SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ow ja, heel erg.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
(Okee deze versie kraakt als een malle.)
Komt de goedheiligman nu nog op bezoek?quote:
Ik zie geen enkel verband tussen de titel van dit nummer en de inhoud.quote:
Ik hoorde het toch even duidelijk in dit nummer.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt de goedheiligman nu nog op bezoek?
Ome Sjakie.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie geen enkel verband tussen de titel van dit nummer en de inhoud.
Ah, op die fiets.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoorde het toch even duidelijk in dit nummer.
Ik zag alleen maar "'Wat gaan ze hard op die schaatsen"quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Koop je een single, krijg je de omgekeerde karaoke versie...
Ik zie het gewoon voor me.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik doe meteen automatisch die bewegingen
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon voor me.
Diaan zal wel weer niet willen...
lukt me nietquote:
Deze en Justify my love vind ik dan wel weer goed.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
je hebt wel gelijkIk heb het niet zo op Madonna
Dat zijn wel de betere inderdaad. Maar ik zou nooit iets van Madonna kopen of opzetten. Alhoewel ik wel ooit True Blue op singeltje heb gekregen op mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze en Justify my love vind ik dan wel weer goed.
En Like a Prayer en Borderlinequote:Op zaterdag 9 december 2017 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Deze en Justify my love vind ik dan wel weer goed.
Ik heb niet zo'n outfitquote:
Lijkt me wel lastig als je het hebtquote:Op zaterdag 9 december 2017 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja Borderline vind ik ook wel goed.
Ja dat weer wel inderdaad.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig als je het hebt
Ray of light, Frozenquote:Op zaterdag 9 december 2017 22:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja Borderline vind ik ook wel goed.
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig als je het hebt
die zijn wel leuk hoor...quote:
Ik zal die gaan oefenenquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
die zijn wel leuk hoor...
Like a virgin, La isla bonita
Holiday, Material Girl?quote:
Overdag is hij een...quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
die zijn wel leuk hoor...
Like a virgin, La isla bonita
Live to tell, This used to be my playground?quote:
Ow die laatste is wel mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Live to tell, This used to be my playground?
Die heb ik hem zelf al voorgezegd, die gaat hij niet noemen!!quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:54 schreef livelink het volgende:
Het is tijd dat je ingrijpt Diaan. Liefst voordat hij Papa don't preach gaat zeggen.
Deeper and deeper misschien?quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:54 schreef livelink het volgende:
Het is tijd dat je ingrijpt Diaan. Liefst voordat hij Papa don't preach gaat zeggen.
True Blue, Substitute for love?quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die laatste is wel mooi inderdaad.
Who's that girl, Music?quote:
Ik vond die film leuk en daarom Who's that girl ook.quote:
Nee dat zijn de jaren 80.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jaren 70.
Jouw periode...
Jawel hoor. Maar ik ben echt een kind van de jaren 80. De liefde voor jaren 60 en 70 is later gekomen.quote:Op zaterdag 9 december 2017 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Dan klopt al die hippie zooi van je niet...
Jij ook bedankt, Meltingquote:Op zaterdag 9 december 2017 23:00 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
En wellicht tot een volgende keer.
Slaap lekker voor zo meteen.
Caroline - Het is gek om verliefd te zijn.quote:
Nu kan ik rustig slapen...quote:Op zaterdag 9 december 2017 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Caroline - Het is gek om verliefd te zijn.
demonaquote:Op zaterdag 9 december 2017 23:05 schreef peaceman het volgende:
Afgelopen jaar trouwens maar 5 nummers van Madonna in de top 2000.
Dat is best wel ernstig voor de Queen of pop.
Nou, ik wilde net een show erin knallenquote:
En wat weerhoudt je?quote:Op zondag 10 december 2017 01:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou, ik wilde net een show erin knallen
Ha!quote:
quote:Programma van vandaag
01:25 - 03:30 DJ Knokkels - Nachtelijke Ongein
Elluf!quote:
Oké danquote:Op zondag 10 december 2017 01:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Elluf!Ha
![]()
Alles wel?
Ik had niet verwacht dat er nog iemand op zou zijn
* knokkels was rond 23 uur klaar met de derde helft bij de Suns, en toen nog even naar de wc gegaan in een hotel op de weg richting huis. Om 1 uur thuis
gefixtquote:
Dit gebeurt meestal alleen als ik mijn microfoon uit de USB trek.quote:
Ik ben nog even wat banketletters aan het wegwerkenquote:
Eet zequote:Op zondag 10 december 2017 02:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben nog even wat banketletters aan het wegwerken
Dat was 1quote:
ik probeer die te matchen met muziek maar ik heb geeeeeeeeen ideequote:
Tuurlijk, nog een specifiek nummer?quote:Op zondag 10 december 2017 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mag ik een liedje van R.kelly aanvragen ?
Ja, Animaniacsquote:
quote:Op zondag 10 december 2017 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mag ik een liedje van R.kelly aanvragen ?
Ik zie een vinger, vertel eens Elf.. Wat wil je vragen?quote:
Ik zwaaide even naar Mikeyquote:Op zondag 10 december 2017 02:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zie een vinger, vertel eens Elf.. Wat wil je vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |