zit je blaas dan tegen de achterkant van je lul ?quote:
Is vast een hitquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik houd het simpel: legoblokjes van oude schoenendozen en wc rollen maken is al creatief genoeg voor mijn doen
quote:
Dinsdag, dus ik heb nog even. Maar ik weet dat als ik nu er niet mee begin het daags voor 5 december zeker niet goed gaat komen.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Is vast een hit![]()
Wanneer moet het af?
Heel goed, heel goedquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dinsdag, dus ik heb nog even. Maar ik weet dat als ik nu er niet mee begon het daags voor 5 december zeker niet goed gaat komen.
Wat ga je maken dan?quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel goed, heel goed![]()
Ik kan mijn surprise pas last minute maken
Ah, door Sucky Santaquote:
Yesquote:Op vrijdag 1 december 2017 16:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah, door Sucky Santadacht ik aan kerstpakketten ipv ouderwetse Sinterklaas surprises
![]()
gepakt door een kat of in een muizeval gelopen ?quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:24 schreef Muck het volgende:
Ik mis trouwens al even een paar ksc'ers![]()
Waar is ieni bijvoorbeeld?
Bezig met zichzelf of zo.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:24 schreef Muck het volgende:
Ik mis trouwens al even een paar ksc'ers![]()
Waar is ieni bijvoorbeeld?
quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:35 schreef crv het volgende:
[..]
gepakt door een kat of in een muizeval gelopen ?
quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:35 schreef crv het volgende:
[..]
gepakt door een kat of in een muizeval gelopen ?
quote:
Moeder inmiddels aangehouden, had issues en was dakloos. Ze had veel gekkere dingen kunnen doen dan haar kind op een openbare plek achterlaten.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:38 schreef Muck het volgende:
NWS / Jongetje achtergelaten op treinstation Amsterdam Centraal
Vragen over bananen zijn niet toegestaanquote:
Het kind is gelukkig veilig.quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moeder inmiddels aangehouden, had issues en was dakloos. Ze had veel gekkere dingen kunnen doen dan haar kind op een openbare plek achterlaten.
Net het tweede net aangebroken. Beetje dooretenquote:
Dat is zeker waar!quote:Op vrijdag 1 december 2017 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moeder inmiddels aangehouden, had issues en was dakloos. Ze had veel gekkere dingen kunnen doen dan haar kind op een openbare plek achterlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |