SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Merci...quote:Op woensdag 6 december 2017 11:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb echt zo gelachen.
Damn, wat was het weer bizar goed gedaan
quote:Op woensdag 6 december 2017 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit altijd een beetje een zeiknummer.
Het was dan ook hilarische chaosquote:Op woensdag 6 december 2017 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Merci...![]()
Ik wist tot 19.00 uur niet eens dat Sinterklaas op bezoek zou komen, dat bleek pas daarna.
Ondertussen viel mijn vaste internetverbinding uit, kreeg ik nog wat vragen tussendoor en moest de show om 19.30 uur beginnen.
Ik heb me prima vermaakt gisteren met de Sint, maar ik had vooraf geen idee wat er allemaal de revue zou passeren. En Sint wist dat ook niet...
Wat je zonder beeld, maar wel met geluid, allemaal niet kan uithalen.quote:Op woensdag 6 december 2017 14:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het was dan ook hilarische chaos
Geloof ik graag, haha.quote:Op woensdag 6 december 2017 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je zonder beeld, maar wel met geluid, allemaal niet kan uithalen.
Heb gisteren zelf ook gelachen en heb de microfoon soms echt dicht moeten draaien.
De roep richting CindieeYYYYYYY van de Sint leverde een fikse lach-/hoestbui op...
Dat was idd echt humor!quote:Op woensdag 6 december 2017 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je zonder beeld, maar wel met geluid, allemaal niet kan uithalen.
Heb gisteren zelf ook gelachen en heb de microfoon soms echt dicht moeten draaien.
De roep richting CindieeYYYYYYY van de Sint leverde een fikse lach-/hoestbui op...
Daar had ik echt bij moeten zijn.quote:Op woensdag 6 december 2017 14:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het was dan ook hilarische chaos
Wellicht heeft de sint het opgenomen.quote:Op woensdag 6 december 2017 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar had ik echt bij moeten zijn.![]()
Ik vrees dat je er live bij geweest moet zijn.quote:Op woensdag 6 december 2017 15:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wellicht heeft de sint het opgenomen.
quote:
Bij de begintune dacht ik al dat die van jou moest zijnquote:
quote:Op woensdag 6 december 2017 15:39 schreef just me het volgende:
[..]
Bij de begintune dacht ik al dat die van jou moest zijn
Ik sta oefeningen te doen voor mijn ontstoken schouderquote:Op woensdag 6 december 2017 15:47 schreef ToT het volgende:
Veel mensen haten dit nummer of vinden het overrated, maar ik vind 'm lekker energiek!Hier naast me begint automatisch ook eentje mee te swingen!
Oef, sterkte!quote:Op woensdag 6 december 2017 15:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik sta oefeningen te doen voor mijn ontstoken schouder![]()
wel in een iets rustiger tempo hoor
ik heb de oefeningen via de mail binnengekregen dus moet ik in de buurt van de pc staan, gordijnen maar dicht gedaanquote:
Ow bah, vervelend zegquote:Op woensdag 6 december 2017 15:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik sta oefeningen te doen voor mijn ontstoken schouder![]()
wel in een iets rustiger tempo hoor
tis nu even genoeg, auquote:Op woensdag 6 december 2017 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow bah, vervelend zegHopelijk helpen de oefeningen.
quote:
quote:Op woensdag 6 december 2017 16:00 schreef just me het volgende:
[..]ik stop ermee voor nu, ik doe vanavond nog wel wat en dan is het mooi geweest voor vandaag
Nee, het is niet opgenomen, compleet vergeten helaas...quote:Op woensdag 6 december 2017 15:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wellicht heeft de sint het opgenomen.
quote:Op woensdag 6 december 2017 16:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aan beide kanten van de auto 1 meter ruimte hebben en dan janken dat ik niet verder opzij wil gaan![]()
was een man zekerquote:Op woensdag 6 december 2017 16:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Aan beide kanten van de auto 1 meter ruimte hebben en dan janken dat ik niet verder opzij wil gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |