Op woensdag 13 december 2017 16:21 schreef ReibRekkel het volgende:
Nog een nieuwe entry van een dode van dit jaar:
Robert Miles - Children
Daar zit je dan met je razlopclicks.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:26 schreef pipster het volgende:
Oh nee Boef heeft het niet gered met Habiba, ondanks al die views.
NeeuQ?quote:Op woensdag 13 december 2017 16:37 schreef Cee het volgende:
Mag trouwens hopen dat Reverse Queen er wel in staat?
quote:Op woensdag 13 december 2017 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
SPOILER: Nieuwe nummers top 2000: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat Ms Jackson er uit is vind ik heel jammer. Maar die komt volgend jaar vast weer terug. Er is ook wat U2 weggelekt, daar ben ik dan weer niet rouwig om. En Handsome Poets er uit. Heel mooi. Wat een overgewaardeerde dampende drol is dat. Met die zanger die geen noot zuiver kan zingen.SPOILER: OUT in 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 122 itemsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan-/opmerkingen mag maar ik doe er toch niks mee.
Toch nog een toffe, nieuwe zangeres die het gehaald heeft. Ik heb jarenlang naar haar demo's geluisterd toen ze nog onder de 2000 luisteraars zat op last.fm Nooit gedacht dat ze nog eens zo hard zou doorbreken.quote:
Dus je blijft?quote:Op woensdag 13 december 2017 17:25 schreef cafca het volgende:
Als ik zo de lijst met uitvallers doorscroll, moet ik concluderen dat het op een paar echte klassiekers toch voornamelijk overbodige liedjes zijn die eruit vallen.
Dat geldt voor veel nieuwe binnekomers ook, maar die vallen er over een paar jaar wel weer uit.
Het is juist precies het tegenovergestelde. Ongelofelijk goeie stem.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Viert dit jaar dubieus jubileum dusquote:Op woensdag 13 december 2017 17:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog een re-entry
[ afbeelding ]
Staan er allebei nog in...quote:Op woensdag 13 december 2017 17:27 schreef TheVulture het volgende:
I will always love you in beide versies van Dolly en Whitney gesneuveld
Oh dan heeft Pino verkeerd gekekenquote:Op woensdag 13 december 2017 17:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Staan er allebei nog in...
Mwah, ik weet niet. Echt veel zin om te luisteren heb ik nog niet. Maar wie weet..... toch altijd leuk om de Bostons, REO Speedwagons en Toto's weer eens langs te horen komen. En zeiken op het zoveelste nummer van Blof/anouk/borsato/coldplay/Arcade Firequote:
Precies!quote:Op woensdag 13 december 2017 17:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet. Echt veel zin om te luisteren heb ik nog niet. Maar wie weet..... toch altijd leuk om de Bostons, REO Speedwagons en Toto's weer eens langs te horen komen. En zeiken op het zoveelste nummer van Blof/anouk/borsato/coldplay/Arcade Fire
als het eenmaal begonnen is, wordt het toch gezelligquote:Op woensdag 13 december 2017 17:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet. Echt veel zin om te luisteren heb ik nog niet. Maar wie weet..... toch altijd leuk om de Bostons, REO Speedwagons en Toto's weer eens langs te horen komen. En zeiken op het zoveelste nummer van Blof/anouk/borsato/coldplay/Arcade Fire
Jammer dat New Rules niet bij de keuzelijst stond, anders had dat nummer het ongetwijfeld ook gered. Be the One blijf ik haar tofste liedje vinden, maar New Rules was volgens mij de grootste hit.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is juist precies het tegenovergestelde. Ongelofelijk goeie stem.
En Be The One staat er wat mij betreft meer dan terecht in.
Bizar dat het jaar ervoor de enige keer was dat 'ie er wel in stondquote:Op woensdag 13 december 2017 17:32 schreef Bugno het volgende:
Bizar dat Ain't No Mountain High Enough er vorig jaar niet in stond
En met alcohol wordt alles minder slecht.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het eenmaal begonnen is, wordt het toch gezellig
Verrassend wel ja, geen nieuwe nummers van TWOD erbij. De twee nummers die er al in stonden zullen waarschijnlijk wel wat stijgen.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:33 schreef Mani89 het volgende:
Geen Peen, geen Holding On, geen Thinking Of A Place. Ook iets om jezelf van op te hangen.
Watquote:Op woensdag 13 december 2017 17:33 schreef Mani89 het volgende:
Geen Peen, geen Holding On, geen Thinking Of A Place. Ook iets om jezelf van op te hangen.
Alles staat er terecht in. Het immers democratisch gekozenquote:Op woensdag 13 december 2017 17:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is juist precies het tegenovergestelde. Ongelofelijk goeie stem.
En Be The One staat er wat mij betreft meer dan terecht in.
Nee joh, helemaal niet juist. Ik vond haar live verrassend goed. Iets wat ik overigens niet had verwacht toen ik erheen ging, maar ze is goed hoorquote:Op woensdag 13 december 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat kan.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lang niet alles bij Pienjow klopt.
Veel grotere hit ja, zelfs in Amerika nu.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jammer dat New Rules niet bij de keuzelijst stond, anders had dat nummer het ongetwijfeld ook gered. Be the One blijf ik haar tofste liedje vinden, maar New Rules was volgens mij de grootste hit.
Ook een nieuwe Tame Impala.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:44 schreef richolio het volgende:
Geen Holding On, Ms. Jackson eruit, geen Exit Music, geen This Charming Man, geen Smalfilm
Wel: Slade met Merry Xmas Everybody
Waarom stem ik nog
Achja, de ChristenUnie zit ook weer in de coalitie hequote:Op woensdag 13 december 2017 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een reentry die niet had gehoeven: DC Lewis - Mijn gebed
Excuus. Dat klopt niet. Kan helaas geen posts aanpassen.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog een reentry:
The Cure - Lovesong
Die stond er vorig jaar pas in tochquote:Op woensdag 13 december 2017 17:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog een reentry:
The Cure - Lovesong
Die kwam gelukkig vorig jaar al binnen. Een van de mooiste nummers van The Curequote:Op woensdag 13 december 2017 17:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Excuus. Dat klopt niet. Kan helaas geen posts aanpassen.
quote:Op woensdag 13 december 2017 17:17 schreef Pino112 het volgende:
Dit is snel even mijn gefabriceerde lijstje van platen die eruit zijn (gecheckt met 2016-lijst).
Door sommige spelfouten/vage tekens kan het niet helemaal 100% accuraat zijn:Klopt niet helemaal. Ik zie dat God Only Knows van The Beach Boys er gewoon in staat (leek mij ook vrij sterk, want het is afgelopen jaren de succesvolste plaat uit de jaren '60 in de lijst), en bijvoorbeeld ook Pride van U2.SPOILER: 122 itemsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan-/opmerkingen mag maar ik doe er toch niks mee.“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
dat is juist hun beste liedje...quote:Op woensdag 13 december 2017 17:37 schreef asco het volgende:
Wel vreemd al die nummers van Wham/George Michael maar Everything She Wants staat er dan niet in.
Staat er gewoon in. Als laatste Byrds.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Byrds - Mr. Tambourine Man
Voeg daat T'Pau met China in your Hand aan toequote:Op woensdag 13 december 2017 17:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zucchero - Diamante keer terug in de lijst
Berlin - Take my breath awayquote:Op woensdag 13 december 2017 17:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voeg daat T'Pau met China in your Hand aan toe
Staan er gewoon in, ik schrok al.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tiesto - Traffic
Doors - Roadhouse Blues
The Beatles - Yellow Submarine
The Byrds - Mr. Tambourine Man
The Rolling Stones - Lady Jane
Dat is dan wel fijnquote:Op woensdag 13 december 2017 17:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Berlin - Take my breath away
Ook die staat er nog inquote:
Volgende: Earth & Fire - Seasonsquote:Op woensdag 13 december 2017 17:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Berlin - Take my breath away
Staat er ook in, VANDENBERG - BURNING HEARTquote:Op woensdag 13 december 2017 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandenberg's Moonkings - Burning Heart
Linkin Park?quote:Op woensdag 13 december 2017 16:28 schreef laxus13 het volgende:
LP - Lost On You
The Beatles - Across the Universe
Deze 2 ook nog
Alles van Bløf eruit, dan kom je alweer aardig richting 2000quote:Op woensdag 13 december 2017 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
hebben ze de lijst opgerekt naar 2100 liedjes ofzo?
volgens mij hebben we echt al wel 80 entries
maar er zijn maar 80-90 liedjes uit...quote:Op woensdag 13 december 2017 18:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alles van Bløf eruit, dan kom je alweer aardig richting 2000
jammer hoewel de xx beter heeft als je t mij vraagtquote:Op woensdag 13 december 2017 18:15 schreef Gretzl het volgende:
The xx - On Hold ontbreekt ook, zonde.
8 Miles High moet terug. En Triad moet erin.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Staat er gewoon in. Als laatste Byrds.
Heerlijk nummer is dat. AdrianGod.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat er ook in, VANDENBERG - BURNING HEART
Dikgedrukte staan er inderdaad niet in. De rest wel.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bee Gees - IÂ Started A Joke
Boudewijn de Groot - Een Meisje Van 16
Charly Lownoise en Mental Theo - Wonderfull Days
Cuby & The Blizzards - Somebody Will Know Someday
Tiesto - Traffic
David Bowie - Blue Jean
David Bowie - Where Are We Now
De Staat - THE FANTASTIC JOURNEY OF THE UNDERGROUND MAN
Doors - Roadhouse Blues
Emeli Sandé - Read All About It Pt. III
Janis Ian - At Seventeen
Kenny Rogers & Dolly Parton - Islands In The Stream