ha-haquote:Op maandag 11 december 2017 23:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoin dondert hoe dan ook in elkaar op de korte termijn.
IOTA wordt ontmaskerd als scam of moddert nog wat aan tot het geduld op is, of beiden.quote:
Voor de mensen de in IOTA zitten hoop ik dat ie het goed blijft doen alleen ik heb er nooit wat in gezien, een coin met 2.8 miljard aan supply die vanaf het begin al meer waard was dan 50 cent, dat vond ik altijd vreemd.. maar goed je kan niet alles hebben hahaquote:
Het is stilte voor de storm nu. Zodra er nieuwe ontwikkelingen bekend gemaakt worden, gaat de koers moon.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:01 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Voor de mensen de in IOTA zitten hoop ik dat ie het goed blijft doen alleen ik heb er nooit wat in gezien, een coin met 2.8 miljard aan supply die vanaf het begin al meer waard was dan 50 cent, dat vond ik altijd vreemd.. maar goed je kan niet alles hebben haha
Neehoor, die codes blijven gewoon werken.quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:03 schreef Fylax het volgende:
Fijn dat coinbase aangeeft dat ze hun QR code steeds veranderen :’) Ben nu 1 LTC (192 euro) kwijt
hij heeft niets ontvangen tho...quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:03 schreef Basxt het volgende:
[..]
Neehoor, die codes blijven gewoon werken.
Wat is je adres? vul die hier even in en check hoeveel confirmations je hebt. https://live.blockcypher.com/ltc/quote:
Komt omdat het hier hevig geshilled wordtquote:Op maandag 11 december 2017 22:43 schreef heiden6 het volgende:
Ik lees, kijk en luister echt van alles en nog wat over crypto maar hoor nooit ergens iets over WAVES, behalve hier op Fok!.
nee blijkbaar verandert je coinbase steeds het adres waardoor degene naar wie ik LTC wilde sturen het niet heeft ontvangen...quote:Op dinsdag 12 december 2017 00:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is er nu? Je komt niet meer in je account of?
quote:Op maandag 11 december 2017 23:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Paar maanden terug verkocht voor 485 euro. Die zijn nu ¤6841,32 waard as we speak
Waarom luisterde ik niet naar jullie?![]()
Zei jij hodlen toen?quote:
Volgens mij blijven die oude adressen altijd bestaan, lijkt me sterk dat als je iets verzendt dat zij het adres veranderen en dat het dan niet aankomtquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee blijkbaar verandert je coinbase steeds het adres waardoor degene naar wie ik LTC wilde sturen het niet heeft ontvangen...
vanwege security reasons, zodat je moeilijker te volgen bent op de blockchainquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee blijkbaar verandert je coinbase steeds het adres waardoor degene naar wie ik LTC wilde sturen het niet heeft ontvangen...
Net gekeken, te pijnlijk gewoon.quote:Op maandag 11 december 2017 23:39 schreef Atlantis- het volgende:
Roger Ver die net op CNBC bcash aan het shillen is met allemaal onzin over BTC zoals transacties die $100 kosten en 3 weken duren![]()
Wat een judas
twitter:CNBCFastMoney twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 00:25:22The original #Bitcoin Jesus @rogerkver who bought $BTC at $1 in 2011 says where he thinks it's going next $XBT https://t.co/TLeJqZePOx reageer retweet
dat zie je alleen bij hardware ledgersquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgens mij blijven die oude adressen altijd bestaan, lijkt me sterk dat als je iets verzendt dat zij het adres veranderen en dat het dan niet aankomt
Wat wordt hier dan almaar geroepen met "november is wavesmaand!1" (elke maand maar dat het dan toch niet zo is en dan door naar de volgende maand), maar het was godverdorie waves jaar joh, als ik dat zo leesquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:17 schreef Oscar. het volgende:
Waves![]()
van 30 cent naar 10 euro in een jaar
Nondejuquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:20 schreef Fylax het volgende:
Hij heeft het toch ontvangen, stress voor niks
je koopt toch geen drugs fyliequote:Op dinsdag 12 december 2017 00:20 schreef Fylax het volgende:
Hij heeft het toch ontvangen, stress voor niks
Had je niet ff kunnen zeggen dat die nog tig keer over de kop zou gaan? Fuck man, al maanden gewoon helemaal niks met die coin en ineens knalt ie omhoog als een malloot.quote:
Ja ik lees af en toe van die tweets van hem, die Roger Ver is een soort Trump, manmanman er komt soms vage shit uitquote:Op dinsdag 12 december 2017 00:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Net gekeken, te pijnlijk gewoon.![]()
En die reporters en studiogasten ook allemaal ja en amen knikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |