Kan ook ergens een lek in de radiatorleiding zijn, had ik hier een keer onder de vloer in de hal en badkamer.quote:Op vrijdag 1 december 2017 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik mijn huis kocht zat er zo'n grafketel in dat de oud bewoner een manometer en vulpunt aan de radiator in de keuken had gemaakt, zo vaak moest dat baggerding gevuld worden
een lekkende leiding had een vriend van mij ook een keer last van.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan ook ergens een lek in de radiatorleiding zijn, had ik hier een keer onder de vloer in de hal en badkamer.
Moesten ze openbreken en vernieuwen.
dan loopt je buik volquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:03 schreef Molo het volgende:
Beter een lekkende leiding dan een lekkende lul
vers vleesch jeweetsquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Laatste (lekkere) avondmaal(tijd)?
Ik ook, om de surprises af te krijgen voor mijn neefjes. Het is jaren geleden dat ik voor het laatst bezig was met surprisesquote:
dus je rent nu rond met je vibrator?quote:
Leuk zulke dingenquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ook, om de surprises af te krijgen voor mijn neefjes. Het is jaren geleden dat ik voor het laatst bezig was met surprises
je had het over de leidingquote:
Ik houd het simpel: legoblokjes van oude schoenendozen en wc rollen maken is al creatief genoeg voor mijn doenquote:
een groot deel zit toch inpandig ?quote:
Bij mannen als het goed is nietquote:
zal een pool wel gejat hebbenquote:
zit je blaas dan tegen de achterkant van je lul ?quote:
Is vast een hitquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik houd het simpel: legoblokjes van oude schoenendozen en wc rollen maken is al creatief genoeg voor mijn doen
quote:
Dinsdag, dus ik heb nog even. Maar ik weet dat als ik nu er niet mee begin het daags voor 5 december zeker niet goed gaat komen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is vast een hit![]()
Wanneer moet het af?
Heel goed, heel goedquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dinsdag, dus ik heb nog even. Maar ik weet dat als ik nu er niet mee begon het daags voor 5 december zeker niet goed gaat komen.
Wat ga je maken dan?quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel goed, heel goed![]()
Ik kan mijn surprise pas last minute maken
Ah, door Sucky Santaquote:
Yesquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah, door Sucky Santadacht ik aan kerstpakketten ipv ouderwetse Sinterklaas surprises
![]()
gepakt door een kat of in een muizeval gelopen ?quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:24 schreef Muck het volgende:
Ik mis trouwens al even een paar ksc'ers![]()
Waar is ieni bijvoorbeeld?
Bezig met zichzelf of zo.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:24 schreef Muck het volgende:
Ik mis trouwens al even een paar ksc'ers![]()
Waar is ieni bijvoorbeeld?
quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:35 schreef crv het volgende:
[..]
gepakt door een kat of in een muizeval gelopen ?
quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:35 schreef crv het volgende:
[..]
gepakt door een kat of in een muizeval gelopen ?
quote:
Moeder inmiddels aangehouden, had issues en was dakloos. Ze had veel gekkere dingen kunnen doen dan haar kind op een openbare plek achterlaten.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:38 schreef Muck het volgende:
NWS / Jongetje achtergelaten op treinstation Amsterdam Centraal
Vragen over bananen zijn niet toegestaanquote:
Het kind is gelukkig veilig.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moeder inmiddels aangehouden, had issues en was dakloos. Ze had veel gekkere dingen kunnen doen dan haar kind op een openbare plek achterlaten.
Net het tweede net aangebroken. Beetje dooretenquote:
Dat is zeker waar!quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moeder inmiddels aangehouden, had issues en was dakloos. Ze had veel gekkere dingen kunnen doen dan haar kind op een openbare plek achterlaten.
Ay, gecondoleerd.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
Gatver, mijn nicht is plotseling overleden terwijl ze op vakantie was.
Oh jeetjequote:Op vrijdag 1 december 2017 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
oh wat naarquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
Dat is echt veel te jong jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van eigenlijk. Superfit en 38 pas.
Mijn hemel wat jong, dat is ook niet te bevattenquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
Heftig, gecondoleerd en sterkte Miauwquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Thanks Joosquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Heftig, gecondoleerd en sterkte MiauwZo jong en fit en toch plotsklaps is onwerkelijk
Dat is nog heel erg jong.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is dat supersnelle opstarten toch? Ben er ook gewend aan en verwend door geraaktquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zo voelt het voor mij wel als ik achter een pc zit zonder ssd
Ja echt. Klein kind alles.quote:
Jup, das het meest merkbare effect van het hebben van zo'n ding. Opstarten in 10 tot 20 seconden ipv minutenlang wachten.quote:Op vrijdag 1 december 2017 17:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is dat supersnelle opstarten toch? Ben er ook gewend aan en verwend door geraakt
Kinderen volledig van slag, ik zeg niks.quote:Voor gelovige kinderen is de aanloop naar pakjesavond een spannende tijd.
Zo spannend zelfs, dat sommige kinderen er volledig door van slag zijn.
Ouders zitten met hun handen in het haar.
Ja op het werk kan ik niet geloven hoe traag het gaatquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, das het meest merkbare effect van het hebben van zo'n ding. Opstarten in 10 tot 20 seconden ipv minutenlang wachten.
Maar inderdaad daar raak je aan gewend en door verwend als je dus elders nog een pc met oude harde schijf erin tegen komt![]()
Gelezen, maar ik dacht ik noem het maar niet hier.quote:Op vrijdag 1 december 2017 17:43 schreef Koen66 het volgende:
hmmm explosieven gevonden op een kerstmarkt, gaat weer lekker
Ik ken het nietquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:42 schreef Karzai het volgende:
ik heb hard gewerkt vandaag dus ik ga iets bestellen denk ik moksi meti
Thanksquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:40 schreef Karzai het volgende:
Gecondoleerd Miauw zo plotseling op vakantie?
ah weer wat geleerdquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
verschillende soorten vlees met rijst en kouseband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |