SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Referendum sleepwet![]()
Door de nieuwe Wet op de Inlichtingen- en veiligheidsdiensten (Wiv) krijgen de Inlichtingendiensten AIVD en MIVD aanzienlijk meer bevoegdheden. In de nieuwe wet wordt zogeheten bulkinterceptie toegestaan. Simpel gezegd: de geheime dienst verzamelt een grote berg gegevens en filtert daar langzaam de nuttige informatie uit.
Het referendum zal er komen!
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
Je zat er gewoon naast. Je zei iets wat niet waar is. Is helemaal niet erg, dat overkomt ons allemaal wel eens. Alleen dat je dat dan vervolgens niet toegeeft, er omheen draait, zegt dat anderen moeten googelen (ik vermoed omdat je toen zelf had gezien dat er niets te vinden was) en dan uiteindelijk met twee slappe voorbeeldjes komt is dat gewoon triest. Zo verneuk je dus de hele discussie.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:31 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Probeerde 't slechts een keer voor de linkse media op te nemen door te stellen dat ze niet zozeer links (of rechts) zijn als wel opportunistisch. Is 't weer niet goed. Vanaf nu weer: linkse media.
'Je doet je best om voorbeelden uit je herinnering te googlen, zo verneuk je de hele discussie.'quote:Op woensdag 29 november 2017 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zat er gewoon naast. Je zei iets wat niet waar is. Is helemaal niet erg, dat overkomt ons allemaal wel eens. Alleen dat je dat dan vervolgens niet toegeeft, er omheen draait, zegt dat anderen moeten googelen (ik vermoed omdat je toen zelf had gezien dat er niets te vinden was) en dan uiteindelijk met twee slappe voorbeeldjes komt is dat gewoon triest. Zo verneuk je dus de hele discussie.
Juist ja. Een corrupt jurylid van de fucking AD Haringtest = "de gehele Persgroep en ook het NRC verkopen nieuws aan bedrijven".quote:
Ik vind ze behoorlijk problematisch, kunnen erg beschadigend werken voor kleine MKB bedrijfjes.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
Vind die testen van het AD overigens ook grote onzin, maar dat even terzijde.
Twee keer bewijsquote:Op woensdag 29 november 2017 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
Je maakt een compleet mediabedrijf verdacht zonder daar bewijs voor aan te leveren. Dat kan gewoon niet.
Goed, er worden wel toetsbare criteria gehanteerd dus helemaal uit de lucht gegrepen zijn die beoordelingen niet. Maar verder deel ik je mening.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:37 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik vind ze behoorlijk problematisch, kunnen erg beschadigend werken voor kleine MKB bedrijfjes.
Ik vind het sowieso totale onzin dat mensen doen alsof zo'n polletje van het AD de heilige graal is en dat er dan een rij staat van een kilometer bij de beste oliebollenkraam van deze stad. Alsof gefrituurd deeg met krenten een driesterrenmaaltijd wordt als het in precies het juiste ranzige kermiswagentje wordt bereid.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:37 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Ik vind ze behoorlijk problematisch, kunnen erg beschadigend werken voor kleine MKB bedrijfjes.
Bij mij om de hoek zit een frietzaak die in de top 10 was beland. Kwamen mensen van heinde en verre een patatje scoren hier.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso totale onzin dat mensen doen alsof zo'n polletje van het AD de heilige graal is en dat er dan een rij staat van een kilometer bij de beste oliebollenkraam van deze stad. Alsof gefrituurd deeg met krenten een driesterrenmaaltijd wordt als het in precies het juiste ranzige kermiswagentje wordt bereid.
Dat geheel terzijde.
Ik vind oliebollen ronduit ranzig maar dat maakt ze dan wel weer heel erg Nederlands.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso totale onzin dat mensen doen alsof zo'n polletje van het AD de heilige graal is en dat er dan een rij staat van een kilometer bij de beste oliebollenkraam van deze stad. Alsof gefrituurd deeg met krenten een driesterrenmaaltijd wordt als het in precies het juiste ranzige kermiswagentje wordt bereid.
Dat geheel terzijde.
Wordt AD door populistisch rechts tegenwoordig ook al tot de linkse media gerekend?quote:Op woensdag 29 november 2017 19:31 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Probeerde 't slechts een keer voor de linkse media op te nemen door te stellen dat ze niet zozeer links (of rechts) zijn als wel opportunistisch. Is 't weer niet goed. Vanaf nu weer: linkse media.
Vreemde Eend is getransfereerd naar De Telegraaf hè. Dan verlies je toch iets, qua rechts imago.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wordt AD door populistisch rechts tegenwoordig ook al tot de linkse media gerekend?
Bij RTL Z is ze dat al goed gelukt toch?quote:Op woensdag 29 november 2017 19:45 schreef 2thmx het volgende:
Dit alles daargelaten, 't wordt wel tijd dat FvD'ers infiltreren bij alle grote mediabedrijven.
Partijlidmaatschap wordt bij de meeste mediabedrijven niet gewaardeerd en soms zelfs helemaal niet getolereerd.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:45 schreef 2thmx het volgende:
Dit alles daargelaten, 't wordt wel tijd dat FvD'ers infiltreren bij alle grote mediabedrijven.
Je bedoelt Roderick Veelo? Geen idee of dat een FvD'er is, maar rechts van 't midden zit'ie wel. Dan val je al snel op in 't medialandschap (zie ook Vreemde Eend).quote:Op woensdag 29 november 2017 19:46 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bij RTL Z is ze dat al goed gelukt toch?
Kun je dat controleren dan?quote:Op woensdag 29 november 2017 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Partijlidmaatschap wordt bij de meeste mediabedrijven niet gewaardeerd en soms zelfs helemaal niet getolereerd.
Voor welk mediabedrijf werk jij eigenlijk, ouwe lasterbestrijder?quote:Op woensdag 29 november 2017 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Partijlidmaatschap wordt bij de meeste mediabedrijven niet gewaardeerd en soms zelfs helemaal niet getolereerd.
Nee, ik bedoelde Business Class, ik dacht dat dat onder RTL Z viel, maar blijkbaar is dat niet zo.quote:Op woensdag 29 november 2017 19:47 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je bedoelt Roderick Veelo? Geen idee of dat een FvD'er is, maar rechts van 't midden zit'ie wel. Dan val je al snel op in 't medialandschap (zie ook Vreemde Eend).
Business class, bedoel je?quote:Op woensdag 29 november 2017 19:45 schreef 2thmx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |