Haha ik was van plan mijn dak niet meer open te gaan maken dus nee dankje. Ooit over 25 jaar wil ik wel eens mijn dak vervangen maar dan niet met dakpannen maar met zonnenpanelen als dak ofzo.quote:Op zondag 15 april 2018 21:01 schreef lipje het volgende:
Hier nog interesse in een paar dakramen van ca 1,2x1,2m ?
Goeie!quote:Op maandag 16 april 2018 20:32 schreef Nico987 het volgende:
Satesaus opwarmen kan natuurlijk in de nieuwe keuken.
Vandaag de hele dag op pad maar wat ik net toch te zien krijg.quote:Op dinsdag 17 april 2018 07:36 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Goeie!
Of stokbrood bakken in de stoomoven!
deze keukenbouwer heeft vorig jaar onze receptie ook vernieuwd,quote:Op dinsdag 17 april 2018 20:26 schreef bleiblei het volgende:
Gaat een tof huis worden!
En erg mooi om te zien dat de nerven doorlopen in de keukenkasten.
Vakwerk![]()
Ik zie zo vaak dat daar niet op gelet wordt en elke deur en lade een andere niet op elkaar aansluitende tekening heeft.
Echt schitterendquote:Op dinsdag 17 april 2018 17:27 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Vandaag de hele dag op pad maar wat ik net toch te zien krijg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De achterwand (zonder de nisjes) is 4.75 breed. Het eiland is 3,5x1,20m.quote:Op dinsdag 17 april 2018 18:14 schreef Ivo1985 het volgende:
Iets te groot voor mijn keuken (2,4x2,4m) maar wat prachtig! Hoe breed is die achterwand, om het even in perspectief te zetten?
Ik zeg het niet graag maar misschien ben ik dan toch een man met een visie.quote:Op woensdag 18 april 2018 09:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Echt schitterend![]()
Ik volg jullie al vanaf het eerste topic, en had echt mijn bedenkingen bij wat jullie wilden gaan realiseren. Maar ik had jullie visie dan ook niet, dus als ik nu zie hoever jullie al gekomen zijn valt mijn mond er van open [ afbeelding ].
Die afzuigkap met de bevestigingen en afvoerpijp![]()
En wat een ruimte, heerlijk
Overigens, zit er in de afzuigkap of buis een motor i.v.m. de afzuiging?
quote:Op woensdag 18 april 2018 21:31 schreef Legwieh het volgende:
[..]
Ik zeg het niet graag maar misschien ben ik dan toch een man met een visie.
Ja, of de helft van jouw achterwand.quote:Op woensdag 18 april 2018 18:55 schreef Legwieh het volgende:
[..]
De achterwand (zonder de nisjes) is 4.75 breed. Het eiland is 3,5x1,20m.
Ik ben er ook echt superblij mee. Nu alle glazen en het goed servies van zolder halen. Door de vaatwasser en de kastjes in. Ik zal vanavond nog eens updaten met wat meer info.
Dus een klein stukje eiland moet wel passen in jouw keuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |