SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Je hoeft toch niet alles te delen hierquote:
waar heb jij het over?quote:Op donderdag 7 december 2017 11:41 schreef just me het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles te delen hier
Ik ga toch ook geen trui verknippen![]()
Oh zit ik weer eens misquote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 11:53 schreef just me het volgende:
[..]
Oh zit ik weer eens mis![]()
Ik ging even terug naar het vorige topic en wat MadMaster ons liet zien
zo in de stad met een vriendin lunchenquote:
Jij geniet er wel met volle teugen van, volgens mij.quote:Op donderdag 7 december 2017 12:13 schreef just me het volgende:
[..]
zo in de stad met een vriendin lunchen![]()
het leven van een pensionada is zo slecht nog niet
quote:Op donderdag 7 december 2017 12:13 schreef just me het volgende:
[..]
zo in de stad met een vriendin lunchen![]()
het leven van een pensionada is zo slecht nog niet
Ik ga geen teugjes wijn drinken hoorquote:Op donderdag 7 december 2017 12:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij geniet er wel met volle teugen van, volgens mij.
Waarom toch niet?quote:Op donderdag 7 december 2017 12:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga geen teugjes wijn drinken hoor
en ja, ik doe mijn best om te genieten
Neuh daar ga ik niet aan beginnenquote:Op donderdag 7 december 2017 12:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom toch niet?
Je hoeft niet dronken te worden. 1 glaasje moet kunnen.
Dan vanavond maar.quote:Op donderdag 7 december 2017 12:20 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh daar ga ik niet aan beginnen
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 Dj Melting - Classic rock
och jeetjequote:Op donderdag 7 december 2017 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
Damn... Net gebeld door Twan. Die was gisteren met zere buik eerder van school naar huis gegaan. Vanmorgen nog last en is hij met mijn moeder naar de huisarts gegaan.
Huisarts dacht aan buikgriep of blindedarmontsteking en heeft hem doorverwezen voor een echo.
En het is een blindedarmontsteking... Vandaag of morgen wordt hij geopereerd. Nu dus snel naar Enschede en naar het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 7 december 2017 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
Damn... Net gebeld door Twan. Die was gisteren met zere buik eerder van school naar huis gegaan. Vanmorgen nog last en is hij met mijn moeder naar de huisarts gegaan.
Huisarts dacht aan buikgriep of blindedarmontsteking en heeft hem doorverwezen voor een echo.
En het is een blindedarmontsteking... Vandaag of morgen wordt hij geopereerd. Nu dus snel naar Enschede en naar het ziekenhuis.
sterkte, en beterschap voor Twanquote:Op donderdag 7 december 2017 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
En ik maar mopperen dat hij alweer ziek naar huis is gegaanquote:Op donderdag 7 december 2017 12:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is vervelend, Diaan. Had zelf een paar jaar geleden een acute blindedarmontsteking en dat is geen pretje, kan ik je zeggen.
Beterschap voor Twan.
Ik heb Junior ook wel eens naar een voetbaltraining geschopt, kwam hij ook met 39 graden koorts thuisquote:Op donderdag 7 december 2017 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En ik maar mopperen dat hij alweer ziek naar huis is gegaan![]()
Beterschap aan Twan!quote:Op donderdag 7 december 2017 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
Vervelend, maar zoiets valt gelukkig wel mee tegenwoordig...quote:Op donderdag 7 december 2017 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ughquote:Op donderdag 7 december 2017 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
Thnx allemaal
Update : zoals het er nu naar uitziet, wordt hij rond 17:30 uur geopereerd. Het is een simpele ingreep maar hij ziet er zelf wel tegenop.
quote:Op donderdag 7 december 2017 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
Thnx allemaal
Update : zoals het er nu naar uitziet, wordt hij rond 17:30 uur geopereerd. Het is een simpele ingreep maar hij ziet er zelf wel tegenop.
Zeg dat maar niet tegen de chirurg. Het opereert zo lastig met gekruiste vingersquote:
Succes straks en beterschap voor Twan.quote:Op donderdag 7 december 2017 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
Thnx allemaal
Het zijn mijn vingers:)quote:Op donderdag 7 december 2017 16:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen de chirurg. Het opereert zo lastig met gekruiste vingers
Niet met je neus typenquote:Op donderdag 7 december 2017 16:13 schreef just me het volgende:
Het zijn mijn vingers:)
typt wel lastig
Ik kreeg een mondkapje op; zegt die man..... moet je goed ruiken, het ruikt naar boslucht. Dus ik snuif, en zei nog..... dan ruiken de bossen bij jullie toch anders dan bij ons.... en bam weg was ik.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Succes straks en beterschap voor Twan.
De prik voor het infuus is het ergste,daarna slaap je en dan wordt je weer wakker. En dan is de pijn weg.
quote:Programma van vandaag
21:00 - 23:00 Dj Melting - Classic rock
Ik kreeg vorig jaar wel een infuus. De anestheseasteastesiolologist telde terug van 10. Ik kan me "10.. 9.. 8.." nog herinneren. Daarna was ik weg. En toen ik wakker werd, vroeg ik "is het klaar?", kreeg het antwoord "ja" en viel prompt weer in slaapquote:Op donderdag 7 december 2017 16:16 schreef Melting het volgende:
Ik kreeg een mondkapje op; zegt die man..... moet je goed ruiken, het ruikt naar boslucht. Dus ik snuif, en zei nog..... dan ruiken de bossen bij jullie toch anders dan bij ons.... en bam weg was ik.
Ik was de laatste patiënt van de dag, en werd wakker toen ze de operatiekamer aan het opruimen waren.... Net klaar met opereren pas. Toen ben ik ook weer ingedut.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar wel een infuus. De anestheseasteastesiolologist telde terug van 10. Ik kan me "10.. 9.. 8.." nog herinneren. Daarna was ik weg. En toen ik wakker werd, vroeg ik "is het klaar?", kreeg het antwoord "ja" en viel prompt weer in slaapEn bij de tweede keer wakker worden, kreeg ik een ijsje.
Je hebt "goede" weggelaten. Zeer accuraatquote:
Gut, dan moet je die fles slechte wijn nog een paar weken bewaren ook??quote:Op donderdag 7 december 2017 16:21 schreef Melting het volgende:
Kerstpakket nu al binnen via de post.
quote:Op donderdag 7 december 2017 16:21 schreef Melting het volgende:
Kerstpakket nu al binnen via de post.
Je zou de straten maar schoon moeten blazen,zoals ik vandaag.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt "goede" weggelaten. Zeer accuraat![]()
Wat een hondenweer, zeg
Dan heb je je werk niet goed gedaan. Er ligt nog steeds regen op de straten hierquote:Op donderdag 7 december 2017 16:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je zou de straten maar schoon moeten blazen,zoals ik vandaag.
Je moet het blad toch ergens kwijt,dan maar de putten in.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:27 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan heb je je werk niet goed gedaan. Er ligt nog steeds regen op de straten hier![]()
Mehh... sterkte aan Twanquote:Op donderdag 7 december 2017 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
secundaire werkverschaffing. Jij bent de man in dienst van de gemeente die de straten schoonveegt. De putten verstopt. Daar zijn lange vergaderingen over geweest met allemaal plannen, proefballonetjes die allemaal werden neergeschoten. Tot die ene slimme, maar stille, bedeesde ambtenaar met het idee kwam:quote:Op donderdag 7 december 2017 16:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je moet het blad toch ergens kwijt,dan maar de putten in.
En zo kwam het, dames en heren dat het allemaal weer goed was in PaRostadquote:We nemen een putjesschepper in dienst!
Uiteraard is het een routineoperatie, maar ik neem aan dat er toch wel de nodige zenuwen zijn he.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:32 schreef peaceman het volgende:
We zijn aan het wachten...als alles meezit zal de operatie half 6 beginnen.
nog maar 'n klein uurtje,maar wat zal het voor hem lang durenquote:Op donderdag 7 december 2017 16:32 schreef peaceman het volgende:
Sterkte voor minipeacemanquote:Op donderdag 7 december 2017 16:32 schreef peaceman het volgende:
The fuck @ je UI gast!quote:Op donderdag 7 december 2017 16:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sterkte voor minipeaceman![]()
Is het zijn eerste operatie?
Wees blij. Hij heeft eindelijk een UI die bij zijn shows past.quote:
Is een reminder dat ik zo mijn koffie moet inschenken, net gezetquote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wees blij. Hij heeft eindelijk een UI die bij zijn shows past.
Ik had hem al een tijdje, maar hij werd "iets" te druk bevondenquote:Op donderdag 7 december 2017 16:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wees blij. Hij heeft eindelijk een UI die bij zijn shows past.
ja wel een beetje natuurlijk. Het wachten is wel erg.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Uiteraard is het een routineoperatie, maar ik neem aan dat er toch wel de nodige zenuwen zijn he.
Mwoah, in verhouding valt dat best mee!quote:Op donderdag 7 december 2017 16:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had hem al een tijdje, maar hij werd "iets" te druk bevonden
Vroeger kon ik op ESC drukken en dan bleven geanimeerde UI's stil staan. I-de-aal bij sommige UI's. Maar Firefox heeft die optie al een tijdje geleden de nek omgedraaid.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had hem al een tijdje, maar hij werd "iets" te druk bevonden
als je amandelen knippen meerekent wel.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sterkte voor minipeaceman![]()
Is het zijn eerste operatie?
Mja, dat wachten doe je helaas niks aan. Als volwassene kan je je daar redelijk overheen zetten, maar voor een kind is het natuurlijk wel errug spannendquote:Op donderdag 7 december 2017 16:45 schreef peaceman het volgende:
ja wel een beetje natuurlijk. Het wachten is wel erg.
Ah!quote:Op donderdag 7 december 2017 16:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
als je amandelen knippen meerekent wel.
Lieve Dries,quote:De 58-jarige zanger zou het liefst Engelstalige ballads zingen. "Ik heb twee keer geprobeerd een zijstapje te maken en twee keer een Engelstalig album uitgebracht. Daar heb ik zelf veel centjes in gestopt, maar uiteindelijk voel je: daar zit men in het land niet zo op te wachten."
quote:Op donderdag 7 december 2017 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwoah, in verhouding valt dat best mee!
Maar ook als je kind geopereerd moet worden lijkt het me als ouder ook echt een hel.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, dat wachten doe je helaas niks aan. Als volwassene kan je je daar redelijk overheen zetten, maar voor een kind is het natuurlijk wel errug spannend
Lieve Dries, Zou je een CD voor doven en slechthorenden willen opnemen? Je weet wel. Waar de audiotechnicus het mastervolume heeft uitgezet. Een lege cdhoes. Alleen met teksten. En dan misschien een beschrijfbare cd erin doen?quote:Op donderdag 7 december 2017 16:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lieve Dries,
We zitten op geen enkel liedje, in welke taal dan ook, van jou te wachten.
En je dan ook nog groot moeten houden, omdat het kind jouw angst/twijfels niet mag zien, omdat het anders helemaal fliptquote:Op donderdag 7 december 2017 16:50 schreef ToT het volgende:
Maar ook als je kind geopereerd moet worden lijkt het me als ouder ook echt een hel.
Dat ja!quote:Op donderdag 7 december 2017 16:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En je dan ook nog groot moeten houden, omdat het kind jouw angst/twijfels niet mag zien, omdat het anders helemaal flipt![]()
Diep ademhalen, "komt allemaal goed, vent! Is maar een simpele operatie" *bibber*
Als ie onder zeil is, hebben Diaan en peace wel mooi de tijd de kerstcadeautjes in te pakken.quote:
Uiteraard komt het goedquote:Op donderdag 7 december 2017 16:58 schreef peaceman het volgende:
Tuurlijk is simpele operatie, maar het blijft spannend. Maar komt goed. 😊
Volgens mij de eerste 12 uur niet, nee.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uiteraard komt het goed
Mag ie wel eten hebben vanavond? Ik heb geen idee hoe de aftermath van een blindedarmoperatie eruit ziet.
voorlopig niet in elk geval.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uiteraard komt het goed
Mag ie wel eten hebben vanavond? Ik heb geen idee hoe de aftermath van een blindedarmoperatie eruit ziet.
Als hij uit de uitslaapkamer komt, en wakker is kan hij voorzichtig beginnen met eten. Tenminste, dat lees ik zo op de site van de mldsquote:
Geen 3-gangendiner natuurlijk. That would be sillyquote:Na de operatie
Als de operatie klaar is, wordt u naar de uitslaapkamer gebracht. Hier kunt u rustig wakker worden en worden uw hartslag en bloeddruk in de gaten gehouden. Als u goed wakker bent, gaat u naar de verpleegafdeling. Hier begint u langzaam aan met eten.
Na de operatie heeft u een infuus met vocht. Via dit infuus kan ook medicatie worden gegeven tegen de misselijkheid, de infectie en de pijn.
Vervroegd kerstdinerquote:Op donderdag 7 december 2017 17:10 schreef knokkels het volgende:
Geen 3-gangendiner natuurlijk. That would be silly
ouch!quote:Op donderdag 7 december 2017 17:09 schreef spijkerbroek het volgende:
De tering.. denk je dat je ff wat stroopwafels en andere zooi naar je travelbuddy in de VS wilt sturen als kerstcadeau, mag je nog ff 20 tot 30 euro aan verzendkosten aftikken
Ja mijn vriendin stuurt af en toe ook wel eens wat naar de Filipijnen. Dat is idd nooit leuk qua kosten!quote:Op donderdag 7 december 2017 17:09 schreef spijkerbroek het volgende:
De tering.. denk je dat je ff wat stroopwafels en andere zooi naar je travelbuddy in de VS wilt sturen als kerstcadeau, mag je nog ff 20 tot 30 euro aan verzendkosten aftikken
De hele dag lullen jullie door over van alles en nog wat , dan wil er iemand draaien en is er, net als gisteren, niemand om even in te roosteren? Welk een toeval.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als er niemand anders wilt, wil ik wel van 19 tot melt.
Ja halloquote:Op donderdag 7 december 2017 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De hele dag lullen jullie door over van alles en nog wat , dan wil er iemand draaien en is er, net als gisteren, niemand om even in te roosteren? Welk een toeval.
Maakt niks uit, het ist trouwens ook tijd om eten te koken enzo.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De hele dag lullen jullie door over van alles en nog wat , dan wil er iemand draaien en is er, net als gisteren, niemand om even in te roosteren? Welk een toeval.
Heb hem al ingeroosterd.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik las zijn wens, maar om nou te zeggen "dan moet je een roosteraar aanspreken" is ook zo'n open deur.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Take a chill pill, gozer.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Weet je, rommelen jullie maar door.
Wat bedoel u ?quote:Op donderdag 7 december 2017 17:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 7 december 2017 17:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik heb je inmiddels al ingepland.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat is het probleem?
Of ik nou om 5 of om half 6 ingeroosterd sta maakt weinig uit als ik pas om zeven uur ga draaien,daarbij laat ik nog even de keuze aan iemand die toevallig met een playlistje bezig is, ik draai toch live, dus of ik nou voor melt, danwel voor 11 of jou of iedereen anders draai, er zit voor mij niet echt iets van draaidwang in oid.
quote:Op donderdag 7 december 2017 17:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat is het probleem?
Of ik nou om 5 of om half 6 ingeroosterd sta maakt weinig uit als ik pas om zeven uur ga draaien,daarbij laat ik nog even de keuze aan iemand die toevallig met een playlistje bezig is, ik draai toch live, dus of ik nou voor melt, danwel voor 11 of jou of iedereen anders draai, er zit voor mij niet echt iets van draaidwang in oid.
Ik had het al gezien, thnx.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb je inmiddels al ingepland.
precies.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:39 schreef just me het volgende:
[..]![]()
roosteraars kunnen ook niet altijd aanwezig zijn![]()
hoe is het met de spanning ?quote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is zojuist begonnen aan een show die tot 19:00 uur duurt![]()
tis ook pikkedonker buitenquote:Op donderdag 7 december 2017 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Ben maar eens begonnen met een toepasselijk nummer aan het begin van thursday night
lennon en ik zijn naar huis. Diaan en Twan zijn vader zijn nog in het ziekenhuis. Die blijven in elk geval nog tot hij weer bijkomt.quote:
zelfs ik vind het spannendquote:Op donderdag 7 december 2017 17:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
lennon en ik zijn naar huis. Diaan en Twan zijn vader zijn nog in het ziekenhuis. Die blijven in elk geval nog tot hij weer bijkomt.
Verder moeten we even kijken hoe en wat.
Als het goed is ligt ie nu net of bijna onder zeil.
Sterkte met de situatie. Hopelijk is Twan er snel weer bovenop.quote:Op donderdag 7 december 2017 17:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
lennon en ik zijn naar huis. Diaan en Twan zijn vader zijn nog in het ziekenhuis. Die blijven in elk geval nog tot hij weer bijkomt.
Verder moeten we even kijken hoe en wat.
Als het goed is ligt ie nu net of bijna onder zeil.
Ik dacht dat het de tandarts is die gaatjes vulde?quote:Op donderdag 7 december 2017 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Ben maar eens begonnen met een toepasselijk nummer aan het begin van thursday night
Plaatjes ookquote:Op donderdag 7 december 2017 17:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de tandarts is die gaatjes vulde?
Hopeloos ook he, die knokkels
welke was het? Heb T niet gehoordquote:
Crowded House - Better Be Home Soonquote:Op donderdag 7 december 2017 17:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
welke was het? Heb T niet gehoord
longtwan toch?quote:Op donderdag 7 december 2017 17:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
welke was het? Heb T niet gehoord
Het toeval wil dat ik voor deze show een nummer heb klaarstaan met iets van "long" in de titel....quote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 17:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Crowded House - Better Be Home Soon
succes met wachtenquote:Op donderdag 7 december 2017 18:00 schreef Diaan73 het volgende:
Twan ligt inderdaad nu op de operatietafel...
Nu wachten totdat hij klaar is.
Succesquote:Op donderdag 7 december 2017 18:00 schreef Diaan73 het volgende:
Twan ligt inderdaad nu op de operatietafel...
Nu wachten totdat hij klaar is.
6 welquote:
Gelukkig is het weer opgelostquote:Op donderdag 7 december 2017 18:19 schreef Rafeiro het volgende:
Wat is het toch heerlijk dat mn zusje dichtbij woont.
Had mezelf buitengesloten, heerlijk met dit weer
Maar de sleutel van mn huisje bij haar opgehaald en weer binnen
Wel even een soort van paniek though
Jaquote:
Pump da Lead on Ya is beter.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ik dacht: ik moet Raf en PaRo even een plezier doen
Ik doe niet aan verzoekjes.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die moet je dan zelf maar draaien
Het was dan ook geen verzoekjequote:
Je hoort weinig nieuws hoor, heb te weinig tijd gehad om te verzamelen.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was dan ook geen verzoekje![]()
Ik kan sowieso niet langer dan 20 minuten luisteren, helaas. Moet rond 19:20 uur weg.
MadMasterquote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 18:37 schreef Diaan73 het volgende:
Operatie is klaar! Alles is goed gegaan, niet geperforeerd. Wrs morgen naar huis.
Operatie is klaar! Alles is goed gegaan, niet geperforeerd. Wrs morgen naar huis.
goed nieuwsquote:Op donderdag 7 december 2017 18:37 schreef Diaan73 het volgende:
Taalfouten waren mid jaren 90 in.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter?
Barst van de taalfouten...
Klinkt niet verkeerdquote:Op donderdag 7 december 2017 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
Zeer grote kanshebber voor een plek in de Top 10 van mijn jaarlijst: Alison Moyet - Reassuring Pinches (alternative radio mix)
Twan z'n vader is juist bij hem. We mogen maar per 1 tegelijk... Voor mij nog even wachten dus.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:39 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Jullie waren er op tijd bij dus. Hoe is het met Twan?
Goed nummer, leuke film ook als ik het me goed kan herinneren.quote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 18:48 schreef Rafeiro het volgende:
Hoop wel dat Twan wat tactvoller uit de uitslaapkamer komt/kwam dan ondergetekende.
Zat redelijk in de stress, dus mocht voor de operatie een stuk film kijken.
Na de operatie, nog half duf reageerde ik niet op "Hoe is het nu?" Maar vroeg ik gelijk: "mag de film weer aan?".
Vooral mn zusje vond dat niet tof![]()
Je zou toch zeggen dat ze inmiddels tijd genoeg hebben gehad om die tekst te verbeteren...quote:Op donderdag 7 december 2017 18:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Taalfouten waren mid jaren 90 in.
quote:Op donderdag 7 december 2017 17:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je hoorde de volledige versie, inclusief saxofoonsolo op het eind, dus zonder fade-outquote:Op donderdag 7 december 2017 18:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goed nummer, leuke film ook als ik het me goed kan herinneren.
Sowieso wel grappig wat mensen na narcose zienquote:Op donderdag 7 december 2017 18:51 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Hehehehe ja dan ben je nog half duf van de verdoving. Dan weet je wat je wil zeggen, alleen denken je hersen wat anders
De rappers van tegenwoordig zijn nog luier, die rijmen meer op uitspraak dan op woord.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat ze inmiddels tijd genoeg hebben gehad om die tekst te verbeteren...
En ik ga uittunen en mixxx aanslingeren.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
Ik sluit af met het nummer dat ooit mijn eerste verzoekje was...
quote:Op donderdag 7 december 2017 18:48 schreef Rafeiro het volgende:
Hoop wel dat Twan wat tactvoller uit de uitslaapkamer komt/kwam dan ondergetekende.
Zat redelijk in de stress, dus mocht voor de operatie een stuk film kijken.
Na de operatie, nog half duf reageerde ik niet op "Hoe is het nu?" Maar vroeg ik gelijk: "mag de film weer aan?".
Vooral mn zusje vond dat niet tof![]()
Graag gedaan. En succes met jouw showquote:Op donderdag 7 december 2017 18:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En ik ga uittunen en mixxx aanslingeren.
Thnx 11.
Ik weet niet, ik tune altijd uit, omdat ik ander po de mute aanzet en alles dubbel hoor, wat niet fijn is als je live aanelkaar draait.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:57 schreef Rafeiro het volgende:
Nog steeds geen workaround voor mixxx en luisteren vermoed ik?
O, is dat het...quote:Op donderdag 7 december 2017 18:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De rappers van tegenwoordig zijn nog luier, die rijmen meer op uitspraak dan op woord.
Maakt ¨Big Shag" alleen maar genialer.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik tune altijd uit, omdat ik ander po de mute aanzet en alles dubbel hoor, wat niet fijn is als je live aanelkaar draait.
mooie show gemist zie ikquote:Op donderdag 7 december 2017 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - Plaatjes Vullen Gaatjes
01 Pet Shop Boys feat. Example - Thursday (Adam Love's dub)
02 Faithless - Take The Long Way Home (radio mix)
03 Crowded House - Better Be Home Soon
04 Naughty Boy feat. ROMANS - Home
05 Fine Young Cannibals - Johnny Come Home
06 Gloworm - Carry Me Home (radio mix)
07 The Timelords - Doctorin' The Tardis
08 Shy Luv - Lungs (Gerd Janson dance mix)
09 The Beatles - We Can Work It Out
10 Scissor Sisters - Night Work
11 2 Unlimited - Workaholic
12 Robbie Williams - 9 To 5
13 Luniz - I Got 5 On It
14 Technotronic - This Beat Is Technotronic
15 Django Django - In Your Beat
16 Erasure - Blue Savannah
17 Alison Moyet - Reassuring Pinches (alternative radio mix)
18 Dusty Springfield - Nothing Has Been Proved
19 Carl Louis - From Lom To Bangladesh
20 Yelle - Complètement Fou
Hoe doen die mumblerappers dat dan?quote:Op donderdag 7 december 2017 18:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De rappers van tegenwoordig zijn nog luier, die rijmen meer op uitspraak dan op woord.
Fijne avond en bandzequote:Op donderdag 7 december 2017 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
De plicht roept. Bedankt, PaRO; succes met de rest van de show. Iedereen een fijne avond
Fijne avondquote:Op donderdag 7 december 2017 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
De plicht roept. Bedankt, PaRO; succes met de rest van de show. Iedereen een fijne avond
Lekkere weirdo is het trouwensquote:Iedereen houdt van doekoe, iedereen houdt van geld. Maar geld maakt niet gelukkig maar mijn vriend Def Rhymz wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Ik mag luisterenquote:Op donderdag 7 december 2017 20:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik wel , ik mag ze tenslotte draaien.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:37 schreef Diaan73 het volgende:
Hoi livelink.quote:
Ik heb de Sint gisteren aan de kade uitgezwaaid. Het was een emotioneel afscheid, maar het moest gebeuren.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi livelink.
Of moet ik zeggen; lieveling van de Sint?![]()
Nu weer bijna een jaar wachten tot jullie elkaar weer zien.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de Sint gisteren aan de kade uitgezwaaid. Het was een emotioneel afscheid, maar het moest gebeuren.
Nee, het moet wel bijzonder blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu weer bijna een jaar wachten tot jullie elkaar weer zien.
Of ga je komende zomer op vakantie naar Spanje?
quote:Op donderdag 7 december 2017 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het moet wel bijzonder blijven natuurlijk.
quote:Op donderdag 7 december 2017 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb de Sint gisteren aan de kade uitgezwaaid. Het was een emotioneel afscheid, maar het moest gebeuren.
quote:Mooie momenten komen
Mooie momenten gaan.
Emoties aan de kade
La Die La Da Le
Zwaan
ach het is Klaas maar en niet Juttemis, die komt nooit terug.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu weer bijna een jaar wachten tot jullie elkaar weer zien.
Of ga je komende zomer op vakantie naar Spanje?
Neem een flesje wijn voor me meequote:Op donderdag 7 december 2017 20:36 schreef knokkels het volgende:
* knokkels springt even op de fiets richting winkel. brb.
Morgen vrij?quote:Op donderdag 7 december 2017 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Neem een flesje wijn voor me mee
Wist niet dat je kinderen had.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En omdat de kinderen naar bed zijn een gecensureerde versie.
Nee, dat niet. Maar ik heb wel echt zin in wijn. Helaas heb ik het niet in huis.quote:
Altijd zorgen voor een kleine voorraad.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik heb wel echt zin in wijn. Helaas heb ik het niet in huis.
Precies, de ongecensureerde versie is voor de kiddo's...quote:Op donderdag 7 december 2017 20:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
En omdat de kinderen naar bed zijn een gecensureerde versie.
quote:Op donderdag 7 december 2017 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Neem een flesje wijn voor me mee
Ik ben net een beetje aan het opdrogen. Ik ga wel voor thee. En ik heb ook nog cognac staan bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 7 december 2017 20:59 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
ik heb nog witte wijn staan hier, komtumaar
quote:Op donderdag 7 december 2017 20:58 schreef livelink het volgende:
Je ending theme alweer![]()
Ik heb maar een klein stukje meegekregen, helaas.
Dank je wel PaRo
quote:Op donderdag 7 december 2017 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben net een beetje aan het opdrogen. Ik ga wel voor thee. En ik heb ook nog cognac staan bedenk ik me nu.
Yummyquote:
quote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 21:09 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
* knokkels houdt heel wijselijk zijn mond dicht
quote:Op donderdag 7 december 2017 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, thuis. Twan voelde zich goed maar was erg moe en gaat nu slapen.
Ik ga maar eens eten. 1 eierkoek en 2 mandarijnen is wat te weinig op een dag.
eet smakelijk, je hebt het zeker verdiendquote:Op donderdag 7 december 2017 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Er zit zeg maar een diepere mening in dat nummerquote:
Ik heb me daar nog niet in verdieptquote:Op donderdag 7 december 2017 21:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Er zit zeg maar een diepere mening in dat nummer
Gelukkig!quote:Op donderdag 7 december 2017 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik probeer zo nog even te luisteren en mee te posten. Even ontspannen.
was wel ietwat apartquote:
Ken je die films die zo slecht zijn dat ze eigenlijk weer goed worden?quote:
*trekt aan Arnolds jasje:quote:Op donderdag 7 december 2017 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ken je die films die zo slecht zijn dat ze eigenlijk weer goed worden?
Nou, daar valt deze dus niet onder!(Was duidelijk de opzet, maar is niet bepaald gelukt!
)
Ik heb even teruggelezen. Heftig zeg. Hopelijk slaapt Twan goed en voelt hij zich snel weer wat beter. Succes met ontspannenquote:Op donderdag 7 december 2017 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zal even Relax van FGTH voor je aanvragen.quote:Op donderdag 7 december 2017 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ietsjes flauwquote:
Blijft een toffe clipquote:
Absoluut!quote:Op donderdag 7 december 2017 21:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Blijft een toffe clip
[ afbeelding ]
Slimmerik.quote:Op donderdag 7 december 2017 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm, broodje sambal met kaas is niet heel handig.
Niet heel naar ook, maar een flinke slok water daarna is echt dom
Slaap lekker, Paro.quote:Op donderdag 7 december 2017 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga afhaken, morgen weer vroeg op, Dank Melt.
quote:Op donderdag 7 december 2017 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Melkquote:Op donderdag 7 december 2017 21:28 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm, broodje sambal met kaas is niet heel handig.
Niet heel naar ook, maar een flinke slok water daarna is echt dom
Slaap lekker PaRoquote:Op donderdag 7 december 2017 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Welterusten PaRoquote:Op donderdag 7 december 2017 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Melk of suiker helpen jaquote:
Bitchin' Camaro hierna?quote:
die neem ik op de koop toequote:
Erg 80squote:
* knokkels steekt zijn ogen uitquote:
aan de spoiler en dan rijdenquote:
Ja hallo, kijk je uit waar je steekt, ik woon westelijk van je hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |