SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup en de website hebben kuren.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Aangezien het R49 DJ-rooster op het moment niet te zien is, melden we het in het topic wanneer er een DJ gaat draaien. Dat gaat dus gewoon door zoals normaal, het is alleen niet direct zichtbaar. Excuses voor het ongemak.Make love, not war ☮
quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:40 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Oscar, Lucky, Melting en Diaan
Goedemorgen, livelink en alle andere verslaafden.quote:Op zaterdag 2 december 2017 08:40 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Oscar, Lucky, Melting en Diaan
* OscarMopperkont is verslaafd aan wat anders... en gaat daar zo maar weer eens wat van nemenquote:Op zaterdag 2 december 2017 09:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, livelink en alle andere verslaafden.
Altijd een goed plan, Oscar.quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is verslaafd aan wat anders... en gaat daar zo maar weer eens wat van nemen
Tja, maar verslaafd aan wat...? Verslaafd aan fok-contacten? Verslaafd aan internet? Verslaafd aan muziek?quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, livelink en alle andere verslaafden.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:42 schreef livelink het volgende:
Fok-contacten staat daar wel heel erg fout
Ik bedoel natuurlijk FoK!-contacten
quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:42 schreef livelink het volgende:
Bwhehehe!quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:42 schreef livelink het volgende:
Oh ja, koffie. Dat kon natuurlijk ookquote:Op zaterdag 2 december 2017 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bwhehehe!Dat kan natuurlijk ook nog ja.
Radio 49 verslaafden, maar koffie is ook prima.
![]()
Hoe moet je de lijst voor peaceman inleveren eigenlijk? Via PM?
quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, koffie. Dat kon natuurlijk ook![]()
De lijst voor Peaceman moet je in 3-voud inleveren via de aangetekende post. Ondertekend door twee gevalideerde getuigen. Peaceman is streng hoor. Hij keurt je lijst af waar je bij staat.
Daarom heb ik Peaceman maar overgeslagen en heb ik het risico genomen om mijn lijst rechtstreeks naar de top2000 te sturen
Maar FoK! contacten kunnen ook fok contacten zijn....quote:Op zaterdag 2 december 2017 09:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, maar verslaafd aan wat...? Verslaafd aan fok-contacten? Verslaafd aan internet? Verslaafd aan muziek?
Er zijn genoeg FoK!-kinderen om dat te bewijzen, ja.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar FoK! contacten kunnen ook fok contacten zijn....
Kinderenquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Er zijn genoeg FoK!-kinderen om dat te bewijzen, ja.
Maar de enige die ik live ontmoet heb waren vrouwen, dus in mijn geval gaat dat niet op.
Ja hoor, en bij jullie? Heeft de verhuisstress al toegeslagen?quote:
je vergeet relatiesquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:29 schreef just me het volgende:
[..]
je vergeet relaties, je vergeet sinterklaas
, je vergeet files
hebben we dat ook weer gehad voor vandaag![]()
koffietijd
quote:
Gaat wel aardig hier, maar idd; dat zeker.quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja hoor, en bij jullie? Heeft de verhuisstress al toegeslagen?
quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:29 schreef just me het volgende:
[..]
, je vergeet files
koffietijd
Aaah wat leukquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:33 schreef just me het volgende:
[..]Tuned
de kabouters waren zoooooooo blij met alle lekkere dingen
Nee dat staat voor de volgende keer op het programmaquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:37 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Aaah wat leuk![]()
Heb je ook al kabouterpannenkoeken voor ze gebakken..?![]()
Dat is een nieuw snelheidsrecord dan toch..?quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:37 schreef knokkels het volgende:
Zo dan, het duurde toch wel tien minuten voordat mijn brein registreerde dat het vorige topic al vol zat
Môgge altesaam
Geen files vandaag. Wel genoeg mensen die hun rijbewijs zouden mogen inleverenquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:29 schreef just me het volgende:
[..]
, je vergeet files
koffietijd
quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat is een nieuw snelheidsrecord dan toch..?
Dat zijn idioten.quote:Op zaterdag 2 december 2017 10:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die in deze mist compleet zonder verlichting rijden
Ja maar jamaar.. ehhh jaquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dat is een nieuw snelheidsrecord dan toch..?
Een mopperloze dag, het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen files vandaag. Wel genoeg mensen die hun rijbewijs zouden mogen inleveren
Kerst
En een relatie met de juiste dame kan ookzijn
Moggùh knok en just me en ToT enne Tuned enenennene, nou iedereen.quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:37 schreef knokkels het volgende:
Zo dan, het duurde toch wel tien minuten voordat mijn brein registreerde dat het vorige topic al vol zat
Môgge altesaam
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
Nee dat staat voor de volgende keer op het programma![]()
Ze eten maar wat op tafel komtquote:Op zaterdag 2 december 2017 11:41 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ben benieuwd![]()
Er zit boekweitmeel in, dat maakt ze extra lekker (vind ik zelf tenminste)
Ik benijd je niet, maar daar heb je niks aan. Veel sterkte!quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat wel aardig hier, maar idd; dat zeker.
Ik zou spullen overnemen in het nieuwe huis, maar die vent vraagt er echt veel geld voor en wil nu ineens ook spullen weghalen waarvan we mondeling hadden besproken dat hij het allemaal achter zou laten.
Degene die in mijn huidige woning komt te wonen zou op zijn beurt weer veel van mij overnemen (ter waarde van ruim 1000 euro), maar ziet er nu ineens compleet van af; hij wil helemaal niks hebben, op een paar gratis dingetjes na.
De geluidsisolatie moest er uit, ook al zou ik het gratis achter laten. Dat is voor zo'n ¤400 aan materiaal wat nog geen anderhalf jaar oud is. Mocht ik er allemaal uit slopen en bij de stort afleveren.
Ook een zooi spullen naar de kringloop gebracht, waarbij ik een dikke kras op de bumper van de auto kreeg toen iets er uit schoof.
Verder staat de woonkamer hier al flink vol en moet de wasmachine en droger nog naar beneden, maar dat gebeurt pas komend weekend, vlak voor de daadwerkelijke verhuizing. Maar de nieuwe huurder hier wil de pvc-vloer van zolder ook niet overnemen, dus moet dat er ook uit, maar dat gaat erg moeilijk als de wasmachine en droger er nog op staan!
Verder zijn het echt veel zware spullen die versjouwd moeten worden, en zijn we maar met z'n tweeën. Mijn vriendin weegt nog zo'n 50 kilo en kan dus niet te zwaar tillen.
Gaat allemaal erg lastig worden, maar ik heb het busje nu voor 2 dagen gereserveerd zodat we alles net ff wat rustiger aan kunnen doen, hoewel ik geen idee heb hoe we de wasmachine en droger en 2 dressoirs daar naar boven kunnen krijgen; een vriend die daar mee wilde helpen heeft een rib gebroken en kan dus niet zwaar tillen.
De woonkamer daar is ruim minder dan de helft van de woonkamer hier, dus kunnen we ook niet eindeloos veel spullen daar in stapelen. Gelukkig is de schuur wel vrij groot, dus kan ik voorlopig daar het één en ander in opbergen.
quote:Op zaterdag 2 december 2017 11:43 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat die arme kinderen een paardenhoofd voorgeschoteld krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |