Wat verwarring met years and years gok ik, beetje hetzelfde genrequote:Op woensdag 13 december 2017 16:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee hoor, was een uitstekende show in AFAS Live laatst. Ze haalt live gewoon alle noten en heeft inmiddels ook de uitstraling om zo'n grote zaal te entertainen. De liedjes heeft ze ook al.

Doei.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:16 schreef cafca het volgende:
Spijt dat ik toch gestemd heb. Ga niet luisteren ook
Kutlijst.

quote:Op woensdag 13 december 2017 16:16 schreef cafca het volgende:
Kutlijst.

Lekkere hardloopplaat welquote:Op woensdag 13 december 2017 16:21 schreef ReibRekkel het volgende:
Nog een nieuwe entry van een dode van dit jaar:
Robert Miles - Children

Och hij zal vast wel weer aanstaan, maar ben ook wel bang dat er aardig wat te ergeren valt.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:16 schreef cafca het volgende:
Kutlijst.

Nostalgia Radio.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan ook niet zo heel rouwig zijn over het verdwijnen van die vooroorlosge nummers.
Die kunnen nu mooi gewoon hun ding doen in dat andere lijstje, van Stervensbegeleiding FM.

Coooooooooooooooooo-hooooooooooooolquote:

Ik kan me wel voorstellen dat ze zo'n lijst niet meer halenquote:Op woensdag 13 december 2017 16:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan ook niet zo heel rouwig zijn over het verdwijnen van die vooroorlosge nummers.
Die kunnen nu mooi gewoon hun ding doen in dat andere lijstje, van Stervensbegeleiding FM.

quote:Op woensdag 13 december 2017 16:21 schreef ReibRekkel het volgende:
Nog een nieuwe entry van een dode van dit jaar:
Robert Miles - Children

Daar zit je dan met je razlopclicks.quote:Op woensdag 13 december 2017 16:26 schreef pipster het volgende:
Oh nee Boef heeft het niet gered met Habiba, ondanks al die views.

NeeuQ?quote:Op woensdag 13 december 2017 16:37 schreef Cee het volgende:
Mag trouwens hopen dat Reverse Queen er wel in staat?

quote:Op woensdag 13 december 2017 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
SPOILER: Nieuwe nummers top 2000: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat Ms Jackson er uit is vind ik heel jammer. Maar die komt volgend jaar vast weer terug. Er is ook wat U2 weggelekt, daar ben ik dan weer niet rouwig om. En Handsome Poets er uit. Heel mooi. Wat een overgewaardeerde dampende drol is dat. Met die zanger die geen noot zuiver kan zingen.SPOILER: OUT in 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: 122 itemsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan-/opmerkingen mag maar ik doe er toch niks mee.

Toch nog een toffe, nieuwe zangeres die het gehaald heeft. Ik heb jarenlang naar haar demo's geluisterd toen ze nog onder de 2000 luisteraars zat op last.fm Nooit gedacht dat ze nog eens zo hard zou doorbreken.quote:

Dus je blijft?quote:Op woensdag 13 december 2017 17:25 schreef cafca het volgende:
Als ik zo de lijst met uitvallers doorscroll, moet ik concluderen dat het op een paar echte klassiekers toch voornamelijk overbodige liedjes zijn die eruit vallen.
Dat geldt voor veel nieuwe binnekomers ook, maar die vallen er over een paar jaar wel weer uit.

Het is juist precies het tegenovergestelde. Ongelofelijk goeie stem.quote:Op woensdag 13 december 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dua Lipa schijnt live heel tragisch te zijn.

Viert dit jaar dubieus jubileum dusquote:Op woensdag 13 december 2017 17:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog een re-entry
[ afbeelding ]

Staan er allebei nog in...quote:Op woensdag 13 december 2017 17:27 schreef TheVulture het volgende:
I will always love you in beide versies van Dolly en Whitney gesneuveld

Oh dan heeft Pino verkeerd gekekenquote:Op woensdag 13 december 2017 17:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Staan er allebei nog in...

Mwah, ik weet niet. Echt veel zin om te luisteren heb ik nog niet. Maar wie weet..... toch altijd leuk om de Bostons, REO Speedwagons en Toto's weer eens langs te horen komen. En zeiken op het zoveelste nummer van Blof/anouk/borsato/coldplay/Arcade Firequote:

Precies!quote:Op woensdag 13 december 2017 17:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet. Echt veel zin om te luisteren heb ik nog niet. Maar wie weet..... toch altijd leuk om de Bostons, REO Speedwagons en Toto's weer eens langs te horen komen. En zeiken op het zoveelste nummer van Blof/anouk/borsato/coldplay/Arcade Fire

als het eenmaal begonnen is, wordt het toch gezelligquote:Op woensdag 13 december 2017 17:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet. Echt veel zin om te luisteren heb ik nog niet. Maar wie weet..... toch altijd leuk om de Bostons, REO Speedwagons en Toto's weer eens langs te horen komen. En zeiken op het zoveelste nummer van Blof/anouk/borsato/coldplay/Arcade Fire

Jammer dat New Rules niet bij de keuzelijst stond, anders had dat nummer het ongetwijfeld ook gered. Be the One blijf ik haar tofste liedje vinden, maar New Rules was volgens mij de grootste hit.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is juist precies het tegenovergestelde. Ongelofelijk goeie stem.
En Be The One staat er wat mij betreft meer dan terecht in.

Bizar dat het jaar ervoor de enige keer was dat 'ie er wel in stondquote:Op woensdag 13 december 2017 17:32 schreef Bugno het volgende:
Bizar dat Ain't No Mountain High Enough er vorig jaar niet in stond

En met alcohol wordt alles minder slecht.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het eenmaal begonnen is, wordt het toch gezellig

Verrassend wel ja, geen nieuwe nummers van TWOD erbij. De twee nummers die er al in stonden zullen waarschijnlijk wel wat stijgen.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:33 schreef Mani89 het volgende:
Geen Peen, geen Holding On, geen Thinking Of A Place. Ook iets om jezelf van op te hangen.

Watquote:Op woensdag 13 december 2017 17:33 schreef Mani89 het volgende:
Geen Peen, geen Holding On, geen Thinking Of A Place. Ook iets om jezelf van op te hangen.

Alles staat er terecht in. Het immers democratisch gekozenquote:Op woensdag 13 december 2017 17:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is juist precies het tegenovergestelde. Ongelofelijk goeie stem.
En Be The One staat er wat mij betreft meer dan terecht in.

Nee joh, helemaal niet juist. Ik vond haar live verrassend goed. Iets wat ik overigens niet had verwacht toen ik erheen ging, maar ze is goed hoorquote:Op woensdag 13 december 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dua Lipa schijnt live heel tragisch te zijn.

Dat kan.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lang niet alles bij Pienjow klopt.

Veel grotere hit ja, zelfs in Amerika nu.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jammer dat New Rules niet bij de keuzelijst stond, anders had dat nummer het ongetwijfeld ook gered. Be the One blijf ik haar tofste liedje vinden, maar New Rules was volgens mij de grootste hit.

Ook een nieuwe Tame Impala.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:44 schreef richolio het volgende:
Geen Holding On, Ms. Jackson eruit, geen Exit Music, geen This Charming Man, geen Smalfilm
Wel: Slade met Merry Xmas Everybody
Waarom stem ik nog

Achja, de ChristenUnie zit ook weer in de coalitie hequote:Op woensdag 13 december 2017 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een reentry die niet had gehoeven: DC Lewis - Mijn gebed

Excuus. Dat klopt niet. Kan helaas geen posts aanpassen.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog een reentry:
The Cure - Lovesong

Die stond er vorig jaar pas in tochquote:Op woensdag 13 december 2017 17:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nog een reentry:
The Cure - Lovesong

Die kwam gelukkig vorig jaar al binnen. Een van de mooiste nummers van The Curequote:Op woensdag 13 december 2017 17:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Excuus. Dat klopt niet. Kan helaas geen posts aanpassen.

quote:Op woensdag 13 december 2017 17:17 schreef Pino112 het volgende:
Dit is snel even mijn gefabriceerde lijstje van platen die eruit zijn (gecheckt met 2016-lijst).
Door sommige spelfouten/vage tekens kan het niet helemaal 100% accuraat zijn:Klopt niet helemaal. Ik zie dat God Only Knows van The Beach Boys er gewoon in staat (leek mij ook vrij sterk, want het is afgelopen jaren de succesvolste plaat uit de jaren '60 in de lijst), en bijvoorbeeld ook Pride van U2.SPOILER: 122 itemsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan-/opmerkingen mag maar ik doe er toch niks mee.“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”

dat is juist hun beste liedje...quote:Op woensdag 13 december 2017 17:37 schreef asco het volgende:
Wel vreemd al die nummers van Wham/George Michael maar Everything She Wants staat er dan niet in.

Staat er gewoon in. Als laatste Byrds.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Byrds - Mr. Tambourine Man

Voeg daat T'Pau met China in your Hand aan toequote:Op woensdag 13 december 2017 17:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zucchero - Diamante keer terug in de lijst

Berlin - Take my breath awayquote:Op woensdag 13 december 2017 17:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voeg daat T'Pau met China in your Hand aan toe

Staan er gewoon in, ik schrok al.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tiesto - Traffic
Doors - Roadhouse Blues
The Beatles - Yellow Submarine
The Byrds - Mr. Tambourine Man
The Rolling Stones - Lady Jane

Dat is dan wel fijnquote:Op woensdag 13 december 2017 17:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Berlin - Take my breath away

Ook die staat er nog inquote:

Volgende: Earth & Fire - Seasonsquote:Op woensdag 13 december 2017 17:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Berlin - Take my breath away

Staat er ook in, VANDENBERG - BURNING HEARTquote:Op woensdag 13 december 2017 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandenberg's Moonkings - Burning Heart

Linkin Park?quote:Op woensdag 13 december 2017 16:28 schreef laxus13 het volgende:
LP - Lost On You
The Beatles - Across the Universe
Deze 2 ook nog

Alles van Bløf eruit, dan kom je alweer aardig richting 2000quote:Op woensdag 13 december 2017 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
hebben ze de lijst opgerekt naar 2100 liedjes ofzo?
volgens mij hebben we echt al wel 80 entries

maar er zijn maar 80-90 liedjes uit...quote:Op woensdag 13 december 2017 18:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alles van Bløf eruit, dan kom je alweer aardig richting 2000

jammer hoewel de xx beter heeft als je t mij vraagtquote:Op woensdag 13 december 2017 18:15 schreef Gretzl het volgende:
The xx - On Hold ontbreekt ook, zonde.

8 Miles High moet terug. En Triad moet erin.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Staat er gewoon in. Als laatste Byrds.

Heerlijk nummer is dat. AdrianGod.quote:Op woensdag 13 december 2017 18:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Staat er ook in, VANDENBERG - BURNING HEART

Dikgedrukte staan er inderdaad niet in. De rest wel.quote:Op woensdag 13 december 2017 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bee Gees - IÂ Started A Joke
Boudewijn de Groot - Een Meisje Van 16
Charly Lownoise en Mental Theo - Wonderfull Days
Cuby & The Blizzards - Somebody Will Know Someday
Tiesto - Traffic
David Bowie - Blue Jean
David Bowie - Where Are We Now
De Staat - THE FANTASTIC JOURNEY OF THE UNDERGROUND MAN
Doors - Roadhouse Blues
Emeli Sandé - Read All About It Pt. III
Janis Ian - At Seventeen
Kenny Rogers & Dolly Parton - Islands In The Stream