SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Merci...quote:Op woensdag 6 december 2017 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb echt zo gelachen.
Damn, wat was het weer bizar goed gedaan
quote:Op woensdag 6 december 2017 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit altijd een beetje een zeiknummer.
Het was dan ook hilarische chaosquote:Op woensdag 6 december 2017 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merci...![]()
Ik wist tot 19.00 uur niet eens dat Sinterklaas op bezoek zou komen, dat bleek pas daarna.
Ondertussen viel mijn vaste internetverbinding uit, kreeg ik nog wat vragen tussendoor en moest de show om 19.30 uur beginnen.
Ik heb me prima vermaakt gisteren met de Sint, maar ik had vooraf geen idee wat er allemaal de revue zou passeren. En Sint wist dat ook niet...
Wat je zonder beeld, maar wel met geluid, allemaal niet kan uithalen.quote:Op woensdag 6 december 2017 14:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het was dan ook hilarische chaos
Geloof ik graag, haha.quote:Op woensdag 6 december 2017 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je zonder beeld, maar wel met geluid, allemaal niet kan uithalen.
Heb gisteren zelf ook gelachen en heb de microfoon soms echt dicht moeten draaien.
De roep richting CindieeYYYYYYY van de Sint leverde een fikse lach-/hoestbui op...
Dat was idd echt humor!quote:Op woensdag 6 december 2017 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb gisteren zelf ook gelachen en heb de microfoon soms echt dicht moeten draaien.
De roep richting CindieeYYYYYYY van de Sint leverde een fikse lach-/hoestbui op...
Daar had ik echt bij moeten zijn.quote:Op woensdag 6 december 2017 14:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het was dan ook hilarische chaos
Wellicht heeft de sint het opgenomen.quote:Op woensdag 6 december 2017 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar had ik echt bij moeten zijn.![]()
Ik vrees dat je er live bij geweest moet zijn.quote:Op woensdag 6 december 2017 15:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wellicht heeft de sint het opgenomen.
quote:
Bij de begintune dacht ik al dat die van jou moest zijnquote:
quote:Op woensdag 6 december 2017 15:39 schreef just me het volgende:
[..]
Bij de begintune dacht ik al dat die van jou moest zijn
Ik sta oefeningen te doen voor mijn ontstoken schouderquote:Op woensdag 6 december 2017 15:47 schreef ToT het volgende:
Veel mensen haten dit nummer of vinden het overrated, maar ik vind 'm lekker energiek!Hier naast me begint automatisch ook eentje mee te swingen!
Oef, sterkte!quote:Op woensdag 6 december 2017 15:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik sta oefeningen te doen voor mijn ontstoken schouder![]()
wel in een iets rustiger tempo hoor
ik heb de oefeningen via de mail binnengekregen dus moet ik in de buurt van de pc staan, gordijnen maar dicht gedaanquote:
Ow bah, vervelend zegquote:Op woensdag 6 december 2017 15:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik sta oefeningen te doen voor mijn ontstoken schouder![]()
wel in een iets rustiger tempo hoor
tis nu even genoeg, auquote:Op woensdag 6 december 2017 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow bah, vervelend zegHopelijk helpen de oefeningen.
quote:
quote:Op woensdag 6 december 2017 16:00 schreef just me het volgende:
[..]ik stop ermee voor nu, ik doe vanavond nog wel wat en dan is het mooi geweest voor vandaag
Nee, het is niet opgenomen, compleet vergeten helaas...quote:Op woensdag 6 december 2017 15:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wellicht heeft de sint het opgenomen.
quote:Op woensdag 6 december 2017 16:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aan beide kanten van de auto 1 meter ruimte hebben en dan janken dat ik niet verder opzij wil gaan![]()
was een man zekerquote:Op woensdag 6 december 2017 16:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aan beide kanten van de auto 1 meter ruimte hebben en dan janken dat ik niet verder opzij wil gaan![]()
erwtensoep vanavondquote:
Ik niet. Heb ik maandag al gehad.quote:
Ik ook niet. Ik eet dat niet.quote:Op woensdag 6 december 2017 16:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik niet. Heb ik maandag al gehad.
Mijn oma maakte het wel altijd, maar toen vond ik het al niet echt lekker.quote:
zeker de 2e dagquote:
quote:Op woensdag 6 december 2017 16:38 schreef Melting het volgende:
De winnaar heeft al de eerste prijs, maar nou neemt ie de 2e en 3e prijs ook nog mee.
Daar heb ik nog geen leuke UI voor.quote:Op woensdag 6 december 2017 16:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je moet trouwens je werk mijter vervangen door de kerstmuts.
Ow dan moet je even MM lief aan kijken... Yquote:Op woensdag 6 december 2017 16:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen leuke UI voor.
En dat sloeg op The winner takes it all.
Boodschap begerepen.quote:Op woensdag 6 december 2017 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dan moet je even MM lief aan kijken... Y
quote:Op woensdag 6 december 2017 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boodschap begerepen.
Ik zal straks de werkmijter vervangen voor een kerstmuts...
quote:Op woensdag 6 december 2017 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boodschap begerepen.
Ik zal straks de werkmijter vervangen voor een kerstmuts...
Euh, wil jij ook een kerstmuts?quote:Op woensdag 6 december 2017 16:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Kun je die van mij ook kerstig maken eigenlijk?
quote:Op woensdag 6 december 2017 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, wil jij ook een kerstmuts?
Prima of iets anders kerstig. Kerstballen ofzo?quote:Op woensdag 6 december 2017 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, wil jij ook een kerstmuts?
En deze artiest moest je ook even vertalen naar het Engels?quote:
quote:Op woensdag 6 december 2017 16:57 schreef Melting het volgende:
[..]
En deze artiest moest je ook even vertalen naar het Engels?
quote:Op woensdag 6 december 2017 17:00 schreef Dj_Vout het volgende:
In a green, green, green, green, tubers, tubersland!
Radio 49 classicquote:Op woensdag 6 december 2017 17:02 schreef ToT het volgende:
En hierna gaan we weer op olifantenjacht!
over classics gesproken.... fout ventje zit er niet inquote:
Dat is een bewuste keuze.quote:Op woensdag 6 december 2017 17:04 schreef just me het volgende:
[..]
over classics gesproken.... fout ventje zit er niet in
Ow ik heb al een mooie andere aangevraagdquote:
Maar maar... dat is toch helemaal geen reden tot feesten?quote:
quote:Op woensdag 6 december 2017 17:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar maar... dat is toch helemaal geen reden tot feesten?
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 6 december 2017 17:10 schreef just me het volgende:
[..]als er gefeest kan worden moet er gefeest worden
doe voorzichtig, je weet het maar nooit met jouquote:Op woensdag 6 december 2017 17:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Speaking of which ...
* knokkels scheurt zijn rugtas open en gaat het pakket erin met een mes te lijf.
[ afbeelding ]
Ik heb hem al 3 minuten uit de doos en hij is nog geen één keer gevallen.quote:Op woensdag 6 december 2017 17:15 schreef just me het volgende:
[..]
doe voorzichtig, je weet het maar nooit met jou
waar kijk jij in ?quote:
Op mijn Novation Launchpad Mini Mk2.quote:
quote:Op woensdag 6 december 2017 17:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op mijn Novation Launchpad Mini Mk2.
Die ging net aan, en alle knopjes lichtten op
quote:Op woensdag 6 december 2017 17:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op mijn Novation Launchpad Mini Mk2.
Die ging net aan, en alle knopjes lichtten op
I am soooooooooooooooo easily amusedquote:
quote:
Wij krijgen nooit meer watquote:Op woensdag 6 december 2017 17:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wij kregen een banketstaaf van de Den Helder Suns. En een goeie ook. Niet zo'n kleffe smakeloze.
Ik heb nog wel een fles witte wijn hier liggen hoorquote:Op woensdag 6 december 2017 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
Wij krijgen nooit meer wat
In het verleden nog een flesje wijn maar sinds ik niet meer in het bestuur zit is dat ook afgelopen
Als ik 2 of 3 glazen wijn drink, word ik heel erg slaperig.quote:Op woensdag 6 december 2017 17:44 schreef knokkels het volgende:
Gisteren voor de eerste keer in maanden een paar glaasjes rode wijn gedronken. De halve nacht wakker geweest
ik heb " van" mama Symph 'n paar flesjes heerlijke wijn gekregenquote:Op woensdag 6 december 2017 17:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een fles witte wijn hier liggen hoor![]()
Gisteren voor de eerste keer in maanden een paar glaasjes rode wijn gedronken. De halve nacht wakker geweest
Ik slaap dan weer vreselijk goed op koffie. I am differentquote:Op woensdag 6 december 2017 17:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik 2 of 3 glazen wijn drink, word ik heel erg slaperig.![]()
Werkt goed als ik niet kan slapen
quote:Op woensdag 6 december 2017 17:48 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb " van" mama Symph 'n paar flesjes heerlijke wijn gekregen
![]()
MIjn ui zit in de soep maar dat wist ik alquote:Op woensdag 6 december 2017 18:06 schreef MadMaster het volgende:
De UI'en kunnen worden bekeken...
Ik herhaal: De UI'en kunnen worden bekeken...
quote:Op woensdag 6 december 2017 18:13 schreef just me het volgende:
[..]
MIjn ui zit in de soep maar dat wist ik al
Heb jij UI's gemaakt ?
leuk, ik zal oplaten later op de avondquote:Op woensdag 6 december 2017 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is aan de betreffende personen om ze al dan niet te openbaren...
Gezien en in gebruik genomen!quote:Op woensdag 6 december 2017 18:06 schreef MadMaster het volgende:
Sorry Sinterklaas!quote:Op woensdag 6 december 2017 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom net terug van uien kijken.quote:Op woensdag 6 december 2017 18:06 schreef MadMaster het volgende:
Op het briefje staat waarschijnlijk een barcode en als je je naam en adres noemt dan komt het wel goed. Ze vullen die dingen zelden meer in...quote:Op woensdag 6 december 2017 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Krijg je een 'we hebben u gemist' briefje van postnl in de brievenbus, waarop staat dat je de zending de volgende werkdag na 15 uur kunt ophalen op het postkantoor. Maar wie de afzender is? Wie de geadresseerde? Echt niks ingevuld, geen naam, geen barcode. Dus of we morgen iets meekrijgen op het postkantoor vraag ik me af. En waarom wordt het geen tweede keer aangeboden?
nee, geen enkele barcode te vinden, dat is het rarequote:Op woensdag 6 december 2017 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het briefje staat waarschijnlijk een barcode en als je je naam en adres noemt dan komt het wel goed. Ze vullen die dingen zelden meer in...
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 december 2017 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, geen enkele barcode te vinden, dat is het rare
zal ik voor de grootste of de kleinste gaan? Klein kan natuurlijk ook iets duurs in zittenquote:Op woensdag 6 december 2017 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Dan heb je mazzel en mag je kiezen uit de vele pakketjes...
quote:Op woensdag 6 december 2017 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zal ik voor de grootste of de kleinste gaan? Klein kan natuurlijk ook iets duurs in zitten
quote:Op woensdag 6 december 2017 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen kofferset, geen mixer, geen fietsen, geen stereotoren.
dat waren nog eens tijden..quote:Op woensdag 6 december 2017 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Pierrrrrreeee, wat hebben zij niet?
Omdat PostNL er geen moeite insteekt. Ik kreeg vanmorgen een pakketje aangeboden, ik had NET te weinig geld, ik zou nog naar de pinautomaat gaan. Komen ze nu wél op tijd.quote:Op woensdag 6 december 2017 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Krijg je een 'we hebben u gemist' briefje van postnl in de brievenbus, waarop staat dat je de zending de volgende werkdag na 15 uur kunt ophalen op het postkantoor. Maar wie de afzender is? Wie de geadresseerde? Echt niks ingevuld, geen naam, geen barcode. Dus of we morgen iets meekrijgen op het postkantoor vraag ik me af. En waarom wordt het geen tweede keer aangeboden?
heb je een mailtje ontvangen van postnl?quote:Op woensdag 6 december 2017 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, geen enkele barcode te vinden, dat is het rare
Ah, een incrowd ding.quote:
Ik verwacht nog wel een pakje, maar het zou vreemd zijn als die bij jullie bezorgd zou zijn.quote:Op woensdag 6 december 2017 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen mailtje en ik verwacht ook niks.
dat zou wel erg bijzonder zijn jaquote:Op woensdag 6 december 2017 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel een pakje, maar het zou vreemd zijn als die bij jullie bezorgd zou zijn.
quote:Op woensdag 6 december 2017 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat zou wel erg bijzonder zijn ja
Hopen dat het goedkomtquote:Op woensdag 6 december 2017 19:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit er wel een beetje over in.... via Marktplaats een box met elpees van Woodstock gekocht. Betaald maar de advertentie staat nog steeds “open” en ik krijg geen reactie van de verkoper. Maar even afwachten.
Hij heeft zijn naam gegeven en rekeningnummer. Net even op naam gezocht en makkelijk te vinden. Dat komt wel goed denk ik.quote:
geen idee of er een roosteraar aanwezig isquote:Op woensdag 6 december 2017 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wie wil er zo vriendelijk zijn mij in te roosteren? Eens zien of alles nog werkt na de migratie van Windows 8 naar 10. Shownaam 'Hak op de Tak, boemshakalak'. Nou, dáár is even over nagedacht heur.
Dank u!
quote:Op woensdag 6 december 2017 20:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn naam gegeven en rekeningnummer. Net even op naam gezocht en makkelijk te vinden. Dat komt wel goed denk ik.
die stuur ik wel door hoorquote:Op woensdag 6 december 2017 19:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik zit er wel een beetje over in.... via Marktplaats een box met elpees van Woodstock gekocht. Betaald maar de advertentie staat nog steeds “open” en ik krijg geen reactie van de verkoper. Maar even afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |