De punt, ja?quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:52 schreef Pokkelmans het volgende:
De punt is om duidelijk te maken dat er geen toevoegingen aan deze TT mogelijk zijn.
TR gemaakt.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:52 schreef Pokkelmans het volgende:
De punt is om duidelijk te maken dat er geen toevoegingen aan deze TT mogelijk zijn.
Van die treinkaping, weet je wel.quote:
Geen idee waar dit over gaat maar klinkt wel spannend.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:52 schreef john2406het volgende:
[..]
Ik zou Pok wel eens willen zien in zijn geleende pakie van zijn oom.
Ging die hele treinkaping daarover ja?quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:52 schreef Pokkelmans het volgende:
OK.quote:
Over sjon?quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:54 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ging die hele treinkaping daarover ja?
Pok had geen kostuum voor de stage, zal wel scheef lopen om het een beetje aan het zitten te hebben, zodat iedereen zegt dat is een kunstenaar geweest die kleermaker. Welke die een pak heeft kunnen aanmeten.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:53 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar klinkt wel spannend.
Nee, de punt aan het einde van de TT.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:55 schreef Volkorenbrood het volgende:
Oh zo. De punt.
Net als de idee.
Interessant. Als je ‘s ochtends WNL kijkt lijkt het alsof we in een soort hel leven.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:55 schreef Pokkelmans het volgende:
https://wnl.tv/2017/12/12(...)s-beste-land-wereld/
Deze .<-quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, de punt aan het einde van de TT.
Altijd streven naar verbeteringen hè. "Winnaars zijn winnaars omdat ze blijven winnen tot er gewonnen is", -Soldier uit Team Fortress 2.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:56 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Interessant. Als je ‘s ochtends WNL kijkt lijkt het alsof we in een soort hel leven.
Desnoods tot 32 jr evt meer.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Altijd streven naar verbeteringen hè. "Winnaars zijn winnaars omdat ze blijven winnen tot er gewonnen is", -Soldier uit Team Fortress 2.
Nederlanders zijn winnaars.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Altijd streven naar verbeteringen hè. "Winnaars zijn winnaars omdat ze blijven winnen tot er gewonnen is", -Soldier uit Team Fortress 2.
Nee.quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:59 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Is de TT een fysiek object, of een Java-object?
Nee.quote:Kun je de TT aanraken?
We zouden ook op basis van die lijst elk jaar de twee laagst scorende landen compleet kunnen vernietigen om op dat grondgebied een nieuwe staat te doen opbouwen onder leiding van de twee hoogst scorende landen, waarna die nieuwe staat de eerstvolgende vijf jaar immuun is voor vernietiging.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:01 schreef Volkorenbrood het volgende:
Overigens is virulent nationlisme juist een eigenschap van verliezers, als je naar de lijst kijkt.
Laten we daarom netjes gepast trots zijn en streven naar verbetering.
En niet zoals afwisselend WNL schrikbeelden schetsen en nationalisme aanwakkeren.
quote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 12 december 2017 17:53 schreef john2406 het volgende:
Ik wacht eens af heb het topic gemeld kijken wat er van komt en anders blaf ik het wel vol!
Hebben de modjes ook iets te doen vanavond.
Als je referentiepunt voor alles dat lijstje is ja.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
We zouden ook op basis van die lijst elk jaar de twee laagst scorende landen compleet kunnen vernietigen om op dat grondgebied een nieuwe staat te doen opbouwen onder leiding van de twee hoogst scorende landen, waarna die nieuwe staat de eerstvolgende vijf jaar immuun is voor vernietiging.
Zo verbetert de wereld.
Alsof mensen zouden liegen op lijstjes.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:05 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Als je referentiepunt voor alles dat lijstje is ja.
Het gaat niet om de waarheid. Die bestaat ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof mensen zouden liegen op lijstjes.
geen idee, dit kan ik niet lezenquote:
Heb je Pokkelmans geblokt?quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
geen idee, dit kan ik niet lezen
Lekker boeiend hoe iets lijkt, het gaat om de waarheid.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:07 schreef Pokkelmans het volgende:
Nu lijk ik een egotripper die een TT aan zichzelf toedicht.
Matig verweer tegenover een meineed-aanklacht.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:06 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Het gaat niet om de waarheid. Die bestaat ook helemaal niet.
Met zoiets bedoelt hij: is de TT goed?quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
geen idee, dit kan ik niet lezen
Ik ben ook wel een egotripper, daar niet van.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:08 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe iets lijkt, het gaat om de waarheid.
Die bestaat.
Nope.quote:
Ah zo. Ja, waarom niet.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:08 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Met zoiets bedoelt hij: is de TT goed?
Ach, op kosmische schaal stelt een ego natuurlijk niets voor.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een egotripper, daar niet van.
Laatst zei iemand tegen mij "goh, jij bent ook blij met jezelf, of niet?" en toen bedacht ik mij dat ik inderdaad best tevreden met mijzelf ben. Betekent overigens niet dat ik niet naar verbetering streef, maar ik had het veel slechter kunnen treffen.
De wetenschappers schieten maar matig op met hun genetische manipulatie.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je kan John wel uit de TT halen, maar het bonuschromosoompje niet uit John.
Zelfacceptatie is wel de eerste stap naar verlichting.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:12 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Ach, op kosmische schaal stelt een ego natuurlijk niets voor.
Tevens zul je nooit verlichting bereiken met een sterk ego.
In het dagelijks leven wel handig.
Jij lijkt het niet volgens mij ben je het!quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:07 schreef Pokkelmans het volgende:
Nu lijk ik een egotripper die een TT aan zichzelf toedicht.
Wordt in redelijk veel gevallen bij tijdige ontdekking nog overgegaan tot abortus. Post-natale abortus is volgens mij niet toegestaan.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De wetenschappers schieten maar matig op met hun genetische manipulatie.
Zelfhaat is dan ook een eigenschap van het ego.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zelfacceptatie is wel de eerste stap naar verlichting.
Soms bewaren de ouders de nageboorte en zijn van mening dat die het kind is.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wordt in redelijk veel gevallen bij tijdige ontdekking nog overgegaan tot abortus. Post-natale abortus is volgens mij niet toegestaan.
Voor Limburgers zouden we een uitzondering kunnen overwegen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wordt in redelijk veel gevallen bij tijdige ontdekking nog overgegaan tot abortus. Post-natale abortus is volgens mij niet toegestaan.
Ik vind mezelf niet fantastisch, maar ben wel tevreden. Zoals ik zei: ik had het slechter kunnen treffen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:16 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Zelfhaat is dan ook een eigenschap van het ego.
Net als oordelen.
En jezelf overmatig fantastisch vinden duidt ook op allerlei egokwalen en angsten.
Komt allemaal neer op bezighouden met oordelen van jezelf en anderen.
Nee, daar helpen dreigementen meestal wat sneller.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:17 schreef Volkorenbrood het volgende:
Maar als jullie in het dagelijks leven iemand tegenkomen die een beetje afwijkend praat gaan jullie ook meteen “MONGOOL!!!” “BONUSCHROMOSOOM” en dergelijke roepen?
Of is het dan opeens ongepast.
Ja.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:17 schreef Volkorenbrood het volgende:
Maar als jullie in het dagelijks leven iemand tegenkomen die een beetje afwijkend praat gaan jullie ook meteen “MONGOOL!!!” “BONUSCHROMOSOOM” en dergelijke roepen?
Met een afgeronde opleiding bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zoals ik zei: ik had het slechter kunnen treffen.
Volgende week laatste bachelortentamen, inshallah.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met een afgeronde opleiding bijvoorbeeld?
quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:18 schreef john2406 het volgende:
Het leeft wel een stuk gelukkiger nergens over nadenken en alleen zuipen en neuken.
Ik geef les op het vmbo.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:17 schreef Volkorenbrood het volgende:
Of is het dan opeens ongepast.
Is het ook een beetje. Ik heb een vrij hoge tolerantie voor mongolen, maar wanneer mensen zich op gaan dringen moet je ze toch een keer de waarheid vertellen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, daar helpen dreigementen meestal wat sneller.
De dag ernaar pensioen aanvragen?quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgende week laatste bachelortentamen, inshallah.
Maar goed, een WO-bachelor is eigenlijk nog net niks.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Volgende week laatste bachelortentamen, inshallah.
Klopt. Master komt het jaar erop. Inshallah.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar goed, een WO-bachelor is eigenlijk nog net niks.
Dat is wel erg optimistisch aanroepen van Allah.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Klopt. Master komt het jaar erop. Inshallah.
Ja, kan een tweede master part-time doen met deeltijd werken bij mijn stageadres. Nog even kijken hoe dat verder gaat lopen en of ik op dat aanbod in ga.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wel erg optimistisch aanroepen van Allah.
Van driedubbel in 1X dan neem ik mijn petje af, wie heeft die knop omgedraaid in je (mongolen) kop?quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Klopt. Master komt het jaar erop. Inshallah.
Werken + studeren niet onderschatten.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, kan een tweede master part-time doen met deeltijd werken bij mijn stageadres. Nog even kijken hoe dat verder gaat lopen en of ik op dat aanbod in ga.
Dat is de afdeling LImburg.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:26 schreef remlof het volgende:
www.groen.li
Hmm wat moet een Nederlandse politieke partij met een TLD van Liechtenstein?
Zodat ze lekker korte urls kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:26 schreef remlof het volgende:
www.groen.li
Hmm wat moet een Nederlandse politieke partij met een TLD van Liechtenstein?
Als Kaas het dan ook nog even haalt begint het bijna eng te worden. Decennia aan studie-ervaring eindelijk voorzien van een papiertje.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:26 schreef Volkorenbrood het volgende:
Mashallah Pokkelmans, goed bezig broer.
Inshallah binnenkort samen diplomauitreking.
Dan hadden ze een bloemist te snel af moeten zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:27 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Zodat ze lekker korte urls kunnen gebruiken.
Volgens mij heeft Kaas zijn Master al!quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als Kaas het dan ook nog even haalt begint het bijna eng te worden. Decennia aan studie-ervaring eindelijk voorzien van een papiertje.
Alhamdulillah.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:26 schreef Volkorenbrood het volgende:
Mashallah Pokkelmans, goed bezig broer.
Inshallah binnenkort samen diplomauitreking.
Het is wel handiger dan gl.amsterdam inderdaadquote:Op dinsdag 12 december 2017 18:27 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Zodat ze lekker korte urls kunnen gebruiken.
Einde van een tijdperk.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als Kaas het dan ook nog even haalt begint het bijna eng te worden. Decennia aan studie-ervaring eindelijk voorzien van een papiertje.
Https://groe.nl/quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan hadden ze een bloemist te snel af moeten zijn, denk ik.
Hoe is dit taalgebruik ooit zo mainstream geworden in Nederlandse onlinediscussies?quote:Op dinsdag 12 december 2017 13:54 het volgende:
[..]
Jij vertegenwoordigd dan ook het gefeminiseerde cuckold gedeelte dat vol zit met zelfhaat.
Slecht onderwijs in werkwoorvervoegingen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:37 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Hoe is dit taalgebruik ooit zo mainstream geworden in Nederlandse onlinediscussies?
Vierchan.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:37 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Hoe is dit taalgebruik ooit zo mainstream geworden in Nederlandse onlinediscussies?
Volgens mij is dat gewoon JP Balkenende.quote:Op dinsdag 12 december 2017 18:36 schreef Pokkelmans het volgende:
Nina is wel een rare naam voor een kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |