Nope. Dat waren zijn secondanten. Himmler, Gorsleben, Marby. Hitler zelf had er niet veel mee op tenzij de propaganda hem goed uit kwam.quote:
Zwarte Piet dus ook als strijder tegen het Nazisme.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:15 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Klopt. Tijdens de bezetting was er een verduistering zodat de Engelsen zich niet goed konden oriënteren. Je gezicht dan zwart maken was hoogst verdacht want dan werd je niet gezien en kon je weleens iets voor het verzet uitspoken.
Je hebt het oude testament nooit gelezen denk ik ? Dat is niet bepaald pro-pagan.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:20 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Nope. Dat waren zijn secondanten. Himmler, Gorsleben, Marby. Hitler zelf had er niet veel mee op tenzij de propaganda hem goed uit kwam.
Hint: heidenen hebben geen redenen Joden te haten, christenen des te meer.
Hm nee. Christenen haten joden omdat die Jezus hebben vermoord. Heidenen hebben daar verder niks mee.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:30 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Je hebt het oude testament nooit gelezen denk ik ? Dat is niet bepaald pro-pagan.
Eerder "slacht ze waar je kan". Als heiden kan je dus best iets tegen Joden hebben.
Ja, weet ik. Maar zo gaat dat met blinde haat en folklore. Zie de nonsense die anti-pieten uitbraken.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:53 schreef Nattekat het volgende:
Het waren toch echt Romeinen die dat deden.
Het is geen wederzijdse haat. Het abrahmisme mag dat helemaal op eigen conto schrijven.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:30 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Je hebt het oude testament nooit gelezen denk ik ? Dat is niet bepaald pro-pagan.
Eerder "slacht ze waar je kan". Als heiden kan je dus best iets tegen Joden hebben.
Niet de meest snuggere mensen. Al doet die dure muur (soort van spachtelputz) anders vermoeden. Dat is vast een studio. Maar ik snap heus dat die mooie dochter de boel moet afleiden. Zóóóó Hebreeuws dit.quote:
Dit is een medley van Marx, Black Panthers en Marley?quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:48 schreef Montagui het volgende:
Wow... ik verneem dat het volgende gescandeerd zou zijn. Kan iemand dat bevestigen?
"It's our duty to fight for our freedom. It's our duty to win. We must love and support one another. We have nothing to lose but our chains."
Inderdaad, de woorden van Assata Shakur.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit is een medley van Marx, Black Panthers en Marley?
quote:Op zondag 3 december 2017 00:04 schreef Montagui het volgende:
[..]
Inderdaad, de woorden van Assata Shakur.
Assata Shakur is een sekteleider? Tja zo kan je het ook zien.quote:Op zondag 3 december 2017 00:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wat mij betreft niks anders dan sekte gedrag.
Assata Shakur:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Assata_Shakur
Je kunt haar verdedigen of niet feit blijft:quote:Op zondag 3 december 2017 00:47 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Assata Shakur is een sekteleider? Tja zo kan je het ook zien.
In de wereld van de hiphop en de strijd om gelijke behandeling is ze een ikoon.
Haar 'chains'.
[ afbeelding ]
Ze streed voor een gelijke behandeling. Lijkt me op zich een goede zaak toch? Een betere vraag is of ze terecht vervolgd is en een onbevooroordeeld vonnis heeft gekregen.quote:Op zondag 3 december 2017 01:10 schreef Montagui het volgende:
[..]
Je kunt haar verdedigen of niet feit blijft:
https://en.wikipedia.org/wiki/Assata_Shakur
Geen feitelijk onbevoroordeeld sujet.
De Canadezen bij de bevrijding vonden zwart toch en stuk mooier.quote:Op zaterdag 2 december 2017 23:45 schreef the-eye het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in het eerste jaar van de Duitse bezetting was er al een probleem met Zwarte Piet. De bezetter vond namelijk dat hij wit moest zijn.
http://sintenpietengilde.(...)uisteringsmaatregel/
Waarom denk je dat? Omdat ze met zwarte Pieten op de foto staan? Het heeft juist heel veel moeite gekost om ze te overtuigen. Dat ze uiteindelijk meegewerkt hebben wil niet zeggen dat ze het zo mooi vonden.quote:Op zondag 3 december 2017 01:56 schreef Cattivo het volgende:
[..]
De Canadezen bij de bevrijding vonden zwart toch en stuk mooier.
[ afbeelding ]
Ze zijn dus overtuigd...quote:Op zondag 3 december 2017 02:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Omdat ze met zwarte Pieten op de foto staan? Het heeft juist heel veel moeite gekost om ze te overtuigen. Dat ze uiteindelijk meegewerkt hebben wil niet zeggen dat ze het zo mooi vonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |