SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Je hoeft toch niet alles te delen hierquote:
waar heb jij het over?quote:Op donderdag 7 december 2017 11:41 schreef just me het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles te delen hier
Ik ga toch ook geen trui verknippen![]()
Oh zit ik weer eens misquote:
quote:Op donderdag 7 december 2017 11:53 schreef just me het volgende:
[..]
Oh zit ik weer eens mis![]()
Ik ging even terug naar het vorige topic en wat MadMaster ons liet zien
zo in de stad met een vriendin lunchenquote:
Jij geniet er wel met volle teugen van, volgens mij.quote:Op donderdag 7 december 2017 12:13 schreef just me het volgende:
[..]
zo in de stad met een vriendin lunchen![]()
het leven van een pensionada is zo slecht nog niet
quote:Op donderdag 7 december 2017 12:13 schreef just me het volgende:
[..]
zo in de stad met een vriendin lunchen![]()
het leven van een pensionada is zo slecht nog niet
Ik ga geen teugjes wijn drinken hoorquote:Op donderdag 7 december 2017 12:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij geniet er wel met volle teugen van, volgens mij.
Waarom toch niet?quote:Op donderdag 7 december 2017 12:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga geen teugjes wijn drinken hoor
en ja, ik doe mijn best om te genieten
Neuh daar ga ik niet aan beginnenquote:Op donderdag 7 december 2017 12:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom toch niet?
Je hoeft niet dronken te worden. 1 glaasje moet kunnen.
Dan vanavond maar.quote:Op donderdag 7 december 2017 12:20 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh daar ga ik niet aan beginnen
quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 Dj Melting - Classic rock
och jeetjequote:Op donderdag 7 december 2017 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
Damn... Net gebeld door Twan. Die was gisteren met zere buik eerder van school naar huis gegaan. Vanmorgen nog last en is hij met mijn moeder naar de huisarts gegaan.
Huisarts dacht aan buikgriep of blindedarmontsteking en heeft hem doorverwezen voor een echo.
En het is een blindedarmontsteking... Vandaag of morgen wordt hij geopereerd. Nu dus snel naar Enschede en naar het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 7 december 2017 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
Damn... Net gebeld door Twan. Die was gisteren met zere buik eerder van school naar huis gegaan. Vanmorgen nog last en is hij met mijn moeder naar de huisarts gegaan.
Huisarts dacht aan buikgriep of blindedarmontsteking en heeft hem doorverwezen voor een echo.
En het is een blindedarmontsteking... Vandaag of morgen wordt hij geopereerd. Nu dus snel naar Enschede en naar het ziekenhuis.
sterkte, en beterschap voor Twanquote:Op donderdag 7 december 2017 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
En ik maar mopperen dat hij alweer ziek naar huis is gegaanquote:Op donderdag 7 december 2017 12:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is vervelend, Diaan. Had zelf een paar jaar geleden een acute blindedarmontsteking en dat is geen pretje, kan ik je zeggen.
Beterschap voor Twan.
Ik heb Junior ook wel eens naar een voetbaltraining geschopt, kwam hij ook met 39 graden koorts thuisquote:Op donderdag 7 december 2017 12:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En ik maar mopperen dat hij alweer ziek naar huis is gegaan![]()
Beterschap aan Twan!quote:Op donderdag 7 december 2017 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
Vervelend, maar zoiets valt gelukkig wel mee tegenwoordig...quote:Op donderdag 7 december 2017 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ughquote:Op donderdag 7 december 2017 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
Thnx allemaal
Update : zoals het er nu naar uitziet, wordt hij rond 17:30 uur geopereerd. Het is een simpele ingreep maar hij ziet er zelf wel tegenop.
quote:Op donderdag 7 december 2017 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
Thnx allemaal
Update : zoals het er nu naar uitziet, wordt hij rond 17:30 uur geopereerd. Het is een simpele ingreep maar hij ziet er zelf wel tegenop.
Zeg dat maar niet tegen de chirurg. Het opereert zo lastig met gekruiste vingersquote:
Succes straks en beterschap voor Twan.quote:Op donderdag 7 december 2017 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
Thnx allemaal
Het zijn mijn vingers:)quote:Op donderdag 7 december 2017 16:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet tegen de chirurg. Het opereert zo lastig met gekruiste vingers
Niet met je neus typenquote:Op donderdag 7 december 2017 16:13 schreef just me het volgende:
Het zijn mijn vingers:)
typt wel lastig
Ik kreeg een mondkapje op; zegt die man..... moet je goed ruiken, het ruikt naar boslucht. Dus ik snuif, en zei nog..... dan ruiken de bossen bij jullie toch anders dan bij ons.... en bam weg was ik.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Succes straks en beterschap voor Twan.
De prik voor het infuus is het ergste,daarna slaap je en dan wordt je weer wakker. En dan is de pijn weg.
quote:Programma van vandaag
21:00 - 23:00 Dj Melting - Classic rock
Ik kreeg vorig jaar wel een infuus. De anestheseasteastesiolologist telde terug van 10. Ik kan me "10.. 9.. 8.." nog herinneren. Daarna was ik weg. En toen ik wakker werd, vroeg ik "is het klaar?", kreeg het antwoord "ja" en viel prompt weer in slaapquote:Op donderdag 7 december 2017 16:16 schreef Melting het volgende:
Ik kreeg een mondkapje op; zegt die man..... moet je goed ruiken, het ruikt naar boslucht. Dus ik snuif, en zei nog..... dan ruiken de bossen bij jullie toch anders dan bij ons.... en bam weg was ik.
Ik was de laatste patiënt van de dag, en werd wakker toen ze de operatiekamer aan het opruimen waren.... Net klaar met opereren pas. Toen ben ik ook weer ingedut.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar wel een infuus. De anestheseasteastesiolologist telde terug van 10. Ik kan me "10.. 9.. 8.." nog herinneren. Daarna was ik weg. En toen ik wakker werd, vroeg ik "is het klaar?", kreeg het antwoord "ja" en viel prompt weer in slaapEn bij de tweede keer wakker worden, kreeg ik een ijsje.
Je hebt "goede" weggelaten. Zeer accuraatquote:
Gut, dan moet je die fles slechte wijn nog een paar weken bewaren ook??quote:Op donderdag 7 december 2017 16:21 schreef Melting het volgende:
Kerstpakket nu al binnen via de post.
quote:Op donderdag 7 december 2017 16:21 schreef Melting het volgende:
Kerstpakket nu al binnen via de post.
Je zou de straten maar schoon moeten blazen,zoals ik vandaag.quote:Op donderdag 7 december 2017 16:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt "goede" weggelaten. Zeer accuraat![]()
Wat een hondenweer, zeg
Dan heb je je werk niet goed gedaan. Er ligt nog steeds regen op de straten hierquote:Op donderdag 7 december 2017 16:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je zou de straten maar schoon moeten blazen,zoals ik vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |