SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.Make love, not war ☮
quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:40 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Oscar, Lucky, Melting en Diaan
Goedemorgen, livelink en alle andere verslaafden.quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:40 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Oscar, Lucky, Melting en Diaan
* OscarMopperkont is verslaafd aan wat anders... en gaat daar zo maar weer eens wat van nemenquote:Op zaterdag 2 december 2017 09:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, livelink en alle andere verslaafden.
Altijd een goed plan, Oscar.quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is verslaafd aan wat anders... en gaat daar zo maar weer eens wat van nemen
Tja, maar verslaafd aan wat...? Verslaafd aan fok-contacten? Verslaafd aan internet? Verslaafd aan muziek?quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, livelink en alle andere verslaafden.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:42 schreef livelink het volgende:
Fok-contacten staat daar wel heel erg fout
Ik bedoel natuurlijk FoK!-contacten
quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:42 schreef livelink het volgende:
Bwhehehe!quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:42 schreef livelink het volgende:
Oh ja, koffie. Dat kon natuurlijk ookquote:Op zaterdag 2 december 2017 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bwhehehe!Dat kan natuurlijk ook nog ja.
Radio 49 verslaafden, maar koffie is ook prima.
![]()
Hoe moet je de lijst voor peaceman inleveren eigenlijk? Via PM?
quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, koffie. Dat kon natuurlijk ook![]()
De lijst voor Peaceman moet je in 3-voud inleveren via de aangetekende post. Ondertekend door twee gevalideerde getuigen. Peaceman is streng hoor. Hij keurt je lijst af waar je bij staat.
Daarom heb ik Peaceman maar overgeslagen en heb ik het risico genomen om mijn lijst rechtstreeks naar de top2000 te sturen
Maar FoK! contacten kunnen ook fok contacten zijn....quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, maar verslaafd aan wat...? Verslaafd aan fok-contacten? Verslaafd aan internet? Verslaafd aan muziek?
Er zijn genoeg FoK!-kinderen om dat te bewijzen, ja.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar FoK! contacten kunnen ook fok contacten zijn....
Kinderenquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn genoeg FoK!-kinderen om dat te bewijzen, ja.
Maar de enige die ik live ontmoet heb waren vrouwen, dus in mijn geval gaat dat niet op.
Ja hoor, en bij jullie? Heeft de verhuisstress al toegeslagen?quote:
je vergeet relatiesquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:29 schreef just me het volgende:
[..]
je vergeet relaties, je vergeet sinterklaas
, je vergeet files
hebben we dat ook weer gehad voor vandaag![]()
koffietijd
quote:
Gaat wel aardig hier, maar idd; dat zeker.quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor, en bij jullie? Heeft de verhuisstress al toegeslagen?
quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:29 schreef just me het volgende:
[..]
, je vergeet files
koffietijd
Aaah wat leukquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:33 schreef just me het volgende:
[..]Tuned
de kabouters waren zoooooooo blij met alle lekkere dingen
Nee dat staat voor de volgende keer op het programmaquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:37 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Aaah wat leuk![]()
Heb je ook al kabouterpannenkoeken voor ze gebakken..?![]()
Dat is een nieuw snelheidsrecord dan toch..?quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:37 schreef knokkels het volgende:
Zo dan, het duurde toch wel tien minuten voordat mijn brein registreerde dat het vorige topic al vol zat
Môgge altesaam
Geen files vandaag. Wel genoeg mensen die hun rijbewijs zouden mogen inleverenquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:29 schreef just me het volgende:
[..]
, je vergeet files
koffietijd
quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat is een nieuw snelheidsrecord dan toch..?
Dat zijn idioten.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die in deze mist compleet zonder verlichting rijden
Ja maar jamaar.. ehhh jaquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat is een nieuw snelheidsrecord dan toch..?
Een mopperloze dag, het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen files vandaag. Wel genoeg mensen die hun rijbewijs zouden mogen inleveren
Kerst
En een relatie met de juiste dame kan ookzijn
Moggůh knok en just me en ToT enne Tuned enenennene, nou iedereen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:37 schreef knokkels het volgende:
Zo dan, het duurde toch wel tien minuten voordat mijn brein registreerde dat het vorige topic al vol zat
Môgge altesaam
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
Nee dat staat voor de volgende keer op het programma![]()
Ze eten maar wat op tafel komtquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:41 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
Er zit boekweitmeel in, dat maakt ze extra lekker (vind ik zelf tenminste)
Ik benijd je niet, maar daar heb je niks aan. Veel sterkte!quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat wel aardig hier, maar idd; dat zeker.
Ik zou spullen overnemen in het nieuwe huis, maar die vent vraagt er echt veel geld voor en wil nu ineens ook spullen weghalen waarvan we mondeling hadden besproken dat hij het allemaal achter zou laten.
Degene die in mijn huidige woning komt te wonen zou op zijn beurt weer veel van mij overnemen (ter waarde van ruim 1000 euro), maar ziet er nu ineens compleet van af; hij wil helemaal niks hebben, op een paar gratis dingetjes na.
De geluidsisolatie moest er uit, ook al zou ik het gratis achter laten. Dat is voor zo'n ¤400 aan materiaal wat nog geen anderhalf jaar oud is. Mocht ik er allemaal uit slopen en bij de stort afleveren.
Ook een zooi spullen naar de kringloop gebracht, waarbij ik een dikke kras op de bumper van de auto kreeg toen iets er uit schoof.
Verder staat de woonkamer hier al flink vol en moet de wasmachine en droger nog naar beneden, maar dat gebeurt pas komend weekend, vlak voor de daadwerkelijke verhuizing. Maar de nieuwe huurder hier wil de pvc-vloer van zolder ook niet overnemen, dus moet dat er ook uit, maar dat gaat erg moeilijk als de wasmachine en droger er nog op staan!
Verder zijn het echt veel zware spullen die versjouwd moeten worden, en zijn we maar met z'n tweeën. Mijn vriendin weegt nog zo'n 50 kilo en kan dus niet te zwaar tillen.
Gaat allemaal erg lastig worden, maar ik heb het busje nu voor 2 dagen gereserveerd zodat we alles net ff wat rustiger aan kunnen doen, hoewel ik geen idee heb hoe we de wasmachine en droger en 2 dressoirs daar naar boven kunnen krijgen; een vriend die daar mee wilde helpen heeft een rib gebroken en kan dus niet zwaar tillen.
De woonkamer daar is ruim minder dan de helft van de woonkamer hier, dus kunnen we ook niet eindeloos veel spullen daar in stapelen. Gelukkig is de schuur wel vrij groot, dus kan ik voorlopig daar het één en ander in opbergen.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:43 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat die arme kinderen een paardenhoofd voorgeschoteld krijgen
Ik werd alvast wakker om 7 uurquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moggůh knok en just me en ToT enne Tuned enenennene, nou iedereen.![]()
Zeg knok, is dit nu het vroege opstaan oefenen waar je het over had gisteren, of begin je morgenochtend?
Ik heb amper budget.quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:39 schreef just me het volgende:
@ ToT kun je niet goedkoop wat mankracht inhuren? Want dit kunnen jullie toch niet met 1,5 persoon sjouwen en tillen ?
quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moggůh knok en just me en ToT enne Tuned enenennene, nou iedereen.![]()
Zeg knok, is dit nu het vroege opstaan oefenen waar je het over had gisteren, of begin je morgenochtend?
Thx!quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik benijd je niet, maar daar heb je niks aan. Veel sterkte!
Pannekoeken met boekweitmeel worden extra lekker met biest.quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:41 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
Er zit boekweitmeel in, dat maakt ze extra lekker (vind ik zelf tenminste)
Ja, dat dacht ik ook. Wij hebben indertijd toch een verhuizer gehuurd en dat was niet eens zo heel erg duur. Gewoon een zzp'er die alleen was. Maar dat was net voldoende om te helpen met de grote spullen naar boven sjouwen. Wasmachine en droger hebben wij gelukkig beneden staan.quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:39 schreef just me het volgende:
@ ToT kun je niet goedkoop wat mankracht inhuren? Want dit kunnen jullie toch niet met 1,5 persoon sjouwen en tillen ?
Euhhh....quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Pannekoeken met boekweitmeel worden extra lekker met biest.
Nou ja, elke pannekoek wordt extra lekker met biest.
Voor het naar boven tillen van de wasmachine enzo kan ik die ene vriend met die gebroken rib over een tijdje wel vragen; hij wil dat sowieso doen als hij eenmaal genezen is.quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Wij hebben indertijd toch een verhuizer gehuurd en dat was niet eens zo heel erg duur. Gewoon een zzp'er die alleen was. Maar dat was net voldoende om te helpen met de grote spullen naar boven sjouwen. Wasmachine en droger hebben wij gelukkig beneden staan.
Nee, echt. Serieus. Veel vollere smaak.quote:
Ja, dat zal best zo zijn... maar ik zie toch echt ranzigheid voor mequote:Op zaterdag 2 december 2017 11:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, echt. Serieus. Veel vollere smaak.
Mij spreekt het ook niet echt aan!quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:51 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja, dat zal best zo zijn... maar ik zie toch echt ranzigheid voor me
Maar dan moet je wel een goed contragewicht hebben toch? Voordat ie op de laatste tree naar beneden knalt en onderaan de trap inclusief lading vrij prachtig uit elkaar spat?quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor het naar boven tillen van de wasmachine enzo kan ik die ene vriend met die gebroken rib over een tijdje wel vragen; hij wil dat sowieso doen als hij eenmaal genezen is.
De huidige bewoner van het huis laat zijn oude wasmachine achter dus kunnen we die voorlopig ff gebruiken. (Onze Miele is gewoon veel beter dus wil ik die uiteindelijk wel daar voor in de plaats hebben staan, maar voorlopig kan-ie wel in de schuur staan.)
Ik wil dan sowieso wel zo'n traploper huren (steekwagen met 6 roterende wieltjes).
Ik had al een verhuizer gevraagd hoeveel het zou kosten de wasmachine en droger van hier naar daar te verhuizen!¤500!
Maar goed, dat verhuizen doe ik zelf nu dus. Hoewel het in- en uitladen wel erg moeilijk zal gaan.
quote:
Wromdan? Voedzaamquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:51 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja, dat zal best zo zijn... maar ik zie toch echt ranzigheid voor me
quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel een goed contragewicht hebben toch? Voordat ie op de laatste tree naar beneden knalt en onderaan de trap inclusief lading vrij prachtig uit elkaar spat?
Ook alsmede hoi
Zolang je er maar zo relaxed in blijft, zal het wel goed komen. Kijk je wel uit in de schuur qua bevriezing? Er blijft natuurlijk altijd wel wat water in zo'n wasmachine zitten.quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor het naar boven tillen van de wasmachine enzo kan ik die ene vriend met die gebroken rib over een tijdje wel vragen; hij wil dat sowieso doen als hij eenmaal genezen is.
De huidige bewoner van het huis laat zijn oude wasmachine achter dus kunnen we die voorlopig ff gebruiken. (Onze Miele is gewoon veel beter dus wil ik die uiteindelijk wel daar voor in de plaats hebben staan, maar voorlopig kan-ie wel in de schuur staan.)
Ik wil dan sowieso wel zo'n traploper huren (steekwagen met 6 roterende wieltjes).
Ik had al een verhuizer gevraagd hoeveel het zou kosten de wasmachine en droger van hier naar daar te verhuizen!¤500!
Maar goed, dat verhuizen doe ik zelf nu dus. Hoewel het in- en uitladen wel erg moeilijk zal gaan.
Het is geen nageboorte hoorquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:52 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Wilt u uw pannenkoek mét of zonder nageboorte
Klopt @ bevriezing. Dat is wel iets waar ik me wat zorgen om maak. Ik zat er ook over te denken het tijdelijk in de keuken te zetten, maar die is echt fakking klein.quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Zolang je er maar zo relaxed in blijft, zal het wel goed komen. Kijk je wel uit in de schuur qua bevriezing? Er blijft natuurlijk altijd wel wat water in zo'n wasmachine zitten.
Howdo!quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]Yow man!
Nou ik heb nergens iets gezien van een contragewicht of zo. Met Youtube filmpjes lijkt het allemaal zo makkelijk, maar ik ga het sowieso niet in m'n eentje (of met mijn vriendin) doen. Dat lijkt me echt te gevaarlijk.
Lijkt me erg duur, en het zolderraampje (want de wasmachine en droger komen op zolder) is daar veel te klein voor!quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Howdo!
Misschien een schaarlift buiten waarmee je naar het raam boven kan gaan. Je spullen zo naar binnen doen?
Dat weet ikquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is geen nageboorte hoor![]()
Gewoon melk van de koe, maar met extra energie in de eiwitten.
Zelf moest ik het ff googlen!quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:57 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat weet ikde eerste melk na een geboorte.
En het raampje op de overloop richting zolder?quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me erg duur, en het zolderraampje (want de wasmachine en droger komen op zolder) is daar veel te klein voor!
quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:00 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Heb jij geen koeienmelkdiploma..?
Ik ook niet, maar ik ken de theorie heel goed. En de bijkomende zaken zoals een golden shower van een koe. Ik stond even niet op te letten en ik kon daarna meteen onder de douchequote:Op zaterdag 2 december 2017 12:00 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Heb jij geen koeienmelkdiploma..?
Ow die prijs valt dan nog wel mee.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
En het raampje op de overloop richting zolder?
100 euro per dag trouwens.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:01 schreef ToT het volgende:
[..]Mijn grootouders van beide kanten zullen zich voor mij schamen!
quote:ToT kom naar 't KoT want d'r beur'n rare ding'n
Gevel uitbreken, daarna een mooi groot raam erin zettenquote:Op zaterdag 2 december 2017 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die prijs valt dan nog wel mee.Maar als ik het me goed herinner zijn alle ramen op de 1e verdieping ook erg klein. Wel veel ramen, maar wel allemaal klein.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gevel uitbreken, daarna een mooi groot raam erin zetten
quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Anyway, nu zo eerst ff naar de stort om meer troep af te voeren.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:44 schreef knokkels het volgende:
mijn juiste alarm (denk aan een misthoorn)
Ze heeft dan ook the Eye Of A Tigerquote:
misthoorn, nuclear alarm. Allemaal van die dingen waar ik wakker van wordtquote:
De poging tot SRV-man die hier de buurt nog steeds onveilig maakt, heeft een toetert als van een cruiseschip. Echt absurd.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
misthoorn, nuclear alarm. Allemaal van die dingen waar ik wakker van wordt
Foobar2000. Converteert ook, en isquote:Op zaterdag 2 december 2017 12:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh en VLC blijft crashen. Converteren lukt niet meer en af en toe klapt het er ook spontaan uit en sluit VLC gewoon af.*totaal verwijderen gaat*
quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Foobar2000. Converteert ook, en is
-tquote:Op zaterdag 2 december 2017 12:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
misthoorn, nuclear alarm. Allemaal van die dingen waar ik wakker van wordt
Linux.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Foobar2000. Converteert ook, en is
Damn You Auto Correctquote:Op zaterdag 2 december 2017 12:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
-t![]()
Denk dat ik er maar weer vandoor gaik word vervelend, het wordt vervelend
![]()
Latersssss
quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
-t![]()
Denk dat ik er maar weer vandoor gaik word vervelend, het wordt vervelend
![]()
Latersssss
Wine, Quod Libetquote:
Wie zn relatie?quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:40 schreef just me het volgende:
[..]
Een mopperloze dag, het moet niet gekker worden![]()
en gefeliciteerd met jullie relatie![]()
nou die van jouquote:
Ga maar vast beslag maken dan.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:44 schreef just me het volgende:
Mmmm volgens mij leest de kabouter hier mee, ze wil komen logeren vanavond en bij me eten
eerst de logeerkamer opruimenquote:Op zaterdag 2 december 2017 12:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ga maar vast beslag maken dan.
Gezellig.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:44 schreef just me het volgende:
Mmmm volgens mij leest de kabouter hier mee, ze wil komen logeren vanavond en bij me eten
Een klein kadootje laten liggen en zeggen dat je soms Sinterklaas toestemming geeft om jouw huis als inpakhuis te gebruiken.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
eerst de logeerkamer opruimen
daar liggen de kadootjes klaar die ingepakt moeten worden
Knokkels heeft dé oplossing.quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:49 schreef just me het volgende:
[..]
eerst de logeerkamer opruimen
daar liggen de kadootjes klaar die ingepakt moeten worden
Altijdquote:Op zaterdag 2 december 2017 13:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Knokkels heeft dé oplossing.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 12:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een klein kadootje laten liggen en zeggen dat je soms Sinterklaas toestemming geeft om jouw huis als inpakhuis te gebruiken.
Oma's Populariteits Index +1000 puntenquote:Op zaterdag 2 december 2017 13:08 schreef just me het volgende:
[..]dat wordt schoen zetten vanavond en zingen
![]()
Ik zei alleen dat een relatie met de juiste vrouwquote:Op zaterdag 2 december 2017 12:42 schreef just me het volgende:
[..]
nou die van jou![]()
of heb ik het verkeerd begrepen
Zet je schoen vanavond, je weet maar nooitquote:Op zaterdag 2 december 2017 13:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat een relatie met de juiste vrouwkan zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:31 schreef knokkels het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Vergeet niet de was eruit te halen. En het spoelwater weg te laten lopen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:26 schreef ToT het volgende:
Al met al gaat het hier nu heel goed.De zolder raakt al behoorlijk leeg. Nog even 2 wasjes doen en dan ga ik proberen de wasmachine te verplaatsen, de vloer deels te verwijderen en dan de wasmachine op het kale beton te zetten.
Met andere pakketten lukt het prima, dus dat is het ook niet.quote:Op zaterdag 2 december 2017 13:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
http://lifeonubuntu.com/u(...)-repository-command/
Geurvreters zekerquote:Op zaterdag 2 december 2017 13:23 schreef just me het volgende:
[..]
Zet je schoen vanavond, je weet maar nooit
Baking soda, opgelost.quote:
voorzichtig ermeequote:Op zaterdag 2 december 2017 13:26 schreef ToT het volgende:
Al met al gaat het hier nu heel goed.De zolder raakt al behoorlijk leeg. Nog even 2 wasjes doen en dan ga ik proberen de wasmachine te verplaatsen, de vloer deels te verwijderen en dan de wasmachine op het kale beton te zetten.
quote:
Ik heb ff contact opgenomen met de nieuwe huurder; ik laat de vloer toch maar (gratis) liggen.quote:
Dat scheelt jou in ieder geval een hoop irritatiequote:Op zaterdag 2 december 2017 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ff contact opgenomen met de nieuwe huurder; ik laat de vloer toch maar (gratis) liggen.
Ik heb net namelijk een stapel van dat pvc naar beneden gesleept en ik moet er niet aan denken dat we met de verhuizing dat straks allemaal de bus in- en uit moeten sjouwen. Ik denk dat ik het eerst in de schuur neer zou leggen op het nieuwe adres, maar dan nog...het wordt nu waarschijnlijk al echt een hel om te doen, zo zonder die vloer.
Vloertje van ¤1500, maar ik merk ook al wel dat het wel te lijden heeft met verhuizingen, ÉN er is een kans dat het net te weinig is voor op de nieuwe zolder (los van het feit dat al een aantal planken beschadigd zijn). Deze kleur van dit type is niet meer te krijgen, dus dan heb je sowieso al een probleem.
Clementine Media Player. Inclusief remote voor Androidquote:Op zaterdag 2 december 2017 14:27 schreef Rafeiro het volgende:
Hoop trouwens dat ik die naam goed heb overgetypt
quote:
Precies.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat scheelt jou in ieder geval een hoop irritatie
Verhuizen kost sowieso geld. Shit happens.quote:Op zaterdag 2 december 2017 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Wel erg zonde van het geld, maar fuck it.
Ja, dat wel. Maar bij verhuizing: minder stress > minder geldquote:Op zaterdag 2 december 2017 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies.
Wel erg zonde van het geld, maar fuck it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
* OscarMopperkont is niet thuis.... dus draaien wordt lastigquote:Op zaterdag 2 december 2017 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
Een leeg rooster op zaterdag? Wat is deze?
Snap ikquote:Op zaterdag 2 december 2017 18:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is niet thuis.... dus draaien wordt lastig
Kom ik weer even prachtig op tijd binnen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 18:45 schreef sig000 het volgende:
Rooster gevuld.
18:45 - 21:00 PP Sound - Saturday Sound
quote:Op zaterdag 2 december 2017 19:38 schreef sig000 het volgende:
Kap er zo weer mee, ben dat gegup zat.
Lag een draad los naar switch, upload en verbinding zijn gewoon in orde nu.quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog steeds met de instellingen van de router bezig?
quote:Op zaterdag 2 december 2017 20:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lag een draad los naar switch, upload en verbinding zijn gewoon in orde nu.
Je moet die groen/gele verbinden met de bruine draad, Pietquote:Op zaterdag 2 december 2017 20:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lag een draad los naar switch, upload en verbinding zijn gewoon in orde nu.
Gourmet was ook lekker.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:46 schreef Slowking het volgende:
Gourmet? Dat klinkt niet verkeerd.
Het draaien om 22:00 ook niet trouwens.
En terecht, anders is het gewoon zonde uiteraard.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Gourmet was ook lekker.
Was wel de laatste die nog aan het eten was.
Heb de schaaltjes champignons, paprika en ui maar leeggemaakt.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:45 schreef Melting het volgende:
Geen dj.
Dan draai ik vanaf 22.00 uur.
Zeker wel. Vooral het plagen van mijn nichtjes.quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:51 schreef Slowking het volgende:
[..]
En terecht, anders is het gewoon zonde uiteraard.
Maar naast het eten, was het verder ook gezellig?
Vreemd wel..quote:Op zaterdag 2 december 2017 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker wel. Vooral het plagen van mijn nichtjes.![]()
Ze hebben niet liever overigens.
Vind je dat gek ja?quote:
#MeTooquote:Op zaterdag 2 december 2017 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Vind je dat gek ja?
Ze plagen ook graag terug hoor.
Is Sinterklaas net langsgeweest ja?quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:03 schreef Slowking het volgende:
Tevens heb ik vanavond mijn 1e sneeuw van dit jaar gezien.
Not sure if hurray.
Tsssk dat weet ik morgenochtend pasquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Is Sinterklaas net langsgeweest ja?
Heb jij ook iets in je schoen gekregen?
Dit kan verwarring geven.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:04 schreef Slowking het volgende:
[..]
Op tv
Nee, toen ik uit het raam keek natuurlijk
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:04 schreef Slowking het volgende:
[..]
Op tv
Nee, toen ik uit het raam keek natuurlijk
Oh ja... natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
Tsssk dat weet ik morgenochtend pas
"You know you're an adult when you open your curtains in the morning, see 20cm of snow and say 'that's gonna cause some traffic jams' instead of 'WOOHOO!'"quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:03 schreef Slowking het volgende:
Tevens heb ik vanavond mijn 1e sneeuw van dit jaar gezien.
Not sure if hurray.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja en het mooie is dat ik ook vol zit. Of zo.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:05 schreef Slowking het volgende:
Goddomme, die haan in dit nummer doet me denken aan mijn wekker elke keer.
Hmm, dan begin ik na 29 jaar eindelijk volwassen te wordenquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"You know you're an adult when you open your curtains in the morning, see 20cm of snow and say 'that's gonna cause some traffic jams' instead of 'WOOHOO!'"
Ben er nog niet helemaal uit of het alleen van het proppen is, of combinatie scheepsladingen koffie én proppen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Of zo..... wat moet ik daar van denken?
2000 nummers?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben net klaar met m'n Top2000-lijstje
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben er nog niet helemaal uit of het alleen van het proppen is, of combinatie scheepsladingen koffie én proppen.
Hoef er ook nog maar ongeveer 1999.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben net klaar met m'n Top2000-lijstje
Ja:quote:
Je o-toets zit vast.quote:
quote:
Ik zit aan een biertje.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:11 schreef just me het volgende:
[..]ik heb net een fles mama Symph wijn opengetrokken
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:11 schreef just me het volgende:
[..]ik heb net een fles mama Symph wijn opengetrokken
Proost, op alle mooie dingenquote:
Op mij?? Awww!quote:
Beter aan de brand dan in de brand.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Beter aan de brand dan in de brand.
Badum pssj
als jij een mooi ding bentquote:
Mooi: checkquote:
Welkom thuis Mad, fijn dat je veilig teruggekomen bentquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Rij ik speciaal naar huis voor Meltings show, is die er niet.
En dan nu stiekem beginnen zonder mij...
rare plek om je bier te bewarenquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit is wel een goed liedje om naar de wc te gaan en bier te halen.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:14 schreef MadMaster het volgende:
Rij ik speciaal naar huis voor Meltings show, is die er niet.
En dan nu stiekem beginnen zonder mij...
Hij staat niet in je top2000?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit is wel een goed liedje om naar de wc te gaan en bier te halen.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
rare plek om je bier te bewaren
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
rare plek om je bier te bewaren
Heeft het nét niet gehaald. Staat op 2001.quote:
Dank, we zouden morgen pas terugkeren, maar we we waren de keiharde Oost Duitse bedden spuugzat...quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
Welkom thuis Mad, fijn dat je veilig teruggekomen bent![]()
Welkom thuis dan. Hoewel de reden niet zo leuk is dan.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, we zouden morgen pas terugkeren, maar we we waren de keiharde Oost Duitse bedden spuugzat...
Strawberry Switchblade is wel degelijk een golden oldie...quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Sorry. Spontane show. Ik wist niet hoe laat ik thuis zou zijn, en zag dat er nog niemand draaide.
Vanavond trouwens geen oldies. Die zijn morgenmiddag aan de beurt.
Vanavond een mengelmoes.
prima mengelmoes zoquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Sorry. Spontane show. Ik wist niet hoe laat ik thuis zou zijn, en zag dat er nog niemand draaide.
Vanavond trouwens geen oldies. Die zijn morgenmiddag aan de beurt.
Vanavond een mengelmoes.
Als je het verder maar leuk hebt gehad dan.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, we zouden morgen pas terugkeren, maar we we waren de keiharde Oost Duitse bedden spuugzat...
Het weer was prima, nergens last van gehad.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom thuis dan. Hoewel de reden niet zo leuk is dan.
Hoop dat je niet teveel last van het weer hebt gehad onderweg?
dat is waardeloos....quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
"Dit liedje wordt mede mogelijk gemaakt door Spa Blauw"quote:
Jawel, hoewel ik bij een kerstmarkt iets meer verwacht dan een draaimolen voor de kids, een bratwust tent en een gluhwein toko. Hierna de vandaag geplande kerstmarkt maar geskipt en meteen naar NL gecrosst...quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je het verder maar leuk hebt gehad dan.
Ach, die ene nacht meer of minder maakt niks uit.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, die ene nacht meer of minder maakt niks uit.
Als je er naar toe wilt, het is nog voor een nacht betaald...
In de kleinere dorpen/steden heb je vaak alleen zoiets idd. In grote steden wel wat meer, maar na 3 stalletjes met dezelfde zooi heb je dat ook wel gezien.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
Jawel, hoewel ik bij een kerstmarkt iets meer verwacht dan een draaimolen voor de kids, een bratwust tent en een gluhwein toko. Hierna de vandaag geplande kerstmarkt maar geskipt en meteen naar NL gecrosst...
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, hoewel ik bij een kerstmarkt iets meer verwacht dan een draaimolen voor de kids, een bratwust tent en een gluhwein toko. Hierna de vandaag geplande kerstmarkt maar geskipt en meteen naar NL gecrosst...
Dit.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
HIM.. dat is al lang geleden dat ik daar iets van gehoord heb
Bad Harzburg kan je in ieder geval van de lijst met fatsoenlijke kerstmarkten afstrepen...quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In de kleinere dorpen/steden heb je vaak alleen zoiets idd. In grote steden wel wat meer, maar na 3 stalletjes met dezelfde zooi heb je dat ook wel gezien.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:23 schreef Melting het volgende:
Voor de liefhebbers; op 10 december wordt hier ook een kerstmartk georganiseerd.
Als je komt even laten weten graag.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:23 schreef Slowking het volgende:
Dit.
En ik twijfel ook elke keer of ik het nu wat aan vind of niet.
Anders bouwen ze 'm sowieso niet op?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:23 schreef Melting het volgende:
Voor de liefhebbers; op 10 december wordt hier ook een kerstmartk georganiseerd.
Als je komt even laten weten graag.
Ik ook. Nog geen idee wat, maar ik verzin wel ietsquote:
Veel van dit soort zangers hebben vaak ondertussen al een gewone baan.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
The band will play their final show on New Year's Eve 2017 as a part of the Helldone Festival.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:23 schreef Slowking het volgende:
[..]
Dit.
En ik twijfel ook elke keer of ik het nu wat aan vind of niet.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Same!
En ik heb er nog wel een cd van in de kast staan
Toepasselijk, welquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:24 schreef Melting het volgende:
The band will play their final show on New Year's Eve 2017 as a part of the HellDONE Festival.
Jawel.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anders bouwen ze 'm sowieso niet op?
is ook weer zo. De plaatjes waren tofquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, die ene nacht meer of minder maakt niks uit.
Als je er naar toe wilt, het is nog voor een nacht betaald...
Krijgen we een zakje snoep en worden we thuisgebracht na afloop?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Jawel.
Grootste indoor ijsbaan van Brabant staat er ook en zo.
En ik geef een feestje.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Krijgen we een zakje snoep en worden we thuisgebracht na afloop?
Wakduiken...quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee..... dat niet.,
Wel je zwemkleding meebrengen. Ik zeg nog niet wat we gaan doen.
Tssk! Dan was ik naar SpaceX gegaan.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:26 schreef ToT het volgende:
Die gast van Babylon Zoo bijvoorbeeld (van het nummer Spaceman) is nu autoverkoper.
Gokje: de stekker van de ijsmachine eruit trekken?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:26 schreef Melting het volgende:
Wel je zwemkleding meebrengen. Ik zeg nog niet wat we gaan doen.
Gezellige feestje zonder mijquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Jawel.
Grootste indoor ijsbaan van Brabant staat er ook en zo.
En ik geef een feestje.
Echt, op je hoes uitleggen hoe men je naam uit dient te spreken.quote:
Ik geef alleen maar gezellige feestjes.quote:
Ja, nee!quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:27 schreef Slowking het volgende:
[..]
Echt, op je hoes uitleggen hoe men je naam uit dient te spreken.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit heb je eerder gedraaid, ik herken het hoesje.
De song nog steeds niet...
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:27 schreef Slowking het volgende:
[..]
Echt, op je hoes uitleggen hoe men je naam uit dient te spreken.
Godverquote:
Ik zit nog niet bij een labelquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Waarom heb jij nog niet als ondertitel "sloo-king"?
Ik weet al heel lang dat ik 10 december iets leuks hebquote:Op zaterdag 2 december 2017 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan 10 december trouwens niet, bedenk ik me nu...
Oh?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet al heel lang dat ik 10 december iets leuks heb
Een feestje bij Melting?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Super Taranta!quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ga je trouwen?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Zolang weet ik het zelf niet eens.quote:
Jep over 30 jaarquote:
Daar gaat ons verrassings feestje..quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Zolang weet ik het zelf niet eens.
Ben je de bruidegom dan?quote:
Heb je 10 december iets te doen?quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is zojuist ingeschakeld en luistert mee
Welkom 11.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is zojuist ingeschakeld en luistert mee
Ik kende hem zowaar wel.quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken deze niet, maar vind het wel lekker klinken
quote:Op zaterdag 2 december 2017 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je 10 december iets te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |