Hij probeert het gehype te temperen, niet zo gek lijkt me.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:39 schreef Basxt het volgende:
[..]
Geen zin om te vertalen maar via reddit:
"That tweet shows monumental poor judgement. Litecoin now has national media coverage, an $11bn market and the creator of it basically tweets out that people should not buy unless they are happy to lose 90%. Wow. There are no words.
Ben ik het helemaal mee eens
quote:He could be open to accusations of market manipulation."
Klopt ja. Op 9sat hadk 650.000 stuks.quote:Op woensdag 13 december 2017 03:04 schreef Mand het volgende:
[..]
Netjes! Ik kan mij herinneren dat jij op 9 sat hebt gekocht?
Daar hebben ze dan een maand voor nodig om dat te ontdekken.quote:Name Mismatch
We have failed to automatically process your documents due to your name from your basic application not matching what is found on your document. They will need to be manually reviewed. Please contact our support desk. Manual review typically takes 7 days but could be longer based on demand.
Heb je stiekem je naam laten veranderen naar Sasha?quote:Op woensdag 13 december 2017 07:49 schreef MaGNeT het volgende:
Bittrex
[..]
Daar hebben ze dan een maand voor nodig om dat te ontdekken.
En bij support heb ik een maand geleden al een ticket aangemaakt maar geen enkele reactie.
"Name mismatch"? No way, dat is uitgesloten...
Ik zie en voorzie steeds meer problemen met de centrale exchanges. Wat dat betreft komt de Waves Dex met de nieuwe client op een uitstekend moment.quote:Op woensdag 13 december 2017 07:49 schreef MaGNeT het volgende:
Bittrex
[..]
En bij support heb ik een maand geleden al een ticket aangemaakt maar geen enkele reactie.
Wat moet jij op Bittrex? Je bent toch niet aan het uitcashen?quote:Op woensdag 13 december 2017 07:49 schreef MaGNeT het volgende:
Bittrex
[..]
Wel wat meer volgens mij.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die 2,5BTC aan ERC20 tokens die ik een tijdje terug naar het 0x0 adres heb gestuurd zijn nu ¤35k waard
quote:
Ik probeer daar m'n account weer aan de gang te krijgen voor het geval ik een keer wil uitcashenquote:Op woensdag 13 december 2017 08:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat moet jij op Bittrex? Je bent toch niet aan het uitcashen?
Ik heb die enhanced verificatie 1,5 jaar geleden al gedaanquote:Op woensdag 13 december 2017 08:01 schreef Afwazig het volgende:
Blij dat ik maanden geleden al die Verificaties al heb gedaan om dit voor te zijn.
Kan dat niet via de oppermachtige waves dex?quote:Op woensdag 13 december 2017 08:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik probeer daar m'n account weer aan de gang te krijgen voor het geval ik een keer wil uitcashen
Dat kan prima via de DEX maar als ik op DEX nu 60.000 Waves aanbied dan denk ik niet dat de order er vlot doorheen komtquote:Op woensdag 13 december 2017 08:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Kan dat niet via de oppermachtige waves dex?
Wat kan je dan wel met waves dex
Kan je eindelijk je tweedehands xc40 kopenquote:Op woensdag 13 december 2017 08:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik probeer daar m'n account weer aan de gang te krijgen voor het geval ik een keer wil uitcashen
Haha, ja, nu het uitstapmoment gaan bepalen.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Kan je eindelijk je tweedehands xc40 kopenGoed gevoel moet dat zijn
quote:Op woensdag 13 december 2017 08:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha, ja, nu het uitstapmoment gaan bepalen.
Ik heb nu een soort van luxe geldprobleem
7 jaar geleden had ik die ook maar dan omgekeerd.
Hoezo dan? Niet genoeg gebruikers van de dex?quote:Op woensdag 13 december 2017 08:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat kan prima via de DEX maar als ik op DEX nu 60.000 Waves aanbied dan denk ik niet dat de order er vlot doorheen komt
Als ie stil staat. En dan even achterom kijken of er geen verkeer aankomt. Dat is bij een xc40 niet anders dan bij een andere auto.quote:Op woensdag 13 december 2017 08:19 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Haha, ja, nu het uitstapmoment gaan bepalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |