Ay, gecondoleerd.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
Gatver, mijn nicht is plotseling overleden terwijl ze op vakantie was.
Oh jeetjequote:Op vrijdag 1 december 2017 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
oh wat naarquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
Dat is echt veel te jong jaquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van eigenlijk. Superfit en 38 pas.
Mijn hemel wat jong, dat is ook niet te bevattenquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:51 schreef -Miauw- het volgende:
Heftig, gecondoleerd en sterkte Miauwquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Thanks Joosquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Heftig, gecondoleerd en sterkte MiauwZo jong en fit en toch plotsklaps is onwerkelijk
Dat is nog heel erg jong.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is dat supersnelle opstarten toch? Ben er ook gewend aan en verwend door geraaktquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zo voelt het voor mij wel als ik achter een pc zit zonder ssd
Ja echt. Klein kind alles.quote:
Jup, das het meest merkbare effect van het hebben van zo'n ding. Opstarten in 10 tot 20 seconden ipv minutenlang wachten.quote:Op vrijdag 1 december 2017 17:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is dat supersnelle opstarten toch? Ben er ook gewend aan en verwend door geraakt
Kinderen volledig van slag, ik zeg niks.quote:Voor gelovige kinderen is de aanloop naar pakjesavond een spannende tijd.
Zo spannend zelfs, dat sommige kinderen er volledig door van slag zijn.
Ouders zitten met hun handen in het haar.
Ja op het werk kan ik niet geloven hoe traag het gaatquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, das het meest merkbare effect van het hebben van zo'n ding. Opstarten in 10 tot 20 seconden ipv minutenlang wachten.
Maar inderdaad daar raak je aan gewend en door verwend als je dus elders nog een pc met oude harde schijf erin tegen komt![]()
Gelezen, maar ik dacht ik noem het maar niet hier.quote:Op vrijdag 1 december 2017 17:43 schreef Koen66 het volgende:
hmmm explosieven gevonden op een kerstmarkt, gaat weer lekker
Ik ken het nietquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:42 schreef Karzai het volgende:
ik heb hard gewerkt vandaag dus ik ga iets bestellen denk ik moksi meti
Thanksquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:40 schreef Karzai het volgende:
Gecondoleerd Miauw zo plotseling op vakantie?
ah weer wat geleerdquote:Op vrijdag 1 december 2017 17:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
verschillende soorten vlees met rijst en kouseband
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |