SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ow ja, heel erg.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
(Okee deze versie kraakt als een malle.)
Komt de goedheiligman nu nog op bezoek?quote:
Ik zie geen enkel verband tussen de titel van dit nummer en de inhoud.quote:
Ik hoorde het toch even duidelijk in dit nummer.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt de goedheiligman nu nog op bezoek?
Ome Sjakie.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel verband tussen de titel van dit nummer en de inhoud.
Ah, op die fiets.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde het toch even duidelijk in dit nummer.
Ik zag alleen maar "'Wat gaan ze hard op die schaatsen"quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Koop je een single, krijg je de omgekeerde karaoke versie...
Ik zie het gewoon voor me.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe meteen automatisch die bewegingen
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon voor me.
Diaan zal wel weer niet willen...
lukt me nietquote:
Deze en Justify my love vind ik dan wel weer goed.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
je hebt wel gelijkIk heb het niet zo op Madonna
Dat zijn wel de betere inderdaad. Maar ik zou nooit iets van Madonna kopen of opzetten. Alhoewel ik wel ooit True Blue op singeltje heb gekregen op mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze en Justify my love vind ik dan wel weer goed.
En Like a Prayer en Borderlinequote:Op zaterdag 9 december 2017 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze en Justify my love vind ik dan wel weer goed.
Ik heb niet zo'n outfitquote:
Lijkt me wel lastig als je het hebtquote:Op zaterdag 9 december 2017 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja Borderline vind ik ook wel goed.
Ja dat weer wel inderdaad.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig als je het hebt
Ray of light, Frozenquote:Op zaterdag 9 december 2017 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja Borderline vind ik ook wel goed.
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig als je het hebt
die zijn wel leuk hoor...quote:
Ik zal die gaan oefenenquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
die zijn wel leuk hoor...
Like a virgin, La isla bonita
Holiday, Material Girl?quote:
Overdag is hij een...quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
die zijn wel leuk hoor...
Like a virgin, La isla bonita
Live to tell, This used to be my playground?quote:
Ow die laatste is wel mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Live to tell, This used to be my playground?
Die heb ik hem zelf al voorgezegd, die gaat hij niet noemen!!quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:54 schreef livelink het volgende:
Het is tijd dat je ingrijpt Diaan. Liefst voordat hij Papa don't preach gaat zeggen.
Deeper and deeper misschien?quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:54 schreef livelink het volgende:
Het is tijd dat je ingrijpt Diaan. Liefst voordat hij Papa don't preach gaat zeggen.
True Blue, Substitute for love?quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die laatste is wel mooi inderdaad.
Who's that girl, Music?quote:
Ik vond die film leuk en daarom Who's that girl ook.quote:
Nee dat zijn de jaren 80.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jaren 70.
Jouw periode...
Jawel hoor. Maar ik ben echt een kind van de jaren 80. De liefde voor jaren 60 en 70 is later gekomen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Dan klopt al die hippie zooi van je niet...
Jij ook bedankt, Meltingquote:Op zaterdag 9 december 2017 23:00 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
En wellicht tot een volgende keer.
Slaap lekker voor zo meteen.
Caroline - Het is gek om verliefd te zijn.quote:
Nu kan ik rustig slapen...quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Caroline - Het is gek om verliefd te zijn.
demonaquote:Op zaterdag 9 december 2017 23:05 schreef peaceman het volgende:
Afgelopen jaar trouwens maar 5 nummers van Madonna in de top 2000.
Dat is best wel ernstig voor de Queen of pop.
Nou, ik wilde net een show erin knallenquote:
En wat weerhoudt je?quote:Op zondag 10 december 2017 01:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou, ik wilde net een show erin knallen
Ha!quote:
quote:Programma van vandaag
01:25 - 03:30 DJ Knokkels - Nachtelijke Ongein
Elluf!quote:
Oké danquote:Op zondag 10 december 2017 01:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Elluf!Ha
![]()
Alles wel?
Ik had niet verwacht dat er nog iemand op zou zijn
* knokkels was rond 23 uur klaar met de derde helft bij de Suns, en toen nog even naar de wc gegaan in een hotel op de weg richting huis. Om 1 uur thuis
gefixtquote:
Dit gebeurt meestal alleen als ik mijn microfoon uit de USB trek.quote:
Ik ben nog even wat banketletters aan het wegwerkenquote:
Eet zequote:Op zondag 10 december 2017 02:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben nog even wat banketletters aan het wegwerken
Dat was 1quote:
ik probeer die te matchen met muziek maar ik heb geeeeeeeeen ideequote:
Tuurlijk, nog een specifiek nummer?quote:Op zondag 10 december 2017 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mag ik een liedje van R.kelly aanvragen ?
Ja, Animaniacsquote:
quote:Op zondag 10 december 2017 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mag ik een liedje van R.kelly aanvragen ?
Ik zie een vinger, vertel eens Elf.. Wat wil je vragen?quote:
Ik zwaaide even naar Mikeyquote:Op zondag 10 december 2017 02:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zie een vinger, vertel eens Elf.. Wat wil je vragen?
Die Clip en dat nummer zijn geweldigquote:Op zondag 10 december 2017 02:44 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige clips, die Isley Brothers
Ik draai hem netquote:Op zondag 10 december 2017 02:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zwaaide even naar MikeyMaar draai gewoon wat leuks. Ik wil ook wel wat sturen, als je zegt in wat voor soort muziek je zelf zin hebt?
Roep maar een muziekstijl, dan kom ik met een suggestiequote:Op zondag 10 december 2017 02:55 schreef knokkels het volgende:
Normaal zou ik het vertaald hebben, maar daar had ik nu geen zin in. En dit kwam wat leuker over ook
R Kelly verzoekje inkomend? Er kan dit uur nog 1
Soulquote:Op zondag 10 december 2017 02:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Roep maar een muziekstijl, dan kom ik met een suggestie
Knokquote:Op zondag 10 december 2017 02:55 schreef knokkels het volgende:
Normaal zou ik het vertaald hebben, maar daar had ik nu geen zin in. En dit kwam wat leuker over ook
R Kelly verzoekje inkomend? Er kan dit uur nog 1
quote:Op zondag 10 december 2017 02:58 schreef Elfletterig het volgende:
Half drie is zeker een rekbaar begrip, aangezien het al 2 minuten voor drie is...
Zappa!quote:
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice!quote:
Wel een tof nummer inderdaadquote:Op zondag 10 december 2017 03:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hard op weg om mijn #1 van 2017 te worden. Heb er zelfs op gestemd voor de Top 2000
Oeh, ik ook.. Ik skip mijn standaard eindch00n, vanwege dag van de mensenrechtenquote:Op zondag 10 december 2017 03:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat wel zo afhaken, trouwens
Bedankt voor het draaienquote:Op zondag 10 december 2017 03:28 schreef knokkels het volgende:
Dank voor het luisteren in ieder geval
quote:
Ja zeker. Op tijd naar bed en pas om 08.30 wakkerquote:
Ik heb prima geslapenquote:Op zondag 10 december 2017 08:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja zeker. Op tijd naar bed en pas om 08.30 wakker![]()
Jij ook?
Goedemorgen Madquote:
Ja, dank je.quote:Op zondag 10 december 2017 08:55 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen MadMaster. Weer wat opgeknapt?
quote:Op zondag 10 december 2017 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dank je.
Kreeg gisterenavond ineens buikpijn en werd misselijk.
Slaap is het beste medicijn zeiden mijn ouders vroeger altijd.quote:Op zondag 10 december 2017 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dank je.
Kreeg gisterenavond ineens buikpijn en werd misselijk.
Maar dat is gelukkig nu weg...
Het is nog vaak waar ookquote:Op zondag 10 december 2017 08:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Slaap is het beste medicijn zeiden mijn ouders vroeger altijd.
Tis te hopen voor jequote:Op zondag 10 december 2017 09:00 schreef MadMaster het volgende:
Echt geweldig geslapen heb ik niet, maar het was kennelijk voldoende...
Misschien waren mijn ogen nog niet goed open.quote:Op zondag 10 december 2017 09:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leugens.
Volgens weeronline sneeuwt het volop bij jou...![]()
Goedemorgen...
Vrouw Holle is nog niet langs geweest ?quote:
Nee.quote:Op zondag 10 december 2017 09:13 schreef just me het volgende:
[..]
Vrouw Holle is nog niet langs geweest ?
degene die de BOB isquote:Op zondag 10 december 2017 09:14 schreef MadMaster het volgende:
Chris Rea in elkaar gezakt tijdens optreden
Shit, wie rijdt er nu naar huis voor Kerstmis...
Misschien komt het nogquote:Op zondag 10 december 2017 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.
Nog steeds geen vlokje te zien.
Heb jij tijd?quote:Op zondag 10 december 2017 09:14 schreef MadMaster het volgende:
Dan moet just me het maar doen. Die heeft tijd zat.quote:Op zondag 10 december 2017 09:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ben de komende twee weken bezet...
Goedemorgen Diaan. Is het wit daar?quote:
Een klein beetje, alleen op het gras, auto's en daken.quote:Op zondag 10 december 2017 09:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan. Is het wit daar?
Moeten de treinen wel rijden...quote:Op zondag 10 december 2017 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet just me het maar doen. Die heeft tijd zat.
Lekker thuis blijven dan. :S)quote:Op zondag 10 december 2017 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Een klein beetje, alleen op het gras, auto's en daken.
Het is nu wel heel zachtjes aan het sneeuwen.
Ik was niets anders van plan.quote:
Cooooolquote:Op zondag 10 december 2017 10:47 schreef Melting het volgende:
Beste allemaal, vanaf nu staat er ook kerstmuziek in Gup.
Ze rijden n beetjequote:
Hi Tuned. Al een beetje opgeknapt?quote:
Ja, wel iets gelukkigquote:Op zondag 10 december 2017 10:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Hi Tuned. Al een beetje opgeknapt?
quote:
quote:Op zondag 10 december 2017 11:15 schreef ToT het volgende:
Chris Rea zakt in elkaar op podiumBeroerte dus.
quote:Op zondag 10 december 2017 09:14 schreef MadMaster het volgende:
Ellendigquote:Op zondag 10 december 2017 11:15 schreef ToT het volgende:
Chris Rea zakt in elkaar op podiumBeroerte dus.
quote:Op zondag 10 december 2017 11:18 schreef livelink het volgende:
Ik ga zo eens wat kerstnummers bekijken. Hier is het nu aan het sneeuwen, van die vieze, natte sneeuw. En net nu besluit mijn jongste om op de fiets te stappen om te gaan zwemmen.
Hij moet 45 minuten naar het zwembad fietsen. Meer dan hem voor gek verklaren kon ik niet doen.
Dat is gewoon dapperquote:Op zondag 10 december 2017 11:18 schreef livelink het volgende:
Ik ga zo eens wat kerstnummers bekijken. Hier is het nu aan het sneeuwen, van die vieze, natte sneeuw. En net nu besluit mijn jongste om op de fiets te stappen om te gaan zwemmen.
Hij moet 45 minuten naar het zwembad fietsen. Meer dan hem voor gek verklaren kon ik niet doen.
Sneeuw is overal zongen Bert en Ernie zojuist tochquote:Op zondag 10 december 2017 11:19 schreef Melting het volgende:
Zie nu trouwens dat de sneeuw hier ook blijft liggen.
Daarom ging ik ook kijken.quote:Op zondag 10 december 2017 11:20 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Sneeuw is overal zongen Bert en Ernie zojuist toch
Mijn man is gaan langlaufen op de Posbankquote:Op zondag 10 december 2017 11:19 schreef Melting het volgende:
Zie nu trouwens dat de sneeuw hier ook blijft liggen.
quote:Op zondag 10 december 2017 11:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man is gaan langlaufen op de Posbank![]()
Ook hem heb ik voor gek verklaard trouwens. Volgens mij ligt er nog echt niet genoeg sneeuw om te gaan langlaufen, maar het idee dat hij misschien in Nederland kon gaan langlaufen was te sterk om te weerstaan.
Ja, het is gewoon een kloon. Ik beschuldig mijn man er wel eens van dat hij mij heeft gebruikt om zichzelf te klonen.quote:Op zondag 10 december 2017 11:26 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat een vreemd gezin heb je.
Weet je wel meteen waar je jongste het van heeft.
quote:Op zondag 10 december 2017 11:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon een kloon. Ik beschuldig mijn man er wel eens van dat hij mij heeft gebruikt om zichzelf te klonen.
Zorg je wel dat je niet weer zieker wordt.quote:Op zondag 10 december 2017 11:27 schreef Tuned22 het volgende:
[ afbeelding ]
Let it snow, let it snow, let it snow
Whahahaquote:Op zondag 10 december 2017 11:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon een kloon. Ik beschuldig mijn man er wel eens van dat hij mij heeft gebruikt om zichzelf te klonen.
De NS is er blij mee!quote:Op zondag 10 december 2017 11:27 schreef Tuned22 het volgende:
[ afbeelding ]
Let it snow, let it snow, let it snow
haha die .gif, geweldigquote:Op zondag 10 december 2017 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
De NS is er blij mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 december 2017 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
De NS is er blij mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elke winter is het kwakkelen geblazenquote:Op zondag 10 december 2017 11:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Zorg je wel dat je niet weer zieker wordt.
F.L.? Die ken ik niet volgens mij.quote:Op zondag 10 december 2017 11:32 schreef livelink het volgende:
Eén van mijn favoriete kerstnummers ook maar in de wachtrij gezet.
Ken je die niet? Dan moet je echt even blijven luisteren.quote:Op zondag 10 december 2017 11:33 schreef Melting het volgende:
[..]
F.L.? Die ken ik niet volgens mij.
quote:Op zondag 10 december 2017 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
De NS is er blij mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de NS een redelijke klachtenregen en maatregelen tegemoet zou kunnen zien als dit hier zou gebeuren!quote:
Volgens mij hebben ze ook echt niet veel mogelijkheden om het te ontlopen. En sommigen staan er voor de foto's volgens mij.quote:Op zondag 10 december 2017 11:34 schreef Tuned22 het volgende:
[..]![]()
Waarom blijven die mensen daar staan...
Op dat moment idd niet meer nee... je zou toch denken dat je zo'n effect wel kunt verwachtenquote:Op zondag 10 december 2017 11:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook echt niet veel mogelijkheden om het te ontlopen. En sommigen staan er voor de foto's volgens mij.
quote:Op zondag 10 december 2017 11:34 schreef livelink het volgende:
Houdt Gup nog steeds bij of een nummer al recent is aangevraagd?
Nee, ik had me al helemaal verheugd op foto's van mijn konijnen in de sneeuw, maar ik kan mijn toestel wel weer opbergen geloof ik.quote:Op zondag 10 december 2017 11:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Het schiet niet op met wit worden met die natte sneeuw hier
Als het Pooltjes zijn zie je ze niet meer terugquote:Op zondag 10 december 2017 11:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik had me al helemaal verheugd op foto's van mijn konijnen in de sneeuw, maar ik kan mijn toestel wel weer opbergen geloof ik.
Graag gedaanquote:Op zondag 10 december 2017 11:43 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Tuned voor deze![]()
Blijft toch ook wel een favoriet kerstnummer voor mij.
Ik heb 'm laatst ook een keer aangevraagd, maar volgens mij ging ik al naar bed voor hij gedraaid werd!quote:Op zondag 10 december 2017 11:43 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Tuned voor deze![]()
Blijft toch ook wel een favoriet kerstnummer voor mij.
quote:Op zondag 10 december 2017 11:52 schreef livelink het volgende:
Ik ben nu allemaal filmpjes aan het kijken van treinen die door de sneeuw ploegen. Met dank aan ToT.
quote:Op zondag 10 december 2017 11:52 schreef livelink het volgende:
Ik ben nu allemaal filmpjes aan het kijken van treinen die door de sneeuw ploegen. Met dank aan ToT.
Best mooi ja, ik ken deze helemaal nietquote:Op zondag 10 december 2017 12:02 schreef livelink het volgende:
Kerst is geen kerst zonder Fay Lovsky
Ik ook niet.quote:Op zondag 10 december 2017 12:05 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Best mooi ja, ik ken deze helemaal niet
Fayquote:Op zondag 10 december 2017 11:33 schreef Melting het volgende:
[..]
F.L.? Die ken ik niet volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |