SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 2% gewijzigd door MadMaster op 03-12-2017 23:27:08 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zondag 3 december 2017 23:01 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
DoordenkertjeJe had ook een haring kunnen plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Poort? Oh, Windows natuurlijk.quote:Op zondag 3 december 2017 23:00 schreef knokkels het volgende:
Test ik Clementine en de Radio49 stream, vergeet ik de poort erbij te doen. Ja, dán doettienix
Werkt goed in ieder geval
Ja, ik kreeg trouwens dezelfde gstreamer als jij laatst met Ubuntuquote:Op zondag 3 december 2017 23:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Poort? Oh, Windows natuurlijk.
Heb Clementine toegevoegd aan de OP, inclusief linkjes naar de app shops voor de verschillende platforms.quote:Op zondag 3 december 2017 23:00 schreef knokkels het volgende:
Test ik Clementine en de Radio49 stream, vergeet ik de poort erbij te doen. Ja, dán doettienix
Werkt goed in ieder geval
quote:Op zondag 3 december 2017 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb Clementine toegevoegd aan de OP, inclusief linkjes naar de app shops voor de verschillende platforms.
Ook Android?quote:Op zondag 3 december 2017 23:10 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Maar Clementine is compleet cross platform, dus Windows/Linux/Mac enzo ook. Zie DM
Het is een prachtig programma, maar alle oplossingen die geboden worden om te converteren naar MP3 vanaf online film werken vooralsnog niet.quote:Op zondag 3 december 2017 23:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg trouwens dezelfde gstreamer als jij laatst met Ubuntu
van een online stream naar mp3, on the fly converteren? Neh.. Gaat niet werken op die manierquote:Op zondag 3 december 2017 23:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een prachtig programma, maar alle oplossingen die geboden worden om te converteren naar MP3 vanaf online film werken vooralsnog niet.
Of veel bier erbij helpt.quote:Op zondag 3 december 2017 23:16 schreef knokkels het volgende:
Hier heb ik vééééééééééééééééééél te weinig bier voor op
VLC kan dat wel. Als het niet spontaan vastloopt.quote:Op zondag 3 december 2017 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
van een online stream naar mp3, on the fly converteren? Neh.. Gaat niet werken op die manier
De remote is er voor androidquote:
Dus geen player voor Android...quote:Op zondag 3 december 2017 23:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
De remote is er voor android![]()
Sorry, zag hem te laat
Nope, een afstandsbediening. Binnen je netwerk kun je je hele collectie luisteren via Clementine die je bestuurt met je Clementine Remotequote:
Moet je wel een netwerk hebben...quote:Op zondag 3 december 2017 23:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nope, een afstandsbediening. Binnen je netwerk kun je je hele collectie luisteren via Clementine die je bestuurt met je Clementine Remote
Wifi netwerk, ik WIST dat ik een woord vergeten wasquote:Op zondag 3 december 2017 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je wel een netwerk hebben...
Maar de Clementine pagina staat in de OP, dus men komt er wel uit zo...
Ik vind 'm mooi voor vandaag.quote:Op zondag 3 december 2017 23:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wifi netwerk, ik WIST dat ik een woord vergeten was
Trusten, Mad.quote:Op zondag 3 december 2017 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi voor vandaag.
Adios!
Slaap lekker Madquote:Op zondag 3 december 2017 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi voor vandaag.
Adios!
Heb jij hier iets mee van doen, oh Piet?quote:
De volgende 2 ook.quote:Op zondag 3 december 2017 23:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb jij hier iets mee van doen, oh Piet?
Daar kan je vergif op innemen.quote:Op zondag 3 december 2017 23:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb jij hier iets mee van doen, oh Piet?
Als Bertus, dan Piet hequote:Op zondag 3 december 2017 23:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kan je vergif op innemen.
Noh !quote:
Hij zat met zijn vingers tussen Vout's castagnette?quote:Op zondag 3 december 2017 23:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Melting zat effe nie op te lette.
quote:Op maandag 4 december 2017 00:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gup deed een Phoenixje
[ afbeelding ]
Mmm, vanochtend overleg op Schiphol. Eind van de middag en vanavond naar school voor mijn oudste voor wat (waarschijnlijk niet zo aangename) gesprekken. Daarna oudste helpen met boekverslag dat ze morgen moet inleveren. Niet echt zaken waar ik nou direct zin in heb. Wel enerverend.quote:Op maandag 4 december 2017 07:25 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen livelink, Madmaster en CindieY.
Allemaal weer zin in deze enerverende dag?
De boel weer oppakken na een week niks is altijd weer wat moeizaam, maar de dag zal daardoor zo weer voorbij zijn...quote:Op maandag 4 december 2017 07:25 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen livelink, Madmaster en CindieY.
Allemaal weer zin in deze enerverende dag?
Klinkt als niet zo leuk allemaal.quote:Op maandag 4 december 2017 07:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, vanochtend overleg op Schiphol. Eind van de middag en vanavond naar school voor mijn oudste voor wat (waarschijnlijk niet zo aangename) gesprekken. Daarna oudste helpen met boekverslag dat ze morgen moet inleveren. Niet echt zaken waar ik nou direct zin in heb. Wel enerverend.
Mmm... voor de pauze viel ik bijna in slaap.quote:
Zonde. Eigenlijk slaap je doorgaans ook veel te kort.quote:Op maandag 4 december 2017 08:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Mmm... voor de pauze viel ik bijna in slaap.
Lag deels aan de film, want kwam wat traag op gang. Maar ook deels omdat ik zo moe was.
In de pauze dus maar even water in mijn gezicht gegooid.
quote:Op maandag 4 december 2017 07:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Mmm, vanochtend overleg op Schiphol. Eind van de middag en vanavond naar school voor mijn oudste voor wat (waarschijnlijk niet zo aangename) gesprekken. Daarna oudste helpen met boekverslag dat ze morgen moet inleveren. Niet echt zaken waar ik nou direct zin in heb. Wel enerverend.
Môgge, dank jequote:Op maandag 4 december 2017 08:50 schreef just me het volgende:
mogguh allemaal
![]()
sterkte die het nodig hebben
'Ik ga ook nog even genieten van de geur van versgemalen bonenquote:Op maandag 4 december 2017 08:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Môgge, dank je
* knokkels knuffelt de koffiepot
Goedemorgennnnquote:Op maandag 4 december 2017 08:50 schreef just me het volgende:
mogguh allemaal
![]()
sterkte die het nodig hebben
Daarna wel drinken toch? Is het effect beterquote:Op maandag 4 december 2017 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
'Ik ga ook nog even genieten van de geur van versgemalen bonen
quote:Op maandag 4 december 2017 09:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daarna wel drinken toch? Is het effect beter
quote:
quote:
Snijbonen? Bruine bonen? Witte bonen? Kidneybonen? Heilige bonen?quote:Op maandag 4 december 2017 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
'Ik ga ook nog even genieten van de geur van versgemalen bonen
schijnheilige bonenquote:Op maandag 4 december 2017 09:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Snijbonen? Bruine bonen? Witte bonen? Kidneybonen? Heilige bonen?
Mogge.
Brand je wangen en handen niet!quote:Op maandag 4 december 2017 08:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Môgge, dank je
* knokkels knuffelt de koffiepot
goed geisoleerdquote:Op maandag 4 december 2017 09:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Brand je wangen en handen niet!
En de koffiepot?quote:
quote:Op maandag 4 december 2017 10:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Nu op Radio49:
Eurythmics - Sex Crime
#metoo
niet verder vertellenquote:Op maandag 4 december 2017 10:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat was die melding ook weer? "Artist has recently been played"?
To France en Moonlight Shadow achter elkaar gedraaid nu.
De een van "Mike Oldfield & Maggie Reilly", de ander van "Mike Oldfield". Beide gezongen door Maggie Reilly.
Doorgestreept, dan kan niemand het meer lezen.quote:
quote:Op maandag 4 december 2017 11:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Doorgestreept, dan kan niemand het meer lezen.
NL Alert zeker?quote:Op maandag 4 december 2017 12:01 schreef just me het volgende:
gaat mijn telefoon spontaan praten
![]()
12.00 uur
ja, dat zei die mevrouw wel maar je weet maar nooitquote:
Ik kreeg gewoon een bliepbliep sms berichtje dat mijn telefoon goed ingesteld was.quote:Op maandag 4 december 2017 12:03 schreef just me het volgende:
[..]
ja, dat zei die mevrouw wel maar je weet maar nooit
flying phone alertquote:Op maandag 4 december 2017 12:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon een bliepbliep sms berichtje dat mijn telefoon goed ingesteld was.
Als mijn telefoon spontaan begint te praten, vliegt ie spontaan het raam uit..
Big Brother is watching you.quote:Op maandag 4 december 2017 12:03 schreef just me het volgende:
[..]
ja, dat zei die mevrouw wel maar je weet maar nooit
Big Brother heeft géén idee met wie ze te maken hebben...quote:
Zonder Big Brother was ik niet op fok! geweestquote:Op maandag 4 december 2017 12:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Big Brother heeft géén idee met wie ze te maken hebben...
Revenge of the Godmother.quote:Op maandag 4 december 2017 12:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Big Brother heeft géén idee met wie ze te maken hebben...
Vandaag ben ik voorlopig alleen maar omaquote:
quote:Op maandag 4 december 2017 12:24 schreef just me het volgende:
[..]
Vandaag ben ik voorlopig alleen maar oma
laatste kadootje inpakken![]()
Kabouter 2.0 krijgt haar aller-aller-aller liefste kado wat ze wilde hebben; een pinquin van de Aldi met snoepjes erin![]()
We gaan het vanavond in Leiden vierenquote:Op maandag 4 december 2017 12:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld.
Wanneer komt Sinterklaas die brengen?
Hoor mijn digitale stem,quote:Op maandag 4 december 2017 12:46 schreef robdriessen het volgende:
Mooi! Ik zit even middenin de MUZikale Pakjesavond. Heerlijk, last minute pakjesstress. Ben nu mijn tracks voor de CD aan het naluisteren. Niet ontevreden. Ik ga hier misschien nog wel wat van gebruiken bij een volgende show
Sint is zojuist aan mij verschenen,quote:Op maandag 4 december 2017 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoor mijn digitale stem,
zond je zojuist een DM...
Dat krijg je met zo'n oude gast,quote:Op maandag 4 december 2017 12:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sint is zojuist aan mij verschenen,
compleet met schimmel tussen de benen
Ik zeg "Gast, wat doe je bij mij thuis!
Fix die shit in het ziekenhuis!"
Ransaap, die ouwe.
piet keek verschrikt op en stamelde Lol whut?quote:Op maandag 4 december 2017 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat krijg je met zo'n oude gast,
dement als een draaideur, is iedereen tot last.
Maar wees blij dat 'ie niet in je aquarium heeft staan pissen,
had je GUP er anders weer als verzopen uit kunnen vissen...
BEzopen eerder; het alcoholpercentage in Sint z'n urine is behoorlijk hoog.quote:Op maandag 4 december 2017 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat krijg je met zo'n oude gast,
dement als een draaideur, is iedereen tot last.
Maar wees blij dat 'ie niet in je aquarium heeft staan pissen,
had je GUP er anders weer als verzopen uit kunnen vissen...
Pas op en oordeel zeker niet te vlug,quote:Op maandag 4 december 2017 13:56 schreef just me het volgende:
![]()
heren, heren,
tijd om wat manieren te leren
Sjips, heb ik die gemist...quote:Op maandag 4 december 2017 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas op en oordeel zeker niet te vlug,
Anders plaats ik mijn Peperkut UI weer terug.
quote:Op maandag 4 december 2017 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sjips, heb ik die gemist...
anders had je vast van het lachen in je broek gepistquote:Op maandag 4 december 2017 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sjips, heb ik die gemist...
Geplast. Als de heren hun taal moeten beteren.....quote:Op maandag 4 december 2017 14:42 schreef just me het volgende:
[..]
anders had je vast van het lachen in je broek gepist
Maar dan rijmde het niet meer.quote:Op maandag 4 december 2017 14:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geplast. Als de heren hun taal moeten beteren.....
Ja misschien gooi ik er zo wat muziek inquote:
Heb al wat ninja tijd gepaktquote:Op maandag 4 december 2017 19:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja misschien gooi ik er zo wat muziek in
Oh dat is het, haha/quote:Op maandag 4 december 2017 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Welnee joh. Iedereen is surprises aan het bouwen.
Het klopt niet helemaal, maar daar gaat het even niet om: Kevin Bloody Wilson – Hey santa claus,quote:
quote:Op maandag 4 december 2017 22:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sinterklaas is trouwens verre familie van Elfletterig.
ah zoquote:Op maandag 4 december 2017 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lid van de 11-letterig familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |