Blockchain.quote:Op maandag 11 december 2017 21:57 schreef Greys het volgende:
HOE WETEN ZE DIT
Fuckers.
[ afbeelding ]
de tering, indd. Zelfs de alts rammen mee omhoog.quote:Op maandag 11 december 2017 22:06 schreef Jed1Gam het volgende:
Maandag - rakettendag, de ene knalt nog sneller dan de andere.
Vind 't al bizar goed dat je op 3/4 bent gekomen.quote:Op maandag 11 december 2017 21:58 schreef Greys het volgende:
Nieuwe frisse moed en vertrouwen winnen voor het laatste kwart BTC.
Nee, de weekenddip is afgelopen.quote:Op maandag 11 december 2017 22:06 schreef Jed1Gam het volgende:
Maandag - rakettendag, de ene knalt nog sneller dan de andere.
Fucking eindelijk.quote:Op maandag 11 december 2017 22:07 schreef t-8one het volgende:
[..]
de tering, indd. Zelfs de alts rammen mee omhoog.
Klopt. App moet je goed afsluiten.quote:Op maandag 11 december 2017 22:28 schreef MGeraads het volgende:
Kreeg net een berichtje dat mijn 5 gb al op is...binance is de boosdoener...4.9 gb in slechts 11 dagen.
Wel in het Waves topicquote:Op maandag 11 december 2017 22:34 schreef unlimitedzxr het volgende:
Al voorbijgekomen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 december 2017 22:43 schreef heiden6 het volgende:
Ik lees, kijk en luister echt van alles en nog wat over crypto maar hoor nooit ergens iets over WAVES, behalve hier op Fok!.
heb maar 1 naam gvdquote:We have failed to automatically process your documents due to your name from your basic application not matching what is found on your document. They will need to be manually reviewed. Please contact our support desk. Manual review typically takes 7 days but could be longer based on demand.
Lekker dan, als 't zelfs dan ook fout gaat...quote:Op maandag 11 december 2017 22:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb maar 1 naam gvd
hoe moeilijk kan het zijn [ afbeelding ]
Is het ook. Er zijn echter dingen zoals IOTA die de term 'shitcoin' naar nieuwe dieptes brengen.quote:Op maandag 11 december 2017 22:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Wavesen dan zijn er mensen die het een shitcoin noemen
Zorg maar dat ze niet merkt dat je haar vrouwtje noemt want dan steekt ze je private key in de fik.quote:Op maandag 11 december 2017 22:49 schreef revpolen het volgende:
Zijn er hier meer mensen met dit “probleem”vroeger zat vrouwtje altijd te zeuren.. verkoop die bitcoins nou!!! En nu nu... “je gaat ze niet verkopen hoor!!”
Toen wel eens naar de geluisterd en verkocht want had in paar dagen tijd 340,- meer... ( uit 100 stuks...)
IOTA zit jou wel dwars he?!quote:Op maandag 11 december 2017 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het ook. Er zijn echter dingen zoals IOTA die de term 'shitcoin' naar nieuwe dieptes brengen.
iota is het eth van 2018. Flippening incomingquote:Op maandag 11 december 2017 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het ook. Er zijn echter dingen zoals IOTA die de term 'shitcoin' naar nieuwe dieptes brengen.
Je hebt geen idee wat IOTA is hèquote:Op maandag 11 december 2017 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
iota is het eth van 2018. Flippening incoming
Luisteren naar vrouwen omtrent dit soort zakenquote:Op maandag 11 december 2017 22:49 schreef revpolen het volgende:
Zijn er hier meer mensen met dit “probleem”vroeger zat vrouwtje altijd te zeuren.. verkoop die bitcoins nou!!! En nu nu... “je gaat ze niet verkopen hoor!!”
Toen wel eens naar de geluisterd en verkocht want had in paar dagen tijd 340,- meer... ( uit 100 stuks...)
Ga maar salty zijn met je shitty Ethereumquote:Op maandag 11 december 2017 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ethereum is al op Marsquote:Op maandag 11 december 2017 23:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ga maar salty zijn met je shitty Ethereum[ afbeelding ] Nog veel succes in saltyland terwijl wij allemaal naar Mars gaan
Erg gezellig daarquote:
Dat netwerk kan nog niet eens zelfstandig opereren. Om nog maar te zwijgen over die backdoor en het opnieuw uitgevonden wielquote:
Ken je deze site al?quote:Op maandag 11 december 2017 23:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Op welke exchanges kan je waves/lisk kopen muv bittrex?
jaquote:Op maandag 11 december 2017 23:24 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ken je deze site al?
https://coinmarketcap.com/
Luisteren naar Vrouwenstraatquote:Op maandag 11 december 2017 22:49 schreef revpolen het volgende:
Jaquote:Op maandag 11 december 2017 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Kan je btc/waves traden op de waves client?
1000 dollar graagquote:Op maandag 11 december 2017 23:28 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Moederneukers... Ik dacht dat LTC wel klaar was op 100 usd. Coinbase hè..
Paar maanden terug verkocht voor 485 euro. Die zijn nu ¤6841,32 waard as we speakquote:
9 maanden terug kocht ik Ripple voor 500 euro was op een gegeven moment iets van 40k waard in 2 maandenquote:Op maandag 11 december 2017 23:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Paar maanden terug verkocht voor 485 euro. Die zijn nu ¤6841,32 waard as we speak
Waarom luisterde ik niet naar jullie?![]()
Niet LTC ingekocht toen ze 20 euro warenquote:
Tsja wij weten het ook niet...2 dagen terug heb ik ook 40% verkocht. Nu was dat maar 0.55 maar toch. Op dat moment was 150 gewoon netjes.quote:Op maandag 11 december 2017 23:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Paar maanden terug verkocht voor 485 euro. Die zijn nu ¤6841,32 waard as we speak
Ik heb er ooit 1000 gehadquote:Op maandag 11 december 2017 23:37 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Niet LTC ingekocht toen ze 20 euro waren
Hodl!quote:Op maandag 11 december 2017 23:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat was nu bijna een compleet huis waard geweestquote:
Ligt aan de fee die je meegeeft.quote:Op maandag 11 december 2017 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoelang duurt het als ik nu btc naar waves client verstuur?
To much fomoquote:Op maandag 11 december 2017 23:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat was nu bijna een compleet huis waard geweest
Ik denk steeds en nu ga ik wat kopen, maar dan wacht ik tot het minder waard wordt, maar dat doet het dan uiteindelijk niet, en dan koop ik eindelijk iets en dan keldert het meteen om vervolgens maanden aan een stuk ver onder de aankoop te blijven bungelen en dan stijgt het een beetje en denk ik nouja dan verkoop ik maar, toch een beetje winst.
Met die LTC had ik nu mijn "nieuwe" auto kunnen betalen. Of een gedeelte van de restschuld van mn appartement af kunnen tikken.
Ik overweeg sterk om er 10K in te duwen, gewoon de dood of de gladiolen. Fuck it, die restschuld van 20K kan ik zo ook ophoesten en ik heb 10K aan de kant staan om af te tikken daaraan.
Maarja, zal je net zien, crashed heel de flikkerse boel ineens, poef, weg 10K en zit ik nog te kijken met 20K restschuld. Niet dat dat een heel probleem is, want dat kost me maar 200 euro per maand, maar toch.
Ow en ik denk dat de vrouw het daar niet mee eens gaat zijn. Misschien eens voorzichtig peilen over 5K ofzo
Ik denk dat het eind nog niet in zicht is. Dat dit pas het begin is. Maargoed, wie ben ik? Helaas ben ik niet alwetend in ieder geval.quote:Op maandag 11 december 2017 23:43 schreef Geralt het volgende:
Maar zonder gekheid, zo hard als het nu omhoog knalt de laatste weken/maand, dat kán toch gewoon niet goed blijven gaan zou je denken?
Of denken jullie dat alles gewoon geleidelijk door omhoog beukt zonder eerst weer echt stevig te zakken, zegmaar bv BTC naar 8K of iets of ETH naar 200 terug en LTC naar 100, weet ik veel?
Ja niemand weet dat natuurlijk, maar wat zijn jullie verwachtingen?
quote:Op maandag 11 december 2017 23:43 schreef Geralt het volgende:
Maar zonder gekheid, zo hard als het nu omhoog knalt de laatste weken/maand, dat kán toch gewoon niet goed blijven gaan zou je denken?
Of denken jullie dat alles gewoon geleidelijk door omhoog beukt zonder eerst weer echt stevig te zakken, zegmaar bv BTC naar 8K of iets of ETH naar 200 terug en LTC naar 100, weet ik veel?
Ja niemand weet dat natuurlijk, maar wat zijn jullie verwachtingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Bitcoin dondert in elkaar.quote:Op maandag 11 december 2017 23:48 schreef Geralt het volgende:
Ik weet dat niemand het weet, maar wat zijn jullie verwachtingen? Tuurlijk hopen jullie allemaal dat het helemaal door het dak gaat, terecht, maar wat denken jullie?
je moet in btc/lisk/waves zittenquote:Op maandag 11 december 2017 23:48 schreef Geralt het volgende:
Ik weet dat niemand het weet, maar wat zijn jullie verwachtingen? Tuurlijk hopen jullie allemaal dat het helemaal door het dak gaat, terecht, maar wat denken jullie?
Ik denk van niet, ik denk dat alle crypto's langzaam verder groeien. Bitcoin kan nog wel x10 als je kijkt naar de totale hoeveelheid geld dat in omloop is in crypto's.quote:Op maandag 11 december 2017 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoin dondert in elkaar.
Litecoin dondert in elkaar.
Ether moon.
dan heb jij ze allang verkochtquote:Op maandag 11 december 2017 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ether moon.
Ik denk het omgekeerdequote:Op maandag 11 december 2017 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ether moon.
Bitcoin dondert hoe dan ook in elkaar op de korte termijn.quote:Op maandag 11 december 2017 23:50 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik denk van niet, ik denk dat alle crypto's langzaam verder groeien. Bitcoin kan nog wel x10 als je kijkt naar de totale hoeveelheid geld dat in omloop is in crypto's.
hmm neh, ik hou ze nog ff vastquote:Op maandag 11 december 2017 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoin dondert hoe dan ook in elkaar op de korte termijn.
quote:Op maandag 11 december 2017 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ether moon.
alles nog x10.quote:Op maandag 11 december 2017 23:48 schreef Geralt het volgende:
ha-haquote:Op maandag 11 december 2017 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoin dondert hoe dan ook in elkaar op de korte termijn.
IOTA wordt ontmaskerd als scam of moddert nog wat aan tot het geduld op is, of beiden.quote:
Voor de mensen de in IOTA zitten hoop ik dat ie het goed blijft doen alleen ik heb er nooit wat in gezien, een coin met 2.8 miljard aan supply die vanaf het begin al meer waard was dan 50 cent, dat vond ik altijd vreemd.. maar goed je kan niet alles hebben hahaquote:
Het is stilte voor de storm nu. Zodra er nieuwe ontwikkelingen bekend gemaakt worden, gaat de koers moon.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:01 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Voor de mensen de in IOTA zitten hoop ik dat ie het goed blijft doen alleen ik heb er nooit wat in gezien, een coin met 2.8 miljard aan supply die vanaf het begin al meer waard was dan 50 cent, dat vond ik altijd vreemd.. maar goed je kan niet alles hebben haha
Neehoor, die codes blijven gewoon werken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:03 schreef Fylax het volgende:
Fijn dat coinbase aangeeft dat ze hun QR code steeds veranderen :’) Ben nu 1 LTC (192 euro) kwijt
hij heeft niets ontvangen tho...quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
Neehoor, die codes blijven gewoon werken.
Wat is je adres? vul die hier even in en check hoeveel confirmations je hebt. https://live.blockcypher.com/ltc/quote:
Komt omdat het hier hevig geshilled wordtquote:Op maandag 11 december 2017 22:43 schreef heiden6 het volgende:
Ik lees, kijk en luister echt van alles en nog wat over crypto maar hoor nooit ergens iets over WAVES, behalve hier op Fok!.
nee blijkbaar verandert je coinbase steeds het adres waardoor degene naar wie ik LTC wilde sturen het niet heeft ontvangen...quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is er nu? Je komt niet meer in je account of?
quote:Op maandag 11 december 2017 23:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zei jij hodlen toen?quote:
Volgens mij blijven die oude adressen altijd bestaan, lijkt me sterk dat als je iets verzendt dat zij het adres veranderen en dat het dan niet aankomtquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee blijkbaar verandert je coinbase steeds het adres waardoor degene naar wie ik LTC wilde sturen het niet heeft ontvangen...
vanwege security reasons, zodat je moeilijker te volgen bent op de blockchainquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee blijkbaar verandert je coinbase steeds het adres waardoor degene naar wie ik LTC wilde sturen het niet heeft ontvangen...
Net gekeken, te pijnlijk gewoon.quote:Op maandag 11 december 2017 23:39 schreef Atlantis- het volgende:
Roger Ver die net op CNBC bcash aan het shillen is met allemaal onzin over BTC zoals transacties die $100 kosten en 3 weken duren![]()
Wat een judas
twitter:CNBCFastMoney twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 00:25:22The original #Bitcoin Jesus @rogerkver who bought $BTC at $1 in 2011 says where he thinks it's going next $XBT https://t.co/TLeJqZePOx reageer retweet
dat zie je alleen bij hardware ledgersquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgens mij blijven die oude adressen altijd bestaan, lijkt me sterk dat als je iets verzendt dat zij het adres veranderen en dat het dan niet aankomt
Wat wordt hier dan almaar geroepen met "november is wavesmaand!1" (elke maand maar dat het dan toch niet zo is en dan door naar de volgende maand), maar het was godverdorie waves jaar joh, als ik dat zo leesquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:17 schreef Oscar. het volgende:
Waves![]()
van 30 cent naar 10 euro in een jaar
Nondejuquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:20 schreef Fylax het volgende:
Hij heeft het toch ontvangen, stress voor niks
je koopt toch geen drugs fyliequote:Op dinsdag 12 december 2017 00:20 schreef Fylax het volgende:
Hij heeft het toch ontvangen, stress voor niks
Had je niet ff kunnen zeggen dat die nog tig keer over de kop zou gaan? Fuck man, al maanden gewoon helemaal niks met die coin en ineens knalt ie omhoog als een malloot.quote:
Ja ik lees af en toe van die tweets van hem, die Roger Ver is een soort Trump, manmanman er komt soms vage shit uitquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Net gekeken, te pijnlijk gewoon.![]()
En die reporters en studiogasten ook allemaal ja en amen knikken.
The FOMO is strongquote:Op maandag 11 december 2017 23:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat was nu bijna een compleet huis waard geweest
Ik denk steeds en nu ga ik wat kopen, maar dan wacht ik tot het minder waard wordt, maar dat doet het dan uiteindelijk niet, en dan koop ik eindelijk iets en dan keldert het meteen om vervolgens maanden aan een stuk ver onder de aankoop te blijven bungelen en dan stijgt het een beetje en denk ik nouja dan verkoop ik maar, toch een beetje winst.
Met die LTC had ik nu mijn "nieuwe" auto kunnen betalen. Of een gedeelte van de restschuld van mn appartement af kunnen tikken.
Ik overweeg sterk om er 10K in te duwen, gewoon de dood of de gladiolen. Fuck it, die restschuld van 20K kan ik zo ook ophoesten en ik heb 10K aan de kant staan om af te tikken daaraan.
Maarja, zal je net zien, crashed heel de flikkerse boel ineens, poef, weg 10K en zit ik nog te kijken met 20K restschuld. Niet dat dat een heel probleem is, want dat kost me maar 200 euro per maand, maar toch.
Ow en ik denk dat de vrouw het daar niet mee eens gaat zijn. Misschien eens voorzichtig peilen over 5K ofzo
Zeker.quote:
quote:Op maandag 11 december 2017 23:48 schreef Geralt het volgende:
turkse vlaggenquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
je koopt toch geen drugs fylie
Mijn glazen bol haperde toen even. Nu lijkt ie het weer te doen...quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
Had je niet ff kunnen zeggen dat die nog tig keer over de kop zou gaan? Fuck man, al maanden gewoon helemaal niks met die coin en ineens knalt ie omhoog als een malloot.
49K nu hahaquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:25 schreef metallicelmo het volgende:
ik heb ooit 290 LTC verkocht voor $4,- per stuk, dat was toen heel veel haha
20x bitcoin cash zeggen.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Net gekeken, te pijnlijk gewoon.![]()
En die reporters en studiogasten ook allemaal ja en amen knikken.
quote:• Who exactly am I contracting with?
• Who is issuing and sponsoring the product, what are their backgrounds, and have they provided a full and complete description of the product? Do they have a clear written business plan that I understand?
• Who is promoting or marketing the product, what are their backgrounds, and are they licensed to sell the product? Have they been paid to promote the product?
• Where is the enterprise located?
• Where is my money going and what will be it be used for? Is my money going to be used to “cash out” others?
• What specific rights come with my investment?
• Are there financial statements? If so, are they audited, and by whom?
• Is there trading data? If so, is there some way to verify it?
• How, when, and at what cost can I sell my investment? For example, do I have a right to give the token or coin back to the company or to receive a refund? Can I resell the coin or token, and if so, are there any limitations on my ability to resell?
• If a digital wallet is involved, what happens if I lose the key? Will I still have access to my investment?
• If a blockchain is used, is the blockchain open and public? Has the code been published, and has there been an independent cybersecurity audit?
• Has the offering been structured to comply with the securities laws and, if not, what implications will that have for the stability of the enterprise and the value of my investment?
• What legal protections may or may not be available in the event of fraud, a hack, malware, or a downturn in business prospects? Who will be responsible for refunding my investment if something goes wrong?
• If I do have legal rights, can I effectively enforce them and will there be adequate funds to compensate me if my rights are violated?
zuurquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:24 schreef richolio het volgende:
Ik had 3 jaar geleden nog LTC op btc-e en cryptsy, is met allebei goed afgelopen volgens mij
haha nee mijn klasgenoot heeft geen creditcard dus ik schoot even voor hem voorquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
je koopt toch geen drugs fylie
drugs kopen met creditcard?quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:44 schreef Fylax het volgende:
eeft geen creditcard dus ik schoot even
administratiekostenquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
0.01 als minimum stellen, daar 200 euro voor vragen.
Zag vandaag weer zo'n filmpje op FB. Het is echt zo idioot, maar blijkbaar trapt men erin.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:54 schreef Typisch het volgende:
Het blijft toch bizar hoe zo'n ponzi als bitconneecccccttttt nog steeds dik in de top 20 op coinmarketcap staat.
btc-e is nu WEX geworden, je bent alleen ongeveer 40% van je coins kwijt: https://wex.nz/exchangequote:Op dinsdag 12 december 2017 00:24 schreef richolio het volgende:
Ik had 3 jaar geleden nog LTC op btc-e en cryptsy, is met allebei goed afgelopen volgens mij
Ik bedoelde ook dat het daarop lijkt, maar vraag me dus af waarom alleen specifiek hier.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:15 schreef kthxbye het volgende:
Komt omdat het hier hevig geshilled wordt
MaGNeT is de huis Fok shill.quote:Op dinsdag 12 december 2017 01:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat het daarop lijkt, maar vraag me dus af waarom alleen specifiek hier.
Als je echt even wilt lachen moet je dit kijken:quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:39 schreef Tourniquet het volgende:
De SEC komt hier verdorie met een stel goede vragen die je kunt stellen als je wilt investeringen in een ICO:![]()
https://www.sec.gov/news/(...)t-clayton-2017-12-11
[..]
Ik vond laatst 14 DASH in een oude wallet backup.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn 50 LTC heb ik echt al jaren en in april weer teruggevonden.
LTC
twitter:SatoshiLite twitterde op maandag 11-12-2017 om 23:51:04@GDAX Ok, sorry to spoil the party, but I need to reign in the excitement a bit...Buying LTC is extremely risky.... https://t.co/F2WJ2NBsUl reageer retweet
Heb liever wat realisme dan die IOTA devs die hun eigen coin lopen te pumpen met nep nieuws en voorspellingenquote:Op dinsdag 12 december 2017 01:31 schreef Basxt het volgende:
Wtf tweet Charlie dit soort dingen.. tuurlijk klopt het wel, maar gast![]()
![]()
Hoog tijd voor een PR guy.twitter:SatoshiLite twitterde op maandag 11-12-2017 om 23:51:04@GDAX Ok, sorry to spoil the party, but I need to reign in the excitement a bit...Buying LTC is extremely risky.... https://t.co/F2WJ2NBsUl reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |