Ik denk dat het eind nog niet in zicht is. Dat dit pas het begin is. Maargoed, wie ben ik? Helaas ben ik niet alwetend in ieder geval.quote:Op maandag 11 december 2017 23:43 schreef Geralt het volgende:
Maar zonder gekheid, zo hard als het nu omhoog knalt de laatste weken/maand, dat kán toch gewoon niet goed blijven gaan zou je denken?
Of denken jullie dat alles gewoon geleidelijk door omhoog beukt zonder eerst weer echt stevig te zakken, zegmaar bv BTC naar 8K of iets of ETH naar 200 terug en LTC naar 100, weet ik veel?
Ja niemand weet dat natuurlijk, maar wat zijn jullie verwachtingen?
quote:Op maandag 11 december 2017 23:43 schreef Geralt het volgende:
Maar zonder gekheid, zo hard als het nu omhoog knalt de laatste weken/maand, dat kán toch gewoon niet goed blijven gaan zou je denken?
Of denken jullie dat alles gewoon geleidelijk door omhoog beukt zonder eerst weer echt stevig te zakken, zegmaar bv BTC naar 8K of iets of ETH naar 200 terug en LTC naar 100, weet ik veel?
Ja niemand weet dat natuurlijk, maar wat zijn jullie verwachtingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Bitcoin dondert in elkaar.quote:Op maandag 11 december 2017 23:48 schreef Geralt het volgende:
Ik weet dat niemand het weet, maar wat zijn jullie verwachtingen? Tuurlijk hopen jullie allemaal dat het helemaal door het dak gaat, terecht, maar wat denken jullie?
je moet in btc/lisk/waves zittenquote:Op maandag 11 december 2017 23:48 schreef Geralt het volgende:
Ik weet dat niemand het weet, maar wat zijn jullie verwachtingen? Tuurlijk hopen jullie allemaal dat het helemaal door het dak gaat, terecht, maar wat denken jullie?
Ik denk van niet, ik denk dat alle crypto's langzaam verder groeien. Bitcoin kan nog wel x10 als je kijkt naar de totale hoeveelheid geld dat in omloop is in crypto's.quote:Op maandag 11 december 2017 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoin dondert in elkaar.
Litecoin dondert in elkaar.
Ether moon.
dan heb jij ze allang verkochtquote:Op maandag 11 december 2017 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ether moon.
Ik denk het omgekeerdequote:Op maandag 11 december 2017 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ether moon.
Bitcoin dondert hoe dan ook in elkaar op de korte termijn.quote:Op maandag 11 december 2017 23:50 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik denk van niet, ik denk dat alle crypto's langzaam verder groeien. Bitcoin kan nog wel x10 als je kijkt naar de totale hoeveelheid geld dat in omloop is in crypto's.
hmm neh, ik hou ze nog ff vastquote:Op maandag 11 december 2017 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoin dondert hoe dan ook in elkaar op de korte termijn.
quote:Op maandag 11 december 2017 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ether moon.
alles nog x10.quote:Op maandag 11 december 2017 23:48 schreef Geralt het volgende:
ha-haquote:Op maandag 11 december 2017 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoin dondert hoe dan ook in elkaar op de korte termijn.
IOTA wordt ontmaskerd als scam of moddert nog wat aan tot het geduld op is, of beiden.quote:
Voor de mensen de in IOTA zitten hoop ik dat ie het goed blijft doen alleen ik heb er nooit wat in gezien, een coin met 2.8 miljard aan supply die vanaf het begin al meer waard was dan 50 cent, dat vond ik altijd vreemd.. maar goed je kan niet alles hebben hahaquote:
Het is stilte voor de storm nu. Zodra er nieuwe ontwikkelingen bekend gemaakt worden, gaat de koers moon.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:01 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Voor de mensen de in IOTA zitten hoop ik dat ie het goed blijft doen alleen ik heb er nooit wat in gezien, een coin met 2.8 miljard aan supply die vanaf het begin al meer waard was dan 50 cent, dat vond ik altijd vreemd.. maar goed je kan niet alles hebben haha
Neehoor, die codes blijven gewoon werken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:03 schreef Fylax het volgende:
Fijn dat coinbase aangeeft dat ze hun QR code steeds veranderen :’) Ben nu 1 LTC (192 euro) kwijt
hij heeft niets ontvangen tho...quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
Neehoor, die codes blijven gewoon werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |