abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175685440

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.

LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/

٩๏̯͡๏)۶
pi_175685448
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:58 schreef Zith het volgende:
Let op:
ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

Haha het tweakers topic, dat is echt sneu tegenwoordig
٩๏̯͡๏)۶
pi_175685456
Het lijkt noord Korea wel
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175685465
Wat? Geen XRP in de titel. Schaam je..
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_175685525
Xrp straks op coinbase :7
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175685541
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:39 schreef Mand het volgende:
Ah een mod wil dat misschien doen, maar gun nattekat ook eens wat
٩๏̯͡๏)۶
pi_175685555
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:45 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ah een mod wil dat misschien doen, maar gun nattekat ook eens wat
Deal. Wij het geld, Nattekat baas van dit topic.
  woensdag 13 december 2017 @ 00:49:00 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175685573
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:39 schreef Mand het volgende:
Nee want ETH _O_
pi_175685587
Tijd om EOS aan te schaffen dan maar. Na een beetje onderzoek heb ik er toch best vertrouwen in
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175685722
https://www.moonlambos.io/showroom

Slechts 8.43 Bitcoin voor een Lambo!

Mijn doel is een Huracan. *O*
  woensdag 13 december 2017 @ 01:11:01 #11
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_175685737
Ik gebruik de wallet van Exodus (Niet haten pls :') ), en daar zit een exchange ingebouwd.
Je betaalt altijd fees om die exchange te gebruiken natuurlijk, maar wanneer ik BTC om wil zetten in LTC, wordt mijn portefeuille juist meer waard.

Als ik bijvoorbeeld voor 500 euro aan BTC zou exchangen naar LTC, dan krijg ik daar LTC voor in de plaats met een waarde van 523 euro. Iemand die hier een logische verklaring voor heeft?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_175685784
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:07 schreef BadVlad het volgende:

Een caravan heb je al voor 500 euri.
pi_175685843
Wat is er nu eventueel aantrekkelijk om te kopen ? Ik heb vanavond 33% btc gekocht. Ik weet dat ie hoog staat maar ik moet toch iets, die alts moeten ff beetje zakken en dan koop ik daar een zak van. All in, race to the bottem of hemelse duiten om jezelf mee te wassen. Wat ik nu heb gekocht hold ik gewoon tot volgend jaar.

Reclame maken op intranet gemeente is haram of gewoon doen met een knipoog? Iedereen de 13e maand (zoals die user zei) investeren in Bitcoin, geen gezeik iedereen rijk! Zoiets ? Ontslag komt me niet echt uit.
  woensdag 13 december 2017 @ 01:33:44 #14
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175685890
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:07 schreef BadVlad het volgende:
https://www.moonlambos.io/showroom

Slechts 8.43 Bitcoin voor een Lambo!

En nu weer 8.38 :P
pi_175685906
Via Litebit BTC gekocht om te kunnen traden op Binance, maar 40 min later nog steeds niks binnen op Binance... :(
Koning.
  woensdag 13 december 2017 @ 01:37:24 #16
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175685911
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:27 schreef InsomniaCoins het volgende:
Wat is er nu eventueel aantrekkelijk om te kopen ? Ik heb vanavond 33% btc gekocht. Ik weet dat ie hoog staat maar ik moet toch iets, die alts moeten ff beetje zakken en dan koop ik daar een zak van. All in, race to the bottem of hemelse duiten om jezelf mee te wassen. Wat ik nu heb gekocht hold ik gewoon tot volgend jaar.

Reclame maken op intranet gemeente is haram of gewoon doen met een knipoog? Iedereen de 13e maand (zoals die user zei) investeren in Bitcoin, geen gezeik iedereen rijk! Zoiets ? Ontslag komt me niet echt uit.
Raar verhaal dit. 33%?
pi_175685914
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En nu weer 8.38 :P
Doe mij maar een fiets,
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:37 schreef tha_dark het volgende:
Via Litebit BTC gekocht om te kunnen traden op Binance, maar 40 min later nog steeds niks binnen op Binance... :(
Bij mij ging het heel vlotjes vandaag, heb er niet met een stopwatch bijgezeten maar binnen 1 a 2 uur was de transactie finished.
  woensdag 13 december 2017 @ 01:38:11 #18
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175685915
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:37 schreef tha_dark het volgende:
Ja daarom is BTC ook zo top. Soms mag je uren wachten...
pi_175685919
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Raar verhaal dit. 33%?
1/3 btc
pi_175685920
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:38 schreef InsomniaCoins het volgende:

[..]

1/3 btc
hoi
Groot fan van User Wotte
pi_175685931
Kleine orders gaan langzamer bij litebit maar volgens mij in het algemeen, minder aan te verdienen, lagere prioriteit.

Zo moest ik de eerste keer erg lang wachten op 100 euro, zag wel dat er unconfirmed stond maar dan is de transactie nog niet klaar. Tijdens unconfirmed voor 400 euro een order geplaasts en die was sneller klaar/afgerond.
pi_175686005
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:11 schreef TBakkert het volgende:
Ik gebruik de wallet van Exodus (Niet haten pls :') ), en daar zit een exchange ingebouwd.
Je betaalt altijd fees om die exchange te gebruiken natuurlijk, maar wanneer ik BTC om wil zetten in LTC, wordt mijn portefeuille juist meer waard.

Als ik bijvoorbeeld voor 500 euro aan BTC zou exchangen naar LTC, dan krijg ik daar LTC voor in de plaats met een waarde van 523 euro. Iemand die hier een logische verklaring voor heeft?
Ik gebruik het ook weleens om ETH of LTC om te zetten naar Civic of BAT, want de totale transactiekosten zijn meestal niet meer dan 0.30 EUR en het scheelt heel wat rondstuurwerk, daarnaast is het nog goedkoper ook omdat je de transactiekosten bespaart van het traditionele rondsturen.
Volgens mij is het een schatting die je krijgt te zien en daar zou best weleens wat vertraging in kunnen zitten, maar persoonlijk zou ik geen BTC gaan omzetten naar iets wat vandaag zo explosief is gestegen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 13 december 2017 @ 02:25:41 #23
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175686112
Gisteravond een klein feestje gevierd. Initiele inleg is x100 gegaan.

Niet dat ik 1 cent heb laten uitbetalen maar toch een mooi moment!

Ben beniewd wat volgend jaar gaat geven. Verge bijna op 1 cent en mogelijk wordt deze maand Wraith gereleased :9
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175686189
CoinBase telkens plat... wtf.
pi_175686195
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 02:25 schreef Maikuuul het volgende:
Gisteravond een klein feestje gevierd. Initiele inleg is x100 gegaan.

Niet dat ik 1 cent heb laten uitbetalen maar toch een mooi moment!

Ben beniewd wat volgend jaar gaat geven. Verge bijna op 1 cent en mogelijk wordt deze maand Wraith gereleased :9
Netjes! Ik kan mij herinneren dat jij op 9 sat hebt gekocht?
pi_175686377
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 01:39 schreef Basxt het volgende:

[..]

Geen zin om te vertalen maar via reddit:

"That tweet shows monumental poor judgement. Litecoin now has national media coverage, an $11bn market and the creator of it basically tweets out that people should not buy unless they are happy to lose 90%. Wow. There are no words.

Ben ik het helemaal mee eens :{
Hij probeert het gehype te temperen, niet zo gek lijkt me.

quote:
He could be open to accusations of market manipulation."
:') :') :')

Dit was ook geniaal. _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 13 december 2017 @ 04:34:15 #27
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175686435
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 03:04 schreef Mand het volgende:

[..]

Netjes! Ik kan mij herinneren dat jij op 9 sat hebt gekocht?
Klopt ja. Op 9sat hadk 650.000 stuks.

Toen ongeveer 30% verkocht op 100 en 150 sat. Daarvoor al mijn andere altcoins en 0.11 bitcoin geruild.

Risico is dus veel meer gespreid mocht het mis gaan met Verge. Wat ik niet denk, al verwacht ik Verge eerder in Q1 2018 dan in Q4 2017. Maar dat is gewoon mijn gevoel. Gewoon geduldig zijn voor een goed product zonder bugs.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 13 december 2017 @ 05:35:34 #28
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_175686500
Ik ben de afgelopen dagen wel iets lekkerder wakker geworden.. :( maar zal vast wel goed komen vandaag of krijgen we nu een dump
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_175686978
Bittrex :')

quote:
Name Mismatch
We have failed to automatically process your documents due to your name from your basic application not matching what is found on your document. They will need to be manually reviewed. Please contact our support desk. Manual review typically takes 7 days but could be longer based on demand.
Daar hebben ze dan een maand voor nodig om dat te ontdekken.
En bij support heb ik een maand geleden al een ticket aangemaakt maar geen enkele reactie.

"Name mismatch"? No way, dat is uitgesloten...
  woensdag 13 december 2017 @ 07:58:32 #30
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175687022
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 07:49 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En bij support heb ik een maand geleden al een ticket aangemaakt maar geen enkele reactie.

Heb je stiekem je naam laten veranderen naar Sasha?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175687035
quote:

[..]

Ik zie en voorzie steeds meer problemen met de centrale exchanges. Wat dat betreft komt de Waves Dex met de nieuwe client op een uitstekend moment.
  woensdag 13 december 2017 @ 08:01:25 #32
131603 Afwazig
Serious business
pi_175687038
Blij dat ik maanden geleden al die Verificaties al heb gedaan om dit voor te zijn.
pi_175687042
ETH _O_
pi_175687054
quote:

[..]

Wat moet jij op Bittrex? Je bent toch niet aan het uitcashen? :X
  woensdag 13 december 2017 @ 08:04:08 #35
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175687057
quote:

[..]

1/3 btc
Ah en dat noem je 33% btc. Dus 2 btc = 200% ?
pi_175687063
Waves _O_ shitcoin
ETH _O_ shitcoin
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175687068
Die 2,5BTC aan ERC20 tokens die ik een tijdje terug naar het 0x0 adres heb gestuurd zijn nu ¤35k waard :'(
pi_175687079
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die 2,5BTC aan ERC20 tokens die ik een tijdje terug naar het 0x0 adres heb gestuurd zijn nu ¤35k waard :'(
Wel wat meer volgens mij.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175687089
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wel wat meer volgens mij.
:'( :'( :'( :'( :'( :'(

En over een tijdje is het een kwart miljoen
:'( x veel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2017 08:10:56 ]
pi_175687119
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat moet jij op Bittrex? Je bent toch niet aan het uitcashen? :X
Ik probeer daar m'n account weer aan de gang te krijgen voor het geval ik een keer wil uitcashen :P
pi_175687126
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:01 schreef Afwazig het volgende:
Blij dat ik maanden geleden al die Verificaties al heb gedaan om dit voor te zijn.
Ik heb die enhanced verificatie 1,5 jaar geleden al gedaan :')
Maar een maand geleden besloot Bittrex om tienduizenden verificaties als foutief te bestempelen en de withdrawal limit op 0 te zetten.
pi_175687131
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik probeer daar m'n account weer aan de gang te krijgen voor het geval ik een keer wil uitcashen :P
Kan dat niet via de oppermachtige waves dex?

Wat kan je dan wel met waves dex :{
pi_175687138
quote:

[..]

1/3 btc
0.333 ∞ :P
pi_175687140
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waves _O_ shitcoin
ETH _O_ shitcoin
Waves gaat vanavond crashen.
pi_175687141
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:16 schreef xminator het volgende:

[..]

Dat kan prima via de DEX maar als ik op DEX nu 60.000 Waves aanbied dan denk ik niet dat de order er vlot doorheen komt :+
pi_175687146
quote:

[..]

Kan je eindelijk je tweedehands xc40 kopen _O_ Goed gevoel moet dat zijn ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2017 08:18:42 ]
pi_175687153
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kan je eindelijk je tweedehands xc40 kopen _O_ Goed gevoel moet dat zijn ;)
Haha, ja, nu het uitstapmoment gaan bepalen.

Ik heb nu een soort van geldprobleem :')
7 jaar geleden had ik die ook maar dan omgekeerd (je kent het wel, stukje maand over aan het eind van je geld).

Ik stap sowieso niet helemaal uit Waves, met de rest blijf ik m'n node draaien.
pi_175687156
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb nu een soort van luxe geldprobleem :')
7 jaar geleden had ik die ook maar dan omgekeerd.
pi_175687161
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat kan prima via de DEX maar als ik op DEX nu 60.000 Waves aanbied dan denk ik niet dat de order er vlot doorheen komt :+
Hoezo dan? Niet genoeg gebruikers van de dex?
pi_175687165
quote:

[..]

Als ie stil staat. En dan even achterom kijken of er geen verkeer aankomt. Dat is bij een xc40 niet anders dan bij een andere auto.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2017 08:21:55 ]
pi_175687166
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:20 schreef xminator het volgende:

[..]

Heeey shitcoin
pi_175687191
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:20 schreef xminator het volgende:

[..]

Het volume op de DEX groeit de laatste maanden met 50% per maand en deze maand zelfs al met 400%, gaat heel best.

Afgelopen 24 uur $5.695.589,30 DEX volume.

Waves adverteert er ook nog niet mee, het netwerk kan niet meer transacties aan tot de activatie van Waves-NG (~20 december) en de lancering van de nieuwe DEX.

Daarna gaan ze $100.000 per maand aan advertentiebudget uitgeven en ze hebben genoeg in kas om dat 200 jaar vol te houden.
pi_175687202
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als ie stil staat. En dan even achterom kijken of er geen verkeer aankomt. Dat is bij een xc40 niet anders dan bij een andere auto.
Ah, gewoon spiegelen dus ^O^
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 08:26:38 #54
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175687219
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:16 schreef xminator het volgende:

[..]

Waves :')
Shitcoin xD
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 13 december 2017 @ 08:27:04 #55
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_175687224
quote:

[..]

Aub niet alles tegelijk verkopen. Dan blijft er weinig over van de prijs voor de rest 😉
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_175687406
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het volume op de DEX groeit de laatste maanden met 50% per maand en deze maand zelfs al met 400%, gaat heel best.

Afgelopen 24 uur $5.695.589,30 DEX volume.

Waves adverteert er ook nog niet mee, het netwerk kan niet meer transacties aan tot de activatie van Waves-NG (~20 december) en de lancering van de nieuwe DEX.

Daarna gaan ze $100.000 per maand aan advertentiebudget uitgeven en ze hebben genoeg in kas om dat 200 jaar vol te houden.
Maar als ze zo goed bezig zijn, waarom ga je dan nu cashen?
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2017 @ 08:41:45 #57
230491 Zith
pls tip
pi_175687415
quote:
3s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:41 schreef xminator het volgende:

[..]

De wegen van miljoenairs zijn ondoorgrondelijk.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175687449
quote:

Psychose gespot.
pi_175687718
quote:

[..]

Ik heb nu een soort van geldprobleem :')
7 jaar geleden had ik die ook maar dan omgekeerd (je kent het wel, stukje maand over aan het eind van je geld).

Ik stap sowieso niet helemaal uit Waves, met de rest blijf ik m'n node draaien.
Denk je dat Waves niet veel verder stijgt dan dit?
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 09:11:58 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175687728
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:10 schreef THeeF het volgende:

[..]

Denk je dat Waves niet veel verder stijgt dan dit?
Waves tikt de 100 dollar nog wel aan volgend jaar.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175687759
Ripple gaat weer lekker door.
  woensdag 13 december 2017 @ 09:22:01 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175687842
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:14 schreef Dje_1985 het volgende:
Ripple gaat weer lekker door.
90% in de afgelopen 24 uur.
Dikke pump?

Of is er echt wat aan de hand?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175687844
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Goedemorgen :)
pi_175687858
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

90% in de afgelopen 24 uur.
Dikke pump?

Of is er echt wat aan de hand?
Vermoed dat dit de aanleiding is :

https://asia.nikkei.com/B(...)-enter-trials-Friday
pi_175687994
Oeh, mn ripples...

Moon!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175688185
Onderhoud
Vanwege onderhoud op een andere beurs kunnen wij deze cryptocurrency niet verhandelen of verkopen.

Iemand enig idee of dit vaker voorkomt op Litebit en hoelang het duurt?
  woensdag 13 december 2017 @ 09:47:10 #68
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175688205
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:37 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Haha het tweakers topic, dat is echt sneu tegenwoordig
Was het altijd al. Iedere keer als je een topic opent 50 zolderkamerautisten die komen melden dat je de zoekfunctie beter moet gebruiken.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175688212
Shit Ripple wat doe je :D vorige week maar weg gedaan aangezien die telkens rond de 24 cent bleef hangen :D:D
pi_175688220
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:47 schreef Syd het volgende:
Shit Ripple wat doe je :D vorige week maar weg gedaan aangezien die telkens rond de 24 cent bleef hangen :D:D
Holden ftw!
pi_175688234
Ripple :')
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 13 december 2017 @ 09:50:04 #72
236839 TimKuik
pi_175688249
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:45 schreef Dpapi het volgende:
Onderhoud
Vanwege onderhoud op een andere beurs kunnen wij deze cryptocurrency niet verhandelen of verkopen.

Iemand enig idee of dit vaker voorkomt op Litebit en hoelang het duurt?
Tot de coin stopt met te hard gaan. Standaard bij Litebit.
pi_175688262
quote:

Goede user, niets meer aan doen.
pi_175688283
EOS gaat ook lekker. Mooi ingeslagen de afgelopen weken :)
pi_175688293
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:48 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Holden ftw!
Dit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175688428
Waarom stijgt Dogecoin eigenlijk... Veel ontwikkeling zit daar toch niet meer in?
  woensdag 13 december 2017 @ 10:05:59 #77
236839 TimKuik
pi_175688516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:01 schreef JupilerXL het volgende:
Waarom stijgt Dogecoin eigenlijk... Veel ontwikkeling zit daar toch niet meer in?
DOGE stijgt misschien in waarde in fiat maar qua waarde in BTC is het redelijk dood.

In vergelijking met de waarde in BTC is deze nog maar 7% tegenover de waarde in Mei 2017.

De reden dat Doge soms wat omhoog gaat is dat deze dan een paar Satoshi omhoog gaat. Zal later wel weer wat naar beneden gaan.
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 10:23:36 #80
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175688758
Ripple _O_
  woensdag 13 december 2017 @ 10:33:51 #81
262778 BaasJ04
Ajax Amsterdam [L]
pi_175688914
Kwam er toevallig achter dat ik nog een hele oude gebruikersnaam had en ook maar eens even reageren op dit mooie forum. Lees al maanden mee en zeer bruikbare informatie hier vandaan kunnen halen! Met weinig begonnen en vergeleken met jullie zal dat ook zo blijven, maar toch al een mooi winstpercentage.

Daarnaast hardop gelachen om de mensen die schreeuwden dat het een Wavesmaand ging worden. Mooi om te zien dat het nu eindelijk zo ver is.
pi_175688922
quote:
3s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:41 schreef xminator het volgende:

[..]

Je bent echt mijn favoriete gebruiker op FOK! :Y

Maar je vraag...

Ik cash 1/3e van m'n Waves uit als ik het bedrag haal dat ik in gedachten heb.
Ik verwacht zeker nog wel dat we hoger gaan uitkomen maar soms moet je ook wat afromen.

Uiteindelijk kan ieder project falen,.
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2017 @ 10:34:31 #83
230491 Zith
pls tip
pi_175688927
Bitfinex daily interest voor XRP staat op 1.99% trouwens.

Mocht he vertrouwen hebben in XRP en niet wil verkopen kan je het daar uitlenen 🤔
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 13 december 2017 @ 10:37:21 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175688966
Bizar. Op 1 na is elke coin in mijn portfolio minimaal 10% gestegen in de afgelopen 24 uur.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_175689009
QTUM lijkt ook eindelijk wat te gaan doen. Daar komt ook een fork aan en die gaat United Bitcoin heten? :?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175689048
Wat was ook alweer die site waar je per (alt)coin kon zien wanneer er nieuws wordt verwacht?

En zijn hier nog meer users die in NXT zitten? ik begrijp dat er op 28dec uitkering van Ignis wordt gedaan voor elke owner van NXT coins. 1 Ignis coin voor elke 2 NXT coins.
Maar de koers van NXT lijkt niet echt te stijgen de laatste dagen..
/a>
  woensdag 13 december 2017 @ 10:42:55 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175689066
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:41 schreef TripleZ het volgende:
Wat was ook alweer die site waar je per (alt)coin kon zien wanneer er nieuws wordt verwacht?

En zijn hier nog meer users die in NXT zitten? ik begrijp dat er op 28dec uitkering van Ignis wordt gedaan voor elke owner van NXT coins. 1 Ignis coin voor elke 2 NXT coins.
Maar de koers van NXT lijkt niet echt te stijgen de laatste dagen..
coinmarketcal
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175689105
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maar je vraag...

Ik verwacht zeker nog wel dat we hoger gaan uitkomen maar soms moet je ook wat afromen.

Iemand moet kritisch zijn....

Geachte fokkers, vergeten jullie niet een deel van je waves te verkopen?
  woensdag 13 december 2017 @ 10:45:13 #89
131603 Afwazig
Serious business
pi_175689106
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maar je vraag...

Magnet die op ons gaat dumpen :'(.

Het is je gegund _O_
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 10:45:58 #90
257132 crew  Awsom
pi_175689119
Gisteren al m'n ripple verkocht voor 0,27¤ :')
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 10:46:46 #91
257132 crew  Awsom
pi_175689133
ff een paar k winst misgelopen in een dag :')

achja
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 december 2017 @ 10:48:14 #92
163650 Greys
pi_175689164
Stick to the plan.

Als je een bedrag in je hoofd had al die tijd waarop je een deel zou verkopen dan doen.

Edit: dit sloeg op MaGNeT uiteraard :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 10:48:43 #93
257132 crew  Awsom
pi_175689173
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:48 schreef Greys het volgende:
Stick to the plan.

Als je een bedrag in je hoofd had al die tijd waarop je een deel zou verkopen dan doen.
Ja vind het ook niet erg :P over paar dagen/weekje staat ie toch weer op 0,17 en dan koop ik wel weer in

fuck fomo
  woensdag 13 december 2017 @ 10:49:01 #94
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175689180
Als Magnet even laat weten wanneer hij dumpt dan kunnen we daar gebruik van maken om lager in te kopen :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175689186
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:45 schreef Awsom het volgende:
Gisteren al m'n ripple verkocht voor 0,27¤ :')
Zo ken ik ook een paar ongelukkige trades die ik heb gedaan. Dat heeft iedereen wel.

We hebben helaas geen glazen bol.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 december 2017 @ 10:50:06 #96
163650 Greys
pi_175689200
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:48 schreef Awsom het volgende:

[..]

Ja vind het ook niet erg :P over paar dagen/weekje staat ie toch weer op 0,17 en dan koop ik wel weer in

fuck fomo
Sorry m'n post ging over MaGNeT maar ik zat mobiel te kloten en vergat te quoten :D

Maar idd, in jouw geval ook. Winst pakken moet je gewoon blij mee zijn, als je dit zo besloten had. Er komen nieuwe kansen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 10:51:10 #97
257132 crew  Awsom
pi_175689222
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:49 schreef xminator het volgende:

[..]

Zo ken ik ook een paar ongelukkige trades die ik heb gedaan. Dat heeft iedereen wel.

We hebben helaas geen glazen bol.
0,27 was nog steeds prima uitstap moment :P
  woensdag 13 december 2017 @ 10:51:43 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175689235
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:48 schreef Awsom het volgende:

[..]

fuck fomo
Ach ja, en de vraag is ook op hoeveel je hem hebt ingekocht.
Als je hem op 0,26 hebt ingekocht is het jammer, als je hem op 0,01 hebt ingekocht, best nette winst toch?
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 10:51:50 #99
257132 crew  Awsom
pi_175689238
en oja XRP én waves under maintenance op bittrex

Moderator / Redactie Sport woensdag 13 december 2017 @ 10:52:07 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175689247
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:48 schreef Greys het volgende:
Stick to the plan.

Edit: dit sloeg op MaGNeT uiteraard :P
ETH 2000 confirmed
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')