Mmm waarom knalt mijn aardlekschakelaar eruit?quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:49 schreef Dr..Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het schema dat je nodig hebt. In de doos met de bruine draad verbind je de bruine draad en 1 van de zwarte draden (draad 1) met aansluiting 1 van de pulsschakelaar en de andere zwarte draad (draad 2) met de andere aansluiting.
In de doos met de 3 zwarte draden verbind je draad 1 met een rode draad van de module. Draad 2 gaat samen met de linker witte draad op aansluiting 1 en de andere witte draad gaat op aansluiting 2. De laatste rode van de module verbind je met de zwarte draad die naar de lamp gaat. Succes!
Zou het kunnen, dat mijn blauwe draad naar de lamp van een andere groep komt dan mijn bruine en dat dat het uitknallen van de aardlek veroorzaakt?quote:Op woensdag 11 april 2018 09:27 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Mmm waarom knalt mijn aardlekschakelaar eruit?
MM dan denk ikd at ik daar met bedraden een foutje heb gemaakt, dan gaat het geen ik wil dus neit. Dan moeten we het anders gaan maken.quote:Op woensdag 11 april 2018 10:58 schreef Ivo1985 het volgende:
Dat zou inderdaad een oorzaak kunnen zijn.
Die vloer!quote:Op dinsdag 10 april 2018 21:52 schreef Legwieh het volgende:
Omdat jullie zo goed helpen hebben jullie een sneakpreview verdient.
[ afbeelding ]
zit alles wel op dezelfde groep?quote:Op woensdag 11 april 2018 09:27 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Mmm waarom knalt mijn aardlekschakelaar eruit?
Oké gaan we dat anders maken.quote:Op woensdag 11 april 2018 19:34 schreef lipje het volgende:
[..]
zit alles wel op dezelfde groep?
Ok nee dus. Dat is de oorzaak
Haha ik was van plan mijn dak niet meer open te gaan maken dus nee dankje. Ooit over 25 jaar wil ik wel eens mijn dak vervangen maar dan niet met dakpannen maar met zonnenpanelen als dak ofzo.quote:Op zondag 15 april 2018 21:01 schreef lipje het volgende:
Hier nog interesse in een paar dakramen van ca 1,2x1,2m ?
Goeie!quote:Op maandag 16 april 2018 20:32 schreef Nico987 het volgende:
Satesaus opwarmen kan natuurlijk in de nieuwe keuken.
Vandaag de hele dag op pad maar wat ik net toch te zien krijg.quote:Op dinsdag 17 april 2018 07:36 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Goeie!
Of stokbrood bakken in de stoomoven!
deze keukenbouwer heeft vorig jaar onze receptie ook vernieuwd,quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:26 schreef bleiblei het volgende:
Gaat een tof huis worden!
En erg mooi om te zien dat de nerven doorlopen in de keukenkasten.
Vakwerk![]()
Ik zie zo vaak dat daar niet op gelet wordt en elke deur en lade een andere niet op elkaar aansluitende tekening heeft.
Echt schitterendquote:Op dinsdag 17 april 2018 17:27 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Vandaag de hele dag op pad maar wat ik net toch te zien krijg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De achterwand (zonder de nisjes) is 4.75 breed. Het eiland is 3,5x1,20m.quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:14 schreef Ivo1985 het volgende:
Iets te groot voor mijn keuken (2,4x2,4m) maar wat prachtig! Hoe breed is die achterwand, om het even in perspectief te zetten?
Ik zeg het niet graag maar misschien ben ik dan toch een man met een visie.quote:Op woensdag 18 april 2018 09:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Echt schitterend![]()
Ik volg jullie al vanaf het eerste topic, en had echt mijn bedenkingen bij wat jullie wilden gaan realiseren. Maar ik had jullie visie dan ook niet, dus als ik nu zie hoever jullie al gekomen zijn valt mijn mond er van open [ afbeelding ].
Die afzuigkap met de bevestigingen en afvoerpijp![]()
En wat een ruimte, heerlijk
Overigens, zit er in de afzuigkap of buis een motor i.v.m. de afzuiging?
quote:Op woensdag 18 april 2018 21:31 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag maar misschien ben ik dan toch een man met een visie.
Ja, of de helft van jouw achterwand.quote:Op woensdag 18 april 2018 18:55 schreef Legwieh het volgende:
[..]
De achterwand (zonder de nisjes) is 4.75 breed. Het eiland is 3,5x1,20m.
Ik ben er ook echt superblij mee. Nu alle glazen en het goed servies van zolder halen. Door de vaatwasser en de kastjes in. Ik zal vanavond nog eens updaten met wat meer info.
Dus een klein stukje eiland moet wel passen in jouw keuken.
Mijn ouders hebben 'm zelf na 6 maanden alsnog laten coaten, was niet te doen zonder.quote:Op donderdag 19 april 2018 08:10 schreef Juup© het volgende:
Misschien heb ik het ergens gemist, maar is de betonvloer voorzien van een beschermende coating? Lijkt mij wel zo fijn, zeker bij het kookgedeelte (mezelf kennende).
Zit inmiddels al weer 1,5 week in Spanje. Volgende week een paar dagen thuis en dan weer een weekje naar de UK. Dus even druk met van alles behalve klussen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 18:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Vermoedelijk zijn ze druk met inrichten en wonen![]()
Die keuken blijft echt gaaf zeg !
Ontspanning hoort er natuurlijk ook bij !quote:Op zondag 13 mei 2018 12:31 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Zit inmiddels al weer 1,5 week in Spanje. Volgende week een paar dagen thuis en dan weer een weekje naar de UK. Dus even druk met van alles behalve klussen.
Inmiddels al weer druk aan de klus ?quote:Op zondag 13 mei 2018 12:31 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Zit inmiddels al weer 1,5 week in Spanje. Volgende week een paar dagen thuis en dan weer een weekje naar de UK. Dus even druk met van alles behalve klussen.
goede vakantie gehad?quote:Op zondag 13 mei 2018 12:31 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Vast wel toch, komen geen bergen sneeuw op te liggen. En anders maken we een nieuw dakje als het is ingestort.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 13:46 schreef RB42 het volgende:
Tering wat een huis is dit geworden. Echt mooi!
Is het dakje van je houthok sterk genoeg? Hangt een beetje door lijkt het?
Nog niet, moet met zwarte stopverf inderdaad. Op de ouderwetse manier...quote:Op vrijdag 20 juli 2018 16:52 schreef SV-tje het volgende:
Die stalen pui is heel mooi! Las ik nu dat je die lokaal hebt laten maken ipv bij zo'n bedrijf in stalen deuren? Hoe zijn de ramen erin vastgezet, met stopverf?
vooral datquote:Op vrijdag 20 juli 2018 20:58 schreef tux87 het volgende:
Echt een super gave tent heb je er van gemaakt! Knap hoor dat je dit hebt gezien in het pand..
Wel de stoelen regelmatig verwisselen anders slijten ze onregelmatigquote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:35 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik vroeg me nog wel af: die eettafel voor 12 personen. Ik snap dat het nodig was om die ruimte op te vullen, maar voelt het niet wat ongezellig om daar meestal maar met zijn tweetjes te eten?
Ha Junkiexp, zijn er specifieke dingen die je wil weten van de vloerverwarming/warmtepomp?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 21:58 schreef junkiexp het volgende:
Heel gaaf hoor, ook je stijl is erg tof.
Is niet helemaal mijn smaak maar je kan wel zien dat het allemaal goed bij elkaar past.
Doe je ook nog eens een update van de vloerverwarming/warmtepomp e.d.?
Of ben je nog niet zover?
Ben daar wel erg benieuwd naar.
Nee hoor we zitten gewoon gezellig met zijn tween, aan 1 kant ;D en de laatste tijd voornamelijk heel veel buiten te etenquote:Op vrijdag 20 juli 2018 23:35 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wat is het mooi geworden!En dat in nog geen 1,5 jaar tijd, terwijl jullie zo veel zelf gedaan hebben naast jullie banen. En wat een slimme vooruitziende-blik-dingetjes zoals een stopcontact in de vloer voor de kerstboom.
![]()
Ik vroeg me nog wel af: die eettafel voor 12 personen. Ik snap dat het nodig was om die ruimte op te vullen, maar voelt het niet wat ongezellig om daar meestal maar met zijn tweetjes te eten?
Er zitten al volop scheuren in (ook met krimpvoegen waren we daar niet aan ontkomen (onder andere vanwege de stalen pilaren in het pand)quote:Op zaterdag 21 juli 2018 00:47 schreef Jump het volgende:
In de betonvloer, s er een reden waarom je geen krimpvoegen voorzien hebt? Niet bang dat het op termijn gaat schuren op bepaalde plekken?
Nee joh, we schuiven elke dag van de week gewoon 1 stoeltje naar rechts op.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 11:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel de stoelen regelmatig verwisselen anders slijten ze onregelmatig
Haha, wat een luxequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 08:16 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Nee joh, we schuiven elke dag van de week gewoon 1 stoeltje naar rechts op.
lampen doe je toch pas als je er een paar jaar woontquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Haha, wat een luxe!
Het is in ieder geval prachtig geworden ! , je kunt zien dat er vrijwel alles nagedacht is en dat alles goed bij elkaar past. Er is echt een bepaalde robuuste stijl doorgevoerd en het past ook gewoon mooi samen![]()
Nu nog een paar lampen aan het plafond; en de centraaldozen mooi dichtmaken !![]()
Mooi, dat ik er aan mee heb mogen helpen ook !![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |