abonnement Unibet Coolblue
pi_175518516
"Boehoehoe wij speelden vals en nu worden wij gestraft!"
Ja, daahaag :W
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175518540
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

die gooide je al overboord met die rare rant over Olympische Spelen voor alleen EU landen omdat de Russen gestraft werden voor wangedrag

compleet out the window
Ik heb de neiging om te overdrijven als mijn gesprekspartner het simpelste van het simpelste niet wil toegeven. Het feit dat Rusland in deze corrupte wereld als enige (naar mijn weten) op deze manier behandeld wordt bewijst toch dat politiek een rol speelt?
pi_175518559
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:14 schreef madam-april het volgende:
Er doen nog steeds Russen mee, ze doen officieel niet mee onder de Russische vlag, maar aangezien ze niet onder een andere vlag meedoen, doen ze eigenlijk gewoon mee onder de Russische vlag..
Onder die vlag doen volgens mij ook anderen mee die niet door een land uitgezonden worden, zoals vluchtelingen uit Syrië e.d.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175518588
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Het feit dat Rusland in deze corrupte wereld als enige (naar mijn weten) op deze manier behandeld wordt bewijst toch dat politiek een rol speelt?
Nee, dat bewijst dat Rusland is betrapt op systematisch drugsgebruik en het verdoezelen daarvan, en andere landen niet. Dat heeft geen drol met politiek te maken.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175518619
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:17 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee, dat bewijst dat Rusland is betrapt op systematisch drugsgebruik en het verdoezelen daarvan, en andere landen niet. Dat heeft geen drol met politiek te maken.
En jij denkt dat in Soedan, Noord-Korea, Yemen, Venezuela etc wel alles eerlijk verloopt?
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 23:19:40 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175518623
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:15 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik heb de neiging om te overdrijven als mijn gesprekspartner het simpelste van het simpelste niet wil toegeven. Het feit dat Rusland in deze corrupte wereld als enige (naar mijn weten) op deze manier behandeld wordt bewijst toch dat politiek een rol speelt?
ik begrijp wel wat je probeert te zeggen maar het is complete onzin

misschien heb je gelijk en hebben andere landen vergelijkbare dopingprogramma's maar misschien ook niet, we weten het gewoon niet ... van de Russen weten we het wel en daarom hebben ze straf gekregen

heeft geen reet met politiek te maken, Russen zijn dan blijkbaar niet handig genoeg om het verborgen te houden itt medische hoogvliegers als Uganda en Angola
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_175518642
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:19 schreef Braindead2000 het volgende:
En jij denkt dat in Soedan, Noord-Korea, Yemen, Venezuela etc wel alles eerlijk verloopt?
Nee, en zodra dat bewezen wordt, zullen ook die landen bestraft worden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175518703
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:16 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Onder die vlag doen volgens mij ook anderen mee die niet door een land uitgezonden worden, zoals vluchtelingen uit Syrië e.d.
Ze doen mee als onafhankelijk atleten, dus niet onder een vlag.
pi_175518752
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:19 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

En jij denkt dat in Soedan, Noord-Korea, Yemen, Venezuela etc wel alles eerlijk verloopt?
Zoals ik al zei, onschuldig tot het tegendeel bewezen is en van Rusland is het tegendeel bewezen en van die landen niet..
pi_175518860
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik begrijp wel wat je probeert te zeggen maar het is complete onzin

misschien heb je gelijk en hebben andere landen vergelijkbare dopingprogramma's maar misschien ook niet, we weten het gewoon niet ... van de Russen weten we het wel en daarom hebben ze straf gekregen

heeft geen reet met politiek te maken, Russen zijn dan blijkbaar niet handig genoeg om het verborgen te houden itt medische hoogvliegers als Uganda en Angola
Dat heeft te maken met het type mens dat de macht heeft in dat soort organisaties. Kijk naar de VN, ze veroordelen zwarte piet en nomineren tegelijkertijd Mugabe als VN-ambassadeur en Saoedi-Arabië als lid van de vrouwenrechtencommissie. Dat soort wereldwijde organisaties kan je niet vertrouwen. Politiek speelt altijd een rol.
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 23:34:35 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175518963
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:29 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat heeft te maken met het type mens dat de macht heeft in dat soort organisaties. Kijk naar de VN, ze veroordelen zwarte piet en nomineren tegelijkertijd Mugabe als VN-ambassadeur en Saoedi-Arabië als lid van de vrouwenrechtencommissie. Dat soort wereldwijde organisaties kan je niet vertrouwen. Politiek speelt altijd een rol.
ja
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:36:52 #87
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_175519011
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:19 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

En jij denkt dat in Soedan, Noord-Korea, Yemen, Venezuela etc wel alles eerlijk verloopt?
Waarschijnlijk niet. Maar die hebben waarschijnlijk ook geen geld/kennis om het zo systematisch via de overheid te doen.

Daar zullen individuele spelers best ergens aan doping kunnen komen. Maar dat dat in die landen via de overheid verstrekt wordt betwijfel ik eigenlijk.

Rusland wordt hier gestraft omdat de overheid een grote rol speelde in de doping, niet omdat 1 of 2 atleten doping gebruikte op eigen houtje.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 23:42:20 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175519152
Een land als Noord Korera wat je eigenlijk niet zal missen zou ook gewoon veel zwaarder gestraft worden dan Rusland dat toch een medaille of 20 naar huis zal willen nemen

wat dat betreft zou je het politiek kunnen noemen maar niet in de zin van EU en Brussel en wereldpolitiek
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_175519544
Rusland heeft zo systematisch doping toegepast dat het niet gaat om wat individuele gevallen die terugvielen op prestatiebevorderende middelen maar een politiek systeem. Dat Rusland om die reden wordt uitgesloten is ook meer dan terecht. Zal waarschijnlijk nog wel in de doofpot blijven maar zou me niet verbazen dat dit in het Russische voetbal niet veel anders is maar ivm het WK Voetbal nog even stil wordt gehouden.
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 04:55:46 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175520957
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 21:58 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ja, een WK in eigen land is geen zak aan. Grappig dat je in Belfast was, daar waren niet veel Nederlandse supporters buiten wat familieleden, bondsmensen en een sponsor om.
10 max, laatste wedstrijd wel een mannetje of 40 extra maar toen was de ploeg feitelijk al stukgespeeld (slechts 3 lijnen :')) dus die hadden net zo goed thuis kunnen blijven

er ligt nog een schone taak bij de bond om dit soort dingen te regelen ... ze liepen wel te twitteren dat je naar het wk in Keulen/Parijs omdat dat zo dichtbij is terwijl Belfast gewoon net zo ver is (bijna :'))

mismanagement is het grootste probleem van ijshockey in Nederland
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_175520986
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:19 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

En jij denkt dat in Soedan, Noord-Korea, Yemen, Venezuela etc wel alles eerlijk verloopt?
Rechter, ik dan wel iemand vermoord, maar er zijn toch ook wel mensen met moord weggekomen? :'(
pi_175521060
En nu ook de Britten aanpakken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_175521182
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:04 schreef DeParo het volgende:
Rusland heeft zo systematisch doping toegepast dat het niet gaat om wat individuele gevallen die terugvielen op prestatiebevorderende middelen maar een politiek systeem. Dat Rusland om die reden wordt uitgesloten is ook meer dan terecht. Zal waarschijnlijk nog wel in de doofpot blijven maar zou me niet verbazen dat dit in het Russische voetbal niet veel anders is maar ivm het WK Voetbal nog even stil wordt gehouden.
Daar gaan al meer geruchten van rond, zelfs helemaal terug naar de tijd van de Sovjets. Toen NL de Russen versloeg in de finale van 1988 was er ook al sprake van doping bij de Russen, het is toen alleen ondergesneeuwd omdat NL kampioen werd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 december 2017 @ 08:24:18 #94
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_175521829
Leuk voor de sporters, politiek bedrijven over de ruggen van deze goedwillende mensen.

Boycot de olympische spelen!!!!!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 6 december 2017 @ 08:38:54 #95
408813 crew  trein2000
pi_175522020
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 06:15 schreef superniger het volgende:
En nu ook de Britten aanpakken.
Want?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 08:48:11 #96
8781 crew  Frutsel
pi_175522150
opbokken met valsspelers
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 december 2017 @ 08:51:59 #97
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_175522200
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:48 schreef Frutsel het volgende:
opbokken met valsspelers
Eens! Maar laat de schone sporters gewoon meedoen onder de Russische vlag.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 09:09:37 #98
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175522452
nee doping is schorsing, als dat voor athleten geld dan geld dat voor landen ook

wmb mogen ze blij zijn dat de schone sporters uberhaupt mee mogen doen want iedereen die aangesloten is bij besmette bonden is wmb verdacht
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 6 december 2017 @ 09:11:50 #99
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_175522491
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:09 schreef sp3c het volgende:
nee doping is schorsing, als dat voor athleten geld dan geld dat voor landen ook

wmb mogen ze blij zijn dat de schone sporters uberhaupt mee mogen doen want iedereen die aangesloten is bij besmette bonden is wmb verdacht
Dus de goeden moeten onder de kwaden lijden?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 6 december 2017 @ 09:15:12 #100
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175522551
#NoRussiaNoGames
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')