Vandaag kwam de lokale lasboer langs met onze stalen bui. De vraag was namelijk kan hij wel naar binnen. Dus ik dacht beter proberen we dat
Voor hij naar de coater gaat. Dus afladen en....
![n0zmk8g.jpeg]()
Gelukkig het past. Echt net net maar dat is genoeg.
Uiteindelijk komen der ook twee deuren in maar ach die passen makkelijk dus die gaan we niet afladen. Maar omdat ik ze jullie niet wil onthouden..
![o7quo2f4wgtm2.jpeg]()
Verder nog wat waterleidingen netjes gemaakt zodat het technische hok ook netjes word. Alles is straks beneden af te tappen mocht het ooit nodig zijn.
![5f7ooaqchhl.jpeg]()
Maar dat netjes maken doen we stap voor stap. Heeft geen haast.
Merk sowieso dat haast steeds relatiever wordt als het al zo ver af is en het weer lekker is.
De rest van de dag vooral heel veel glazen afgewassen, en servies door de vaatwasser gejaagd en in de kasten gezet. (We hadden al ons goede servies en glaswerk op zolder gezet en tijdelijk het oude servies uit de winkel gebruikt)
Maar hier heb ik geen foto’s van gemaakt dat is niet echt interessant voor jullie.
Wel nog wat plaatjes van de keuken.
![40h4p9dr7qlqm.jpeg]()
Zoals jullie kunnen zien hebben we gekozen voor een hele grote vriezer (178cm) fijn als je lekker veel koud kunt leggen.
Ook een grote vriezer stond op het verlanglijstje.
![fjmkji4ur.jpeg]()
En achter de meest rechtse deur zit de meterkast verstopt.
![pxit811g852.jpeg]()
De afzuigkap en afvoerkanalen heb ik zelf helemaal bedacht en uitgetekend. Dit omdat er niets was wat ik mooi vond. Uiteindelijk laten maken door een lokaal bedrijfje. En een inbouwafzuigkap in de kap gezet. Dit is dus ook gelijk de motor en verlichting.
![ov1roafk4b.jpeg]()
Close upje van de wijnkoelkast.
![rm5dcv.jpeg]()
En van binnen ziet dat er dan zo uit...
![15rsvbxka.jpeg]()
Verder hebben we gekozen voor een 5-pits kookplaat (met name voor meer ruimte tussen de pannen als dat we echt 5 pitten gebruiken) een combi stoom/gewone oven en een combi oven/magnetron.
Sfeerplaatje van hoe het er at the moment uitziet.
![plhr4qv.jpeg]()
Vanavond niet klussen maar lekker hardgelopen en daarna niet klussen maar lekker grasmaaien ☺☺ Echt heerlijk relaxt achter dat ding aanlopen.
![tjtw13pz.jpeg]()
En nu ik dit zie twijfel ik. Heb ik al met jullie gedeelt dat er ook al raamdecoratie hangt? Anders bij deze alsnog....